Hop til indhold

Recommended Posts

Kan jo være at de bare er misundelige over at der er flere kunder hos N&N end hos dem selv ... men selv så har det sgu altid raget mig en høstblomst hvem der har set at jeg er kommet og gået fra de forskellige steder. Desuden vækker man mere opsigt hvis man forsøger på at snige sig ind og ud end hvis man bare går helt almindeligt ind og ud som man ville gøre hvis det var et regulært massagested ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter de mange gode anmeldelser herinde, tror jeg da vist nok at jeg hellere må få prøvet N&N. Er der forresten nogen som ved om den fulde pakke også indeholder græsk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter de mange gode anmeldelser herinde, tror jeg da vist nok at jeg hellere må få prøvet N&N. Er der forresten nogen som ved om den fulde pakke også indeholder græsk?

 

 

Det har jeg ikke oplevet der.

 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde lige et par dage i Århus, og synes jeg ville forkæle mig selv lidt, og efter at have læst lidt om udbuddet i smilets by faldt valget på Nina, men jeg var for sent ude, da hun lukkede kl 18.00, og jeg først ringede 1815 :-(

 

Hvorfor er det forresten at der næsten ikke er nogen Thai steder i Jylland der er på nettet :?:

 

Nå men det betød jo så at man måtte prøve den næste på listen: NN.

Det fortrød jeg bestemt ikke :smile:  , en gennemsnitlig massage, men en dejlig GFE fuldpakke afslutning.

Hele tiden en hyggelig atmosphere og ingen hast, slappe af bagefter og lidt nus og et bad.

 

Jeg tror det var Day (spinkel, køn, smilende og berøringsvenlig, med en lille tush nederst på ryggen), jeg havde fornøjelsen af, i hvert mener jeg det var det der blev sagt i telefonen.

 

Hvis ikke jeg boede på Sjælland, ville det sikkert blive et dyrt bekendtskab.

 

Og det er helt sikkert at når jeg kommer på de kanter igen, SKAL jeg forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er rigtigt at der ikke er mange thaisteder i hovedlandet der har hjemmesider.

Tja hvorfor? Den er jo intetsigende alligevel. Af indlysende årsager kan du ikke reklamere med alt.

Det er jo sådan at de bedste handler foregår sådan lidt efter hvem kender hvem, og hvilke anbefalinger har med sig. Det går begge veje. Der er kun en måde. Arbejd med det, og accepter at det tager tid. Faktisk er thailandske- og jyske markedsførings metoder meget ens.

NN er et godt sted at starte. Nina skal bare prøves, hvis man har blot en enkelt nervestreng tilbage i 2´eren.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har netop aflagt mit cirka månedlige besøg hos N & N, der efterhånden er blevet mit "fristed". Ikke fordi jeg ikke er nysgerrig på at prøve nyt, men mere grundet den generelt elendige service, der tilsyneladende ydes på flertallet af massagestederne i Aarhus.

 

Inspireret af tidligere bidragsydere i denne tråd og af nyhedens interesse, fravalgte jeg i dag at besøge min indtil dato foretrukne, Farida, og tilbragte i stedet en god time sammen med "Day", hvad jeg efterfølgende bestemt ikke har fortrudt!

 

Hun er måske ikke så erfaren og teknisk dygtig, hvad der godt kan mærkes f.eks. i hendes mundarbejde, der i bedste fald kan betegnes som middelmådigt i forhold til kollegaens, men hvad hun mangler i kunnen, har hun så sandelig i både udseende og indlevelse! :P

 

Aldeles "thai-petite-smuk" med en smækker, lille krop, et meget kønt ansigt, et sødt smil og et par mørke øjne, der virkelig kan slå smut - Og så virker hun i den grad som om, hun kan lide det, der foregår!

 

Facit: ca. 5 kvarters ophold med en ganske brugbar og effektiv kropsmassage til indledning, efterfulgt af en vaskeægte GFE oplevelse af høj kvalitet - Det hele til den vanlige N & N pris på en tusse for "fuld pakke".

 

Jeg tog mig selv i at nynne både "Lille sommerfugl" (sådan én har Day nemlig tatoveret på det nederste af ryggen), samt "It's a wonderful DAY" i bilen på vejen hjem.... :)

 

10 uf af 12 mulige (lille fradrag for blow evner), og igen de varmeste anbefalinger til N & N herfra.

