Hop til indhold

Recommended Posts

Info dags dato:

Farida er tilbage fra ferien hjemme i Thailand, og det endda i særdeles god form, kan undertegnede personligt bekræfte! :P

Der er også startet en ny pige på klinikken - Dog ikke lige min type, men man skal da se varerne ordentligt an, så hun fik lige lov at hjælpe med den indledende massage og b2b, og fik et hurtigt "dyp", inden skønne F og jeg legede videre for os selv...

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, jeg kan også bekræfte hun er tilbage, den skønne farida,

Havde en dejlig time med hende igår, glæder mig allerrede til næste gang.

Har forsømt stedet nogen tid, da jeg ellers har jeg besøgt naan, i hedemannsgade, men prisen er jo skruet op dernede i hedemannsgade. Så fremover bliver det helt sikkert n & n :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jep, jeg kan også bekræfte hun er tilbage, den skønne farida,

Havde en dejlig time med hende igår, glæder mig allerrede til næste gang.

Har forsømt stedet nogen tid, da jeg ellers har jeg besøgt naan, i hedemannsgade, men prisen er jo skruet op dernede i hedemannsgade. Så fremover bliver det helt sikkert n & n :-)

Jeg forstår ikke det med, at prisen er skruet op - den har altid været 1200 - og det giver jeg gerne for så gode forhold - også badeforholdene - dem finder man ikke så gode og rene mange steder i Århus ... kvalitet koster penge - også mht thaimassage :):):) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@Srkilanka. Du har evigt ret.

Hov må man komme med en sådan kommentar i anmeldelser? Hvis ikke så sorry.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg forstår ikke det med, at prisen er skruet op - den har altid været 1200 - og det giver jeg gerne for så gode forhold - også badeforholdene - dem finder man ikke så gode og rene mange steder i Århus ... kvalitet koster penge - også mht thaimassage :):):):)

Bummelum, bummelum. :) Nu har jeg kommet en del i Hedemannsgade og har altid betalt det pigerne sagde var prisen, uden diskussion naturligvis. Men at den altid har været 1200, hmmm, jeg har betalt 1000, 1200, 1300 dernede gennem tiderne. Dog skal det bemækes at de 1000 kr har jeg kun oplevet hos en enkelt pige dernede for et års tid siden tror jeg, så Volvodrengen kan have ret faktisk, ud fra hans oplevelser, og han kan jo ikke udtale sig om andet.

Derudover er jeg enig i at stedet er et godt sted, det er jo derfor også jeg kommer der en del. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hurtig beretning fra besøg nr. ? (det er blevet til en del i hvert fald) hos Farida i går eftermiddags:

1 times intens GFE med masser af variation, bl.a. gensidig massage og kysseri, fransk til os begge (med tydelig effekt også på hende denne gang!), langvarig sex i mange stillinger... Ikke meget kropsmassage denne gang, men det var jo heller ikke det, jeg kom efter! ;)

Afsluttede i hendes mund med at aflevere en ganske betragtelig opsparing - Alligevel formåede hun elegant at sutte videre, indtil sammentrækningerne var helt ovre, inden hun diskret spyttede ud i et stykke køkkenrulle.

Fællesbad, cola og hyggesnak bagefter i nu optimerede badeforhold (stadig i køkkenet, men nu i en rigtig brusekabine med en ordentlig bruser).

Igen top service og anbefalinger herfra! Men egentlig burde man vel snart tage sig sammen til at prøve noget andet? :)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa..jeg er ny her på siden...men jeg læser de beretninger med stor glæde..

jeg har et lille spørgsmål... er der nogen der kender deres åbningtider hos N&N...på forhånd tak..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte lige stedet igen. Farida har haft god gavn af ferien, hun var i et endnu bedre humør end ellers. Jeg blev modtaget med genkendelse og vist ind på den bløde bænk. Hun lagde straks tøjet og gik i gang med massagen, hun gav en rigtig god massage som gik over i en B2B og så vidre i den store tur.

