Hop til indhold

Recommended Posts

EB: ABSOLUT SMUK KINESISK

pige, 25 år. Store bryster, 48/ 158. Priser fra 350,00 til 500,00. Åbningstider. 09.00 - 03.00. Danasvej.

Havde læst anmeldelse på et andet forum og tænkte at det var noget for mig, da jeg længe havde drømt om en kineser/japaner.

Ringede og lavede en aftale en time senere, -adressen var dog på Enghavevej og ikke Danasvej

som der står i annoncen!

Ankom til stedet og fik øje på en noget ældre kinesisk "dame" 35-40 år.

Blev kysset velkommen og blev spurgt om jeg kunne hjælpe med hendes mailopsætning på computeren. Vi aftalte en halv time til 500 Kr.

Derefter tog vi tøjet af og hun suttede mig stiv og satte gummi på, så lagde hun sig ellers på sengen med sin mobiltlf. hvor hun lå og skrev SMS/lavede nye aftaler, jeg pillede lidt ved hende imens, efter nogle minutter stoppede jeg og afventede at hun skulle lægge telefonen fra sig.

Det gjorde hun så og vi begyndte på Dansk, der gik ikke længe så ringede mobilen og jeg måtte "save" i nedsat tempo så hun kunne gennemføre samtalen, hun fortsatte med at sms'e under akten, kun afbrudt af nogle få pauser med kunstige forsigtige støn.

Bad hende vende sig om så jeg kunne tage hende bagfra, efter lidt tid syntes hun jeg var længe om det, der var vel gået 20 min. siden jeg ankom.

Jeg sagde at så må jeg have lov at bomme mellem hendes flotte bryster, -det var helt ok.

Der gik så ganske kort tid før den meget store ladning avlsmateriale blev skudt af over bryst hals og ansigt.

Hun var almindelig af udsende, slank med nogle pæne ægte bryster, men meget ældre en de 25 år

og en helt anden type end jeg regnede med og så var hun helt væk under seancen, men prisen

på 500 Kr. var rimelig, men kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er muligt, at prisen er rimelig, men det er hendes adfærd altså ikke :evil: .

Det kan ikke være rigtigt, at hun skal ligge og passe en hel kommunikationscentral i den tid, du har betalt for :( . Det er totalt respektløst. Så kunne du lige så godt have købt en bolledukke :cry: .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Denne beretning er er meget apropo diskusisionen om danske piger kontra udenlandske/købte, og priser. Man kan sagtens have lav pris hvis man ikke yder service, og har 2 jobs på en gang. Det næste bliver vel at hun ligger og varmer næste kunde op, medens du gør dig færdig. Det er helt grotesk.

Sanne, Nikita griner I?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan ikke lige se hvad jeg skulle grine af !? Jeg undrer mig bare over at Organdonor ikke siger at der ikke skal tales i tlf og skrives sms, mens han er på besøg. Hvis det er på VL han har læst omtale af selvsamme pige, så burde han på forhånd vide at hun før har brugt tlf mens der er en gæst på besøg.

Syntes ikke det det er fair uanset om man så har betalt meget eller lidt for en halv time. Telefonen kan besvares når man ikke har gæster og ellers må pigen anskaffe sig en tlf pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil ikke påstå, at jeg ligefrem sidder og griner, selvom jeg da godt kan se det tragikomiske ved, at hun sms'er løs midt i gymnastikken. Det forstår jeg jo slet ikke kan ske... Det må da blive helt åndssvagt akavet!  :?

Man kan sagtens få en dårlig oplevelse, selvom man betaler dobbelt op af, hvad Organdonoren betalte for en halv time... Men jeg har nu stadig lyst til at skrive, hvad jeg tænker, når jeg læser sådan noget...

Seriøst, hvor mange forventninger kan man have, når en halv time koster 500??? Det er bare min tanke. Det er jeg godt klar over, at nogle ikke er enig i, men det er sådan, jeg har det.

