Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Kun anmeldelser

Recommended Posts

Gæst

Jeg er enig i at Rejses indlæg er gode som godnatlæsning som en skriver zzzZZZzzzz. Manden er ret narcissistisk i sin optræden. Der er kun en grund til at han gentager sine kæpheste overalt på forummet og i andres debatstrenge og anmeldelser, selvom hans kæpheste er ligegyldigt i forhold til disse. Grunden er at han selv tror, at alt hvad han mener, er guds gave til menneskeheden. Derfor stopper han ikke med at spamme med hans kæpheste før det bliver som han mener det skal være. Sådan har han opført sig i 14 år og det har ikke ændret sig. Af samme narcissistiske grund føler han sig påkaldet til at fortælle rosende om sig selv og sine holdninger vedr. alting. Det er bare svært at ignorere ham da han er overalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i at Rejses indlæg er gode som godnatlæsning som en skriver zzzZZZzzzz. Manden er ret narcissistisk i sin optræden. Der er kun en grund til at han gentager sine kæpheste overalt på forummet og i andres debatstrenge og anmeldelser, selvom hans kæpheste er ligegyldigt i forhold til disse. Grunden er at han selv tror, at alt hvad han mener, er guds gave til menneskeheden. Derfor stopper han ikke med at spamme med hans kæpheste før det bliver som han mener det skal være. Sådan har han opført sig i 14 år og det har ikke ændret sig. Af samme narcissistiske grund føler han sig påkaldet til at fortælle rosende om sig selv og sine holdninger vedr. alting. Det er bare svært at ignorere ham da han er overalt.

:roll: :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i at Rejses indlæg er gode som godnatlæsning som en skriver zzzZZZzzzz. Manden er ret narcissistisk i sin optræden. Der er kun en grund til at han gentager sine kæpheste overalt på forummet og i andres debatstrenge og anmeldelser, selvom hans kæpheste er ligegyldigt i forhold til disse. Grunden er at han selv tror, at alt hvad han mener, er guds gave til menneskeheden. Derfor stopper han ikke med at spamme med hans kæpheste før det bliver som han mener det skal være. Sådan har han opført sig i 14 år og det har ikke ændret sig. Af samme narcissistiske grund føler han sig påkaldet til at fortælle rosende om sig selv og sine holdninger vedr. alting. Det er bare svært at ignorere ham da han er overalt.

Nu vil jeg godt tage Netværket lidt i forsvar.

Det er rigtigt, at han skriver alenlangt som en folkevise på de sædvanlige 84 strofer – med omkvæd, hvilket jeg af og til også selv har ironiseret lidt over. Det er også rigtigt, at han lufter sine kæpheste (men hvem siger egentlig, at de bliver til virkelighed?). Det er måske også rigtigt, at Netværket har luftet dem i 14 år, og i så fald må han da efterhånden føle sig som Richard Løvehjerte, der foran Jerusalems porte erkendte, at han aldrig ville kunne erobre byen.

MEN det er ubestrideligt, at Netværket besidder en utrolig indsigt i bl.a. tyske forhold. Kunne vi ikke bare glæde os over kernerne og lade avnerne flyve?

Eroguide udmærker sig bl.a. ved, at der er højt til loftet. Sådan er det ikke alle steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Jeg er også enig med X i det positive Rejse gør, helt sikkert, men har den tilføjelse at jo man kan bare bære over med det han gør som irriterer mange, men der er også en anden vej for det det er nok ikke altid let at ignorere. Den anden vej er at Rejse lader være med bevidst at provokere folk med at gentage og gentage hans kæpheste osv. Rejse kan jo ikke undgå at vide at noget af det han gør provokerer folk. Han ved jo godt hvad han får med rette meget ros og ris for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke helt så velbevandret på dette site, men findes der ikke en "ignorer" knap, så man kan skjule skribenter man ikke ønsker at læse ??

Ellers må det da være et fromt forslag, så vi aldrig mere skal læse om nogen der ikke kan holde ud af læse andre ...... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg er ikke helt så velbevandret på dette site, men findes der ikke en "ignorer" knap, så man kan skjule skribenter man ikke ønsker at læse ??

Ellers må det da være et fromt forslag, så vi aldrig mere skal læse om nogen der ikke kan holde ud af læse andre ...... ;)

I brugerkontrolpanel til venstre i den anden øverste blå linie på sitet.

Private beskeder

Brugergrupper

Venner og ignorerede brugere

» Venner

» Ignorerede brugere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ser det bestemt ikke som et surt opstød, snarere som et konstruktivt forslag. :)

Vi snupper lige en intern debat i ledelsen, og vender tilbage snarest.

Co Admin :)

gad vide hvornår dette snarest er? :)

Efter jeg postede dette indlæg for et par måneder siden, er der kommet flere til, der foreslår det samme.

er det stadig med i jeres overvejelser?

eller har i valgt at forkaste forslaget?

har i valgt at tage ideen til jer, men venter på en god dag, til at føre det ud i livet?

desværre endte mit forslag i, hovedsageligt at omhandle rejses lange indlæg :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er rimelig ny herinde og har prøvet at gøre mig klog på dette forum.

Jeg syntes bestemt at det skulle være muligt at lave efterlysninger pr landsdel og var ved at skrive et foreslag - da jeg fandt denne streng.

Dette hermed en opfordring til ledelsen om at vende den tanke en gang til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...