Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Kun anmeldelser

Recommended Posts

Gæst

Hej

Kan se i har lavet det til kun anmeldelser, ved de forskellige regioner. Som sådan et godt tiltag, da anmeldelserne ellers " forsvinder" men hvis man nu har forespørgsler på noget, f. Eks i Tyskland. Så forsvinder det jo meget hurtig under efterlysninger, der dækker hele landet. Kunne man ikke lave efterlysninger på regionsplan også? Og evt stadig have en åben efterlysninger, da nogen ting, ikke er regionsbestemt.

Ikke ment som et surt opstød, bare et lille forslag. Ved godt i laver i kæmpe frivillig arbejde, og det er jeg super glad for

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Jeg ser det bestemt ikke som et surt opstød, snarere som et konstruktivt forslag. :)

Vi snupper lige en intern debat i ledelsen, og vender tilbage snarest.

Co Admin :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode input liderligfyr

Det som jeg synes er mest opmuntrende, det er at admin med sine nye hjælpere nu er istand til at tilrette version 1, mens vi afventer lanceringen af version 2.

Det gør at sitet mere proaktivt følger med udviklingen i tilgang af brugere og aktivitet, end hvis sitet forblev statisk i sit udtryk, mens vi venter på version 2.

Kunne det være en ide at lægge efterlysninger ind for sig som et selvstændigt forum under hver regionsopdeling, nationalt som internationalt?

På samme måde som der under Tyskland er dette forum for sig:

FFK Sauna klubber

Beretninger og planlægning af ture til FFK Sauna klubber i Tyskland.

viewforum.php?f=37

På den måde forbliver anmeldelser og efterlysninger adskilt, samtidig med at efterlysninger bliver regionsopdelt, sådan som liderligfyr efterlyser. Som jeg ser det opnår vi samtidig en kobling mellem efterlysninger og anmeldelser, der gør det mere overskueligt at følge når hvilke forespørgsler og svar på samme fører til hvilket et udbytte for hvem.

Hvad med at nedlægge "Øvrige udland" som selvstændigt forum, men tilføje forum for Tyskland Øvrige udland - sådan:

Anmeldelser fra Tyskland , samt øvrige udland

I samme ombæring så jeg gerne:

FFK Sauna klubber

Beretningerog planlægning af ture til FFK Sauna klubber i Tyskland.

Omdøbt til:

Fællesrejser til udlandet

Forslag til, og planlægning af fælles sexrejser til udlandet

På den måde bliver udland ikke så entydigt defineret som Tyskland, sådan som det godt kan give indtyk af for nuværende. Vel dominerer Tyskland som tema, men mange rejser til en del andre lande, hvor de køber sex, og dem synes jeg vi skal søge fremmet, at de inspireres mere til at inkludere sig selv som aktive biragydere af beretninger under udland om egne oplevelser.

Egen ambition er det, om muligt at bidrage til noget af det allersværeste indenfor denne genre, at inspire til at flere der hidtil kun har villet rejse på egen hånd, eller i egne kendte netværk, de hvis de både føler at deres personlige situation tillader det, og de samtidig har lyst til det, de vil søger sammen med andre brugere her på Eroguide.dk, for at rejse sammen og skrive beretninger efterfølgende i forum om de rejser vi foretager sammen.

Hvis sitet aktivt vil bakke op om denne min ambiton, tror jeg at sitet kan gøre det ved at gøre som jeg foreslår, eller i en version af samme.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

En vittig sjæl har sendt mig en PM med følgende forslag til forbedring...

"Kan man ikke oprette et Forum med navnet "Rejse's kæpheste" hvor han vil ha' fri mulighed til at skrive laaaaaange epistler, og så samtidig begrænse Rejse's skrivemuligheder til max 5 linier pr. tråd i de øvrige fora"

Har lovet ikke at røbe vedkommende, og forslaget er nok også lidt utopisk... Men fristende! :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da ikke mere utopisk end at admin kan vælge at følge forslaget, hvis han vil.

Han kan også smide mig helt ud, det har en del også fromt ønsket, og gør det sikkert stadigvæk.

