Hop til indhold
Monaco

GP økonomi ?

Recommended Posts

Hello undskyldning herfra ! Jeg ønsker af ren nysgerrighed 

hvordan er en GPs økonomi egentlig ?

snakker vi super duper løn eller minimums alm eller, 

self er der jo forskel men bare som sådan ?

jeg har jo gennem årene brugt en del hos de dejlige damer....

så deraf spørgsmålet “hvad tjener en GP ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Du har sikkert også brugt en del hos din lokale bager. Spørger du også ham? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Monaco skrev, for 10 minutter siden:

Hello undskyldning herfra ! Jeg ønsker af ren nysgerrighed 

hvordan er en GPs økonomi egentlig ?

snakker vi super duper løn eller minimums alm eller, 

self er der jo forskel men bare som sådan ?

jeg har jo gennem årene brugt en del hos de dejlige damer....

så deraf spørgsmålet “hvad tjener en GP ?

Jeg har talt lidt med de udenlandske piger og de betaler ca kr 1000 pr dag for et sted at være + flybilletter osv... for dem der i en periode tjener gode penge så er jeg ret sikker på at det en gang "easy come easy go" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monaco skrev, for 25 minutter siden:

Hello undskyldning herfra ! Jeg ønsker af ren nysgerrighed 

hvordan er en GPs økonomi egentlig ?

snakker vi super duper løn eller minimums alm eller, 

self er der jo forskel men bare som sådan ?

jeg har jo gennem årene brugt en del hos de dejlige damer....

så deraf spørgsmålet “hvad tjener en GP ?

Hvordan er din økonomi? Hvordan er andres økonomi? 

Hvad er dit job?, uddannelse? Tjener alle med dit job det samme? 

Jeg håber inderligt at de tjener så meget at de er tilfredse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
karl47 skrev, for 7 minutter siden:

De gode dyre danske laver vel optil 20k på en vagt. hel dags vagt

på vagt i 20 timer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
karl47 skrev, for 9 minutter siden:

De gode dyre danske laver vel optil 20k på en vagt. hel dags vagt

Åh et link til opholdsstederne for disse vagter vil være rødglødende herinde:)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karl47

tro mig ell lad vær.  2500 pr time  1500 for en halv plus extra  betalinger  ,det tager nogle unge danske piger og så kan du jo selv regne videre,   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
karl47 skrev, for 4 minutter siden:

tro mig ell lad vær.  2500 pr time  1500 for en halv plus extra  betalinger  ,det tager nogle unge danske piger og så kan du jo selv regne videre,   

 

tror du selv på at de ligger ned på hele deres vagt? Så er du dårligt informeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
karl47 skrev, for 9 minutter siden:

tro mig ell lad vær.  2500 pr time  1500 for en halv plus extra  betalinger  ,det tager nogle unge danske piger og så kan du jo selv regne videre,   

 

det nemmeste er at spørge pigerne selv og så er det et andet og måske mere sandfærdigt billede der tegner sig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig mødt nogen i branchen der tjente kassen. Til gengæld har jeg bemærket at mange hænger lidt med røven i vandskorpen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Indtjening er og bliver en relativ ting...

Men, hvis ikke der slet ikke var fornuftige penge involveret, var der næppe mange der overhovedet gad at have besværet...

Sammenligner du branchen med andre fag vil der givetvis være piger der laver mange penge på relativ kort tid, men det er formentlig de færreste der vil være i stand til at opretholde samme indtægt igennem en længere årrække.

En fastlønnet person der er ansat fra 18-67 år vil, uden tvivl, overgå med mange længder.

I forhold til skatteafregning af indtægten, ja så løber de der ikke opgiver hvad de tjener jo en risiko af en vis omfang - men er det anderledes end pizzabageren eller håndværkeren ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Anilingus skrev, for 4 minutter siden:

Indtjening er og bliver en relativ ting...

Men, hvis ikke der slet ikke var fornuftige penge involveret, var der næppe mange der overhovedet gad at have besværet...

Sammenligner du branchen med andre fag vil der givetvis være piger der laver mange penge på relativ kort tid, men det er formentlig de færreste der vil være i stand til at opretholde samme indtægt igennem en længere årrække.

