Hop til indhold
Monaco

GP økonomi ?

Recommended Posts

Guest Anilingus

@happycamper 

Er du lidt misundelig over den mulighed for at generere en indtægt, som GP ´erne måtte have ?

Vi mænd må bare erkende, at efterspørgslen efter pik og numsehul er mindre end efter patter og fisse...

Redigeret af Anilingus
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk et rigtig svært spørgsmål at svarer på.. Fordi min indtægt f.eks er meget varierende.. Alle piger i branchen (med måske en eller to undtagelser) ved at det altid er en chance når man tager en vagt..

F.eks arbejdede jeg 40 timer i sidste uge.. Og havde tjent 2000 kr.. Det tænker jeg at de færreste ville arbejde for.. Og jeg har generelt normalt en del at lave.. Men så kommer der en ferie.. Eller dårligt vejr.. Eller godt vejr osv... 

I kan have rigtig mange gode idéer til hvordan og hvorledes tingene ser ud men i rammer utrolig tit ved siden af.. 

Jeg plejer at sige "it's the name of the game" når jeg sidder på en mindre god vagt.. Sådan er branchen bare.. Og jeg er da helt 100 på at især de udenlandske piger som flere nævner spiller en stor rolle i nedgangen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@JenniferRomantica

Jeg forstår det sådan at du har haft en uge med 5 vagter og samlet har tjent kr. 2.000 før moms, skat mv. Jeg synes at det lyder af forutroligende lidt - og ville nok få de fleste til at stoppe. Jeg vil sige at en rimelig fortjeneste for en vagt ikke må ligger på under kr. 3.000, ellers skal man godt nok være glad for at sutte pik og have sex med mænd som man ikke selv har valgt, og det tror jeg ikke på at nogen kvinder er. 

Er godt klar over at de mange udenlandske piger gør livet surt for det danske team, men kr. 400 for en vagt - ja, så må bunden være nået. Enten må du stort set ingen kunder have haft, og ellers er udgifterne til annoncering og stedet urimelige? Håber at det kun var en enkelt dårlig uge.

Glædespigerne kan så  bare glæde os over, at vi ikke har tyske vilkår. I Tyskland er de hårde med beskatningen af glædespiger, bordeller etc. Hvis deres skattevæsen ikke tror på en glædespiges regnskab, så forhøjer de bare indtægten. Og på en del steder skal pigerne hver dag, udover leje eller entré, betale et beløb i forskudsskat som licensindehaveren så er forpligtet til at indbetale (i hvert fald hvad jeg har fået fortalt).  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 53 minutter siden:

Jeg forstår det sådan at du har haft en uge med 5 vagter og samlet har tjent kr. 2.000 før moms, skat mv. Jeg synes at det lyder af forutroligende lidt - og ville nok få de fleste til at stoppe. Jeg vil sige at en rimelig fortjeneste for en vagt ikke må ligger på under kr. 3.000, ellers skal man godt nok være glad for at sutte pik og have sex med mænd som man ikke selv har valgt, og det tror jeg ikke på at nogen kvinder er. 

Jeg arbejder kun weekender.. Så det er på 3 vagter.. Fredag, lørdag og søndag.. Og ja det var bare nogle dårlige vagter.. Ferie har stor påvirkning på indtjeningen i denne branche^_^.. 

Hvis man ikke kan tåle at sidde på en nul vagt så er det en forkert branche at bevæge sig ind i.. Fordi nul vagter sker.. Det bare sådan det er.. Især i ferier.. Og som sagt så tror jeg generelt i mænd har nogle idéer og forestillinger der slet ikke holder stik.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
TheVoice skrev, for 12 timer siden:

Jeg tror ikke på at alle piger i Helsingør har tjent 5000kr pr vagt. Men det lyder jo nok pænere for hende ( og får huslejen til at virke mere fair) hvis hun siger sådan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Jeg tror ikke på at alle piger i Helsingør har tjent 5000kr pr vagt. Men det lyder jo nok pænere for hende ( og får huslejen til at virke mere fair) hvis hun siger sådan. 