Og sådan må jeg gerne have det, for jeg tager det dobbelte for en halv time, og jeg kunne aldrig drømme om at opføre mig sådan, da jeg har stor respekt for mine gæster og deres pengepung! 

Som oftest... Når noget er for godt til at være sandt... Gør den selv færdig.

Dixi!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig kan der være en sammenhæng mellem pris og kvalitet. Der er dog ikke altid denne sammenhæng. Jeg har selv haft nogle rigtigt gode oplevelser til en pris, der ligger et stykke under de klassiske 1000 for en halv time.

Jeg har gennem det sidste halve års tid set en flot og sød pige på min egen alder (starttrediverne) 4 gange. Hver gang har jeg givet 600 for en halv time lækker sex. Vel at mærke en halv time, der de sidste gange er blevet til en god times tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Martin

Jeg har præcis samme tilgang. Det billigere er ikke nødvendigvis dårligere og ej heller omvendt med det dyrere. Det gælder indenfor alle de brancher, som jeg kan komme i tanke om. Men sålænge, der er publikum til det hele, drejer hjulene rundt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må derned og se om jeg kan lave samme aftale.

500 kr. for en halv time er da et fund, og hvis jeg er så heldig, at hun taler i telefon, mens jeg pumper, kan jeg altid komme i et stort brøl :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er muligt, at prisen er rimelig, men det er hendes adfærd altså ikke :evil: .

Det kan ikke være rigtigt, at hun skal ligge og passe en hel kommunikationscentral i den tid, du har betalt for :( . Det er totalt respektløst. Så kunne du lige så godt have købt en bolledukke :cry: .

Jamen, du har da så evigt ret! :oops:

Denne beretning er er meget apropo diskusisionen om danske piger kontra udenlandske/købte, og priser. Man kan sagtens have lav pris hvis man ikke yder service, og har 2 jobs på en gang. Det næste bliver vel at hun ligger og varmer næste kunde op, medens du gør dig færdig. Det er helt grotesk.

Sanne, Nikita griner I?

Mener ikke at det har noget med udenlandsk/Dansk at gøre, hun taler udmærket Dansk

og er bosat her i landet.

Nu var det ikke prisen der var afgørende for mit valg, men det at jeg ville prøve Kinesisk,

og dem er der jo ikke så mange af (til salg her i landet :D ), samt de gode anmeldelser på VL.

Men alligevel, du får det til at lyde som om det ikke er muligt at have en forretning/yde

service til 500 Kr. pr. halvtime, ved lidt hurtig hovedregning, hun kan nemt have 10 kunder

om dagen, dvs. 5000 Kr. pr. dag x 20 dage om måneden = disponibel indkomst pænt

over millionen om året, så hun ryger ind i et meget fint selskab med kun 15.000 personer / 0,25%

af den Danske befolkning, så der er vel råd en tlf.svare, telefontid eller lign.

Kan ikke lige se hvad jeg skulle grine af !? Jeg undrer mig bare over at Organdonor ikke siger at der ikke skal tales i tlf og skrives sms, mens han er på besøg. Hvis det er på VL han har læst omtale af selvsamme pige, så burde han på forhånd vide at hun før har brugt tlf mens der er en gæst på besøg.

Syntes ikke det det er fair uanset om man så har betalt meget eller lidt for en halv time. Telefonen kan besvares når man ikke har gæster og ellers må pigen anskaffe sig en tlf pige.

Det er rigtigt at der stod hun havde brugt tlf. i de gode anmeldelser på VL, men det var så også noget af det eneste jeg kunne få til at passe, men det her var altså ekstremt.

Gjorde også opmærksom på det, men var også lidt nervøs over at skulle prøve "savning" med

gummitingest på, så nu kunne jeg jo i fred og ro eksperimentere uden der var nogen der lagde

mærke til om jeg evt. kun kørte med halvfed :cry: , men det gik fint og er bedre rustet til en anden gang:)

Jeg vil ikke påstå, at jeg ligefrem sidder og griner, selvom jeg da godt kan se det tragikomiske ved, at hun sms'er løs midt i gymnastikken. Det forstår jeg jo slet ikke kan ske... Det må da blive helt åndssvagt akavet! :?