En fastlønnet person der er ansat fra 18-67 år vil, uden tvivl, overgå med mange længder.

I forhold til skatteafregning af indtægten, ja så løber de der ikke opgiver hvad de tjener jo en risiko af en vis omfang - men er det anderledes end pizzabageren eller håndværkeren ?

Indtjening er vel indtjening - og ikke et relativt begreb. "besværet" er vel mere betinget af at pigerne ikke har så mange andre valg her i livet... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
happycamper skrev, for 3 minutter siden:

Indtjening er vel indtjening - og ikke et relativt begreb. "besværet" er vel mere betinget af at pigerne ikke har så mange andre valg her i livet... 

Relativiteten ligger f.eks. i afregning af skat m.v.

Valget GP er sikkert foretaget ud fra en bred palette af omstændigheder her i livet - vær nu ikke så snæversynet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Anilingus skrev, Lige nu:

Relativiteten ligger f.eks. i afregning af skat m.v.

Valget GP er sikkert foretaget ud fra en bred palette af omstændigheder her i livet - vær nu ikke så snæversynet...

Jeg er ikke snæversynet - det er din antagelse... nettoindtjening efter skat eller som en kombination af ikke opgivet indkomst er vel bare helt almindeligt i mange erhverv. En månedsløn kan være fra 18K brutto til et par hundred tusind så den "livstidsindkomst" du refererer til kan vist ikke bruges hér. Faktum er vel at pigerne supplerer overførselsindkomst med sorte penge for langt de flestes vedkommende. Og det er baseret på studier i marken :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
karl47 skrev, for 46 minutter siden:

tro mig ell lad vær.  2500 pr time  1500 for en halv plus extra  betalinger  ,det tager nogle unge danske piger og så kan du jo selv regne videre,   

 

Jo den er god nok. Der er piger der tjener 20.000 og vagt. Men det er ikke noget de gør hver dag så. Det kræver jo så at de kan lave en 10 aftaler på en dag. Men jeg har nu indtryk af at de fleste piger har 2-4000 med hjem fra en vagt. Så det er ikke meget hvis de kun har 4-8 vagter og md. Men er der nu dagpenge eller en kontanthjælp oven i, så hjælper det lidt ;) alt er selvfølgelig relativt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
happycamper skrev, for 28 minutter siden:

Jeg er ikke snæversynet - det er din antagelse... nettoindtjening efter skat eller som en kombination af ikke opgivet indkomst er vel bare helt almindeligt i mange erhverv. En månedsløn kan være fra 18K brutto til et par hundred tusind så den "livstidsindkomst" du refererer til kan vist ikke bruges hér. Faktum er vel at pigerne supplerer overførselsindkomst med sorte penge for langt de flestes vedkommende. Og det er baseret på studier i marken :-)

Det snævre syn på tingene refererede sig ene og alene til, at du så temmelig skråsikkert anførte, at kvinderne ikke har så mange andre valg i livet - hvilket næppe er korrekt hvis du gjorde dig den ulejlighed at spørge dem...;)

Dine studier "i marken" må stå for egen regning - men igen spørg GP´erne...

Herudover er det vel klart, at man må have et eller andet at sætte indtjeningsmuligheden i forhold til - hvis ikke en "normal" livstidsindtægt, hvad vil du så sammenligne med ?

Slutteligt sagde salig Simon Spies - kunsten er ikke at lave den gode forretning, men at undgå den dårlige...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Anilingus skrev, for 1 minut siden:

Det snævre syn på tingene refererede sig ene og alene til, at du så temmelig skråsikkert anførte, at kvinderne ikke har så mange andre valg i livet - hvilket næppe er korrekt hvis du gjorde dig den ulejlighed at spørge dem...;)

Dine studier "i marken" må stå for egen regning - men igen spørg GP´erne...

Herudover er det vel klart, at man må have et eller andet at sætte indtjeningsmuligheden i forhold til - hvis ikke en "normal" livstidsindtægt, hvad vil du så sammenligne med ?