Enig Trine.. Jeg kender flere der har arbejdet der og selvfølgelig har de da haft gode vagter.. Men som alle andre steder var der også der dårlige vagter.. Sådan er det bare.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror ikke på at alle piger i Helsingør har tjent 5000kr pr vagt. Men det lyder jo nok pænere for hende ( og får huslejen til at virke mere fair) hvis hun siger sådan. 

Men hvad er mon opkrævet i husleje? Jeg har været steder, hvor jeg synes at en rimelig leje må være 200 kr., andre steder måske op til max kr. 1.000 for en 8-timers vagt. Jeg tror ikke at jeg har været steder, hvor jeg mener at lejen bør være væsentlig højere. Jeg har været steder, der har været rigtigt pæne, men de har typisk haft flerholdsskift - så kommer vi over kr. 1.000 for en vagt, så vil jeg mene at det selv i forbindelse med en evt. lovliggørelse af bordeldrift bør være rufferi, selvfølgelig afhængig af serviceniveau og faktiske omkostninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror ikke på at alle piger i Helsingør har tjent 5000kr pr vagt. Men det lyder jo nok pænere for hende ( og får huslejen til at virke mere fair) hvis hun siger sådan. 

Vi er nok tættere på virkeligheden end de 20 K der er blevet nænvt i tråden. :)  Mon ikke det skal forstås som, at det er på en god dag ?  Det vil jo selvfølgelig betyde at ser man over længere tid, vil den gennemsnitlige indtjening være mindre.

Nu var det ikke kun pga de 5.000 jeg smed linket, det var nu mere fordi artikel beskriver hvordan denne mutter drev bodellet med de gule kuverter m.v.

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

I princippet bliver alle steder jo kørt ‘forkert’ ifølge rufferiloven. Huslejerne kan variere voldsomt. Men ingen arbejder jo gratis...heller ikke en Mutter. Hvad jeg mener er en fair leje, er meget langt fra hvad nogle steder mener er en fair leje. 

Rufferi loven gør alle former for indtjening på udlejning til prostitution ulovlig. 

Men da ikke alle har et liv eller en hverdag der giver mulighed for at underholde på ens privat adresse, så er der altså et behov for klinikkerne. 

Jeg har 1 fast vagt om ugen, jeg har en fair husleje, jeg bliver behandlet ordenligt af min Mutter, jeg har et palads at boltre mig på, og det kan det ikke betale sig for mig at skulle leje en lejlighed til formålet. Jeg kan ikke have ondt i måsen over at en Mutter tjener penge, men jeg kan godt finde det urimeligt at man nogle steder kan ende med at skylde penge hvis man ikke har haft noget at lave. Nogle piger ender i en frygtelig ondt spiral på den konto. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

I princippet bliver alle steder jo kørt ‘forkert’ ifølge rufferiloven. Huslejerne kan variere voldsomt. Men ingen arbejder jo gratis...heller ikke en Mutter. Hvad jeg mener er en fair leje, er meget langt fra hvad nogle steder mener er en fair leje. 

Rufferi loven gør alle former for indtjening på udlejning til prostitution ulovlig. 

Men da ikke alle har et liv eller en hverdag der giver mulighed for at underholde på ens privat adresse, så er der altså et behov for klinikkerne. 

Jeg har 1 fast vagt om ugen, jeg har en fair husleje, jeg bliver behandlet ordenligt af min Mutter, jeg har et palads at boltre mig på, og det kan det ikke betale sig for mig at skulle leje en lejlighed til formålet. Jeg kan ikke have ondt i måsen over at en Mutter tjener penge, men jeg kan godt finde det urimeligt at man nogle steder kan ende med at skylde penge hvis man ikke har haft noget at lave. Nogle piger ender i en frygtelig ondt spiral på den konto. 

