Hop til indhold
Dino51

Jasmin Faaborgvej Odense

Recommended Posts

Jeg har for nyligt besøgt Ulai (der i en periode i Fredericia kaldte sig for Jasmin) og fik en super grundig oliemassage i 50 minutter til 450kr i et hyggeligt, rent thai inspireret massage rum. Jeg bookede aftalen på http://thaikropsterapi.dk/ og Ulai understregede tydeligt, at hun i dag kun tilbyder traditionel massage, men at der i samme ejendom i kælderen er et antal piger, der har mere på menuen, hvis man ønsker fuld service.

Massagen er en lille smule dyrere end andre steder i byen men er helt bestemt alle pengene værd. Ulai løste op for en del myoser i ryggen og kan virkelig bruge mange kræfter.

Jeg gik glad derfra og har bestemt tænkt mig at vende tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar.. Troede ikke at hun ville have det, når hun ikke giver seksuelle ydelser.

Det er ved ulai jeg mener...

 

Redigeret af Bossen8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Troldmanden skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror ikke, du skal forvente, at Ulai accepterer, at du ligger nøgen, så længe hun selv masserer. Men der sker jo ikke noget ved at spørge om lov ;)

Hvis man går med lange underbukser i vinterkulden er man vel nødt til at tage dem af. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Troldmanden skrev, den 3.12.2018 at 13:40:

Jeg tror ikke, du skal forvente, at Ulai accepterer, at du ligger nøgen, så længe hun selv masserer. Men der sker jo ikke noget ved at spørge om lov ;)

Jeg spørger nu aldrig. Jeg tager mit tøj af(det hele) og så tager jeg plads på briksen. 

Og nej. Ulai sagde ikke noget til jeg lå med røven bar da hun kom ind igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...