Hop til indhold
Guest MalerKbh

Hvorfor skriver folk privat til mig ?

Recommended Posts

Guest MalerKbh

Jeg undrer mig lidt. Jeg havde en god oplevelse igår med pige på Amager og kunne bekræfte i en tråd, hvor der åbenbart var tvivl om at Anmelderen var fake eller ej, jeg kunne bekræfte at min oplevelse med pigen var lige så god som den anmelderen havde, godt så :-) 

Der går ikke mere en et par timer før jeg for private henvendelser fra andre brugere ( mænd ) som spørger, hvor på Amager,fortæl,var hun god osv..osv....Vil selvfølgelige ikke udlevere nogen, men hvorfor skriver de ik bare i tråden, så vil jeg svare der. Det er ligesom de ikke ville give sig til kende i trådene, når de skriver privat til mig ang spørgsmål, som jeg ikk vil svare på i en privat mail...

Iøvrigt kunne de pågældende selv ta kontakt til pigen med disse spørgsmål, hvor på Amager osv....

Syntes i det er ok at få private mails som kunne besvares i en tråd og hvorfor skriver de privat til mig, jeg er jo ingen GP :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
MalerKbh skrev, for 41 minutter siden:

Jeg undrer mig lidt. Jeg havde en god oplevelse igår med pige på Amager og kunne bekræfte i en tråd, hvor der åbenbart var tvivl om at Anmelderen var fake eller ej, jeg kunne bekræfte at min oplevelse med pigen var lige så god som den anmelderen havde, godt så :-) 

Der går ikke mere en et par timer før jeg for private henvendelser fra andre brugere ( mænd ) som spørger, hvor på Amager,fortæl,var hun god osv..osv....Vil selvfølgelige ikke udlevere nogen, men hvorfor skriver de ik bare i tråden, så vil jeg svare der. Det er ligesom de ikke ville give sig til kende i trådene, når de skriver privat til mig ang spørgsmål, som jeg ikk vil svare på i en privat mail...

Iøvrigt kunne de pågældende selv ta kontakt til pigen med disse spørgsmål, hvor på Amager osv....

Syntes i det er ok at få private mails som kunne besvares i en tråd og hvorfor skriver de privat til mig, jeg er jo ingen GP :-) 

Hvor har de din mail adresse fra, kender de dig, og nej det selvfølgelig ikke i orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herhid skrev, for 15 minutter siden:

Hvor har de din mail adresse fra, kender de dig, og nej det selvfølgelig ikke i orden.

Det er nok PB (privat besked/personlig mail) han mener.

 

MalerKbh skrev, for 59 minutter siden:

hvorfor skriver de ik bare i tråden, så vil jeg svare der. Det er ligesom de ikke ville give sig til kende i trådene, når de skriver privat til mig ang spørgsmål, som jeg ikk vil svare på i en privat mail...


Nogen vil måske ikke ulejlige pigen med så elementære spørgsmål - og andre vil gerne have en mere præcis adresse på forhånd, end der må skrives i forum, så de kan afgøre mere præcist i hvilket tidsrum, de har tid til at besøge den udkårne,  før de ringer og bestiller tid.

Men man kan jo gå ind på deres egen profil - og se om det er nogen, der ellers selv bidrager med noget fornuftigt - og derudfra afgøre om de fortjener yderligere informationer ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg får også af og til pms på baggrund af mine anmeldelser, hvor mann bliver spurgt om forskellige ting, ligefra ydelser, priser, udseende, adresse. Har aldrig set det som noget problem at nogen sender mig sådanne pms.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg fik på et tidspunkt beskeder fra en vedr. en pige. 

Basale oplysninger er ok at spørge efter synes jeg. Men så spurgte han om hendes fisse var stram og velsmagende. Jamen jøsses da. :D

Så stoppede jeg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må vel bero på en afvejning, hvornår et spørgsmål bør stilles i tråden, eller om det er mest hensigtsmæssigt af hensyn til alle parter at skrive en pb.

Men i det hele taget bør der vel ikke stilles spørgsmål, ejheller som en pb, om informationer en anmelder ikke må give videre, og hvor præmissen er at de spørgsmål besvarer kun pigen.

Eksempelvis privat diskret piger.

Hvis man kun skriver pb som alle andre blot ville have skrevet i tråden, fordi man ikke vil vise sig i tråden med sit anonyme nick, synes jeg at det tangerer misbrug af pb funktionen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Grunden til jeg ikke syntes det er ok at give personlige oplysninger om pige adresse etc` i en PB er den simple grund, at jeg respekter Pigens diskration, ligesom pigerne behandler kunden med diskration...Så var den ikke længere.... Jeg formoder at retningslinjer her på EG er at man har gensidig tavshedspligt og gensidig diskration over for hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
MalerKbh skrev, for 9 minutter siden:

Grunden til jeg ikke syntes det er ok at give personlige oplysninger om pige adresse etc` i en PB er den simple grund, at jeg respekter Pigens diskration, ligesom pigerne behandler kunden med diskration...Så var den ikke længere.... Jeg formoder at retningslinjer her på EG er at man har gensidig tavshedspligt og gensidig diskration over for hinanden.

