Hop til indhold
Guest Agetha

Sex med dyr

Recommended Posts

Guest Agetha

Det er ulovligt der dyrkes sex med dyr i danmark.

Jeg har ikke ord for mennesker der forgriber sig på hunde, aber, eller dyr fra A-Z.

Jeg er nødt til at tro der via vores lovgivning er et klart signal, men tror du der stadig findes dyresex i danmark og hvad er din opgave i at stoppe den slags?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er mega glad for, at læse dit oplæg.. Jeg troede nemlig det var lovligt, så længe dyrene ikke led nød.. 

Hvilket jeg jo bestemt synes de gør, da de jo ikke selv kan sige fra.. 

Ved ikke hvordan man kan stoppe den slags.. Har ingen ide om det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Violetta skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er mega glad for, at læse dit oplæg.. Jeg troede nemlig det var lovligt, så længe dyrene ikke led nød.. 

Hvilket jeg jo bestemt synes de gør, da de jo ikke selv kan sige fra.. 

Ved ikke hvordan man kan stoppe den slags.. Har ingen ide om det..

Dyresex har desværre været tilladt, og er heldigvis ulovligt nu.

Men hvem sikre sig at der ikke findes folk der stadig forgriber sig på dyrene? Jeg har en forestilling der i dets tabu holder deres perverse lyster indkredset. Det jo sygt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 2 minutter siden:

Dyresex har desværre været tilladt, og er heldigvis ulovligt nu.

Men hvem sikre sig at der ikke findes folk der stadig forgriber sig på dyrene? Jeg har en forestilling der i dets tabu holder deres perverse lyster indkredset. Det jo sygt. 

Helt enig, men ved ikke hvordan man skal sikre sig, at det ikke sker.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Violetta skrev, for 3 minutter siden:

Helt enig, men ved ikke hvordan man skal sikre sig, at det ikke sker.. 

Det er virkelig et problem tror jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Agetha skrev, for 2 timer siden:

Det er virkelig et problem tror jeg. 

Men jeg løser det. Jeg har lige siddet med større problemstillinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er stadig et problem. 

Jeg modtog en mail for et par mdr siden af et par der tilbød mig at komme og have sex med dem og deres dyr (heste). Sagde selvfølgelig Nej tak,  og hvis jeg fandt ud af hvem de var ville jeg henvende mig til politiet. 

Så ja.. Det findes stadig derude, desværre :(

Redigeret af MizzAnja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal bare lige forstå det rigtigt det her. Så jeg må gerne rive grissebassen fra soen straks efter fødslen. Opdrætte den under kummerlige forhold med henblik på industriel slagtning og forarbejdning. Men hvis jeg knalder den er jeg et svin? Eller gælder det kun dyr med pels af en vis længde? Jeg skal bare lige være sikker på at jeg forstår disneygeneration fuldt ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listepik skrev, 1 time siden:

Skal bare lige forstå det rigtigt det her. Så jeg må gerne rive grissebassen fra soen straks efter fødslen. Opdrætte den under kummerlige forhold med henblik på industriel slagtning og forarbejdning. Men hvis jeg knalder den er jeg et svin? Eller gælder det kun dyr med pels af en vis længde? Jeg skal bare lige være sikker på at jeg forstår disneygeneration fuldt ud. 

Hvorfor i alverden skal du forstå noget som helst? Hvis stoffet er meget svært, behøver du ikke forstå det. Du behøver derimod følge loven, og sex med dyr er ulovligt. Så de der måtte have den slags tendenser skal bare holde nallerne og pikken for sig selv, og individder af deres egen art. Længere er den vel egentlig ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr.fyn skrev, for 6 minutter siden:

Var ude ved en gp og fik lov at se hendes hund kneppe hende. Den så fint glad ud 

Lyder lidt langt ude. Men hvis rigtigt, håber jeg du meldte hende til politiet

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 24 minutter siden:

Lyder lidt langt ude. Men hvis rigtigt, håber jeg du meldte hende til politiet

Hvad tror du selv ?  Mon ikke det er mere sandsynligt at begge partens synes det var ok.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Kære Listepik

Er du landmand? eller er du kun kommet til at bolle datterens marsvin?

Jo, ok, jeg synes nu det er lidt gråzone, er klart imod overgreb på dyr, ( såvel som mennesker, herunder alle aldre), men hvor tror i sæder kommer fra til insemination af grise, heste køer og ect. , tror i man bare lige beder tyren eller hesten tage en spiller og samler op ?  næ vel næppe, de bliver drevet frem til auto udløsning på forkellig vis, så er det ikke også overgreb?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Hvad tror du selv ?  Mon ikke det er mere sandsynligt at begge partens synes det var ok.  

Jeg ville ønske jeg kunne svare at jeg selvfølgelig tror at folk følger loven, at der ikke findes parallelsamfund, der mener sex med dyr er OK, og at ulovligheder, inkl dyresex blev meldt til politiet, når det ses.

Jeg er dog bange for at dit sandsynligheds scenario er mere realistisk. Desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Hvorfor i alverden skal du forstå noget som helst? Hvis stoffet er meget svært, behøver du ikke forstå det. Du behøver derimod følge loven, og sex med dyr er ulovligt. Så de der måtte have den slags tendenser skal bare holde nallerne og pikken for sig selv, og individder af deres egen art. Længere er den vel egentlig ikke.

