Hop til indhold

Recommended Posts

Rh ballerup skrev, for 4 minutter siden:

Ja måske ved du om det er busstoppestedet ved Scandic??

Nej, Sydhavnen er ukendt land (eller vand?) for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rh ballerup skrev, for 13 minutter siden:

Ja måske ved du om det er busstoppestedet ved Scandic??

Nej det er ikke der , det er bus stoppestedet i sydhavnsgade , lige overfor Circle K ved Telenors hoved kvarter , der hvor det "gamle" Gør Det Selv væksted og Bowling center lå for år tilbage.... ude ved det "gamle" Metro hvor det lå....lige i svinget når du kommer ude fra Scandic , så er det på din venstre side og Circle K på din højre....

Redigeret af pdrhan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rh ballerup skrev, for 27 minutter siden:

Jeg holder her nu. Ser ikke ud som hun er her endnu. Er der nogle der ved hvad tid hun ca plejer og dukke op.. og er det busstoppestedet ved Scandic??

Hun plejer at være der ved 21-22 tiden , måske tidligere når det nu er mørkt.....men du skal lige tilbage ud mod amager ved Circle K i Sydhavsgade

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rh ballerup skrev, 1 time siden:

Har fundet det . Der står 2 piger nu 

Så skal du jo til at vælge. Håber ikke, at du er radikal :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 28 minutter siden:

Så skal du jo til at vælge. Håber ikke, at du er radikal :D

Jeg ville blot lure på dem i dag. Den ene af dem var ret lækker . Hun sagde godt nok det var hendes sidste dag i dag .. tager der ind i morgen aften og så skal det prøves.  Hvis det er standarten derinde så må man sige den er høj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rh ballerup skrev, Lige nu:

Jeg ville blot lure på dem i dag. Den ene af dem var ret lækker . Hun sagde godt nok det var hendes sidste dag i dag .. tager der ind i morgen aften og så skal det prøves.  Hvis det er standarten derinde så må man sige den er høj.

Øhh, hvordan kan du afprøve det i morgen, når det angiveligt var hendes sidste dag i dag? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Øhh, hvordan kan du afprøve det i morgen, når det angiveligt var hendes sidste dag i dag? :P

Håber der står nogle andre . Der er lige så flotte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Rh ballerup skrev, for 59 minutter siden:

Jeg ville blot lure på dem i dag. Den ene af dem var ret lækker . Hun sagde godt nok det var hendes sidste dag i dag .. tager der ind i morgen aften og så skal det prøves.  Hvis det er standarten derinde så må man sige den er høj.

Får vi en live optagelse i morgen? Nu har vi jo fået hele optakten og jagten:)

Du kunne eventuelt installere en babyalarm i bilen,så vi kan lytte med.

Held og lykke

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Øhh, hvordan kan du afprøve det i morgen, når det angiveligt var hendes sidste dag i dag? :P

Måske ikke idag, derfor hun siger det ,så du hopper på idag og ikke i morgen ;)

:P:P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Correll skrev, for 5 minutter siden:

Lytte med via en babyalarm? Lyder lidtgammeldags når man ser hvad der sendes af livestreamet junk på sider som http://liveomg.com/?sort=rising, men det kunne sku være ret frækt. 

Absolut,men en babyalarm har lige fået sin renæssance i prostitutionsbranchen.:rolleyes:

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Livestreaming må da ellers være den ultimative "en for holdet" 
- men ved godt at der sikkert kommer efterfølgende spørgsmål om ikke prisen kunne presses og om det nu var helt diskret. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rh ballerup skrev, den 18/10/2018 at 19:39:

Ja måske ved du om det er busstoppestedet ved Scandic??

Altså hun plejer stå på busstopstedet overfor cirkle k tanken.. men fra i mandags så jeg at hun IKKE stod der..gad vide hvor hun er blevet af.. men hendes veninde stod der .. måske er hun busy.. hvor lang tid ventede du og fandt du hende?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, 1 time siden:

Altså hun plejer stå på busstopstedet overfor cirkle k tanken.. men fra i mandags så jeg at hun IKKE stod der..gad vide hvor hun er blevet af.. men hendes veninde stod der .. måske er hun busy.. hvor lang tid ventede du og fandt du hende?  

Der stod 2 piger tror ikke det var hende der er snakket om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 8 timer siden:

Nogen der kommer og prøver hende fredag aften i næste uge? Jeg vil gerne låne en af jers bil i ka få 100 kr af mig :D 

Mener du til og have sex med hende i den

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rh ballerup skrev, den 18/10/2018 at 19:39:

Ja måske ved du om det er busstoppestedet ved Scandic??

Det er busstopstedet på den modsatte side overfor cirkle K tanken. Det kan jeg bekræfte, da jeg så hende igår aften som jeg tit gør (jeg køre taxa) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 14 minutter siden:

Det er busstopstedet på den modsatte side overfor cirkle K tanken. Det kan jeg bekræfte, da jeg så hende igår aften som jeg tit gør (jeg køre taxa) 

Tack, vet ni hur länge hon jobbar under en natt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
snyggepelle skrev, for 13 minutter siden:

Tack, vet ni hur länge hon jobbar under en natt.

I dnt know.. i have seen her until 11 at night.. dnt know after that

Del dette indlæg


Link til indlæg
snyggepelle skrev, for 12 minutter siden:

okej, kommer prova en annan dag snart. tusen tack.

Ok share ur experiences with her here :D she is the prettiest street whore i have ever seen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...