Hop til indhold

Recommended Posts

Guest ViborgMand

Jeg sendte en SMS. Fik svar tilbage at det var en person i Dragør som har fået en del af disse SMS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
ViborgMand skrev, for 4 timer siden:

Jeg sendte en SMS. Fik svar tilbage at det var en person i Dragør som har fået en del af disse SMS

Har du postet dit indlæg det rigtige sted ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er måske lidt sart. Men trods alle gode anbefalinger har jeg ikke lyst til at dele kropsvæsker med alle I andre. Jeg synes ikke “håndvask og gode vådservietter” er ok. Er renlighed(læs bad) ikke et af nøgleordene i dette game(gensidigt)?

Redigeret af nyiklassen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du burde måske gå til en prostitueret, og betale over det dobbelte for disse faciliteter, hvis det er din standard, jeg tror, at der er mange, som mig selv der ikke er så selv koncentreret, og vasker os godt før at vi møder hende, og derefter vasker vi os godt, efter vores dejlige møde med hende, når vi er kommet hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afrikaner kan vaske sig, som vi gjorde i gamle dage med en spand vand, eller de kan vaske sig med vandet fra en håndvask, og lad mig være ærlig at indrømme, at de fleste afrikaner er mere renlige end europæere, de går minimum i bad 2 gange om dagen, det er hvis ikke alle dansker, der er i bad 2 gange om dagen

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er din relation til Black Candy, Thorodin99? 

Alle dine indlæg handler om hende - og de lugter måske bare lidt af reklame... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke så gammel at jeg ikke er opdraget til at bade hver dag. Men en sexarbejder der ikke kan tage en skyller mellem hver gæst er i min opfattelse ikke ok - uanset hvad de kan i Afrika. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant udvikling på tråden.   Hvis man har ambitioner om at tiltrække stamkunder, giver det med duft og rengøring af kroppen nok sig selv.  Har man ikke en bruser, kan man sagtens klare sig med sæbe, klud og en håndvask, med mindre man har speciale i at kneppe udendørs i en pløjemark

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg erindrer en tidligere tråd hvor trådstarter besøger en af de kendte bordeller i København og da han skulle vaske sig inden samværet med pigen konstaterer han at brusenichen er knastør på trods af at stedet havde været åbent i adskillige timer, konklusionen er at pigerne på de “kendte og fine” steder ikke nødvendigvis tager et helt brusebad mellem deres gæster ;):P:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thorodin99 skrev, den 29/9/2019 at 22:40:

Du burde måske gå til en prostitueret, og betale over det dobbelte for disse faciliteter, hvis det er din standard, jeg tror, at der er mange, som mig selv der ikke er så selv koncentreret, og vasker os godt før at vi møder hende, og derefter vasker vi os godt, efter vores dejlige møde med hende, når vi er kommet hjem.

Er hun ikke prostitueret den kære mørke pige ? Med de ydelser hun gir ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende idag. En meget fin oplevelse. Efter det aftalte blow Job snakkede hun lystigt. Enedte minus var at næste kunde næsten kom brasende ind inden jeg var ude igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, den 24.10.2019 at 23:30:

Besøgte hende idag. En meget fin oplevelse. Efter det aftalte blow Job snakkede hun lystigt. Enedte minus var at næste kunde næsten kom brasende ind inden jeg var ude igen.

Jeg husker altid selv at låse døren når jeg besøger kesa, jeg har en gang selv været den næste kunde der kom for tidligt ind.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Kesa forleden. Var der til tiden, sendte sms. Gik ind efter 5 min. Sidste gæst var ikke gået, fik besked om at vente udenfor i 5 min. Det må så blive næste gang. Kørte igen 15 min. Efter aftalt tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
eg1 skrev, 1 time siden:

Besøgte Kesa forleden. Var der til tiden, sendte sms. Gik ind efter 5 min. Sidste gæst var ikke gået, fik besked om at vente udenfor i 5 min. Det må så blive næste gang. Kørte igen 15 min. Efter aftalt tid.

Hvis det var Torsdag lidt over kl 17 var det mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forsinkelse kan sker nogen gange begge vej og ikke kun kessa.

Kan vi prøve forstår hinanden istedfor blive sur.

Jeg elsker jer min sød mænd og vil gør de bedste for jer❤️

Redigeret af Black candy Randers
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Black candy Randers skrev, for 4 timer siden:

Forsinkelse kan sker nogen gange begge vej og ikke kun kessa.

Kan vi prøve forstår hinanden istedfor blive sur.

Jeg elsker jer min sød mænd og vil gør de bedste for jer❤️

Forsinkelse ? Jeg kalder det overbooking , har selv prøvet det 2-3 gange hos dig , 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej mine søde kunder

Det ville være dejligt, hvis I ville hjælpe mig med at låse døren, fordi min sexede påklædning er jo normalt ikke noget, som fodgænger på gaden skal se.

Det er altid en god ide, at skrive en SMS før ankomst, hvis der er opstået en forsinkelse af forskellige årsager. Den hyppigste årsag er, at nogle kunder ikke kommer til tiden.

Der er en ting, som jeg synes, at vi skal huske på, og det er, at vi alle er mennesker, der kan gøre nogle fejl engang imellem, og fordi at der ikke er nogle, som er 100% perfekt, er det jo meget menneskeligt.

Jeg prøver virkelig på, at give Jer den bedste service altid.

Masser af varme tanker til Jer fra Kesa

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender hende ikke, men set med de generelle briller på, har jeg fantasi til at forestille mig, at det kan give en hel del planlægningsmæssige problemer at sælge billige ydelser af 15 minutters varighed.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos hende mange gange, også da det var hos hende privat , ok sted med badeværelse og ok hygiejne men ,sidste gang og aldrig mere , 

Havde booket dagen før , var der 10 min før tid , sendte SMS , hun svarede vent 30 min , når ok havde tid nok , så holdt så jeg ku se døren , hun skrev da han gik , kom nu , var inden for 2 min efter , hun sku lige rengøres lidt med vådserviet , meget svedig lugt og samme lagen , spurgte efter om det ikke sku skiftes , sagde hun , han sku bare røre lidt og ha blow . Da stod jeg af ,  

med så mange kunder og kun vådserviet til rengøring nej tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok så lige det sidste , når hun blir meget opstemt , kan kondom glemmes , 2 gange ved mig , første gang hos hende privat , anden gang i butikken , jeg trak mig men hun er stærk , i so horny darling, 

Fik dog stoppet fordi han faldt , betalte og gik 

ville gi det en chance mere da jeg er vild med mørke piger , da skete det jeg skrev tiderligere , sved lugt kan ikke fjernes med vådserviet og sæd kan sket ikke .Er blevet tjekket fik ikke noget dårligt 

pas på jer selv 

ja hun er dejlig mennnnn 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iha skrev, for 24 minutter siden:

Ok så lige det sidste , når hun blir meget opstemt , kan kondom glemmes , 2 gange ved mig , første gang hos hende privat , anden gang i butikken , jeg trak mig men hun er stærk , i so horny darling, 

Fik dog stoppet fordi han faldt , betalte og gik 

ville gi det en chance mere da jeg er vild med mørke piger , da skete det jeg skrev tiderligere , sved lugt kan ikke fjernes med vådserviet og sæd kan sket ikke .Er blevet tjekket fik ikke noget dårligt 

pas på jer selv 

ja hun er dejlig mennnnn 

 

Hej Alle min kunder, jeg har et stalker her ind og jeg tænker de ham her der skriver meget negativ om mig

SEX er altid med gummi, jeg ved ikke hvad han snakker om❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...