Man kan sagtens få en dårlig oplevelse, selvom man betaler dobbelt op af, hvad Organdonoren betalte for en halv time... Men jeg har nu stadig lyst til at skrive, hvad jeg tænker, når jeg læser sådan noget...

Seriøst, hvor mange forventninger kan man have, når en halv time koster 500??? Det er bare min tanke. Det er jeg godt klar over, at nogle ikke er enig i, men det er sådan, jeg har det.

Og sådan må jeg gerne have det, for jeg tager det dobbelte for en halv time, og jeg kunne aldrig drømme om at opføre mig sådan, da jeg har stor respekt for mine gæster og deres pengepung!

Som oftest... Når noget er for godt til at være sandt... Gør den selv færdig.

Dixi!

Forventninger var der udelukkende pga. læste anmeldelser og ikke så meget på prisen, men

har da selvfølgelig alle mulige alarmklokker ringende i sådan en situation.

Alle og enhver kan jo registrere sig og lave en fake anmeldelse, eller også har de en helt anden

opfattelse end jeg?

Nu er jeg storforbruger af Thaimassage og får ofte der en fremragende behandling i en hel time

til 500 Kr., dog uden direkte sex.

Om du kan booke din kalender til 2000 Kr. pr. time eller mere er helt fint med mig, man tager da

hvad det kan bære. :lol:

Jeg må derned og se om jeg kan lave samme aftale.

500 kr. for en halv time er da et fund, og hvis jeg er så heldig, at hun taler i telefon, mens jeg pumper, kan jeg altid komme i et stort brøl :lol:

Ja, jeg fik da et par point på ydmygekontoen, fik skudt hendes makeup i sænk og lukket et

øje så det blev vanskeligt at SMS'e resten af dagen:)

Så intet er så dårligt at det ikke er godt for noget. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

:grin: :grin: :grin: Så fik jeg prøvet kineseren men er meget i tvivl om hvordan jeg skal anmelde besøget, som kort fortalt var en blanding af komisk, frækt nærværende og kært. :confused:

Lad mig starte med det første først. Man ringer og få adressen som rigtig nok ikke er Danasvej, men Enghavevej. Det er ikke muligt at få et navn eller sal, men jeg fik at vide hun ville kigge efter mig... :crazy: Dette havde jeg også set beskrvet andet steds, så ved ikke om det er standart proceduren. Men jeg fik da øje på hende på vejen og gik hende i møde. Hun er petit, ingen tvivl om det. Var klædt i noget ikke ret diskret kineser silke tøj med masser af farver - jeg fulgte efter hende i behøring afstand, da en tættere følgeskab med hende ville have signaleret alt muligt til de andre der færdedes på vejen. :blush:

på vej op ad trappen studerede jeg hende nærmere bagfra, hun har en meget lille numse! :cool:

Inde i lejligheden sagde jeg halv time; og hun fniste blot. smed en 500 mand på sengen, og det var det. Straks var hun i gang med at smide tøjet, og det viste sig at bag det tynde silketøj var hun nøgen - ingen trusser eller bh. :D

Brysterne, som jeg straks måtte kysse, slikke og føle på er lækre og velsiddende, men de er egentlig ikke så store. Jeg vil betegne dem som fyldig ungpigebryster, og jeg var ikke skuffet. Form og fasthed indikere en ung kvinde, men opførsel og ansigt peger lidt i den anden retning. Jeg vil skyde hende til at være omkring de 30 eller lidt mere, men brysterne kunne altså sagtens sidde på en 22 årig. :crazy:

Nå jeg var igang med at kysse brysterne, og igen kom der fnis, men også lette støn... :confused: Come on, så hurtigt tænder ingen. Nå, det er åbenbart bare hendes måde at gøre det på, for de fortsatte med jævne mellemrum under agten. Vendede mig faktisk lidt til dem. :cool:

