Hop til indhold

Recommended Posts

Ved nu egentligt godt at hun er anmeldt herinde flere gange. Men nu kommer min historie om pigen ved sydhavnsgade.
 

Besluttede mig i går for at tag en cykeltur rundt i københavn og mod sydhavnsgade - havde læst flere anmeldelser af sig sigøjneren ved Circle K. håbede egentligt at udvalget var større i området (bare så der var noget at kigge på). Efter at havde cyklet forbi sigøjneren steg jeg af cyklen og holde en 20 meter fra hende. Jeg kiggede en del på hende for at få øjenkontakt. Efter et par min. begyndte hun at komme hen imod mig. Jeg kan rolig sige at mit hjerte bankede meget hurtigt. Har aldrig før været sammen med en gadepige, så spændingen var stor. 

Hun henvendte sig til mig og vi aftalte 500 kr. for bj og sex. Vi begav os hen til stedet som hun bruger til fornøjelserne. pengene skiftede hænder og det var først nu, jeg rigtig kiggede på hende. Hun er dælme lækker - store patter og en rigtig flot og stor røv. Hendes ansigt er også rigtig køn og hun var klædt i udfordrende tøj (lille nederdel og en stram læderjakke). Da jeg ikke har været sammen med en gadepige før, var jeg lidt nervøse og kunne ikke rigtig lige finde frem til en god fremgangsmåde. Men hun hev et kondom frem og mine bukser blev trukket ned. Jeg blev tilbudt blow med eller uden kondom, men valgte det sidste (det gør jeg normalt helst ikke, men i dette tilfælde var det nok bedst). Kondomet blev sat på mest jeg gav mig i kast med hendes dejlige røv. Hun skulle ligge slikke mig hel hård og det gik også hurtigt. Hendes blow er meget anstændigt. Jeg bad hende om at gør det langsomt - ville ikke komme for hurtigt. Efter et par min. spurgte hun om jeg ville kneppe hende. JA FOR SATAN! Det var i stående doggy og hun var sku stram nok. jeg havde et rigtig fint udsyn til hendes dejlige røv og med en hånd om hendes patter kneppede jeg hende. Efter er par min. på denne måde spurgte jeg hende om muligheden for at komme hende i munden. Det var muligt, men for 300 kr. Da jeg kun havde 100 kr på mig var dette ikke en mulighed. 

Efter vi var færdige begav vi os ud af hendes hule med et mange tak og vi ses nok igen. Jeg forstod på hende at hun står der hver aften, også om vinteren. Gentagelse: ja nok. Men hvis jeg kunne finde en af de andre piger i området, bliver det nok en af dem. Men de var der ikke den aften og så vidt jeg forstår har de flyttet sig til nye jagtmarker. Hvis der er nogle som kender andre dejlige gadepiger så sig endelig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja , hun er nemlig fræk , ser godt ud , sutter til U/G og er dejlig at kneppe - man kan tage hende med hjem derfra og køre hende tilbage , 1000kr for en time hvis det er det man vil.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig koret og synger : ooooooooohøj oooooooohøj hun kan hun kan alt med mund og røv (minus anal ) :biggrin: hun er god og sød syntes jeg  - har prøvet hende en del og hun klager, når jeg ikke kommer forbi i længere tid - hun siger altid jeg er muskuløs og jeg irettesætter hende og siger jeg bare er tyk :-P for det er sandheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972
pdrhan skrev, for 10 timer siden:

Ja , hun er nemlig fræk , ser godt ud , sutter til U/G og er dejlig at kneppe - man kan tage hende med hjem derfra og køre hende tilbage , 1000kr for en time hvis det er det man vil.....

Nok en overvejelse værd i fem graders frost. Mon ikke hun også vil takke ja til den mulighed for 800 kr. til den tid. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er frisk nok og med på lidt af hvert.

 

Den ene gang jeg var derinde, så kørte vi over hvor hun plejer og jeg ville have hende på kølerhjelmen og det var helt ok.

Sjovt var det faktisk, for imens jeg tog hende, så kom der en forbi som luftede sin hund :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleH skrev, for 34 minutter siden:

Står hun lige ved cirkle K i sydhavnsgade  ? Overvejer en tur derind om en halv times tid 

yeps hun står lige overfor den ved et busstoppe sted. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha uha uha nu har jeg lige set hende på i min taxa med en anden pige her ved 8 tiden.. de kom gående fra cirkle k til busstopsstedet.. jeg blir altid så varm når jeg ser hende fk hun er køn.. må jeg spørger hvor samlejen skete hende præcist? Altså bagi en busk eller? Har aldrig prøvet gadepige før men hende SKAL jeg prøve en dag snart! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rh ballerup skrev, 1 time siden:

Okay overvejer kraftigt og tage der ind fredag aften . Er hun lækker lækker ??

Yes , hun er lækker , sød og sindsygt fræk , flot krop og sutter skønt , og hun dufter lækkert også , ikke hvad man forestiller sig af en gadepige, hun kan klart anbefales , når jeg har mulighed for det tager jeg hende med hjem!

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 6 timer siden:

Yes , hun er lækker , sød og sindsygt fræk , flot krop og sutter skønt , og hun dufter lækkert også , ikke hvad man forestiller sig af en gadepige, hun kan klart anbefales , når jeg har mulighed for det tager jeg hende med hjem!

Ok tak for info.  Jeg må ind og møde hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gulerod skrev, for 41 minutter siden:

Hvad for en type sted tager hun en med til?

Ikke så langt derfra er der en stor afsides p-plads hvis du kommer i bil hvor i kan køre hen , ok sted , kommer ikke mange der om aftenen... :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 7 timer siden:

Ikke så langt derfra er der en stor afsides p-plads hvis du kommer i bil hvor i kan køre hen , ok sted , kommer ikke mange der om aftenen... :-)

 

Hvad hvis man ik kommer med bil?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 55 minutter siden:

Hvad hvis man ik kommer med bil?

Jeg holder her nu. Ser ikke ud som hun er her endnu. Er der nogle der ved hvad tid hun ca plejer og dukke op.. og er det busstoppestedet ved Scandic??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rh ballerup skrev, for 8 minutter siden:

Jeg holder her nu. Ser ikke ud som hun er her endnu. Er der nogle der ved hvad tid hun ca plejer og dukke op.. og er det busstoppestedet ved Scandic??

Hun kunne jo også være "på mission" i skrivende øjeblik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...