Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Netop vendt hjem fra et besøg hos N&N må jeg konkludere at det ikke er her jeg sætter mine sparepenge mere.

Pigen ikke særlig køn med store kasser (sikkert tidligere nævnte pige). Massage middel, efterfølgende uden indlevelse overhovedet. Gik derfra med en skidt smag i munden.

Eneste der taler for N&N er prisen.

Hende jeg fik massage af har et større mørkt ar på højre bryst. Jeg synes nu hun er køn, men smag og behag :)

Prisen er da som alle andre steder, undtagen Hedemannsgade som tager lidt mere - med god grund :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

sååådan skal det være N & N Oddervej

Så nu sket der noget igen... Der er komme 2 nye ung thai ( Ice ) på 25 år :D .. smukke, slank.. ligne meget faktisk lidt af Nan , og kan virkelige give massage , også er der en unge på 23 år, kan snakke dansk, og er lille tyn og smukke pige.

og prisen for fuldt pakken er stadig dey sammen :)

Det blive i hvert faldt ikke sidste gange :):)

Og stede vil jeg give jer en anbefaler igen. :D:D:D:D:D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende jeg fik massage af har et større mørkt ar på højre bryst. Jeg synes nu hun er køn, men smag og behag :)

Prisen er da som alle andre steder, undtagen Hedemannsgade som tager lidt mere - med god grund :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nogen der kan bekræfte nye piger på stedet?

Nix, men spender da ugelønnen, og fortæl ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hæ, næ i svingede ikke sammen. Men hvis det er hende kan du jo blot bede om en anden, eller gå igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var forbi for små to uger siden. Fik hele pakken af Farida. Udemærket massage, af den bløde slags, og OK sex efterfølgende. Meget snaksaglig pige i øvrigt. Det skal hun have plus for også.

Men ved ikke noget, om nogen nye piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer at checke N&N ud efter de gode anmeldelser her, med nye piger.

Jeg har kun været der en gang, og mødt Nan, som desværre er stoppet der.

Nu er der så Faridá, Pee, App og Ice, er det rigtigt?

Kan man sige noget generelt om hvornår på dagen der er bedst chance for at møde en ung, slank?

Er kl. 10 for tidligt til at have en god chance?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Besøgte NN Oddervej for 1. gang for ca. 2 uger siden.

Blev budt indenfor at Ice, fik en rimelig ok omgang massage.

Hun er sød, smilende og endte med at få et dejligt BJ (med gummi selvfølgelig).

Men det kan hun til UG syntes jeg, føltes nærmest som om hun sugede pikken i flere minutter, efter udløsningen - dejligt.

Fik bad bagefter, men ikke godt. Det var brændende varm vand, bad om mere koldt vand, og så endte det med at være pisse koldt.

Syntes det er et elendigt bad rum, de har der, med en bruser 'banket' op i et køkken rum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du skal jo bare række ud til venste, så regulerer du selv temperaturn på vandet. Men nej, det er ikke verdens mest smarte badeværelse - men det er der. Desuden kan du få pigen med i bad, bare spørg. Så er der pludselig en helt anden dimension i det :P

Men igen, hvor jeg dog ville ønske de kunne få en anden ind/udgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

i min verden er det meget små problemer ,fuck det bad og nyd det andet , :D

Hejsa.

Besøgte NN Oddervej for 1. gang for ca. 2 uger siden.

Blev budt indenfor at Ice, fik en rimelig ok omgang massage.

Hun er sød, smilende og endte med at få et dejligt BJ (med gummi selvfølgelig).

Men det kan hun til UG syntes jeg, føltes nærmest som om hun sugede pikken i flere minutter, efter udløsningen - dejligt.

Fik bad bagefter, men ikke godt. Det var brændende varm vand, bad om mere koldt vand, og så endte det med at være pisse koldt.

Syntes det er et elendigt bad rum, de har der, med en bruser 'banket' op i et køkken rum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, drenge !!!!! Så er App og Piii er tilbage i butikken ( N&N) :P ..har lig besøgt dem i går :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Smuttede efter en pludselig indskydelse og en ellers længere købesex pause (har vist fået for meget af det gratis på det sidste?) en tur forbi N&N her i eftermiddag.

Blev modtaget af en for mig ny pige (Ice) og indehaveren. Sidstnævnte taler udmærket dansk, Ice kun gebrokkent engelsk.