Resten gør jeg kort; hun sagde, wauw.... den er stor, og ja, den hører heller ikke til de mindste - og hun frygtede derfor at vi ikke kunne få den op. Har hørt det før fra andre, men selvfølgelig kan den komme derop - og det kom den også lidt senere. :grin:

hun gik straks igang med at slikke skaft og kugler, og hvis ikke jeg havde stoppet hende, havde hun taget hele baduljen uden gummi. Det er absolut no-go for mig, så jeg sagde fra og hun holdt sig pænt til kugler og mellemkød. :D

Jeg gav hende finger, og hun var faktisk våd :o og blev vådere og vådere. Dejligt. :)

Gummi på, og så fik hun lov til at tage den i munden hvilket også var udemærket, men jeg legede med bryster mis og hendes mikro baller - hun er altså meget lille - fik jeg sagt det? :grin:

Endelig skulle vi i gang med selve agten, og hun blev lagt på ryggen og jeg gled forsigtigt ind. Hun gav sig lidt, men ellers gik det jo selvfølgeli fint. Dejligt, meget dejligt, at ligge der og glide ind og ud af hendes dejlig mis mens jeg havde én hånd nede om røven. resten foregik i forskellige stillinger, også bagfra og tilsidst fik jeg hende til at ride mig - se, hvad jeg sagde den kunne godt være der. :grin:

Kom til sidst ved at hun suttede den af på mig, og det var også godt.

Hov; ingen telefoner eller noget som helst under den fulde halve time jeg var der!! :) Så det var godt. Der blev også tygget tykgummi, og jeg anede ingen hvidløg.

Alt i alt en pudsig oplevelse, med en dejlig petite, fast krop og dejlig bryster, men ikke 100% nærværende kvinde hele tiden.

Vil jeg anbefale det til andre? Ja, jeg mener det skal prøves!

Vil jeg komme igen? Ikke lige med det samme, men efter nogen tid tror jeg at jeg vil blive nysgerrig efter hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest karse

Er der et tlf nummer eller en hjemmeside...

Vil gerne prøve hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra EB

ABSOLUT SMUKKE KINESISKE

piger, 25 år. Store bryster, 48/ 158. Priser fra 350,00 til 500,00. Åbningstider. 09.00 - 03.00. Danasvej.

Tlf. 5028 9866

(København)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest karse

Jeg skulle også lige prøve hende....

Kørte derud og ringede fra bilen - intet svar. Ringede flere gange og fik til sidst fat i hende. Blev guided hen til den rigtigt opgang og navn på dørtelefonen.

Jeg kom op i lejligheden. Hun sad fuldt påklædt på sengen og hun var i fuld gang med sin tlf.

Hold kæft hvor er hun en lille lækker spændstig kinesisk skønhed. Lige noget for mig. Sindsygt flot krop og meget flotte bryster. Sportstrænet krop!

Hun smilede til mig og jeg satte mig på sengen hvorefter hun kyssede mig spontant.....

Jeg var helt solgt og sagde at jeg ville have en time med hende hvis jeg kunne få 2 udløsninger. Det gjore jeg meget klart for hende.

Jeg smed klunset og hun lå der på sengen og jeg var i den syvende himmel. Der gik ikke ret langt tid før jeg lå og åd hendes fisse. Den smagte dejligt og hun stønnede lidt. Men den skide telefon bippede og ringede imens og jeg bad hende slukke den.

Jeg kom op på sengen og hun tog mig i munden med gummi på mens hun lå henover mit ansigt til endnu en slikker - dejligt.

Jeg var klar til første skud og jeg trængte op i hende og hun var mega stram. Men telefonen kunne hun ikke lade være og nu bad jeg hende om at slukke den! Som sagt - så gjort. Jeg kom dejligt oppe i hende mens jeg snavede hende. Hun var sgu rigtig dejlig synes jeg. Kysser dejligt kæreste agtigt.