Det er da hans suveræne afgørelse - sitet er jo privatejet, og ikke styret repræsentativt demokratisk - han kan bare trykke på knappen, så let kan det være og det er slut med mine lange epistler.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være en meget god ide at forsøge at adskille tingene lidt. Der er jo et glimrende eksempel lige neden under i "Danske piger", hvor strengen har udviklet sig til en debat, og den hører vist ikke til i "Ris og ros", som er dediceret indretningen af Eroguide.

Men som Netværket er inde på, er det dejligt at se, at sitet løbende udvikles og forbedres. Det er netop problemet ved Gimel og især Hedomax.com.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

En vittig sjæl har sendt mig en PM med følgende forslag til forbedring...

"Kan man ikke oprette et Forum med navnet "Rejse's kæpheste" hvor han vil ha' fri mulighed til at skrive laaaaaange epistler, og så samtidig begrænse Rejse's skrivemuligheder til max 5 linier pr. tråd i de øvrige fora"

Har lovet ikke at røbe vedkommende, og forslaget er nok også lidt utopisk... Men fristende! :lol:

Coadmin.

Du går langt ud over det tilstedelige i ovenstående.

Dels offentliggør man ikke private PM´s, dels skal en admin/moderator være objektiv. De er subjektiv. Overlad den slags gris til den unødvendige avis. Du skal udelukkende sørge for at siden er overskuelig og kontrollere at reglerne overholdes.

Så er den banan vist spist. :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Skjold

Jeg håber sandelig at det skal forstås sådan at man kun må oprette anmeldelser, men fortsat gerne på kommentere samme i en trådopfølgning.

Altså efterlysninger hører til under efterlysninger, debat under debat osv.

Men det roder nogle altid med, ej selv gennem tiden uden skyld, men det er jo også meningen med moderator, og Co admin at de skal hjlælpe til med at rydde op, hvor nødvendigt.

Selvfølgelig med det udgangspunkt at vi selv bestræber os på at oprette indlæg i det korrekte forum.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nody

Århuselsker

Jeg kan ikke se noget galt i at Co-admin citerer noget fra en pm, så længe afsender ikke er røbet.

Jeg læser Co-admins indlæg således at muligheden for offentligørelse har været debatteret med afsenderen, da han har lovet ikke at røbe vedkommende.

Jeg mener dog at det er noget pjat at vedkommende ikke vil stå ved sine skriverier, det er lidt kyllingeagtigt, uanset om der er tale om et oprigtigt forslag eller om det er et udslag af humor (eller begge dele).

Til RN og alle mulige andre.

Skriv hvad i har på hjerte, skriv det med egne få eller mange ord, så længe det er sobert har det

en mulig værdi for nogle herinde.

De der f.eks. ikke ønsker at læse om RN's kæpheste eller hans til tider lange indlæg kan jo bare ignorere ham.

Nody

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes der er kommet nogle gode forslag som vi vil vende internt, som Co-Adm. skriver. Og så husk lige på at Co-Adm. jo skrev sit indlæg med et humoristisk glimt i øjet, omend der nok også var et budskab i det, og en årsag til budskabet, så jeg synes ikke der er nogen grund til at være efter ham. Dele af Rejsenetværks forslag har han jo stillet før uden at Administrationen dengang efterkom hans forslag. Rejsenetværk har mange mulige og umulige forslag til boardet, har han fat i noget fornuftigt bliver det gennemført, men ligesom Administrator ikke har brugt tid på at diskutere/kommentere ret mange af Rejsenetværks utallige forslag, vil jeg ej heller gøre det. De skal nok blive læst, men vores tid skal ikke blive optaget af Rejsenetværk. Og vil Rejsenetværk undgå at irritere Moderator, så skal han helt generelt lade være med at gentage sig selv fra tidligere indlæg. Moderator kan nemlig ikke tillade sig at springe nogle indlæg over, og jeg er ikke tungnem, så jeg behøver ikke at få et budskab gentaget 50 gange. ;)

Vh

Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Jøsses dog og hillemænd... :D

Kære Århuselsker

Jeg er glad for, at du kan fortælle mig, hvad jeg må og hvad jeg ikke må skrive herinde. Jeg vil nu foretrække, at det er Administrator, der sætter retningslinierne for, hvad moderatorer har lov til.