Vi afsluttede med en tur under bruseren. Ialt ca.1½ t og så til deres nye pris på 800 :) men jeg gav hende nu det sædvanlige 1K.

Glæder mig allerede til næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

:shock: sku ikke meget energy der prøv at ringe til dem de plejer at have åbnet hver dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

så var det igen tid til thai besøg, kørte forbi nina og så skiltet i døren med optaget, hvor tager man så hend en søndag da de fleste har lukket, så kom jeg til at tænke alle de anmeldelser af n&n på oddervej det er nemlig et af de få stæder jeg aldrig har været.iii blev lukket ind af en lille thai på ca 25 år som hverken kunne dansk eller engelsk gik så med hende ind bagved (der sad ellers en kønnere i forrummet) det blev det sædvanlige olie sjask som man har prøvet mange gange før og masere kunne hun ikke så efter 15-20 min på ryggen kom spørgsmålet så, jeg sagde bum bum 800 kr det acepterede hun og jeg fik en gang total uinspiret dansk. da jeg kom ud i forrummet stod der en meget gammel thai mutter jeg gav hende de 800 kr det var hun ikke tilfreds med for det kostede 1000 jeg gav hende så 200 mere og var så denne oplevelse rigere.

thaifan

Del dette indlæg


Link til indlæg

så var det igen tid til thai besøg, kørte forbi nina og så skiltet i døren med optaget, hvor tager man så hend en søndag da de fleste har lukket, så kom jeg til at tænke alle de anmeldelser af n&n på oddervej det er nemlig et af de få stæder jeg aldrig har været.iii blev lukket ind af en lille thai på ca 25 år som hverken kunne dansk eller engelsk gik så med hende ind bagved (der sad ellers en kønnere i forrummet) det blev det sædvanlige olie sjask som man har prøvet mange gange før og masere kunne hun ikke så efter 15-20 min på ryggen kom spørgsmålet så, jeg sagde bum bum 800 kr det acepterede hun og jeg fik en gang total uinspiret dansk. da jeg kom ud i forrummet stod der en meget gammel thai mutter jeg gav hende de 800 kr det var hun ikke tilfreds med for det kostede 1000 jeg gav hende så 200 mere og var så denne oplevelse rigere.

thaifan

Det det var da et træls første besøg du hade hos N&N.

Hvis det var Farida du hade mødt var udfaldet sikkert blevet noget anderledens.

Den gammel thai mutter er vist pigens mor, tror ik det er chefen hun er rimelig køn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Var hos N&N tirsdag eftermiddag. Det var ikke planlagt.

Ringede først på hos Isaan 2 gange og bankede efterfølgende. Men der var ikke noget at gøre. De ville ikke lukke op. Øv.

Gik så ned til N&N. Kom uanmeldt, men de havde tid. Pigen der masserede mig så ok ud, men der sad en rigtig lækker thai i indgangen, som dog åbenbart ikke massere mig.

Hmm...nå, men den ok-udseende kom ind og gik igang på ryggen. Mine forventninger røg straks i vejret, for det var god, gedigen massage. Hun tog sig tid og havde den helt rigtige blanding af olie og strøg, pres etc. Jeg begyndte ligefrem at få genoprettet min tro på thaimassage og nåede lige at tænke tanken, at hvis hun var så grundig og ikke snød med tiden på resten af kroppen, så kunne det her kun blive en af de RIGTIG gode oplevelser. Men AK. Og VE.

Sådan skulle det selvfølgelig ikke gå. Hun rykkede nu ned til benene. Hun startede med at sprede dem ud til siderne, hvilket lovede godt. Men så gik alt det gode af massagen. Hun masserede sådan set ok på lægge og bagsiden af lårene, men pirring var der meget lidt af. Der var ikke et eneste strejf af boller eller pik og hun gik heller ikke helt ind på de erogene zoner på inderlårene. Det var faktisk bare...ja, massage. Weird når nu hun fik mig til at ligge med vidt spredte ben, hun havde jo ligesom lagt op til noget mere.