Da jeg var helt tømt ud gik jeg på badeværelset for at gøre mig klar til anden halvleg. Tjekkede uret og der var kun gået 20 min. Det her tegnede til at blive en hyggelig aften. Jeg havde flere gange hørt hende sige i telefonen at de skulle komme i morgen så jeg fornemmede god tid til mig.

Så skifter historien helt herfra:

Jeg kom ind i soveværelset og nu var hun igang med telefonen igen. Jeg bad hende give mig lidt massage på ryggen indtil jeg var klar igen. Det var hun sgu pænt dårlig til....

Nå men bagefter ville jeg slikke hende igen. Nu kunne jeg så høre at hun begyndte at tale om 5 min i telefonen!!! Hva fanden! med uret i hånden gjorde jeg hende opmærksom på at vi kun var halvvejs og at jeg havde betalt hende 1000,- for en time. Hun var meget overasket og påstod at jeg var "færdig"!!!

Efter meget pladder frem og tilbage kunne hun vist godt se at hun havde taget fejl. Hun skiftede fuldstændigt karakter og blev stiv i blikket. Jeg blev pænt vred og sagde at hvis jeg var færdig så skulle jeg have 500,- tilbage. Hun sagde jeg kunne få 300,- for jeg havde jo fået massage. Jeg stod fast og hun sagde vist noget meget grimt på kineskisk. Hun fiskede en plovmand op af lommen på sine cowboybukser og jeg tog tøj på.

Nu ringede det på porttelefonen og der gik panik i mig. Jeg fik tøj på i en fart. hun sluttede med at sige at jeg ikke skulle komme igen. Jeg kvitterede med at sige at det havde jeg f...... heller ikke tænkt mig.

Jeg skældte hende ud og sagde til hende at man ikke skal snyde sine kunder. Hun var ligeglag med det og sagde "jeg har masser af kunder"

Jeg nåede lige ud på trappen og der kom 2 store fyre op af trappen. God fornøjelse. Jeg håber f...... at i fik noget for pengene og fik kneppet hende godt for jeres egen skyld.

Føj for en dårlig oplevelse. Hold jer væk - bare for broderskabets skyld.....

Og hvad kan man så lære af det! - læs anmeldelserne og tag dem alvorligt...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uforskammet adfærd :evil:

Mon ikke hun skal til at indrette sig på en dagligdag uden besøg fra Ero'ens brugere? Jeg håber, hun oplever en massiv boycott :twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg nåede lige ud på trappen og der kom 2 store fyre op af trappen. God fornøjelse. Jeg håber f...... at i fik noget for pengene og fik kneppet hende godt for jeres egen skyld.

Skete der noget eller så du dem bare :?:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du misforstår, der var tale om to gæster der skulle ind og pule hende.

Og mon ikke de fleste har forstået at det er et sted man skal holde sig fra.

Synd at der kun ligger en positiv anmeldelse på gimel, der er taget ud af dette sammenhæng.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm, den her kommer jeg sikkert til at fortryde :D

Tilbage i min ungdom, fandt jeg det ganske frækt at lege min kæreste imens hun talte i telefon. Frækt at hun prøvede på at skjule hvad der skete.

Derfor har jeg fulgt denne tråd med en anden slags opmærksomhed, end der skrives om.

Men til sagen. Pigen er som beskrevet. Ganske pæn krop, imødekommende og lige til.

Ankom som planlagt, blev lukket ind, og der sad hun som huner skabt på sengen og skrev på facebook. Aftalte, betalte og hoppede i bad.

Hurtig omgang superfransk, med mine fingre i hendes *****. Så snart kalorius var oppe, kom der gummi på og 1-2-3-4 så fik hun den bagfra. Udemærket indlevelse, uden at det blev for meget. Rundt i nogle forskellige stillinger. Sexen var OK, uden på nogen måde at gøre virkelig indtryk.

MEN, det var ikke derfor jeg kom..... ventede... ventede... og YES, telefonen ringede.