Jeg spurgte efter Farida, som jeg tidligere har haft rigtigt gode oplevelser med, men fik at vide, at hun er hjemme på ferie i Thailand en måneds tid, og jeg indvilgede derfor i at gå i privaten med Ice, der så rigtig sød, køn og smilende ud. (Udseende og alder ganske godt beskrevet tidligere i denne tråd).

En kort forhandling ledte til den for mig sædvanlige løsning, nemlig en time med hele pakken: Oliekropsmassage, body to body, handjob med olie, blow og sex. Prisen var også den sædvanlige, nemlig 1000,- spir.

Efterfølgende kan jeg kun sige, at jeg fik alt, hvad der var bestilt og endda lidt til... En sød, køn og meget serviceminded pige, der også kan massere, og som er god til at leve sig ind i akten efterfølgende. Masser af gensidigt kæleri og slikkeri, små kys (dog uden tunge), dybt og veludført bj, der på et tidspunkt kildede, så seancen var ved at være overstået i utide.. Men heldigvis også masser af små pauser til at komme sig lidt i, herunder oral til hende (der tydeligvis og både mærk- og hørbart nød dette), og flere stillingsskift med særdeles godt udsyn til alle herlighederne undervejs....

Resultat: En tilfreds Sidespringer, blødgjort i samtlige kroppens muskler, udtømt og afslappet af Ice's på alle måder kyndige og grundige behandling.

Igen må jeg sige til jer, der ikke har følt jer ordentligt serviceret på N&N eller andre thaisteder:

Hvis I opfører jer belevent og høfligt, får forklaret grundigt hvad I gerne vil have, tager jer tid til lidt snak og sjov, og herunder løbende roser pigens udseende og evner, så får I altså en behandling, der er langt mere grundig og indlevende, end hvad både de danske piger og piger af andre nationaliteter kan levere! I hvert fald her i det østjyske, hvor jeg synes, der er meget langt imellem snapsene.

Det er ren forkælelse, og derfor endnu en varm anbefaling af pigerne på N&N herfra! :-)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt stedet atter en gang. Fik en dejlig oplevelse sammen med Ice. Hun kan give massage som kan mærkes. Og så giver hun sig fuldt ud i "ekstraopgaven" . Dejligt bad bagefter, ingen snyd med tiden, alt for 1K :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Har besøgt stedet atter en gang. Fik en dejlig oplevelse sammen med Ice. Hun kan give massage som kan mærkes. Og så giver hun sig fuldt ud i "ekstraopgaven" . Dejligt bad bagefter, ingen snyd med tiden, alt for 1K :)
Hvis tiden var en time, havde den omgang kostet 1,5 k herovre på Djævleøen. Nogle fordele har jyderne da :lol::lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis tiden var en time, havde den omgang kostet 1,5 k herovre på Djævleøen. Nogle fordele har jyderne da :lol::lol:.

Hvilke bagdele har vi? Bortset fra dem der sidder på vore lækre piger!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Jeg har et par gange været hos N&N hos henholdsvis Naan og App efter anbefaling herfra. Jeg har læst positive anmeldelser af både Farida og Ice herinde så mit spørgsmål er simpelthen hvem af dem man skal vælge hvis man gerne vil have en nogenlunde massage og en god efterbehandling om man så må sige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Jeg har et par gange været hos N&N hos henholdsvis Naan og App efter anbefaling herfra. Jeg har læst positive anmeldelser af både Farida og Ice herinde så mit spørgsmål er simpelthen hvem af dem man skal vælge hvis man gerne vil have en nogenlunde massage og en god efterbehandling om man så må sige?

Hej jeg er efter hånden stam gæst hos n&n har os prøvet Naan Farida og Ice

Plejer at besøge Farida, men da hun er på ferie i øjeblikket, prøvede jeg Ice.

Jeg vil nok anbefale Farida, hun gir en ret ok massage der mangler Ice lidt endnu.

Efter behanlinget er rigtig god ved dem begge, dog virker Farida mere afslappet og naturlig,

måske støre erfaring.

Det bliver nok os mere naturlig, og afslappet når mand er blevet et kendt ansigt i butikken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret. Jeg tror Farida får chancen. Ved du hvornår hun er tilbage igen?

Hvis jeg har forstået det rigtigt skulle hun komme tilbage i starten af uge 27

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...