Hop til indhold

Recommended Posts

Alle min kunder ved det ,at jeg har sikker sex 

kesa -bedste massage, blow job og sex i Randers til billig priser

Du må ikke tror på hvad alle psykiske mand skriver på eroguide.
Der mange de har fantasi at være med kesa uden gummi men det aldrig lykkes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iha skrev, for 2 timer siden:

Har været hos hende mange gange, også da det var hos hende privat , ok sted med badeværelse og ok hygiejne men ,sidste gang og aldrig mere , 

Havde booket dagen før , var der 10 min før tid , sendte SMS , hun svarede vent 30 min , når ok havde tid nok , så holdt så jeg ku se døren , hun skrev da han gik , kom nu , var inden for 2 min efter , hun sku lige rengøres lidt med vådserviet , meget svedig lugt og samme lagen , spurgte efter om det ikke sku skiftes , sagde hun , han sku bare røre lidt og ha blow . Da stod jeg af ,  

med så mange kunder og kun vådserviet til rengøring nej tak

Det passer ikke om noget han skriver, Jeg skifter lagen efter hver besøg og jeg er meget renlig pige.

Jeg har vand på sted og altid vasker mig.
Som jeg siger man skal ikke tror på alt man læser her ind.

Jeg har døjet med stalkers her ind og nogen mand har jeg smidet ud på grund af psykisk stand.
 

Min kære kunder du er meget velkomme hos kesa, kom og opleve mig❤️

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandheden ilde hørt . 

Tro hvad i vil , men jeg er nok ikke den eneste der har oplevet det 

slut her fra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iha skrev, for 4 minutter siden:

Sandheden ilde hørt . 

Tro hvad i vil , men jeg er nok ikke den eneste der har oplevet det 

slut her fra 

Sandheden hehe 

Jeg ved godt hvem du er, Og det kan ikke lykkes dig at Bryder mig ned. Jeg har tusind tilfreds kunder  og fire stalkers der har prøvet at Skrive alt negativ. Jeg kender jer godt( mind your own business please)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har besøgt Kesa nogle gange og har absolut ingen problemer med hende og hendes ydelser. Kesa er sød og fræk !

Tak sød, vi skal være lidt positiv med hinanden❤️ Negativitet kan ikke give os glæde

Let us enjoy the life as it comes❤️

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger Kesa ca en gang om måneden,og jeg tænder meget på mørke piger. Hun er utrolig dejlig at dyrke sex med,ikke mindst hendes blow.Hun vil gerne snakke,og det nyder jeg også og høre hvad hun har på hjerte.Så kan tiden godt skride.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis I kun kan skrive negativt, så hold jer væk fra denne tråd

jeg besøgte denne smukke kvinde for et par år siden, og hun er fandme vild og fræk. Du må hvad du har lyst til med hende, selvfølgelig er sex med gummi her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 8 timer siden:

Hvis I kun kan skrive negativt, så hold jer væk fra denne tråd

jeg besøgte denne smukke kvinde for et par år siden, og hun er fandme vild og fræk. Du må hvad du har lyst til med hende, selvfølgelig er sex med gummi her

Det vil sige at fordi du har haft en god oplevelse,  for et par  år siden, så er det ikke tilladt at kritisere hende???

Jeg har besøgt hende flere gange. I år. Vil bare sige, at jeg kommer ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 12 timer siden:

Det vil sige at fordi du har haft en god oplevelse,  for et par  år siden, så er det ikke tilladt at kritisere hende???

Jeg har besøgt hende flere gange. I år. Vil bare sige, at jeg kommer ikke igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Weber

Hvorfor har du besøgt hende flere gange i år, når du synes, at hun er afskyelig? 

Du er vidst et brokkehoved.

Jeg er Vendelbo, og vi har det på den måde, at hvis vi ikke kan sige noget positivt, så holder vi hellere kæft, vi gider ikke at være som nogle fiskekællinger.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hej mine søde kunder

Vi er jo alle forskellige, og det synes jeg, at alle skal respektere.

Det er i orden at være utilfreds, men det mindste som man kan gøre er at fortælle, hvorfor at man er utilfreds, dette er bedst at gøre personligt til mig, i stedet for at ødelægge mine ydelser med dårlige anmeldelser.

Der er nogle mænd, der er som om, at de er alfonser, der gerne vil have mig til at arbejde for dem, og når jeg ikke vil arbejde for dem, skriver de disse dårlige anmeldelser.Jeg kender jer

og det er ulovligt i Danmark.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thorodin99 skrev, for 12 timer siden:

Hej Weber

Hvorfor har du besøgt hende flere gange i år, når du synes, at hun er afskyelig? 

Du er vidst et brokkehoved.

Jeg er Vendelbo, og vi har det på den måde, at hvis vi ikke kan sige noget positivt, så holder vi hellere kæft, vi gider ikke at være som nogle fiskekællinger.

Var det positivt?? 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af mine bedste oplevelser nogensinde, hun er fantastisk, glæder mig til at komme igen en dag:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Chivas skrev, for 4 timer siden:

Hej er der nogle der ved om hun gør i bondage og som domina?

Hun har gjort det, har lidt udstyr som læderremme du kan bindes med osv, men hun er for sød til den slags efter min mening, hun gør alt for os kunder, på den gode måde, men prøv

kh og Go søndag til alle Servicesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hohoho skrev, for 2 timer siden:

Spørg hende! 

Har jeg gjordt hun sige at er super god til det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Chivas skrev, Lige nu:

Har jeg gjordt hun sige at er super god til det

Så  må  du  afsted  for  at  få  en  super  god  oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Så  må  du  afsted  for  at  få  en  super  god  oplevelse 

Måske eller kunne jo ogse besøge dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Chivas skrev, for 5 minutter siden:

Måske eller kunne jo ogse besøge dig

Jeg  sender  dig  lige  en  pb 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...