Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende flere gange, senest i sidste uge. 

Desværre tager hun kunder ind, hvor hun i stedet skulle have lavet noget andet. 

Så desværre blev det en omgang uden nærvær og hvor telefonen var i hånden næsten inden vi var færdige. 

Prøver noget andet næste gang. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skulle sige til mig at du kun ikke lide det sød istedfor ( kommunikation )

Jeg er bare et mennesker som alle andre

Jeg altid sige til kunderne når jeg skal kigge på telefon ( musik  eller mobil pay)

Nogen kunder gider ikke jeg tjekke telefon fordi de vil rigtig gerne snyde med betaling af mobil pay.

må vi bare kommunikere  lidt bedre måske. 

Jeg  kesa ønsker alle min kunder glad, Dem de kender mig. Jeg gør den bedste jeg kan.Bare sige til mig når du er utilfreds 

tak 

kesa baby bedste blow job i Randers

 

 

 

 

 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder til at være fræk. Hende kunne jeg godt tænke mig at besøge. På en skala fra 1-10 hvor diskret er stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan roligt besøge hende,hun er bare sød og vil gerne snakke.Hun har en flot krop og en dejlig stram mis.Jeg har besøgt hende mange gange og er aldrig blevet skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi her til morgen, hun var nettop kommet hjem fra ferie og som hun selv formulerede det "så var hun mega liderlig" 

Fik en rigtig god omgang med det hele for 500, det fås ikke bedre til prisen! 

Hun var i rigtig godt humør og selv og det tikkede sms'er ind i en lind strøm, så holdte hun fokus på os. Det skal lige siges at det bedte jeg om I den vi gik i gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner
sleipnir skrev, for 54 minutter siden:

Var lige forbi her til morgen, hun var nettop kommet hjem fra ferie og som hun selv formulerede det "så var hun mega liderlig" 

Fik en rigtig god omgang med det hele for 500, det fås ikke bedre til prisen! 

Hun var i rigtig godt humør og selv og det tikkede sms'er ind i en lind strøm, så holdte hun fokus på os. Det skal lige siges at det bedte jeg om I den vi gik i gang. 

Hun havde åbenbart ikke lyst til, at sætte den på lydløs imens. Det ville være første og sidste besøg for mit vedkommende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, at prisen ville være 4 - 5 gange så høj uden tikkende SMSer, og så kunne jeg da forestille mig, at der var en masse trængende mænd, der har ventet på, at hun skulle komme hjem fra ferie, derfor har telefonen ikke været stille.

Min kommentar til Sleipnir: Du må finde en, der ikke er så populær, så du kan blive fri for tikkende SMSer, men husk lige på at det sikkert vil blive dyrere at komme til en ikke så populær kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner
Thorodin99 skrev, for 16 minutter siden:

Jeg tror, at prisen ville være 4 - 5 gange så høj uden tikkende SMSer, og så kunne jeg da forestille mig, at der var en masse trængende mænd, der har ventet på, at hun skulle komme hjem fra ferie, derfor har telefonen ikke været stille.

Min kommentar til Sleipnir: Du må finde en, der ikke er så populær, så du kan blive fri for tikkende SMSer, men husk lige på at det sikkert vil blive dyrere at komme til en ikke så populær kvinde.

Kender skam flere dejlige GPer, som kan finde ud af, at slukke deres telefon, når vi hygger. Jeg takker for oplysningen. Havde nemlig tænkt på, at få en aftale, men har mistet interessen  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niceboner skrev, for 46 minutter siden:

Kender skam flere dejlige GPer, som kan finde ud af, at slukke deres telefon, når vi hygger. Jeg takker for oplysningen. Havde nemlig tænkt på, at få en aftale, men har mistet interessen  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 Kære kunder

Jeg vil gerne sige undskyld Vi har bruge for hinanden ikke?

Tak for at du skriver lidt negativ, så jeg kan lære af mine fejl.

På grund af travlhed , har jeg ikke taget telefon på lydløs i dag, men det bliver den fra nu af.

Jeg vil gøre alt, så vi kan blive glad sammen.

Ellers tak for at i vælger kesa, bedste blow job og billig priser hele Jylland.

De varmeste og mest sexede hilsener fra Candy

  • Synes godt om 9
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rebellen

i kan roligt besøge kesa :wub: hun er sød og behagelig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kesa/black candy er helt klart en af de allerbedste glædespiger du kan finde. Hun er sød og meget imødekommende. Og hun giver hele, og jeg mener hele pakken for 500,- Og så ser hun godt ud og er sjov at snakke med. Alt hvad en mand kan ønske sig. Fandens også jeg bor langt fra Randers ;)

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

HEJ, er der bad der hvor hun har adresser nu, eller er der kun håndvask og vådservietter ?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stadigvæk sød, dejlig og frækt. Fik en gang massage, blow og sex, altsammen super, med nærvær. Hun nyder selv servicen og vil kun en det bedste. Kommer snart igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overholder ikke sine aftaler da jeg var på vej til hende har 45 km til Randers skrev hun at hun var 20 min. forsinket, da jeg havde ventet en halv time skrev jeg til hende at hvis hun ikke kom nu kørte jeg igen. Hun ringede straks og beklagede og sagde at hun var yderligere 20 min. forsinket, jeg kunne så meddele hende at så kunne jeg ikke nå det da jeg havde en bagkant med et andet møde jeg skulle til. 