Så kom beskeden pludselig: Vend om. WTF??? Hun havde slet IKKE masseret mine baller. Hun var gået helt udenom der. Selv set fra et prof massage synspunkt, skal ballerne sku inkluderes. Lige præcis der vidste jeg godt, at det her blev noget lort. Hun spørger så med det samme, om jeg vil have et HJ. Jeg sagde nej mere massage tak. Det ville hun ikke give WTF????? Så sagde jeg: Give me more massage then handjob...Hun ville ha 600, men jeg ville kun gi 500 alt taget i betragtning. Det sad hun længe og rynkede på næsen af, og lige præcis der skulle jeg bare have taget mit lort og skredet.

Tilsidst sagde hun ok, og gik så igang med det ringeste handjob ever (glemte rask væk alt om massagen). Hun gjorde en DYD ud af IKKE at pirre mig på nogen som helst måder udover at køre hånden ganske mekanisk op og ned. Det var HELT uden indfølelse af nogen art. Der var ikke EET strejf af boller, inderlår mave eller noget. Resultatet var da også, at jeg brugte den længste tid nogensinde om at komme v en thai massage. Måtte endda selv begynde at lave kneppe bevægelser mod hendes hånd for bare nogenlunde at komme i stemning, så dødt og mekanisk var det hele. Hun gad ikke engang lige klemme bollerne eller noget, som helt klart ville have formindsket tiden betydeligt før klimaks.

Gentagelsesfare: 0 !!!

Har været hos N&N to gange nu med besøget tirsdag, og begge gange har været noget lort.

Blacklistet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Glemte lige at sige, at hun også snød med tiden. 30 min max.

Ved ærlig talt ikke, hvad de tror, de får ud af det. De får jo bare pisse dårlig reklame her på eroguide, samt mister den ene kunde efter den anden. Det er et mysterium, hvordan thai stederne opfører sig. :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Min sidste gode oplevelse på et thai sted ligger faktisk helt tilbage i 2012 ( :shock: )

Og det er ikke fordi der ikke er blevet brugt surt opsparede monetos i mellemtiden. Tror jeg må være standhaftig nu og helt droppe thai miljøet. Så hellere springe over nogle gange, mens man er liderlig og spare sammen til nogle ordentlige oplevelser hos nogle dyrere piger fra annoncelight eller lign.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

ville ha 600, men jeg ville kun gi 500 alt taget i betragtning. Det sad hun længe og rynkede på næsen af, og lige præcis der skulle jeg bare have taget mit lort og skredet.

Tilsidst sagde hun ok, og gik så igang med det ringeste handjob ever (glemte rask væk alt om massagen). Hun gjorde en DYD ud af IKKE at pirre mig på nogen som helst måder udover at køre hånden ganske mekanisk op og ned. Det var HELT uden indfølelse af nogen art. Der var ikke EET strejf af boller, inderlår mave eller noget. Resultatet var da også, at jeg brugte den længste tid nogensinde om at komme v en thai massage. Måtte endda selv begynde at lave kneppe bevægelser mod hendes hånd for bare nogenlunde at komme i stemning, så dødt og mekanisk var det hele. Hun gad ikke engang lige klemme bollerne eller noget, som helt klart ville have formindsket tiden betydeligt før klimaks.

Tja, hvis man trykker prisen, så nedgraderer pigerne servicen. Det er vel ikke så underligt.

Men du har ret, det ser noget sløjt ud med de fantastiske oplevelser i byen pt.

Det hele afhænger af pigerne. De piger der gjorde NN til noget specielt, kan man finde rundt om i byen.

Nam på Hedemannsgade 4. Pii og App hos Aroma Massage på Ringgaden. De to sidste har jeg dog ikke mødt på stedet, men Tommy har, herinde, skrevet at de arbejder der.

Farida hos NN skulle dog være top klasse. og hun er der stadig mig bekendt. Desværre er det aldrig lykkedes for mig af fange hende, men det kommer nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Min sidste gode oplevelse på et thai sted ligger faktisk helt tilbage i 2012 ( :shock: )

Og det er ikke fordi der ikke er blevet brugt surt opsparede monetos i mellemtiden. Tror jeg må være standhaftig nu og helt droppe thai miljøet. Så hellere springe over nogle gange, mens man er liderlig og spare sammen til nogle ordentlige oplevelser hos nogle dyrere piger fra annoncelight eller lign.

