Hop til indhold
Guest MalerKbh

Hvorfor skriver folk privat til mig ?

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Jeg fristes til at lægge hårdt ud med en melding om disse mænd, som indsamler både billeder og data på GPerne.. jeg har haft min fair share af den slags..

Jeg forestiller mig (ren paranoia) at der er et submiljø af disse typer herinde, som ynder at udlevere GPerne til hinanden. Og kan de finde endnu et svagt led i fødekæden, såå slår de til.. derfor private beskeder bagom trådene.. 

Og der er næppe meget at gøre ved det, med mindre der er mistanke om dette og så anmelde en evt. bruger til moderator..

Spørgsmålet er så, hvad disse typer ønsker at opnå ved at indsamle viden - jeg vil tro, at jeg selv har fået mere end 200 henvendelser, hvor målet var at indsamle alskens slags data på mig - også i mails her, selv om jeg er ny bruger.. 

Heldigvis fylder de skønne og dejlige møder alligevel mest - og en tosse af og til er til at klare.. (efter total tosset ex-mand.. LOL)... men måske yngre og mindre robuste GPere bliver helt freaked out over sextosserne.. og det er bekymrende... 

Godt at læse at I undlader at dele specifikke informationer, som I måske føler, der indsamles - ligesom jeg tænker, at I også undlader at udlevere de private oplysninger, når I anmelder. Det er god stil !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, den 20/3/2018 at 13:06:

De mærker fra blandt andet føtex , Bilka mm er til din pik søde .

En slags " gadget - drømmefanger" 

Man bruger dem som en slags penisring ( husk at fugte det sidste mærke inden du vikler dem om pikken og stram derefter godt til ) 

Så lægger du dig til at sove. 

Og når du vågner kan du tjekke, om du har haft frække drømme , uden at kunne huske det .

 

Har du haft frække drømme , så er ringen af mærkerne rundt om din pik brudt

Har du ikke haft frække drømme , ja så kan du faktisk gå ned i føtex og bytte dem til en "trøstegave " 

som en slags plaster på såret over , at du ikke er fræk nok når du sover :P 

Tak skal du ha. Endelig en plausebel forklæring.

Du er sgu sød. Du må godt bruge mit køkkenbord.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...