Hop til indhold

Recommended Posts

Hej på er.

Jeg treffer ju mest piger jeg treffet tidigare nu. Men efter flere meget gode anmeldelser och tips fra en ven så kende jeg, Amy er en must see pige. So here we go....

http://www.romantica.dk/profil.php?id=124

Jeg kom till Romantica. Icke bare Amy var hot:wub:... Hele Romantica var hot denne sommaraften.... Men jeg var i god form denne dag och direkt då jeg treffede Amy för förste gang kendes det naturligt och sjovt. Söd att snacke med och bare en god vibe! Amy har en look av exotisk egte beauty i mine öjne, men som vi vet er beauty in the eye of the beholder. Men en anmeldelse er alltid subjektiv med försök till att vare objektiv.

En killernumse i min bok.:wub: Amy er slank och läcker. Jeg er ju ett fan av silibryster men Amy har naturlige. Hele Amy kendes naturlig. Meget god kemi för att vare förste gang och denne session blev en god mix av GFE och PSE, med mest åt GFE. Rent visuellt var Amys ögon och numse svåre att skilje sig fra. Dette var en av de bedre förste dates jeg oplevt på lang, lang tid. Så jeg tillsluter mig till de som tidigare gett Amy ros.

Frågan er icke om jeg kommer igen, uden när. Nu er det icke enkelt att jämföre och jeg vill egentligen icke dette, men som förste gang vill jeg placere Amy i toppen med egte danske all star piger som Sisse och Marlene med flere. Dette kanske låter för godt men pröve att treffe Amy sjelv. Mine kommende treffer med Amy kommer bekrefte denne meget gode anmeldelse.

Som flere her vet er jeg ett stort fan av trekanter. Efter mange trekanter 2017 var det en tid sedan nu. Som Arnold säger, IT IS TIME! Amy hot och en av DKs megababes Sisse. Jeg kan knappt ens tänka denne tanke...:P

Dette var en sommaraften!!:D Bare hatten av till Amy hot. Vilken pige!

Ha en god weekend nu alle!

Over n out fra katten;)/A

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
kattjakt skrev, for 11 timer siden:

Jeg er ju ett fan av silibryster men Amy har naturlige

Jeg er 110% enig i at Amy er sød, sexet og fantastisk. Noget der får hende til at banke loftet ud af mit begejstringsbarometer er hendes naturligt smukke former. Ville ønske at flere gp'er fulgte den trend, så branchen også er andet end silikone! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er 110% enig i at Amy er sød, sexet og fantastisk. Noget der får hende til at banke loftet ud af mit begejstringsbarometer er hendes naturligt smukke former. Ville ønske at flere gp'er fulgte den trend, så branchen også er andet end silikone! 

Du får lige en stor kys fra mig:wub::P;)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thedoc

Ikke helt mørk. Jeg er perser og kan nemt forveksles med en araber :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thedoc skrev, for 14 minutter siden:

Ikke helt mørk. Jeg er perser og kan nemt forveksles med en araber :(

Jeg modtager ikke jer og ikke fordi I ikke er søde nok.bare fordi ikke har kemi nok og en af min forældre er marako .tager kun Skandinavisk ud seende slut

Redigeret af Amy hot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, for 5 timer siden:

Er der rimelig diskret å komme inn på Romantica,?

Jeg har besøgt stedet en del gange og synes ikke, der er særlig udsat. - Fra fortovet går du to trin ned. Så står du nærmest skjult fra tre sider. Hvis nogle genboer vil glo på din ryg. kan de det. Men du trykker på klokken, og tele-pigen plejer at være meget hurtig til at lukke op. - Og tænk så på, hvad der venter!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Sammy skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har kigget på siden og kan ikke rigtigt få øje på en prisliste?

De har af en eller anden grund ikke en prisliste, men som tommelfingerregel kan du se på priserne på fx Seductiongirls, mon-cherie og Pussygalores og ligge 100dkr til priserne. 

Alternativt kan du email Amy her: https://annoncelight.dk/showad/254508

Hun arbejder jo også privat/diskret så der kan hun jo have andre priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amy hot skrev, den 22/7/2018 at 19:19:

 

Bare spørg mig hvis i har spørsmål for pariserne kan være Forskellige i forhold til kemi -tid-og ...når jeg arbejder privat /dikret

Jeg kan kontaktes med [email protected]

kiss Amy hot

Redigeret af Amy hot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 2 timer siden:

Jeg har kigget på siden og kan ikke rigtigt få øje på en prisliste?

De tager 1200 kr for en halv time ligesom de fleste andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
Amy hot skrev, for 2 timer siden:

Bare spørg mig hvis i har spørsmål for pariserne kan være Forskellige i forhold til kemi -tid-og ...når jeg arbejder privat /dikret

Jeg kan kontaktes med [email protected]

kiss Amy hot

Hvordan finder man ud af hvornår du arbejder privat/diskret? ... er virkelig ikke til de klassiske lysthuse, men må indrømme at du er en ualmindelig smuk kvinde ud fra dine billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Axl Rose skrev, for 8 minutter siden:

Hvordan finder man ud af hvornår du arbejder privat/diskret? ... er virkelig ikke til de klassiske lysthuse, men må indrømme at du er en ualmindelig smuk kvinde ud fra dine billeder.

https://annoncelight.dk/showad/254508

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 40 minutter siden:

Hvordan finder man ud af hvornår du arbejder privat/diskret? ... er virkelig ikke til de klassiske lysthuse, men må indrømme at du er en ualmindelig smuk kvinde ud fra dine billeder.

Tak:P:wub:Jeg skal på fredag men du er velkommen til at sende email til mig og spørge om det når du vil ses ellers du kan tjekke annoncelight.dk for jeg ligger annonce når jeg vil arbejde privat 

Redigeret af Amy hot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isex skrev, for 53 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/254508

Nu kan den frække tøs mødes privat-diskret: jeg var ellers meget tiltrukket af Amys privat - distræt :) koncept

 

 

:P<3

Har skrevet forkert:D:huh::blink:

Redigeret af Amy hot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex

Nu har jeg også besøgt Amy og hun er hot hot hot! Super fræk! Klar anbefaling herfra:x

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...