Når dét så er sagt, så var mit lille indlæg såmænd ment ganske positivt, også overfor Rejsenetværk. Manden skriver mange, og lange, indlæg, som ofte indeholder guldkorn. Jeg er selv rimelig stor fan af mandens indlæg, da de er formidable som godnatlæsning, men ikke alle har det som jeg.

For nogle er manden en splint i øjet og en torn i foden, og for andre er han kanon god, og ingen fejl på det...

Forslaget gik i al sin enkelthed ud på, at oprette et lille hjørne på EroGuide, hvor Rejsenetværk kunne skrive sine beretninger, og fremkomme med sine mange gode og nogle mindre gode idéer. Jeg foreslog faktisk Admin, at gøre Rejsenetværk til Moderator for sit eget lille hjørne, men Admin er nu ikke nem at bide skeer med. Han er noget mere bredskuldret end jeg er... :evil:

Ved at give Rejsenetværk sit eget lille hjørne af EroGuide kunne man undgå, at mange af de øvrige fora blev plastret til med meget lange indlæg, som mange alligevel ikke gider læse. Derved kommer IGNORE knappen i brug, og det vil jeg meget gerne undgå...

Så kære Århuselsker, endnu engang tak for din tilrettevisning af min person. Jeg noterer din modstand mod, hvad jeg har skrevet, men jeg kan garantere dig for at vedkommende som sendte mig den pm fuldt ud accepterer at den blev offentliggjort (lettere omskrevet).

Nogle vil bare så gerne misforstå, selvom indlæg er skrevet med et lille blink i øjet, for så har man jo en sag, ikke??? ;)

Venlig hilsen

Co Admin 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak Co admin og også til Århuselsker - det var jo i en god mening, men der er nu noget meget rigtigt i det Co admin skriver, sådan som det nu bliver uddybet, for helt fattet pointen havde jeg ikke i første omgang.

Og det er jo heller ikke forkert at jeg har forivret mig, og mere til over årene, men tak for at jeg bliver betragtet som et større plus end et minus, for alt har dog altid været i en god mening, og ikke i en ond fra min side.

Det har andre båret over med, andre igen har ønsket og ønsker mig hen hvor peberet gror.

Når det er sagt, så har jeg bortset små skæverter, selv formået at forbedre og begrænse mig, ihvertfald i forhold til tidligere tider. Det uanset er jeg helt sikker på at det nye trekløver har taget ved lære af den strid og det anarki, der forekom på Hedomax.com, og simpelthen ikke kommer til at give hverken mig eller andre mulighed for at forårsage, eller udgøre en del af samme her på Eroguide.dk også.

Sådan kan vi roligt regne med at det bliver, og det skal vi forvente fremadrettet.

Men vær opmærksom på bevidste provokatører, hvis de viser sig. Jeg har mere end en gang siddet tilbage med fornemmelsen af, at en og anden bevidst spillede på de karakteristika der kendertegnede nogle af os mest aktive, og brugt det til at femprovokere kiv, der vitterligt ikke ville være opstået, hvis ikke de havde pustet til ilden.

Men alene den linje der er blevet lagt fra begyndelsen har vist slige typer, at de ikke skal regne med samme frirum til samme her, linjen har kun haltet lidt på det seneste, da det hele vel blev for meget for en person, men nu er der vist kapacitet til at holde os alle lidt i ørerne noget fremadrettet :)

Jeg tror at Admin ser helt ret i at jeg ikke bør være moderator for eget forum, jeg kan bidrage bedre på anden vis, hvis bare rammerne måske lægges for at min virkelyst kan få mest succes - foreksempel tanken om at stå for at samle folk til en fælles tur til Berlin i Oktober, hvis jeg får den ferie jeg har bedt om - hvis turen bliver til noget, vi kan bidrage med en masse god godnatlæsning efterfølgende i forum.

Det behøver næppe være nogen hemmelighed at jeg har tilbudt Admin at rejse med toget til et sted i landet til en cafe snak om udviklingsmuligheder af Eroguide.dk, hvilket vi aldrig fik til. Men hvis nogen vil mødes med mig IRL til sparring og brainstorming, tror jeg at jeg kan bidrage til samme ved selv at deltage - jeg åbner gerne døren hjemme for samme.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

@Skjold

Jeg håber sandelig at det skal forstås sådan at man kun må oprette anmeldelser, men fortsat gerne på kommentere samme i en trådopfølgning.