Slutteligt sagde salig Simon Spies - kunsten er ikke at lave den gode forretning, men at undgå den dårlige...:)

jamen mine "studier" er jo netop baseret på at tale med pigerne så ??? jeg sammenligner ikke med noget - det er dig der gør det. En livstidsindkomst er meget forskellig og nok ikke specielt anvendelig hér, da der af naturlige grunde ikke er tale om et 18-67 års indkomst/karriereforløb. At du kalder mig "snæversynet" ved jeg ikke hvad du helt har gang i - men min holdning er nok ret klar at den dér idé om den lykkelige luder der sparer op i aktier og fast ejendom skal du vist til Hollywood for at finde. Happy hunting :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen glædespiger tager mange vagter, arbejder flere forskellige steder og under forskellige navne - om det er fordi, de kun tjener lidt pr. vagt - eller bare scorer kassen maksimalt? Jeg ville nok mene at tjente jeg f.eks. kr. 100.000,-/måned - så gad jeg ikke arbejde så meget, men ville tage mere på ferie mv.

Kr. 20.000,-/vagt - det er nok kun de færreste , der kan lave det - men en glædespige med et godt renomé - og som arbejder et godt sted, som også har et godt renomé, kan sagtens lave kr. 10 - 15.000,- på en 12 timers vagt.

Piger, der arbejder privat/diskret er måske tilfredse med langt mindre/dag - men har så måske i løbet af en måned ca. samme antal kunder - og indtjening.

Nu snakker vi selvfølgelig bruttoindtjening, da div. omkostninger: husleje, transport, tøjvask, vedligehold, tøj, makeup, skat mv. kan være ret individuelle - men det er mit indtryk at mange glædespiger/bordelejere kan være ret påholdende mht. f.eks. at få opgraderet til noget så almindeligt og billigt, som en brusetermostat - som endda hurtigt tjener sig selv hjem igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 9 timer siden:

tror du selv på at de ligger ned på hele deres vagt? Så er du dårligt informeret.

Det er jo ikke tilfældigt, at mange glædespiger er mestre i Yatzy :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Der er selvfølgelig nogen piger der tjener kassen, jeg og jeg ved andre herinde har selv kendt en GP der åbent havde en plan og fortalte om denne om over hvordan hun efter 10 år i branchen kunne forlade branchen og med rette investeringer i aktiver der gav et løbende afkast kunne være økonomisk uafhægighed derefter, og planen lykkedes og hun er derfor pensioneret nu. Hun var så også populær, tjente kassen og en dygtig GP, der både leverede varen på lagnet og hviskede alle de ting i vores ører som vi kunder kan lide at høre. :D 

Men ellers så kommer det jo ikke os ved, hvad GPerne tjener. Der er dog ingen tvivl om at deres indtjening er mere under pres generelt end for 10 år, grundet de udenlandske piger, der ofte har lavere priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karl47
Frodige Ida skrev, for 10 timer siden:

tror du selv på at de ligger ned på hele deres vagt? Så er du dårligt informeret.

jeg er helt opdateret,,,,,, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karl47
Aros skrev, for 57 minutter siden:

Der er selvfølgelig nogen piger der tjener kassen, jeg og jeg ved andre herinde har selv kendt en GP der åbent havde en plan og fortalte om denne om over hvordan hun efter 10 år i branchen kunne forlade branchen og med rette investeringer i aktiver der gav et løbende afkast kunne være økonomisk uafhægighed derefter, og planen lykkedes og hun er derfor pensioneret nu. Hun var så også populær, tjente kassen og en dygtig GP, der både leverede varen på lagnet og hviskede alle de ting i vores ører som vi kunder kan lide at høre. :D 

Men ellers så kommer det jo ikke os ved, hvad GPerne tjener. Der er dog ingen tvivl om at deres indtjening er mere under pres generelt end for 10 år, grundet de udenlandske piger, der ofte har lavere priser. 

ok mine tal ,er også 10 år gamle,hvor jeg var investor i en klinik i jylland,og den gang var det sådan nogle beløb pigerne snakkede om.og da prisen er steget ,er det vel ikke gået ned,men hvad folk tjener er jo en privat sag, men vær sikker på der er enorm forskel på hvad pigerne tjener, og så ikke mere herfra,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...