Hun lagde desværre ikke an til at tage den, hvilket skuffede mig. Jeg tog hende, imens hun lå på siden, og jeg som jeg tog hende bagfra. Telefonen lå lige ved siden af os i sengen.

Ved ikke om hun nød det, og derfor ikke ville forstyres, men det var jo det jeg var kommet efter :lol:

Så hvad gør en klog.... Han rækker da hende telefonen, smiler til sødt til hende og siger OK :roll:

Hun tager den, alt imens jeg sætter intensiteten op, hvilket i den grad påvirker hende. Hun kan knap forholde sig til samtalen, selvom hun prøver bravt. Det gør bare at jeg bliver mere tændt, og giver den en skrue mere. Nu stønner hun igennem og jamrer sig, og jeg tror egentlig at hun har lagt på. Kan ikke rigtig se telefonen, fra den stilling jeg er i. Nu får den fuld gas, og den får en over nakken med højlydt dirty talk.... Pludselig siger hun adressen gentagende gange, og jeg ved nu, at samtalen stadig kører.

Det er lige oppe over, og i tagt med at hun lægger på, trækker jeg mig ud og bliver færdig.

Perfekt timing :lol:

Ærlig talt, jeg kommer aldrig nogen sinde igen. Jeg har været for lang tid i "branchen", til at kaste gode penge efter en oplevelse som den pigen leverer. Men den her "telefonsex" skulle bare prøves.

Forventer du en sexoplevelse som er mere end middel, så find en anden. Men er du til "telefonsex", så er hun den helt rette.... den ringer nemlig hele tiden :lol:

Hun fortalte i øvrigt at hun dagligt har op til 10-12 kunder. PUHA, håber sandeligt at hun har sit psykiske og fysiske i orden. Det er mange mænd, der drøner igennem hendes forretning. Jeg skal dog nævne at der intet var, som fik mine alarmklokker til at ringe.

Go dag til jer drenge...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahaha thumbs up til MR

Jeg tænder ikke specielt på den måde men

da jeg var i gang med hende bagfra tog

hun også tlf

Nu skal der mere til at forstyrre mig så jeg

gav den også bare mere gas. Hehe

Det lykkedes på samme måde at få forstyrret

samtalen så stor griner her da jeg læste mr's indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt at følge denne streng. :lol: Ved stadigvæk ikke hvad jeg helt selv skal synes om min oplevelse med hende (beskrevet ovenover), men er enig i alt hvad der ellers er skrevet her. MEN, hvordan skal jeg tolke at telefonen slet ikke kom i brug da jeg var der?!?... :o :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke det var den ende riktige måde at forholde sig til mulighederne MR. Og jeg forstår precis hvad du mener; har man været med og leget tilstrækkeligt længe så skal det meget til for at man skal prøve sådan en forretning som hendes. Meget til ... som f.eks. en telefonisk fantasi.

Og den kan jeg sagtens dele. Og har prøvet - dog ikke med denne asiater.

Og måske skulle du lære noget af oplevelsen Karse - istedet for at blive så ophidset og kun opfordre til boycott. Lære f.eks at det er meget sjældent som noget billigt bliver mer end billigt. At gå på sådan en annonce er jo åbenbart en chance og en risiko. Det måtte du jo have været klar over?

Smil mand, og gå videre til nye eventyr ;)

Venligst

Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne ikke være mere enig end med B. Og det gamle ordsprog gælder åbenbart stadig

" al omtale,også dårlig er bedre end ingen omtale" eller noget i den stil ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke helt enig med de sidste to indlæg. Hvis det ligefrem er en del af konceptet at skvadre i telefon under besøget, burde det fremgå af annoncen, på linie med andre "særheder".

Jeg kan her ikke lade være med at tænke på min transoplevelse (se "lidt snydt" under hyggesnak), hvor mit besøg byggede på klart falske forudsætninger.