Altså efterlysninger hører til under efterlysninger, debat under debat osv.

Men det roder nogle altid med, ej selv gennem tiden uden skyld, men det er jo også meningen med moderator, og Co admin at de skal hjlælpe til med at rydde op, hvor nødvendigt.

Selvfølgelig med det udgangspunkt at vi selv bestræber os på at oprette indlæg i det korrekte forum.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg er sådan set helt enig. Men Rejsenetværk, man har gentagne gange oplevet, hvordan du desværre har »kidnappet« anmeldelser, hvor anmeldelserne af dig primært er blevet forvandlet til debatstrenge om dine sædvanlige kæpheste, hvor du på vanlig vis har skrevet lange debatindlæg i anmeldelsesstrengene med dine sædvanglige pointer og argumenter. Så er det det du mener, når du skriver du ikke selv er uden skyld ? For sådan som jeg læser dit indlæg mener du jo ikke at anmeldelsesstrengene skal være debatstrenge om folks kæpheste om massagemarkedet, og i givet fald så mangler du jo selv noget før du lever op til det du mener andre skal leve op til.

Jeg mener selv, at der selvfølgelig skal være plads til at kommentere og diskutere en anmeldelse. Men har man generelle synspunkter om massagemarkedet o.lign. der fsv. er anmeldelsen fuldkommen ligegyldig bør sådanne diskussioner jo tages under Generel debat.

Hej

Kan se i har lavet det til kun anmeldelser, ved de forskellige regioner. Som sådan et godt tiltag, da anmeldelserne ellers " forsvinder" men hvis man nu har forespørgsler på noget, f. Eks i Tyskland. Så forsvinder det jo meget hurtig under efterlysninger, der dækker hele landet. Kunne man ikke lave efterlysninger på regionsplan også? Og evt stadig have en åben efterlysninger, da nogen ting, ikke er regionsbestemt.

Jeg synes du har en pointe der. Dit forslag vil gavne overskueligheden tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jøsses dog og hillemænd... :D

Kære Århuselsker

Jeg er glad for, at du kan fortælle mig, hvad jeg må og hvad jeg ikke må skrive herinde. Jeg vil nu foretrække, at det er Administrator, der sætter retningslinierne for, hvad moderatorer har lov til.

Når dét så er sagt, så var mit lille indlæg såmænd ment ganske positivt, også overfor Rejsenetværk. Manden skriver mange, og lange, indlæg, som ofte indeholder guldkorn. Jeg er selv rimelig stor fan af mandens indlæg, da de er formidable som godnatlæsning, men ikke alle har det som jeg.

For nogle er manden en splint i øjet og en torn i foden, og for andre er han kanon god, og ingen fejl på det...

Forslaget gik i al sin enkelthed ud på, at oprette et lille hjørne på EroGuide, hvor Rejsenetværk kunne skrive sine beretninger, og fremkomme med sine mange gode og nogle mindre gode idéer. Jeg foreslog faktisk Admin, at gøre Rejsenetværk til Moderator for sit eget lille hjørne, men Admin er nu ikke nem at bide skeer med. Han er noget mere bredskuldret end jeg er... :evil:

Ved at give Rejsenetværk sit eget lille hjørne af EroGuide kunne man undgå, at mange af de øvrige fora blev plastret til med meget lange indlæg, som mange alligevel ikke gider læse. Derved kommer IGNORE knappen i brug, og det vil jeg meget gerne undgå...

Så kære Århuselsker, endnu engang tak for din tilrettevisning af min person. Jeg noterer din modstand mod, hvad jeg har skrevet, men jeg kan garantere dig for at vedkommende som sendte mig den pm fuldt ud accepterer at den blev offentliggjort (lettere omskrevet).