Så surt show med 90 km og 2 timer spildt. 

  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 1 time siden:

Overholder ikke sine aftaler da jeg var på vej til hende har 45 km til Randers skrev hun at hun var 20 min. forsinket, da jeg havde ventet en halv time skrev jeg til hende at hvis hun ikke kom nu kørte jeg igen. Hun ringede straks og beklagede og sagde at hun var yderligere 20 min. forsinket, jeg kunne så meddele hende at så kunne jeg ikke nå det da jeg havde en bagkant med et andet møde jeg skulle til. 

Så surt show med 90 km og 2 timer spildt. 

Sku en ærgerlig omgang, har personligt haft mange frække stunder med pigen. Og hun plejer at levere varen til kryds og slange.. Men kundepleje og omdømme super er vigtigt, hun kunne jo smide dig en besked med et tilbud du ikke kan modstå. (hvis du læser med kesa) 

Redigeret af sleipnir

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Jyskpik skrev, den 25/9/2019 at 22:19:

Overholder ikke sine aftaler da jeg var på vej til hende har 45 km til Randers skrev hun at hun var 20 min. forsinket, da jeg havde ventet en halv time skrev jeg til hende at hvis hun ikke kom nu kørte jeg igen. Hun ringede straks og beklagede og sagde at hun var yderligere 20 min. forsinket, jeg kunne så meddele hende at så kunne jeg ikke nå det da jeg havde en bagkant med et andet møde jeg skulle til. 

Så surt show med 90 km og 2 timer spildt. 

Øv, surt og have brugt tiden på ingenting, normalt synes jeg nok hun overholder aftaler, det kan godt skride nogle min, men jeg har aldrig oplevet en decideret aflysning.

hun har to børn, det bør vi kunder også tænke lidt på, de vil- lige som os kunder gerne være sammen med hende :-)

 

men hvad laver hun i dag, har prøvet og skrive om et møde på i går og i dag, har i midbrugt hende ? :-)

kh Servicesboy

ps, kender i nogen, hvis kontakten svigter, der jan give samme gode services som Kessa?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg har besøgt den søde Kesa regelmæssig i mere tre år – og hun har altid leveret en rigtig god service til mig – har oplevet en enkelt gang det samme som @Jyskpik – jeg har i øvrigt 70 km hver vej :P

Men hun giver/yder en så god service at jeg ikke har problemer med at det "smutter" en enkelt gang :wub:

Jeg forstår fint frustrationen ved en aflysningen – når jeg har oplevet det er jeg osse i mit mit lille dumme hovede skiftet mellem skuffelse, irritation og næsten aggressivitet :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 6 timer siden:

Øv, surt og have brugt tiden på ingenting, normalt synes jeg nok hun overholder aftaler, det kan godt skride nogle min, men jeg har aldrig oplevet en decideret aflysning.

hun har to børn, det bør vi kunder også tænke lidt på, de vil- lige som os kunder gerne være sammen med hende :-)

 

men hvad laver hun i dag, har prøvet og skrive om et møde på i går og i dag, har i midbrugt hende ? :-)

kh Servicesboy

ps, kender i nogen, hvis kontakten svigter, der jan give samme gode services som Kessa?

Jeg besøgte hende i sidste uge, og der fortalte hun mig, at hun ville tage på en uges ferie fra torsdag morgen, så det er måske derfor, at hun er svær at få fat på, hvis hun er på ferie i et ikke EU land.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Thorodin99 skrev, for 19 minutter siden:

Jeg besøgte hende i sidste uge, og der fortalte hun mig, at hun ville tage på en uges ferie fra torsdag morgen, så det er måske derfor, at hun er svær at få fat på, hvis hun er på ferie i et ikke EU land.

Jeps, hun skrev i eftermiddag, at hun var på gerieferie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man tager på ferie torsdag, er det måske ikke særligt smart, at der står i hendes annonce, at hun modtager onsdag, torsdag og fredag 8-24...

Så er man vist selv ude om lidt dårlig omtale

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det helt sikkert ikke så godt at forglemme at skrive, at hun er taget på ferie, men jeg ved ikke om du har været i Afrika, hvis du ikke har været i Afrika, ved du sikkert ikke, at man tager det ikke så tungt med tiden. I Afrika har man noget, som man kalder “Afrika time”.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...