Hop til indhold
Dino51

Jasmin Faaborgvej Odense

Recommended Posts

Hejsa

netop hjemkommet fra et dejligt afslappende besøg hos Jasmin

https://annoncelight.dk/showad/244776

jasmin er en sød og smuk pige, taler flydende dansk, jeg fik, på min egen opfordring, en omgang meget ‘soft’ massage, Jasmin er uddannet massør, men ramte lige nøjagtig plet ift hvordan jeg gerne vil have det. 

Betalte 450 kr. (+200 i ‘drikkepenge’)for 50 min’s rigtig behagelig berøring, ( der gik lidt over 1 time inden jeg var ude af døren igen) hun var overalt, dejlig let at tale med, uden at det blev for meget

 

Som skrevet, sød og smuk pige, kan klart anbefales, jeg kommer ihvertfald igen:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 6 timer siden:

Giver hun fuldpakke? Hvor på fåborgvej ligger den klinik

Ja men hun er i den dyre ende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kræsenmakker skrev, 1 time siden:

Adresse?

priser?

sted? 

Diskret?

Der er et fint link i toppen af tråden. Der er der et tlf nummer. Hvis du bruger det kan du garanteret få svar på dine spørgsmål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ligger ud af byen, på Fåborgvej , lidt efter Majas alle , i en kælder. 

Alm massage 450,-

m/hj  600,-

b2b 1500,- men kunne få det for 1200,-

 kørte til nr25 istedet for, der er det 900,- og de ved hvad de laver

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 8 minutter siden:

Den ligger ud af byen, på Fåborgvej , lidt efter Majas alle , i en kælder. 

Alm massage 450,-

m/hj  600,-

b2b 1500,- men kunne få det for 1200,-

 kørte til nr25 istedet for, der er det 900,- og de ved hvad de laver

Hejsa . 

Tak for oplysning.

Undrede mig over hvorfor det var lidt en hemmelighed hvad hendes priser var det er vel det vi hjælper henanden med, det er ikke alle piger som vil tale priser i tlf.

Fint nok at man ikke giver den fulde adr hvis pigen ikke ønsker det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvis det er Jasmin der tog imod mig, har hun nok taget 15 kg på efter billedet er taget, men hun så sød nok ud, om det er hende ved jeg ikke . 

Jeg startede ned at ringe til dem, for at hører hvor de er, fik at vide det var Fåborgvej 68,,,,    Nejjj vent, er forvirret, og så lidt snak på thai,, så kom det rigtige nummer , og så siger hun at hun kan kende min stemme, hvorfor jeg ringer igen, idiot, sagde hun så og afbrød. Har ski ikke snakket med hende før, underlig ting, men kørte derud alligevel og fik syn for sagen og priserne, og kørte så til 123 og de har styr på det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvinden på billedet nederst til venstre er Ulai, som tidligere havde klinikken på Faaborgvej 25. Det kunne også godt være hende på billedet til højre. Men måske er det bare en som bruger hendes billeder. Hvis det er Ulai der er kommet tilbage giver hun en rigtig god massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 12 timer siden:

Hvis Ulai har haft Fåborgvej 25, er det godt nok lang tid siden 

Ja, det er vel efterhånden nogle år siden. Hun startede den som en respektabel klinik og overdrog den senere til 123, som har haft den siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kræsenmakker
giganten skrev, for 19 timer siden:

Den ligger ud af byen, på Fåborgvej , lidt efter Majas alle , i en kælder. 

Alm massage 450,-

m/hj  600,-

b2b 1500,- men kunne få det for 1200,-

 kørte til nr25 istedet for, der er det 900,- og de ved hvad de laver

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i ugens løb til massage og den store tur. 

Massagen er ok men lidt dyrere end andre steder. 

Den store tur var en skuffelse og ALT for dyr. 

Hun er da lækker nok, men du får altså kun 45 min uden superfransk. Hun slikkede boller og skaft uden kondom. Forskellige stillinger, hvor der blev kigget på uret, hmmm.

Er der andre der kan berette om “Jasmin”  Ulai?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa..         ja, som jeg skrev tidlige så undredde jeg mig lidt over de manglende oplysninger/prise ,   jeg skrev efterfølgende til hende at jeg da gerne ville besøge hende til fuld pakke men at jeg havde hørt at hendes prise lå i den høje ende.   og at jeg pt. kunde få god massage med fp i hvert fald 3 gode stede i byen til 1200 kr,  så hvis hendes priser lå meget over så var det ikke noget for mig.      hun svarede så tilbage at det var så ok..      jeg aflyste så den tid jeg ellers havde bestilt hos hend da jeg syntes man også kan købe guld for dyrt,    især hvis det så kun er 8 karat :).    men en skam ,hun ser dejlig ud...

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da et par stykker som var godt tilfreds med fuldpakken da hun var i Vejle:

Jeg undrer mig over hvordan hun skaffer kunder når hun ikke annoncerer mere? Kan man stadig kontakte hende på det nummer der stod i den nu slettede annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 9 minutter siden:

Der er da et par stykker som var godt tilfreds med fuldpakken da hun var i Vejle:

Jeg undrer mig over hvordan hun skaffer kunder når hun ikke annoncerer mere? Kan man stadig kontakte hende på det nummer der stod i den nu slettede annonce?

Du kan da prøve at ringe til nummeret,  hvis du er interesseret i en aftale. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej nogen der har været hos Jasmin fornylig? Om hun gir fuld service som hun gjorde da hun var i Fredericia ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...