Hop til indhold

Recommended Posts

Littlefinger skrev, for 1 minut siden:

Sikke noget pjat. Jeg har også været sammen med Amy et par gange og det der er helt væk. Amy er en topklasse pige med den fedeste personlighed, et rigtigt frækt ansigt og en lækker krop. Hun får mine varmeste anbefalinger. 

Kiss baby:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er tilgengæld nogen der er vilde med de arabiske piger - mmmh, jeg synes det er nogen af de smukkeste kvinder i verden. Desværre lader det ikke til at Amy besøger Jylland :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, Lige nu:

Vi er tilgengæld nogen der er vilde med de arabiske piger - mmmh, jeg synes det er nogen af de smukkeste kvinder i verden. Desværre lader det ikke til at Amy besøger Jylland :-(

Tak:wub: Overvejer at besøge der en dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bliver der skrevet en del om arabiske piger. Synes lige jeg vil præcisere at Amy ikke i min optik fremstår som arabisk. Ikke at det ville gøre noget, men det gør hun altså ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik desværre slettet et indlæg fordi jeg havde citeret trolden, der fuckede tråden op, så vil bare lige gentage at jeg også har besøgt Amy et par gange. Hun har en fed personlighed, et frækt ansigt med et dejligt smil og en lækker krop. Hun får mine varmeste anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt denne godte :-D

Jeg er helt enig med trådstarter og tak for anmeldelsen katjakt.

Amy tog imod mig med drillende flirtende og let generte øjne og et stort smil. God start! Jeg blev fulgt ind på værelset og den kedelige del med forretningen blev overstået. Jeg bad om at komme ud og vaske hænder (kom lige fra badet) . Pga. Af en kommunikationsfejl kom jeg næsten til at møde en broder, der var på vej ud fra badeværelset. Jeg ved ikke om han nåede at se mig, men jeg så ikke ham, kun håndklædet. Pyt jeg tænker ikke han sladrer :-D

Tilbage i rummet startede vi med lidt stående lir. Og hurtigt dykkede jeg ned til den smukke velduftende mis. En smuk en af slagsen med små læber og en lækker klit. Min tunge og læber gik på opdagelse og efter lydende at dømme var det noget hun kunne lide. Der gik ikke længe før hun gengældte med et super blow - lækkert, blødt, uden tænder men stadig sultent. Det var super godt! Masser af øjenkontakt Amy blinkede endda frækt til mig med min kanon i munden :-)

Op på sengen og starte i en stille og rolig missionær.... det blev dog hurtigt til mere intens knalderi i flere stillinger. For mange til at beskrive. Jeg vil dog nævne at selv under doggy var der masser af fræk øjenkontakt. 

Amy er som tidligere beskrevet af andre brødre meget smuk og alderen i starten af tyverne passer fint. Hun er på alle måder helt naturlig. Jeg er som skrevet i starten enig med katjakt også i at det ikke er et spørgsmål om hun skal besøges igen - kun et spørgsmål om hvornår.

Hvis du læser med Amy så endnu en gang tak for “dansen” ;-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 3 timer siden:

Så fik jeg også besøgt denne godte :-D

Jeg er helt enig med trådstarter og tak for anmeldelsen katjakt.

Amy tog imod mig med drillende flirtende og let generte øjne og et stort smil. God start! Jeg blev fulgt ind på værelset og den kedelige del med forretningen blev overstået. Jeg bad om at komme ud og vaske hænder (kom lige fra badet) . Pga. Af en kommunikationsfejl kom jeg næsten til at møde en broder, der var på vej ud fra badeværelset. Jeg ved ikke om han nåede at se mig, men jeg så ikke ham, kun håndklædet. Pyt jeg tænker ikke han sladrer :-D

Tilbage i rummet startede vi med lidt stående lir. Og hurtigt dykkede jeg ned til den smukke velduftende mis. En smuk en af slagsen med små læber og en lækker klit. Min tunge og læber gik på opdagelse og efter lydende at dømme var det noget hun kunne lide. Der gik ikke længe før hun gengældte med et super blow - lækkert, blødt, uden tænder men stadig sultent. Det var super godt! Masser af øjenkontakt Amy blinkede endda frækt til mig med min kanon i munden :-)

Op på sengen og starte i en stille og rolig missionær.... det blev dog hurtigt til mere intens knalderi i flere stillinger. For mange til at beskrive. Jeg vil dog nævne at selv under doggy var der masser af fræk øjenkontakt. 

Amy er som tidligere beskrevet af andre brødre meget smuk og alderen i starten af tyverne passer fint. Hun er på alle måder helt naturlig. Jeg er som skrevet i starten enig med katjakt også i at det ikke er et spørgsmål om hun skal besøges igen - kun et spørgsmål om hvornår.

Hvis du læser med Amy så endnu en gang tak for “dansen” ;-D

 

Hej søde:P 1000 tak for dine smukke order og tak for dejlig oplevelse .du er også fræk i seng og dufter virklig godt :wub:

kys fra Amy 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...