Hop til indhold
Helveticus

Score en glædespige

Recommended Posts

I går aftes havde jeg mit første "møde" med en glædespige. Hun var en dejlig, høj, mørkhåret pige med flotte stænge og rigtig store bryster. Præcis det jeg havde brug for. 
Hun virkede til at kunne lide mig og komplimenterede mig en del da jeg skulle smide tøjet for at tage et hurtigt bad (hvilken jeg kan forestille mig er normalt og som jeg da også tager med et gran salt). 
Da jeg efterfølgende kommer ud, beder hun mig dog lige at komme ind i stuen så veninden lige kan "tjekke mig ud" mens jeg står der halvt forvirret iført håndklæde.
Vi går derefter ind på værelses og der sker ting og sager... Når vi er færdige har vi lidt flirten frem og tilbage og hun siger på et tidspunkt at hun har nydt mit selskab. Jeg er så rap i replikken at jeg lige fyrer en "Well if you want you can give me your number, then you can enjoy more of my company". Jeg følger dog hurtig op med en "nah, I'm just kidding. I know you don't give out your number to clients" inden hun får svaret. Men til min store overraskelse siger hun at hun da godt kan give mig sit number. Dog er nummeret er polsk så vores korrespondance skulle være over whatsApp. Og jeg har da også skrevet med hende siden. 

Er der nogen af jer der har lignende erfaringer? Hvad tænker i om situationen? Personligt tænker jeg da at det er smadder fedt at jeg nu kan sætte et par aftaler op med hende "privat". 


//Helveticus

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Jeg har forelsket mig i en gæst, og vi havde et kortvarigt forhold (hvor jeg lagde "karrieren" på hylden imens).

Det var mig der gav ham mit nummer og bad ham kontakte mig.

Så hvis man mærker en forbindelse skal man da bare spørge. Man kan højst få et nej :)

 

 Held og lykke <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det sidste 2 år udviklet et meget specielet forhold til en ung Polsk GP  (som holder til i det Jyske).

I starten var det den normale time med råhygge, men den sidste ½ år har været meget intens:

Jeg havde gave med til hendes 26 år fødselsdag i dec. og hun gav mig hendes private telefonnr.

Siden har vi dagligt/ugentlig haft kontakt, hun er nu på kraftig nedtrapning og stopper inden længe.

Hun kommer på sommerferie i det Jyske i næste uge hvor vi skal  i sommerhus og råhygge.

Så ja det er muligt, hvis man udviser respekt og pli. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, 1 time siden:

Jeg har forelsket mig i en gæst, og vi havde et kortvarigt forhold (hvor jeg lagde "karrieren" på hylden imens).

Det var mig der gav ham mit nummer og bad ham kontakte mig.

Så hvis man mærker en forbindelse skal man da bare spørge. Man kan højst få et nej :)

 

 Held og lykke <3

Ja, nu må jo så se hvor det fører til :) Jeg er dog ked af at det kun blev til  et kortvarigt forhold. Håber du finder den rette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sportysex skrev, for 38 minutter siden:

Jeg har det sidste 2 år udviklet et meget specielet forhold til en ung Polsk GP  (som holder til i det Jyske).

I starten var det den normale time med råhygge, men den sidste ½ år har været meget intens:

Jeg havde gave med til hendes 26 år fødselsdag i dec. og hun gav mig hendes private telefonnr.

Siden har vi dagligt/ugentlig haft kontakt, hun er nu på kraftig nedtrapning og stopper inden længe.

Hun kommer på sommerferie i det Jyske i næste uge hvor vi skal  i sommerhus og råhygge.

Så ja det er muligt, hvis man udviser respekt og pli. 

Tak for dit input sportysex. Jeg er sikker det nok skal blive hyggeligt i sommerhuset ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder godt hvis I kan finde ud af noget.

Dog skal du som altid i denne verden ikke håbe på for meget, Man bliver så nemt skuffet.

Jeg har da også i særlige tilfælde givet mit private nummer ud til fyre og har tænkt at det da er noget federe at mødes den vej end via den traditionelle købe/salgs vej. Dette dog uden at jeg har været forelsket men simpelthen fordi vi klikkede usandsynlig godt sammen. i og uden for sengen og nu vil jeg næsten nærmere beskrive os som gode bekendte med fordele.

Måske hun tænker det samme med hensyn til dig. En hurtig vej til en sød fyr og god sex.