Selvfølgelig skal man overholde grænserne for diskretion. Men det er da langt fra det der spørges om i de pms jeg får. Det er slet ikke det det handler om. En enkelt har da spurgt om hvor pigen hørte hjemme, og jeg sagde 5 min fra Harald Jensens Plads, og i den radius bor der jo tusindvis af mennesker. 

Det er ikke i orden at spørge om personlige oplysninger eller videregive disse i pms, men at nogen spørger nærmere ind til hvad pigen tilbyder af ydelser, alder, udseende, pris og hvor i byen hun holder hjemme uden at kræve den præcise adresse kan jeg virkelig ikke se et problem i. 

Jeg ved at nogen også af og til ikke gider at skrive eller spørge om det i en tråd fordi de kan blive kaldt navne eller blive udsat for hånlige kommentarer fra andre pga det de spørger om.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh
Aros skrev, Lige nu:

Selvfølgelig skal man overholde grænserne for diskretion. Men det er da langt fra det der spørges om i de pms jeg får. Det er slet ikke det der handler om. En enkelt har da spurgt om hvor pigen hørte hjemme, og jeg sagde 5 min fra Harald Jensens Plads, og i dem radius bor der jo tusindvis af mennesker. 

Det er ikke i orden at spørge om personlige oplysninger eller videregive disse i pms, men at nogen spørger nærmere ind til hvad pigen tilbyder af ydelser, alder, udseende, pris og hvor i byen hun holder hjemme uden at kræve den præcise adresse kan jeg virkelig ikke se et problem i. 

Jeg ved at nogen også af og til ikke gider at skrive eller spørge om det i en tråd fordi de kan blive kaldt navne eller blive udsat for hånlige kommentarer fra andre pga det de spørger om.

Så må Admin jo ta sig af det , hvor i byen hun holder til osv, ka man spørge om i tråden eller selv skrive eller ringe til pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
MalerKbh skrev, Lige nu:

Så må Admin jo ta sig af det , hvor i byen hun holder til osv, ka man spørge om i tråden eller selv skrive eller ringe til pigen.

Ja så må man anmelde det til admin. Du kan jo bare lade være med at svare eller bede dem spørge i tråden, hvis det går dig så meget på at få de pms. Sværre er det da ikke.  Så kan du jo bare anmelde dem til admin som du skriver hvis du mener de spørger om noget de ikke må spørge dig om. Det har du vel også allerede gjort så ? 

Jeg er en af dem der anmelder flittigst herinde og får derfor en del pms, jeg har aldrig været udsat for at nogen har krævet den præcise adresse, men kun hvor henne af i byen de hører hjemme, nok af den årsag som Jernsvinet angiver.

Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Nogen vil måske ikke ulejlige pigen med så elementære spørgsmål - og andre vil gerne have en mere præcis adresse på forhånd, end der må skrives i forum, så de kan afgøre mere præcist i hvilket tidsrum, de har tid til at besøge den udkårne,  før de ringer og bestiller tid.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 1 time siden:

Jeg fik på et tidspunkt beskeder fra en vedr. en pige. 

Basale oplysninger er ok at spørge efter synes jeg. Men så spurgte han om hendes fisse var stram og velsmagende. Jamen jøsses da. :D

Så stoppede jeg :D

Lyder som de beskeder vi piger modtager dagligt på vores vagter.Derfor mange piger ikke er til chat. De kan forsætte til det uendelige og den type mænd kommer alligevel aldrig. 

Og jeg stopper inden de får begyndt.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Frodige Ida skrev, for 23 minutter siden:

Lyder som de beskeder vi piger modtager dagligt på vores vagter.Derfor mange piger ikke er til chat. De kan forsætte til det uendelige og den type mænd kommer alligevel aldrig. 

Og jeg stopper inden de får begyndt.:D

Ja, de sidder nok og river sig i fjederen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbh skrev, for 5 timer siden:

Syntes i det er ok at få private mails som kunne besvares i en tråd og hvorfor skriver de privat til mig, jeg er jo ingen GP :-) 

Nu skriver jeg ikke så forfærdeligt mange anmeldelser, men sidst jeg skrev en, fik jeg faktisk også et par henvendelser.  Jeg opfattede henvendelserne mere som en lyst til sludre lidt om vores fælles interesse end en lyst til at snage efter private oplysninger omkring pigen. Den vej rundt synes jeg det er helt ok.

