Hop til indhold

Recommended Posts

Legetimen skrev, for 16 timer siden:

Nogle gutter der er friske på at samles i en bil og kneppe hende på skift et sted? Kunne være top frækt at være et par gutter der lige gb'er hende ☺

Jeg er frisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legetimen skrev, den 30/10/2018 at 17:02:

Nogle gutter der er friske på at samles i en bil og kneppe hende på skift et sted? Kunne være top frækt at være et par gutter der lige gb'er hende ☺

Det har jeg også spurgt om før.. jeg tror desværre ingen vil.. mit største problem er jeg ikke har bil og vil heller ikke ordne hende i kulden. Har du bil? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 15 timer siden:

... måske, man skulle tjekke om PIGEN Er det den slags arrangementer ;)

Ja du har ret , det ville nok være en rigtig god ide lige at checke af med hende først om hun har lyst til det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig anbefalingen og damned jeg kom alt for hurtigt...

hun kunne nu godt rydde lidt op for der flyder med hendes kunders rester på p pladsen. Det gir dårlig Press på sigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

kurtwaagner jeg tog forbi lørdag aften men opgav det var helt umuligt at få plads i køen hun nåede aldrig ud på gaden men tog kunder som væltede ind på p-pladsen ved ASE. 

prøver næste uge.

sig til hvis du lykkes !

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 56 minutter siden:

kurtwaagner jeg tog forbi lørdag aften men opgav det var helt umuligt at få plads i køen hun nåede aldrig ud på gaden men tog kunder som væltede ind på p-pladsen ved ASE. 

prøver næste uge.

sig til hvis du lykkes !

Træls have ellers lige glædet mig. Men mange tak for the heads up

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest upsj

Hej

Jeg har lige været forbi hende. Hold da op vor er hun dejlig. Jeg spurgte om hun var til to fyre. Og det ville hun godt. Er der en der vil være med på omgang på næste mandag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest upsj

hej hun hadet lange sorte støvler. Sort nederdel og sort jakke.  Hun ser super godt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legetimen skrev, for 3 timer siden:

Det blev aldrig til noget. Men jeg er stadig frisk, hvis i også er?

Altså ska lige være helt sikker .. du vil knalde hende sammen med en anden gut på samme tid? Jeg er frisk på knalde hende 1 ad gangen alene..du skaffer bil :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...