Men uanset hvad så held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

CaDet er da et interessant emne. Har for en del år tilbage første gang oplevet en go der henvendte sig privat efter vores andet møde. Hun er desværre stoppet... Fik både privatnr og mail som blev brugt flittigt uden det blev til mange møder og godt venskab. For ca 3 uger siden besøger jeg så en i Århus første gang og har en god time. 5 minutter efter jeg er kørt kommer en sms og ender på 120 beskeder indenfor en time. Aftaler et møde 3 dage efter. 1 time før kommer der en indkøbsliste og om jeg vil handle det ind til hende. Og selvfølgelig ja.efter andet møde kæmpe kram og kys før jeg måtte gå og blev fulgt med øjnene til jeg var væk. 5 minutter efter sms igen og brugt flittigt siden. Ved ikke om man kan score men der kan godt udvikles et godt venskab. Vigtig i det her er jo at passe på ens følelser og sig selv. For selvfølgelig kan man blive bidt afholdt sex og selskab. Man skal dog ha i baghovedet at det jo også er hendes job og derfor måske go kundeservice. Dermed ikke sagt at begge ikke kan forelske sig :-) vi jo alle mennesker og kærlighed opstår jo alle steder. Så held og lykke :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emnet har været oppe at vende på EG tidligere. 

For nogle udenlandske piger er det en meget praktisk at have en "kæreste" i hver by de arbejder i.

Så husk at brug din sunde fornuft når hun forfører dig. 

Det kan jo være at hun bare er virkelig dygtig til sit arbejde eller at hun pludselig er blevet forelsket i kunde nr 4 den dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helveticus skrev, for 4 timer siden:

I går aftes havde jeg mit første "møde" med en glædespige. Hun var en dejlig, høj, mørkhåret pige med flotte stænge og rigtig store bryster. Præcis det jeg havde brug for. 
Hun virkede til at kunne lide mig og komplimenterede mig en del da jeg skulle smide tøjet for at tage et hurtigt bad (hvilken jeg kan forestille mig er normalt og som jeg da også tager med et gran salt). 
Da jeg efterfølgende kommer ud, beder hun mig dog lige at komme ind i stuen så veninden lige kan "tjekke mig ud" mens jeg står der halvt forvirret iført håndklæde.
Vi går derefter ind på værelses og der sker ting og sager... Når vi er færdige har vi lidt flirten frem og tilbage og hun siger på et tidspunkt at hun har nydt mit selskab. Jeg er så rap i replikken at jeg lige fyrer en "Well if you want you can give me your number, then you can enjoy more of my company". Jeg følger dog hurtig op med en "nah, I'm just kidding. I know you don't give out your number to clients" inden hun får svaret. Men til min store overraskelse siger hun at hun da godt kan give mig sit number. Dog er nummeret er polsk så vores korrespondance skulle være over whatsApp. Og jeg har da også skrevet med hende siden. 

Er der nogen af jer der har lignende erfaringer? Hvad tænker i om situationen? Personligt tænker jeg da at det er smadder fedt at jeg nu kan sætte et par aftaler op med hende "privat". 


//Helveticus

 

Ja der er nok ingen tvivl om, at du nu kan ringe og lave aftaler. Spørgsmålet er så bare om præmissen skulle være ændret, men det finder du jo nok snart ud af.  Hos dem jeg igennem årene har været stamkunde, har jeg såmænd også oplevet at få et andet nummer, uden at vi dog blev kærester af den grund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal måske lige nævne at vi har skrevet lidt sammen, hvilket endte ud i at hun spurgte hvilke dage jeg var ledig i næste uge for så at se om hun kunne få tid en af dagene. Jeg vinkede aftaleb som at vi skulle "tage ud og hygge" (det kan jo være mange ting også kan man altid tage videre hjem eller hvor det skulle være). Så det er tydeligt for mig at vi snakker om en aftale der sættes op under private forhold, ergo det er under andre præmisser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helveticus skrev, for 4 timer siden:

Jeg skal måske lige nævne at vi har skrevet lidt sammen, hvilket endte ud i at hun spurgte hvilke dage jeg var ledig i næste uge for så at se om hun kunne få tid en af dagene. Jeg vinkede aftaleb som at vi skulle "tage ud og hygge" (det kan jo være mange ting også kan man altid tage videre hjem eller hvor det skulle være). Så det er tydeligt for mig at vi snakker om en aftale der sættes op under private forhold, ergo det er under andre præmisser. 

