Hop til indhold
Rejsenetværk

I køber sex og I tror konen er jer tro

Er det ok at konen eller kæresten er utro, når I køber sex  

144 medlemmer har stemt

  1. 1. Er det ok at konen eller kæresten er utro, når I køber sex

    • Er det ok at konen eller kæresten er utro, når I køber sex Ja
      113
    • Er det ok at konen eller kæresten er utro, når I køber sex Nej
      31


Recommended Posts

Er det mon ikke tilfældet at flertallet af jer som køber sex, uden at jeres kæreste eller kone er vidende herom, I tror at jeres partner er jer evig tro, og at hele øvelsen for jer til evig tid drejer sig om at holde hende i uvidenhed om at I køber sex?

Noget kan tyde på, at det i så fald er en sandhed med modifikationer for mange af jer?

Premium abonnement artikel JP.dk, derfor kun uddrag.

21.02.2018 KL. 10:46

Derfor tror vi at mænd er mere utro: »Kvinder er de rene gestapoer på det felt«

Der er ikke mange områder inden for parforholdet, som ikke er blevet ramt af ligestilling. Et sted står dog stadig til troende: Mænd er mere utro end kvinder. Eller er de bare for dårlige til at skjule sporene?

 https://jyllands-posten.dk/protected/premium/livsstil/ECE10031268/derfor-tror-vi-at-maend-er-mere-utro-kvinder-er-de-rene-gestapoer-paa-det-felt

"Hun oplever også, at kvinderne i den grad er kommet efter det, en udvikling hun især har set tage fart de sidste fem til ti år.

»Faktisk tænker jeg, at hvis jeg ser på dem, jeg har i terapi lige nu for utroskab, så er der en tendens til, at det er kvinden, der har været utro. Og manden er helt i chok, for han troede, at “vi havde det da meget godt, havde vi ikke?”« fortæller hun."

Måske I skulle tænke over denne, hvis jeres partner er jer utro?

"Selv om kønnene i parteraputens praksis altså er nogenlunde lige gode om utroskab, er der dog to ting, der er meget forskellige for mænd og kvinder, erfarer han.

»Der er stadig tendens til, at kvinders utroskab har mere emotionel karakter, hvor det handler om mere end sex, og at det med sex til firmafesten stadig er en mandeting. Og så er der også det, at kvinder, der oplever at have god sex med den samme partner flere gange, har markant højere tendens til at forelske sig i denne partner, end mænd har. Mænd har en højere trigger for forelskelse. Så kvinder er føle-føle-utro og mænd er kneppe-kneppe-utro.«"

Jeg tænker lidt, om mon jeres partners/ægtefælles eventuelle utroskab i virkeligheden udgør en langt større trussel mod at I kan bevare forholdet/ægteskabet, end når I er utro når I køber sex?

Hvis altså det står til troende at kvinder er føle-føle-utro, og mænd er kneppe-kneppe-utro ?

Rationalet er vel i et eller andet omfang at mænd knepper udenom hos glædespiger, for at bevare forholdet/ægteskabet.

Mens kvinder risikerer at blive så forelskede, at de før manden seriøst overvejer at forlade ham, hvis de begår utroskab.

Fik I noget at tænke over, eller gjorde I ikke?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føle føle utroskab er i min optik ikke i orden. Men hvis det gør hende glad at knalde rundt omkring. Så skal hun da bare gøre det. Det går der vel ikke noget af mig af. Det er først når der bliver brugt en masse tid og tanker på mere end bare sex at den er gal. 

Jeg skal dog sige, at jeg er 100% sikker på at hun ikke har det på samme måde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når vi mænd betaler for det, er det ofte udelukkende sex, når en pige er utro er det ofte noget med følelser.... Jeg her knaldet en kollega i over 7 år nu, hun er gift og jeg har en kæreste.... Kan godt lide at tro at hun er den værste... Nu knalder jeg dog en anden kollega også, og hun er single, så er det vel mig der er den slemme.... Men ved bare med mig selv, at jeg ville sparke min kæreste ud hvis hun var sammen med en anden...