Jeg har selv engang prøvet at ligge og pumpe løs med medhøret slået til, mens pigen var på 0059. Det var skide skægt at høre reaktionerne i grupperne, så det er ikke dét, men mere at de fleste nok har en noget anden forventning, når man opsøger denne kineser. Jeg ville personligt føle mig tilsidesat og s.... på, prisen eller ej. Derfor ville det være rimeligst, hvis det fremgik af annoncen, at besøget blev afviklet midt i telefontiden. Der skal såmænd nok også være et publikum til denne version.

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Der skal såmænd nok også være et publikum til denne version."

Ja, hvorfor ikke - måske sexarbejdere ligefrem kunne tage et tillæg for det af de mænd der er til det?

Jeg ser det for mig - kunde A kommer til pige B, der ringer op til kaffedamen C inde ved siden af og pludrer løs et kvarters tid :)

Er det ikke generelt sådan at det som ikke alle yder, vil de der er til det gerne betale ekstra for, for at få det, hvis de kan betale.

Så får man måske ligefrem en god anmeldelse istedet for en sådan som denne ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, der er andre end mig, der har besøgt telefondamen :D

Jeg var forbi i sidste uge, og fik oplyst en adresse på Enghavevej, og jeg skulle så ringe når jeg var der.

Da jeg ankom, ringede jeg, og fik besked på at vente et øjeblik. Et par minutter efter, ringede pigen og gav mig den korrekte adresse. Sjovt nok var jeg gået lige hen der, for at vente. Nå går op i opgangen, og døren til lejligheden står på klem. Jeg går ind, og møder en splitternøgen pige indenfor. Ser ud til, at hun lige kommer fra et bad (det kan vi lide 8-) )

Vi taler lidt om løst og fast, og om hendes krop. Hun har godt nok en sprød krop, og nogle super flotte bryster.

Vi hopper op i sengen, og hun begynder at guffe rulle. det gør hun faktisk rigtigt godt. Så hende på ryggen, hvor jeg mundknepper hende. Også helt i top. Nå så er det tid til at bestige hende, og det starter i misionæren. Fuld fart på, og efter noget tid, må hun op på alle fire, så udsigten rigtigt kan nydes.

Her begynder det så at gå ned af bakke, for telefonen ringer, og selvfølgelig svarer hun. Hmmm turn off. Nå men jeg hugger godt igennem, så hun gisper noget. Gad viden hvordan det har lydt i telefonen??? Vi kører videre i doggy, og så ringer telefonen sgu igen. Nu er jeg ved at blive noget irriteret. Her står jeg og indfører mit fine lem i denne kineser, og så vælger hun sgu at tale i telefon :cry:

Nu er gode råd dyre, men jeg finder jo på en løsning. Da hun har lagt telefonen, trækker jeg mig ud og hiver gummiet af. Op med munden, og ind med pølsen. Det duer, og humøret stiger igen. Telefonen ringer, men nu hænger hun på krogen, og jeg har godt fat i hende. Hun sutter videre, og da jeg skyder kanonen af, ringer telefonen igen. Nu må ligger hun med telefonen i hånden, og en sprøjtende pølse i munden. Det er fandeme noget af det sjoveste jeg har oplevet. Da jeg trækker den ud af hendes mund, prøver hun så at svare med munden fuld af haletudser. Det lød sgu sjovt, men hun fik da forklaret kunden i den anden ende, at han bare kunne komme til adressen nu. Så jeg hoppede i tøjet efter en aftørring. jeg brugte selvfølgelig alle hendes vådservietter til mig selv (sorry til den næstekunde). Mig ud af døren. Da jeg gik ned af trapperne, kunne jeg høre næste gæst på vej ind i opgangen. Vi mødtes ca. halvvejs, og vi hilste pænt.

Kommer jeg igen? Nej det var sgu en underlig omgang. Men hva´fa´en, det kostede 500,- og jeg fik da revance :lol: Men pigen er sgu flot, og sød at tale med. Men jeg tror ikke hun forstår, at det ikke er så smart at tale i telefon, når der er kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...