Hop til indhold
Helveticus

Score en glædespige

Recommended Posts

Fint hvis folk kan få det til at fungere, men personligt har jeg godt nok svært ved at skelne mellem "reelle hensigter" og "god kundeservice" :wacko:

 

 

Redigeret af Enværebandit

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enværebandit skrev, for 27 minutter siden:

Fint hvis folk kan få det til at fungere, men personligt har jeg godt nok svært ved at skelne mellem "reelle hensigter" og "god kundeservice" :wacko:

Så svært er det vel heller ikke.

I sådan en relation kan kvinden godt synes, at manden er et dejligt menneske... Det udelukker pengene heldigvis ikke.

Men så længe du skal betale, så er der ikke interesse i andet og mere fra kvindens side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

 

 

Ja et herligt ordsprog: Kærlighed ved første 30 min:lol:

Da synes jeg lige du tage minimum 1 time :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 4 timer siden:

Try me :P

<3

Tja, det kunne faktisk være en skøn historie, såfremt der skulle vise sig at være basis for mere end et rendezvous, Amanda. Dog er jeg en anelse bange for at ryge i bunken af naive mænd, der har ladet sig forføre af en charmerende kvinde. :D

Vi lever imidlertid kun én gang, hvorfor jeg egentlig godt kunne være frisk på at tilføje endnu en skør (bredt fortolket) historie til mit allerede finurlige liv. Hvad siger du til det? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 15 minutter siden:

Så svært er det vel heller ikke.

I sådan en relation kan kvinden godt synes, at manden er et dejligt menneske... Det udelukker pengene heldigvis ikke.

Men så længe du skal betale, så er der ikke interesse i andet og mere fra kvindens side. 

Verdens ældste nyhed. Manden tror han scorer - kvinder leder efter en der vil dele sine ressourcer med hende.

Det startede på savannen :D

Kære mænd - find jeres kærester andre steder end i gp universet, hvis I vil være sikre på kærlighed. Jeg har 3 forhold til gp'ere bag mig (et semi igang) - det kræver "stomach", og sandheden om "alting" står ikke ligefrem i kø i sådanne forhold.

Redigeret af NoBS

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 6 minutter siden:

Verdens ældste nyhed. Manden tror han scorer - kvinder leder efter en der vil dele sine ressourcer med hende.

Det startede på savannen :D

Kære mænd - find jeres kærester andre steder end i gp universet, hvis I vil være sikre på kærlighed. Jeg har 3 forhold til gp'ere bag mig (et semi igang) - det kræver "stomach", og sandheden om "alting" står ikke ligefrem i kø i sådanne forhold.

 

Alle forhold kræver stomach, og sandheden om alting står ikke ligefrem i kø i nogle forhold. Myten om at man tror sig vide alt om sin elskede er lige det: en myte. Og skal helst forblive det. Et menneske uden hemmeligheder bliver hurtigt et udvandet menneske. Og et menneske med behov for at vide sandheden om alting, bliver hurtigt et ulykkeligt menneske. Alternativt mishandlere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 2 minutter siden:

Verdens ældste nyhed. Manden tror han scorer - kvinder leder efter en der vil dele sine ressourcer med hende.

Det startede på savannen :D

Kære mænd - find jeres kærester andre steder end i gp universet, hvis I vil være sikre på kærlighed. Jeg har 3 forhold til gp'ere bag mig (et semi igang) - det kræver "stomach", og sandheden om "alting" står ikke ligefrem i kø i sådanne forhold.

Alle kvinder er ikke ens - hverken i eller udenfor branchen. Selvom jeg godt er klar over, at éns egne personlige erfaringer ofte farver synet på resten af verden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 4 minutter siden:

Alle kvinder er ikke ens - hverken i eller udenfor branchen. Selvom jeg godt er klar over, at éns egne personlige erfaringer ofte farver synet på resten af verden :) 

Sandt nok - men trods din subtile og kvikke kommentar, var der ikke tale om den klassiske projicering fra min side. Mere litterær viden og naturligvis en vis kynisme ;)

@Bananas du ramte den lige i r.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
Ungersvend1210 skrev, for 7 timer siden:

Tja, det kunne faktisk være en skøn historie, såfremt der skulle vise sig at være basis for mere end et rendezvous, Amanda. Dog er jeg en anelse bange for at ryge i bunken af naive mænd, der har ladet sig forføre af en charmerende kvinde. :D

Vi lever imidlertid kun én gang, hvorfor jeg egentlig godt kunne være frisk på at tilføje endnu en skør (bredt fortolket) historie til mit allerede finurlige liv. Hvad siger du til det? ;) 

Skriv mig en besked hvis du vil tale videre. 

Jeg tror jeg afslutter debatten her og snupper en kop kaffe. De nuancer jeg gerne ville vise lader folk ikke til at være åbne for. Den er ikke møntet på dig, men debatten over en bred kam.

Hav en dejlig dag.

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 4 timer siden:

Skriv mig en besked hvis du vil tale videre. 

Jeg tror jeg afslutter debatten her og snupper en kop kaffe. De nuancer jeg gerne ville vise lader folk ikke til at være åbne for. Den er ikke møntet på dig, men debatten over en bred kam.

Hav en dejlig dag.

<3

Det kan jo godt lade sig gøre. Pigerne har jo både kæreste eller er gift :)

Men hvad nogen mænd skriver herinde, så lyder det til at det nærmest er en mission for dem. Og så er det vel ikke særligt sandsynligt, at det ender med gevinst? 

Ting sker når det kommer / føles naturligt. 

 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt lade sig gøre men du skal asap ud fra bolle rummet og møde pigen andre steder, så snart du har en relation uden for rummet så skal du styre din liderlighed og stoppe med at være kunde så hurtigt som muligt. Derfra er det bare at hale fisken ind :)

Redigeret af ElvisLever

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...