Redigeret af OleV

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 38 minutter siden:

Når vi mænd betaler for det, er det ofte udelukkende sex, når en pige er utro er det ofte noget med følelser.... Jeg her knaldet en kollega i over 7 år nu, hun er gift og jeg har en kæreste.... Kan godt lide at tro at hun er den værste... Nu knalder jeg dog en anden kollega også, og hun er single, så er det vel mig der er den slemme.... Men ved bare med mig selv, at jeg ville sparke min kæreste ud hvis hun var sammen med en anden...

Moral er godt, dobbelt moral er dobbelt så godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Der da ingen tvivl om at kvinder er lige så utro som mænd, jeg har været er ungkarl (eller single som hedder det nu om dage) ;) det meste af mit voksne liv, og specielt i mine yngre dag har jeg haft skræmmende mange affærer med kvinder i faste forhold og det giver jo stof til eftertanke.

Ja jeg har osse et par gange oplevet at pigen blev mere forelsket i mig end jeg var i hende – men osse det omvendte, og så må man jo bare ta’ sig sammen :mellow:

Nej jeg tror ikke på at kvinder som er utro nødvendigvis bliver forelskede og forlader manden – jeg har faktisk en gang hørt fra en affære at hendes sexliv med manden var blevet meget  bedre efter hun havde være sammen med mig nogle gange – det er ikke mig som er noget særligt men sikkert bare at hun fik brudt sine rutiner med manden – hun stoppede osse med at komme til mig kort tid efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

I min verden er utroskab et absolut no-go. Vil man hygge sig med andre og stadig være i par forhold, så skal det være aftalt, ellers er det snyd og bedrag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er utroskab jo noget, der foregår mellem ørerne og ikke mellem benene.

Der er vist ikke mange mennesker, der drømmer om deres partner under onani, så hvor er forskellen herpå og så onanere i en prostitueret rent utromæssigt.

Der, hvor man bliver utro, er, når man begynder at udvikle følelser for og påtænke at skifte partneren ud med en anden, som man er blevet forelsket i

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe

Det er et lidt ømtåleligt emne. 

Hvis manden Fx er til urin sex men ikke tør spørge konen om hun vil give ham dette. 

Ens seksualitet er jo enormt vigtig for ens livsenergi. 

Lige meget hvor dejlig en kone som man ikke vil forlade. Har man jo stadig en seksualitet der ikke kan undertrygges. 

Der er flere af mine gæster som er i gode sunde forhold. Men de kan af forskellige årsager ikke få det jeg tilbyder dem der hjemme. 

Jeg tror på at åbne forhold er den bedste vej frem. Men det er jo ikke for alle. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Lolababe skrev, for 15 minutter siden:

Ens seksualitet er jo enormt vigtig for ens livsenergi. 

Lige meget hvor dejlig en kone som man ikke vil forlade. Har man jo stadig en seksualitet der ikke kan undertrygges. 

Der er flere af mine gæster som er i gode sunde forhold. Men de kan af forskellige årsager ikke få det jeg tilbyder dem der hjemme.

Jeg tror, at der er ligeså mange mænd som køber sex, der kun gør det for at få noget fremmed - for at sige det ligeud ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er noget ved artiklen, jeg ikke helt forstår: At mænd skulle være mere utro end kvinder.

Jeg har flere steder læst om undersøgelser, der viste, at nogenlunde halvdelen af alle mænd og nogenlunde halvdelen af alle kvinder er/har været utro.

Så vidt jeg kan se, er begge parter lige gode om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 49 minutter siden:

 

Jeg tror, at der er ligeså mange mænd som køber sex, der kun gør det for at få noget fremmed - for at sige det ligeud ;) 

Er det stadig “fremmed” efter to gange? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
Nikita Darling skrev, for 52 minutter siden:

 

Jeg tror, at der er ligeså mange mænd som køber sex, der kun gør det for at få noget fremmed - for at sige det ligeud ;) 

Det giver jeg dig fuldstændig ret i :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 3 minutter siden:

Er det stadig “fremmed” efter to gange? :ph34r:

I forhold til en eventuel kone vil det være det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 21 minutter siden:

Er det stadig “fremmed” efter to gange? :ph34r:

Hæ! Måske bare knapt så fremmed - men hvor nyhedens interesse og spændingen stadig er gældende :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 4 timer siden:

Når vi mænd betaler for det, er det ofte udelukkende sex, når en pige er utro er det ofte noget med følelser.... Jeg her knaldet en kollega i over 7 år nu, hun er gift og jeg har en kæreste.... Kan godt lide at tro at hun er den værste... Nu knalder jeg dog en anden kollega også, og hun er single, så er det vel mig der er den slemme.... Men ved bare med mig selv, at jeg ville sparke min kæreste ud hvis hun var sammen med en anden...