Det har du nok ret i.  Det er da dejligt for dig, hvis du selvfølgelig ønsker at udvikle en privat relation til pigen.  For at undgå eventuelle misforståelse kunne men vel også i sms udvekslingen lige sikre sig at der ikke er penge involveret. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke scoret en gp, men jeg har (haft) to nære venskaber med gp'er, hvoraf det første sandsynligvis godt kunne have udviklet sig til mere.

Nummer to tog jeg for få uger afsked med på en bytur, hvor hun insisterede på at betale alt. Vi har dog stadig kontakt via Whatsapp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjek :rolleyes: ... Jeg har haft kæreste forhold til 3 gp'ere. Og ja @Bear lakmusprøven bestået - men men men @AalborgLook har en pointe. Træd varsomt.

Desuden skal man gøre sig selv klart, om man kan "leve" med deres job, eller man ønsker de stopper. Jeg er selv ret åbensindet - så jeg nød bare den inspiration, de tog med hjem - men kunne heller ikke sige mig fri for et stik i hjertet i ny og næ.

Som mand er den største fælde dog ALTID, at vi alt for ofte forveksler sex med kærlighed. Den fejl begår kvinder ikke - og det er også årsagen til, at ingen af de 3 forhold varede mere end 8 måneder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, den 10/7/2018 at 20:27:

Jeg har forelsket mig i en gæst, og vi havde et kortvarigt forhold (hvor jeg lagde "karrieren" på hylden imens).

Det var mig der gav ham mit nummer og bad ham kontakte mig.

Så hvis man mærker en forbindelse skal man da bare spørge. Man kan højst få et nej :)

 

 Held og lykke <3

Gid flere kvinder og glædespiger havde samme indstilling, som du har det på det punkt. Hatten af for det, især med omstændighederne taget i betragtning! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
Ungersvend1210 skrev, for 2 timer siden:

Gid flere kvinder og glædespiger havde samme indstilling, som du har det på det punkt. Hatten af for det, især med omstændighederne taget i betragtning! :)

Og siden da er det endda sket endnu en gang :lol:

Hvis kemien er der og man er tiltrukket af hinanden, hvorfor så ikke give det en chance?

Redigeret af AmandaCassiopeia

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 18 minutter siden:

Og siden da er det endda sket endnu en gang :lol:

Hvis kemien er der og man er tiltrukket af hinanden, hvorfor så ikke give det en chance?

Genial indstilling, Amanda! 

Det er næsten lige før jeg burde aflægge et visit hos dig for at se, om man kunne forlade etablissementet med andet end en lettere tegnebog. ;):lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
Ungersvend1210 skrev, den 17.8.2019 at 14:56:

Genial indstilling, Amanda! 

Det er næsten lige før jeg burde aflægge et visit hos dig for at se, om man kunne forlade etablissementet med andet end en lettere tegnebog. ;):lol:

Try me :P

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ungersvend1210 skrev, den 17.8.2019 at 14:56:

Genial indstilling, Amanda! 

Det er næsten lige før jeg burde aflægge et visit hos dig for at se, om man kunne forlade etablissementet med andet end en lettere tegnebog. ;):lol:

 

AmandaCassiopeia skrev, for 1 time siden:

Try me :P

<3

 

Ja et herligt ordsprog: Kærlighed ved første 30 min:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 10 minutter siden:

Nu er jeg så lige lidt nysgerrig... hvis I piger herinde har tilkendegivet, at I kan scores, har I så fået forespørgsler efterfølgende ? 

Det er forretning holstebronx - du skal gerne tro på muligheden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

hvis I piger herinde har tilkendegivet, at I kan scores, har I så fået forespørgsler efterfølgende ? 

Hej @holstebronx

Betyder dit skriv. At pigerne bare, kan skrive til dig? Fordi du, er helt klar :lol::D

Husk på¨, at pigernes ordsprog er. The pussy is never yours.... It´s just your turn. :lol:

Eller prøv, at google. Hvorfor blev Cornflakes opfundet. :D

God aften til dig. 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, Lige nu:

@holstebronx

Husk på¨, at pigernes ordsprog er. The pussy is never yours.... It´s just your turn. :lol:

Ha Ha Ha ha ha ha ha 

KK - nu har jeg SÅ ondt i maven af grin. Tak for den - nu er det lidt lettere at klare, at weekend snart er forbi - og jobbet kalder i morgen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...