Nogle vil bare så gerne misforstå, selvom indlæg er skrevet med et lille blink i øjet, for så har man jo en sag, ikke??? ;)

Venlig hilsen

Co Admin 8-)

ja jeg tænkte godt nok også mit, ved århuselskers indlæg. Det virkede nærmest som om han var ophøjet, fra simpel bruger af sitet, til at være ejer af sitet.

og ja, der kunne på ingen måde herske tvivl om, der var et blink i øjet i indlægget. Lidt venskabelig drilleri.

At RN reagerer, er nok mere naturlig, da det er rettet mod hans person. Han har dog fået øjnene op for det er lidt drilleri. Personlig syntes jeg det giver lidt kuløridt, at han er her. Man kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, når han kommer med sine kæpheste.

p.s nu håber jeg ikke, mit indlæg er forsvundet i diverse irettesættelser, kæpheste og mudderkast :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nogle vil bare så gerne misforstå, selvom indlæg er skrevet med et lille blink i øjet, for så har man jo en sag, ikke??? ;)

Jeg misforstår ikke, jeg har ingen sag. Jeg synes selv at RN er p.. irriterende, men klarer det ved at springe hans indlæg over. MEN som moderator/administrator er man 100% objektiv. Smileys osv hjælper ikke. At skrive er ikke det samme som at tale sammen. Ved samtalen opfatter man let de humoristiske undertoner, det gør man ikke i en kort tekst.

Der er altså nogle uskrevne regler for hvordan moderatorer opfører sig!

Iøvrigt sidste indlæg herfra, da jeg synes tråden løber af sporet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Igen, Kære Århuselsker...

Jeg sætter stor pris på dine input! De er taget ad notam..

Tak for dem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne det være en ide at lægge efterlysninger ind for sig som et selvstændigt forum under hver regionsopdeling, nationalt som internationalt?

Jeg tror, at dette ville være en knap så hensigtsmæssigt vej at gå ned ad... Som det er nu, er der jo allerede pænt mange board's at holde styr på, og som det er nu, kan mange brugere jo dårlig hitte ud af, om deres indlæg skal placeres under anmeldelser eller efterlysninger - selvom det dog er blevet lidt bedre på det sidste.

Men tænk hvis brugerne så, ud over at skulle tage stilling til om deres indlæg er en efterlysning eller en anmeldelse, så også skal finde ud af hvilket efterlysningsforum, det skal ligge under! Sikke et kaos det ville blive ;)

Jeg tror bare, at man skal passe på, at det ikke bliver en stor gang uoverskuelig miskmask, under den hensigt, at det rent faktisk skulle blive mere overskueligt :?

Ud over det... Tænk på, hvad det ville kræve af de respektive administratorer og moderatorer! De ville jo komme på overarbejde i stor stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal absolut ikke partout stå på mit, og det er ikke hensigten at det skal forvirre sådan som Nikita stiller det op.

Det jeg sådan set bare mente, var at samtidig med at man klikker på anmeldelser under de opdelinger som anmeldelser allerede er opdelt i, der kunne denne sektion blot starte med Efterlysninger øverst under egen indramning.

I min optik vil det sådan set bare betyde at når man alligevel klikker på anmeldelser under Fyn, ja så får man i samme ombæring også efterlysninger under Fyn med, Sjælland og København osv.

Men jeg er enig i at efterlysninger ikke skal lines regionsopdelt op for sig i sin helt egen sektion, ligesom anmeldelser er.

Det giver vel ejheller mere arbejde til Moderator, for han klikker også kun ind et sted, hvor så efterlysninger findes samtidig for denne afdeling. Vel egentlig snarere tværtimod både for moderator og læserne med?

For hvor rodet og flygtig fremstår egentlig ikke det nuværende samlende forum for efterlysninger. Dels er det måske lidt uoverskueligt, dels forsvinder alle de enkelt stående efterlysninger, der kan have selvstændig interesse for den enkelte læser meget hurtigere i et enhedsforum, end hvis de blev lagt inde under samme klik som til forum for anmeldelser.

Nå, men det kan der jo være så mange meninger om, og vi får se hvad trekløveret besluter sig for :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver fuldstændig Nikita ret, det her ender kun i uoverskuelig gang miskmask

m.v.h.

skjold

Tjae... Jeg tror nu at efterlysnings sektionen lynhurtigt bliver sindsygt uoverskuelig, hvis alle efterlysninger og forespørgsler skal ligge i samme forum. Det er trods alt det langt mest "aktive" underforum, og forespørgsler og efterlysninger til fx. Thai, SM el. øvrige udland vil med lynets hast ende flere sider nede.