Jeg har så også i forbindelse med debat modtaget henvendelser, hvor man ønsker at foresætte debatten i PB.  Det gider jeg ikke, så der plejer jeg at sige "Smid et indlæg, så skal jeg nok svare"  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 13 timer siden:

Folk samler vel på oplysninger om GP'er. Andre samler på  guldmærker fra Føtex.

:lol:     :rolleyes:

Jeg har ikke helt forstået det med mærker fra Føtex.  Hvad skal de bruges til?   Er det bare et samlerobjægt?  
Nogen gange får jeg en hel stribe, selvom jeg næsten ingenting køber.   Andre gange giver hun mig ingenting?

Er der nogen, der ved noget?    Skriv enten her eller i PM. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicolai97 skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har ikke helt forstået det med mærker fra Føtex.  Hvad skal de bruges til?   Er det bare et samlerobjægt?  
Nogen gange får jeg en hel stribe, selvom jeg næsten ingenting køber.   Andre gange giver hun mig ingenting?

Er der nogen, der ved noget?    Skriv enten her eller i PM. 

Mon ikke de har fortalt dig, at hvis du klistre dine mærker ind i et lille hæfte, så kan du købe et eller andet ubrugeligt lort til en yderst farvorabel pris. Så hvad handler det om ? Det handler om at binde sine kunder.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Frodige Ida skrev, for 19 timer siden:

Lyder som de beskeder vi piger modtager dagligt på vores vagter.Derfor mange piger ikke er til chat. De kan forsætte til det uendelige og den type mænd kommer alligevel aldrig. 

Og jeg stopper inden de får begyndt.:D

Så er det da fint @Lars Boca kan underholde mændene for Jer imens de river i fjederen. :D

Jeg har aldrig fået sådanne spørgsmål. Men skyldes måske det er mere spændende at kommunikere med @Lars Boca imens man river sig i fjederen end med mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicolai97 skrev, for 17 timer siden:

Jeg har ikke helt forstået det med mærker fra Føtex.  Hvad skal de bruges til?   Er det bare et samlerobjægt?  
Nogen gange får jeg en hel stribe, selvom jeg næsten ingenting køber.   Andre gange giver hun mig ingenting?

Er der nogen, der ved noget?    Skriv enten her eller i PM. 

The Voice har svaret.

Men hvorfor skal der svares i PM?

Offentlig spørgsmål kræver da offentlig svar vil jeg mene.

Eller    !!??!!??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 17 timer siden:

The Voice har svaret.

Men hvorfor skal der svares i PM?

Offentlig spørgsmål kræver da offentlig svar vil jeg mene.

Eller    !!??!!??

Der SKAL heller ikke svares i PM, men man MÅ godt.

Jeg kan godt lide at få pmmer, især fra piger. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Nicolai97 skrev, den 11/2/2018 at 00:22:

Jeg har ikke helt forstået det med mærker fra Føtex.  Hvad skal de bruges til?   Er det bare et samlerobjægt?  
Nogen gange får jeg en hel stribe, selvom jeg næsten ingenting køber.   Andre gange giver hun mig ingenting?

Er der nogen, der ved noget?    Skriv enten her eller i PM. 

De mærker fra blandt andet føtex , Bilka mm er til din pik søde .

En slags " gadget - drømmefanger" 

Man bruger dem som en slags penisring ( husk at fugte det sidste mærke inden du vikler dem om pikken og stram derefter godt til ) 

Så lægger du dig til at sove. 

Og når du vågner kan du tjekke, om du har haft frække drømme , uden at kunne huske det .

 

Har du haft frække drømme , så er ringen af mærkerne rundt om din pik brudt

Har du ikke haft frække drømme , ja så kan du faktisk gå ned i føtex og bytte dem til en "trøstegave " 

som en slags plaster på såret over , at du ikke er fræk nok når du sover :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 4 timer siden:

Har du ikke haft frække drømme , ja så kan du faktisk gå ned i føtex og bytte dem til en "trøstegave " 

 

Nærmere købe noget mere skrammel til en pris du skal tro er billig.

Når du gør brug af tilbudet er du fucked^2.

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har indimellem også fået "efterlysninger", hvor en spørger til en anbefaling. 

Jeg tror tendensen er en blanding af manglende tillid til at man får svar i en tråd og en slags "generthed" over at udstille det man spørger om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får kun irriterende pm fra gp’ere som synes jeg lyder som en toppen fyr og derfor tilbyder gratis det ene og gratis det andet. Mega træls. Jeg er ikke kun et stykke kød.... helt ærligt, altsåååå :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...