Var massagestederne dog bare underlagt samme effektive og synlige smiley ordning som restauranterne, så så min sådan her ud: :D 

 

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oddervej 53, stuen (butikslokale på hjørnet)

Tlf. 50 65 91 43

Hej Aarhuselsker!

Jeg har tanker om at besøge stedet N&N på Oddervej. Hvis planen realiseres er det i øvrigt første gang jeg besøger en thaimassageklinik og håber på at få hele pakken. Du skriver at der er indgang på hjørnet. Såvidt jeg kan se på street view ligger der en butik med navnet Wislo og dette ligner ikke en thaimassagebutik (!)

Er det sikkert at det er hjørneindgangen eller er det den almindelige indgangsdør med nr. 53.

Tak i øvrigt for dine altid gode og empatiske indlæg i EG :-)

 

Hilsen Blogbuster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej Aarhuselsker!

Jeg har tanker om at besøge stedet N&N på Oddervej. Hvis planen realiseres er det i øvrigt første gang jeg besøger en thaimassageklinik og håber på at få hele pakken. Du skriver at der er indgang på hjørnet. Såvidt jeg kan se på street view ligger der en butik med navnet Wislo og dette ligner ikke en thaimassagebutik (!)

Er det sikkert at det er hjørneindgangen eller er det den almindelige indgangsdør med nr. 53.

Tak i øvrigt for dine altid gode og empatiske indlæg i EG :-)

Hilsen Blogbuster

Ja det er på hjørnet.

Der går en lille stikvej ind, som fører ned til et par huse bagved NN. På hjørnet af denne stikvej og Oddervej er indgangen. Lige ved siden af bus stoppestedet.

Der ligger vist en døgnkiosk nogle få meter syd for indgangen, efter bus stoppestedet. Det er skråt over for blomster forretningen. Der er iøvrigt en P plads ved denne blomsterforretning, hvor du kan parkerer diskeret. Eller er der diskret parkering op ad vejen ved pølsehuset ;)

Tak for dine pæne ord.

Mvh

ÅE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er på hjørnet.

Der går en lille stikvej ind, som fører ned til et par huse bagved NN. På hjørnet af denne stikvej og Oddervej er indgangen. Lige ved siden af bus stoppestedet.

Der ligger vist en døgnkiosk nogle få meter syd for indgangen, efter bus stoppestedet. Det er skråt over for blomster forretningen. Der er iøvrigt en P plads ved denne blomsterforretning, hvor du kan parkerer diskeret. Eller er der diskret parkering op ad vejen ved pølsehuset ;)

Tak for dine pæne ord.

Mvh

ÅE

lige en lille rettelse - blomsterhandleren ligger der ikke længere - det er i dag en frisør ved navn Lindemark. Jeg lufter dagligt min hund forbi N&N, læser med stor fornøjelse anmeldelserne, men må sande at risikoen for at møde en nabo på vej ud, afholder mig for at prøve....

Del dette indlæg


Link til indlæg

lige en lille rettelse - blomsterhandleren ligger der ikke længere - det er i dag en frisør ved navn Lindemark. Jeg lufter dagligt min hund forbi N&N, læser med stor fornøjelse anmeldelserne, men må sande at risikoen for at møde en nabo på vej ud, afholder mig for at prøve....

 

Tøsedreng! Bare behold solbrillerne på.

Og jeg skal nok holde hunden imens... ;)

 

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

har også haft den udsøgte fornøjelse af nærvær med Day og det kan varmt anbefales hvis man er til en smuk slank thaipige sidst i tyverne

 

hun har en lille butterfly nederst på ryggen lige over højre balde og er ganske pænt skruet sammen med en fin lille a-skål

 

hun er meget charmerende og sKØNT selskab

 

hun kunne godt blive en favorit

 

sabay sabay siger jeg bare

 

fik både bad før og efter

 

1 times massage 300 og for 1000 er det med hele sprogpakken

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Du er sku da mærkelig ,kan de ikke blive forsinket ,eller er din tålmodighed lille

 

 

Bestilte tid og da jeg kom blev jeg bedt om at vente 15min. Gik igen og kommer ikke igen. Dårlig stil!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bestilte tid og da jeg kom blev jeg bedt om at vente 15min. Gik igen og kommer ikke igen. Dårlig stil!