Jeg ville nok arbejde lidt med mig selv, hvis jeg havde det således.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det mest logiske ville jo bare være at undlade at sværge hinanden troskab.  Skal man så vælge det åbne forhold eller skal man bare nøjedes med at undlade troskabsløften, og så  bare holde det for sig selv ?

Jeg beundre dem der har følelsesmæssigt har styrken til at kunne leve i åbne forhold, men jeg tror de fleste trives bedst med uvidenhed.  Personlig har jeg det ikke svært ved at sætte en kæreste, b-ven fri på dette område. Jeg plejer at sige "Hvis du laver noget ved siden af, skal du kun fortælle det til mig, hvis det er noget der har indflydelse på vores forhold"  Dette netop ud fra betragtningen om, at det følelsesmæssigt kan skabe en masse unødvendige tanker og følelser. 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sværeste at styre næstefter togdriften, det er kønsdriften, så det vil nok være meget naivt at tro, at ens kone, kæreste eller partner ikke har været utro på den ene eller anden måde, sådan på den lange bane :mrgreen: ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Hmm det ville være lidt frækt, hvis hun fik sig en omgang fremmed pik i ny og næ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Liderlig-fyr skrev, for 36 minutter siden:

Hmm det ville være lidt frækt, hvis hun fik sig en omgang fremmed pik i ny og næ. 

Uden at kende din psyke og hvad du går og tænder på... så kan jeg afslørre at det nogen gange kan være ret stor forskel på hvordan noget er i fantasien, og hvordan det rammer når det bliver virkelighed :) 

Men ja, jeg mener det er 100% okay at hun får sig noget ved siden af, så længe det er aftalt, afklaret og begge parter har en fælles forståelse for hvad der sker. Jeg har aldrig været utro (hvor jeg var klar over jeg var i et forhold... er en enkelt gang blevet snydt, men det tæller ikke helt). Hele ideen med monogami er lidt håbløs og jeg giver personligt religion skylden - med enkelte undtagelser.

Pt. døjer jeg med en højgravid kæreste, der har diverse følge skavanker - som åbentlyst kan koges ned til at være min skyld - så sex er ikke aktuelt herhjemme... gad vide om det er forsent at forhandle polygami ind i forholdet :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af mine gamle venners kone sagde for mange år til ham

"Så længe du bare betaler for det og ikke fortæller mig om det, så snakker vi ikke mere om det" :-)

Han synes det var en fin deal..

Måske konen gjorde det samme :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 11 timer siden:

Hvis mænd er mere utro end kvinder. Hvem er de så utro med? 

Glædespiger ;)

Ikke at jeg tror, der er den store forskel på mænds/kvinders utroskab, men der er i vor kultur en mulighed for mænd at besøge disse skønne GP'er

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg fik en kæreste ville jeg være ok med han havde sex med piger på klinik (men med kondom) det der ville gøre mig ked af det ville være kærlighed. Ikke sex. Til gengæld vil jeg også have muligheden for at komme lidt rundt en gang i mellem hvis i forstår ;)  Jeg mener at et forhold handler om sex, men mere om intimiteten mellem en og ens partner 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
AnnaPigenKBH skrev, for 9 timer siden:

Hvis jeg fik en kæreste ville jeg være ok med han havde sex med piger på klinik (men med kondom) det der ville gøre mig ked af det ville være kærlighed. Ikke sex. Til gengæld vil jeg også have muligheden for at komme lidt rundt en gang i mellem hvis i forstår ;)  Jeg mener at et forhold handler om sex, men mere om intimiteten mellem en og ens partner 

Jeg forstår dig men nu der li det input at man som GP og gæst jo godt kunne bli noget glade for hinanden ja måske forelsket så der mange nuancer mellem mennesker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...