Jeg ville foretrække den nuværende inddeling, men med et underforum til anmeldelser, og et til forespørgsler og efterlysninger.

H

vis jeg vil finde noget om Budapest, så kan jeg da være flintrende ligeglad med at nogen leder efter "Tulle fra Tappernøje", som en eller anden knaldede tilbage i ´98, eller om der findes en undervægtig østeuropæisk gadepige der giver blowjobs i Sydhavnen iført Mogens Glistrup kostume ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Montezi, det er egentlig også det jeg prøver på at forklare, og som jeg mener ;)

PS

Det er ok med Mogens Glistrup kostume, bare hun ikke er forklædt som Jokeren - det er en ret bekymrende trend for tiden :?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et eller andet sted så synes jeg at det er lidt ærgeligt at man vælger at dele det op så man under de enkelte regioner kun må skrive anmeldelser og at efterlysninger så bare kastes i en stor pulje ... dog tror jeg ikke at løsningen er at regionsopdele efterlysninger også ...

Selv er jeg mere tilhænger af at efterlysninger og anmeldelser er i samme "pulje" under hver region ... og hvorfor så det? Jo, mange gange så kommer der en forespørgsel på et sted, og er der så respons, så er det jo tit i form af en større eller mindre anmeldelse af stedet ... nogle gange så laver folk også en anmeldelse af et (måske knap så godt) sted og spørger så i samme åndedrag efter forslag til andre steder ...

Tror også at det vil give mere respons på efterspørgslerne hvis de kommer sammen med anmeldelserne i de enkelte regioner. Ligeledes så synes jeg det er meget uoverskueligt at have så mange efterspørgsler fra hele "verden" blandet mellem hinanden.

Rigtigt godt tiltag med et særligt S/M - fetish og et thai forum. Det er jo tydeligt at se at thai forummet er blevet meget godt modtaget. Måske er det egentlig så stort at det godt kan bære at blive splittet lidt op ... det behøver ikke være helt så detaljeret med regioner, men måske bare øst og vest for Storebælt eller alternativt Jylland, Fyn og Sjælland ...

Med hensyn til at folk frygter at anmeldelser vil drukne i mængden af efterspørgsler hvis begge dele er blandet, tror jeg er lidt ubegrundet ... sådan med hånden på hjertet, hvor mange lægger så deres lid til anmeldelser der måske er to tre måneder gammelt? Synes jo tit at man ser at der bliver spurgt om nogen har været der siden, hvis anmeldelser er af lidt ældre dato ...

Noget mange brugere så omvendt også kunne blive bedre til for at gøre det nemmere og mere overskueligt for andre, er at anvende mere sigende (og logiske) overskrifter til deres indlæg ... i stedet for overskrifter som f.eks. "kender nogen hende her" og "pige med store patter" så skriv by/region i overskriften og noget sigende om hvad man efterspørger. Ved anmeldelse så angiv gerne navnet på pige/klinik sammen med byen. Blander man så efterspørgsler og anmeldelser sammen igen (hvilket jeg håber) så vil man jo også let kunne angive om det er efterspørgsel eller anmeldelse man skriver ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Coadmin.

Du går langt ud over det tilstedelige i ovenstående.

Dels offentliggør man ikke private PM´s, dels skal en admin/moderator være objektiv. De er subjektiv. Overlad den slags gris til den unødvendige avis. Du skal udelukkende sørge for at siden er overskuelig og kontrollere at reglerne overholdes.

Så er den banan vist spist. :cry:

Hvad er det dog for en gang vås?

Hvor står det, at man ikke må offentliggøre private PM's?

Siden ville absolut blive mere uoverskuelig, hvis vi slap for RN's evindelige gentagelser af sine ligegyldige forslag. Det er en ganske objektiv betragtning.

Jeg så en gang en foreslå, at RN får sit helt eget private forum - mod at han ikke måtte forurene andre fora. Det burde ledelsen overveje grundigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...