Hej ÅF

Jeg synes, din reaktion er helt ok. Du skal bare være lige så konsekvent ved andre, du har aftaler med, som ikke er klar til tiden; som f.eks. tandlægen. Jeg ville nok ikke have alle mine tænder i behold, hvis jeg havde efterlever den regel.

Alt efter hvad tid på dagen, du var der, kunne det meget vel være mig, der var årsag til forsinkelsen og det beklager jeg i så fald. Day er bare så god og sød, at jeg gerne ville have det hele til at vare 5 minutter længere, så jeg holdt på safterne og hende! :-)

God dag til dig og fornøjelig weekend til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

har også haft den udsøgte fornøjelse af nærvær med Day og det kan varmt anbefales hvis man er til en smuk slank thaipige sidst i tyverne

 

hun har en lille butterfly nederst på ryggen lige over højre balde og er ganske pænt skruet sammen med en fin lille a-skål

 

hun er meget charmerende og sKØNT selskab

 

hun kunne godt blive en favorit

 

sabay sabay siger jeg bare

 

fik både bad før og efter

 

1 times massage 300 og for 1000 er det med hele sprogpakken

 

 

Hele sprogpakken? hmm ... hvor mange sprog inkluderer det lige?  mindes da ikke at huske at Day snakker græsk, desværre ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ÅF

Jeg synes, din reaktion er helt ok. Du skal bare være lige så konsekvent ved andre, du har aftaler med, som ikke er klar til tiden; som f.eks. tandlægen. Jeg ville nok ikke have alle mine tænder i behold, hvis jeg havde efterlever den regel.

Alt efter hvad tid på dagen, du var der, kunne det meget vel være mig, der var årsag til forsinkelsen og det beklager jeg i så fald. Day er bare så god og sød, at jeg gerne ville have det hele til at vare 5 minutter længere, så jeg holdt på safterne og hende! :smile:

God dag til dig og fornøjelig weekend til alle

 

ARG. Gammelnok.

5 minutter, jeg tror det var mig der sad og gloede da du gik, og jeg havde siddet i 30minutter efter min aftalte tid :/

 

Men Day er ventetiden værd, og jeg blev skam heller ikke hældt ud efter 1 time, hun vidste godt at en god kunde, skulle kæles for efter sådan en lang ventetid :D

 

Og da jeg var ved at miste tålmodet, spurgte jeg Farida, om hun ville tage over, det ville hun ikke. Så kunne det jo være at Day blev sur på hende og mig.

 

Det er sgu da vist noget med at man ikke tager kr fra hinanden må man sige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. jeg er rimelig ny her inde. er der nogle som ved noget om en Njong eller Njung. som arbejder på N&N?

 

 

Har lige været på besøg igen i dag, hos dejlige Day.

 

Så vidt jeg ved er det kun Day og Farida som arbejder der, ellers ring og spørg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gjorde jeg også:) men vedkommende kunne kun huske navnet på den ene. Jeg til sidst efter lidt tid fandt vedkommende dog frem til et. Men kan da godt være at day er der. Og man ikke kunne finde frem til det rigtige navn:p hvor høj er day ca.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gjorde jeg også :) men vedkommende kunne kun huske navnet på den ene. Jeg til sidst efter lidt tid fandt vedkommende dog frem til et. Men kan da godt være at day er der. Og man ikke kunne finde frem til det rigtige navn:p hvor høj er day ca.?

 

Day er en høj Thai, hmm hvor høj er man når man ligger ned.. ;)

 

Jeg vil tro hun er omkring 170cm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Day Day Day Day, er netop hjemvendt efter endnu et besøg hos Day.

 

Hun er og bliver en fantastisk pige at besøge, smuk, sød, sjov og smilende pige med god tid, her bliver der ikke kigget på klokken.

 

Skal vist snart have fundet mig andre interesser, hun er ved at være et dyrt bekendtskab :P;)

 

Men fandme det er det hele værd, og jeg nyder hver et sekund jeg er forbi.

 

Til jer der kun glor, se at komme af sted hun er sgu for dejlig til at misse en oplevelse med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Jeg har et par dage i Århus og kunne godt tænke mig en gang massage med fuldpakke.

Må jo indrømme at både day og Farida lyder meget tiltalende ;)

Er der nogen der ved om de stadig holder til på NN?

På forhånd tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...