Lige præcis AL ville jeg holde mig fra. Det er et sandt eldorado for platugler. Prøv at læse anmeldelser herinde fra f.eks. den sidste måned, og se hvor mange der har haft en god oplevelse ad den vej.

Har du brug for en kanon oplevelse, med sikkerhed for god sex, så besøg nogle af de piger der omtales så rosende herinde. Danske piger med en ordentlig hjemmeside, hvis indhold bekræftes af dette forums brugere. Faktisk er de ikke dyrere end en AL amatør, eller en importeret 3 md bolle vikar fra Polen -når du tager fiaskoerne med i regnskabet ;)

Ovennævnte danske piger er tæske nødt til at levere en god oplevelse, ellers er deres lille firma på gravens rand på nul tid. 1000 kr for en halv time hos en dansk pige med tilfredsheds garanti, kontra 800 hos et ubeskrevet blad? Det taler for sig selv.

De fleste danske piger arbejder heller ikke mere end 10-20 timer om ugen, hvor importvarerne ofte er på 24/7. Hvem er mest oplagt til at få jorden til at rokke under jer? :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er efter et impulsivt besøg hos Farida hos N & N her for lidt siden helt uforstående overfor de seneste anmelderes kritik? :o

Samme gode service med hyggesnak og grin, behagelig oliekropsmassage, der gik over i B2B, masser af våde kys og gensidig fransk uden (hendes knapper HAR jeg i hvert fald fundet! :P), dejlig dansk i flere stillinger, krydret med både hendes og mine fingres leg, og endelig en skøn afslutning i hendes mund... Hun kan noget med tungen omkring p..hovedet, der i den grad får i hvert fald mig til at sitre! ;) - Ydermere har hun tabt sig nogle kilo, hvilket er yderst klædeligt. :)

Cola og bad i de forbedrede badefaciliteter bagefter. Varighed af hele seancen præcis den time, jeg havde betalt en tusse for.

Det eneste minus er stadig den forb..... indgang lige ud til den befærdede Oddervej, men endnu engang var jeg heldig ikke at ryge i de store bil- eller buskøer.

Stadig absolut topkarakter på min Aarhus-liste! :D

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke været en del af det her de sidste par år (ikke siden Orkide og ann)

men nu har jeg pludselig fået lyst igen, så jeg brugte et par dage på at finde det her forum og læse anmeldelser, før hen brugte jeg hedomax ,men der var helt dødt.

Bestilte tid i går, til Farida i dag, bliver vist ind vi snakker lidt om hvad der skal ske jeg bestiller den store tur til 1000 kr.

Jeg ligger mig på ryggen og venter, hun kommer ind smider tøjet og sættet sig på bænken og begynder at give massage,elsker den tilfældige berøring af skind mod skind, hun ligger sig oven på mig og bruger hele sin krop (det kan bettemand godt li) hun kravler længere ned og sætter fokus på min ben og baller, river lidt i pungen og klemmer om bollerne og så mærker jeg pludselig en finger i endetarmen, først var jeg lidt i tvivl om det var noget jeg kunne lide, men det var blidt og lækkert og jeg var nød til at stoppe det, for jeg havde jo mere til gode :D:D (men det er helt sikkert noget der skal gøres færdigt næste gang)

vi ender så i en 69 hvor hun giver et ok blæs, og jeg slikker hende, til sidste rider hun mig og jeg tager hende i en alm missionær, bagefter forsætter hun massagen af mine ben, mens vi hyggesnakker og griner, bagefter tager vi et bad, og en time og tyve min. efter står jeg ude på Oddervej, jeg vælger at give hende lidt ekstra fordi der er kemi og fordi hun giver noget af sig selv, til sidst vil jeg sige at jeg heller ikke kan genkende de negative anm.

Det eneste negative er bade forholdene

Vh. Wishbone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...