Som det vist også fremgik af mit første indlæg i tråden, kan jeg ej heller få ondt i røven over hendes indtjening.  Egentlig regnede jeg med, at man så lidt igennem fingrene omkring rufferi, når mutter ellers indberetter sin indtjening og betaler sin skat.  Det har hun jo tilsyneladende gjort. Ydermere har jo tilsyneladende også efterskommet de anvisninger skat har givet ved de uanmeldte besøg.

Så alt i alt tror jeg mere denne sag tager afsæt i at nogen eller en har haft et horn i siden på mutter.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 15/2/2018 at 10:12:

Jeg kender ikke een eneste som laver 20.000 på en vagt. Og jeg kender alligevel en del.... 

Og vil gerne tilføje at jeg efter en sengekants snak med en af søde piger fik et wake up Call hvad angår underlige udgifter de har ! 

Jeg ville nødig skulle anskaffe flere kilo frækt lingeri til de priser det nu engang koster ....

hun sagde til mig at man kunne se på mærket af pigens kondomer hvor store udgifter de har. Dyre mærker kondomer, mange udgifter (hvad hun præcis mente fangede jeg ikke, måske de andre GP'er gør) 

men legetøj, lingeri, kondomer, håndklæder, husleje, negle, solarium, og for nogle gælder operationer jo også som en del af udgifterne, 

jeg er ikke misundelig, når alt er trukket fra tænker jeg ikke det er så fantastisk en hyrer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snushanen skrev, for 9 timer siden:

Og vil gerne tilføje at jeg efter en sengekants snak med en af søde piger fik et wake up Call hvad angår underlige udgifter de har ! 

Jeg ville nødig skulle anskaffe flere kilo frækt lingeri til de priser det nu engang koster ....

hun sagde til mig at man kunne se på mærket af pigens kondomer hvor store udgifter de har. Dyre mærker kondomer, mange udgifter (hvad hun præcis mente fangede jeg ikke, måske de andre GP'er gør) 

men legetøj, lingeri, kondomer, håndklæder, husleje, negle, solarium, og for nogle gælder operationer jo også som en del af udgifterne, 

jeg er ikke misundelig, når alt er trukket fra tænker jeg ikke det er så fantastisk en hyrer

Man skal tænke på det lidt som en form for våbenkapløb, hvis du vil have de bedste muligheder for at vinde i spillet.

Vel og mærke hvis hun (gp) er godt stillet I forhold til udseenet til at begynde med..så er dyrt undertøj og andre ting et must have og er en selvfølge, men der er håret, neglene, makeup, parfumer, høje hæle mm, og hvis de er internationale så er der rejse omkostninger og som hun havde sagt med prisen på kondomet, så afspejler det sig videre i alt andet, hvad hun bære på sin krop, smykker, ure, den nyeste og dyreste model af tasker, håndtasker mobil og valg af hotel da alle de ting også afspejler hvad det er for en slags klientel hun vil tiltrække.. men når de bevæger sig op i det lag kan pengene være meget store men det er udgifterne også for det er ikke billigt at bevæge sig rundt på fem stjerners hoteller og hvad der til høre og selvom nogle af de smukkeste af dem er rent femme fatal og næsten altid har en suger daddy af en art i hver havn ligesom sømænd havde i gamle dage, som glædeligt betaler hotel og mere bare for at være i hendes selskab.. Men i alle lag af denne branche fortjener pigerne at tjene hvad de kan, for det er ikke et nemt job,  og om det er hendes eneste mulighed eller ej så kan man sgu ikke have ondt i røven over det, og hvis man så har det aligevel, så skulle vedkommende prøve at tage en tur på den anden side og gå i deres sko så vil jeg tro at de fleste hurtigt ville tage pigerne parti og sige de slet ikke tjener nok.. plus tænk lige på hvor neden det ville være hvis de slet ikke var der...tror jeg der er mange der ville synes..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...