 

Jeg tror at formålet med indlægget er at pointere at vi udsætter dyr for ting der er meget værre end dyresex, i vores industrialiserede landbrug. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 3 minutter siden:

Jo, ok, jeg synes nu det er lidt gråzone

Gråzone ??? At mennesker har sex med dyr er ikke en gråzone. Det er entydigt lovbrud. Udover selvfølgelig at være moralsk forkert, overgreb osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 48 minutter siden:

Jo, ok, jeg synes nu det er lidt gråzone, er klart imod overgreb på dyr, ( såvel som mennesker, herunder alle aldre), men hvor tror i sæder kommer fra til insemination af grise, heste køer og ect. , tror i man bare lige beder tyren eller hesten tage en spiller og samler op ?  næ vel næppe, de bliver drevet frem til auto udløsning på forkellig vis, så er det ikke også overgreb?

Jo det synes jeg faktisk osse er et overgreb, synes alle arter burde formerer sig på naturligvis. Når man så ikke kan formerer sig på naturligvis, så er det naturens lov der gælder, men kan godt forstå problematikken for landmanden, der skal have mest mulig kød over disken, at de er nødtil, at give en hånd med, men jeg bryder mig ikke om det, så længere der er kød spiser, så længe vil dette overgreb blive foretaget.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 19 minutter siden:

Oplys ignoranten her. Men hvad i alverden har det her med prostitution at gøre?

Det kan det jo indirekte godt have.  Hvis der indgår dyresex i prostitutions besøg.  Et af indlæggene beskrive kort en sådan oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex mellem forskellige dyreracer, herunder mennesket, har altid fundet stedet, ja lige siden tidernes morgen.

Det er kun et par dage siden jeg læste, om at man i New Zealand ville lave en statue for en homoseksuel gås, som havde levet i et langt forhold med en han svane. Altså er der tale om et seksuelt forhold mellem 2 forskellige dyreracer tilmed af samme køn. Havde den ene været et menneske, så skulle vedkommende fluks på vand og brød, men nu er det så ikke et menneske, og dermed er det jo bare nuttet, sødt og skal hyldes med en statue.

Det er helt legalt hvis din pitbull voldtager naboens hamster halvt til døde, men lægger du en klat leverpostej på dit ene bryst og selvsamme pitbull (eller naboens hamster) slikker det af, så er det ulovligt. Hunden er bedøvende ligeglad med om den æder leverpostejen fra din patvorde eller fra din hånd.

Mennesket er sgu det mest irrationelle og ulogiske (og ofte dumme) af alle dyreracer. Det bunder jo i religiøsitet, som jo netop er højdepunktet af irrationel tankevirksomhed. Lige siden de første idéer om at vi mennesker var skabt i gudernes eget billed kom frem for 10-15000 år siden, har vi følt os et behov for at adskille os fra det vi egentlig er: dyr.

 

Nå men tilbage til dit spørgsmål:

Citat

 tror du der stadig findes dyresex i danmark og hvad er din opgave i at stoppe den slags?

Første del af dit spørgsmål er lige til: Selvfølgelig sker det. Blot fordi noget er ulovligt, så forsvinder det jo ikke. Det er jo også ulovligt at snyde i skat og kører for hurtigt, men det finder også sted.

Anden del af dit spørgsmål er et underligt spørgsmål, for jeg har på intet tidspunkt fået uddelt en opgave. Jeg er pensioneret trykker ikke politibetjent eller dyneløfter. Min eneste opgave er at sørge for at min pension rækker til, kaffe på kanden, kolde øl i køleren, min medicin og et par turer til Thailand hvert år. Om folk kører 140 på motorvejen eller nabokonen nyder at blive blokket ud af en elefantpik rager mig en høstblomst. Jeg forstår dem ikke, men jeg er altså bedøvende ligeglad, når bare min øl er tilpas kold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dyr har også seksuelle lyster. Vores hunde lever i ufrivillig cølibat meget imod deres natur og til stor seksuel frustration for nogen af dem. Hvor mange er ikke blevet forsøgt humpet på benet af en liderlig hanhund. De er ikke kræsne. Så piger, hvis i rent faktisk vil gøre noget for dyrevelfærden, så er det bare med og komme ud og lette trykket på menneskets bedste ven.

 

Hvad angår landbrugsdyr så tror jeg sgu næsten det vil være lidt behagelig adspredelse i et ellers røvsygt liv. Så længe det ikke er smertefuldt tror jeg dyrene er pænt ligeglade. De har jo ikke samme blufærdighed som os mennesker. Tænk bare på en ko der bliver insimineret hvor landmanden har armen oppe i den helt op til albuen, koen virker pænt ligeglad. Den nye lovgivning er ren moraliserende symbolpolitik og ændrer meget meget lidt. Og nej, jeg er ikke til dyresex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 28 minutter siden:

Det kan det jo indirekte godt have.  Hvis der indgår dyresex i prostitutions besøg.  Et af indlæggene beskrive kort en sådan oplevelse. 

Jeg ser din pointe. Det tog dog ikke lang tid før tråden stak af i alle retninger fra statuer af homosexuelle fugle i New Zealand til insemination af kvæg i landbrugsproduktionen mm.

Tråden har sikkert sin berettigelse selvom 99,99 % af befolkningen nok alligevel deler harmen mod dyresex og finder det perverst, utilstedeligt og bør straffes med tugthus. Ser det dog stadig ikke som et dissideret købesex-issue.

Kun skønt at dyrene har fundet sig en passioneret advokat i @Agetha som er villig til at tage sagen op og kæmpe. Respekt for det.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...