Hop til indhold
Monaco

GP økonomi ?

Recommended Posts

Guest Trinetease

@karl47 Det er en absolut enlig svale som tjener den slags penge. Og hvis hun kan holde til at have sex fra 10-24 uden at blive skør i hovedet...så er det hende vel undt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karl47
Trinetease skrev, for 36 minutter siden:

@karl47 Det er en absolut enlig svale som tjener den slags penge. Og hvis hun kan holde til at have sex fra 10-24 uden at blive skør i hovedet...så er det hende vel undt.

 

alle gp er vel lidt små tossede haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Herhid skrev, den 9/2/2018 at 20:31:

Den forstod du vidst ikke rigtigt , ondt i røven er en talemåde man bruger når nogen er misundelig,i dette tilfælde at de ikke selv kan tjene 2000 på en time og det behøver vel ikke kun at være dem herinde, det er vel ikke det samme som at nogen har noget imod at Gp.er tjener penge

Havnebumsen indrømmer gerne han er  misundelig over han ikke kan tjene 2000 kr/time sort på at have sex!! Ja skulle de skide skattearbejdere komme efter ham, kunne han da godt betale moms og skat af noget af det og stadig være tilfreds

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
karl47 skrev, for 3 timer siden:

det gør jeg,nu skrev jeg optil 20k på en hel vagt 10-24.    selvf ikke på hver vagt.

Jeg tror at enten er du dårlig informeret ellers lyver dine GP for dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den ‎15‎-‎02‎-‎2018 at 20:06:

Jeg tror du skal aflyse :D

Smerten alene ved den operation er ikke 20.000 om dagen værd..... og så er du nød til at tage måsen i brug....de fleste ombyggede er flittige ud i det græske :)

Kald mig bare sart. Men jeg har sagt det før, og siger det igen. Mit røvhul er lige så beskyttet som opskriften på Coca Cola. Hvor der kommer en masse lort ud skal der absolut ikke en masse lort ind :D. Det giver minus mening....

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, den 7. februar 2018 at 21:41:

Indtjening er vel indtjening - og ikke et relativt begreb. "besværet" er vel mere betinget af at pigerne ikke har så mange andre valg her i livet... 

What the actual fuck!?!? Hvor har du den viden fra? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
LunaCassiopeia skrev, for 17 timer siden:

What the actual fuck!?!? Hvor har du den viden fra? 

Hvad er dine valg ? the actual fuck :-) de piger jeg har mødt vil hellere knalde penge sammen istedet for at sidde bag kassen i Fakta eller gøre rent - men overrask mig gerne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, Lige nu:

Hvad er dine valg ? the actual fuck :-) de piger jeg har mødt vil hellere knalde penge sammen istedet for at sidde bag kassen i Fakta eller gøre rent - men overrask mig gerne...

Manden sagde dirrekte at Han mener at vi arbejder fordi vi ikke kan finde ud af andet. Det er da en kæmpe stor løgn, og super nedladende og generaliserende at antage om alle gp'er håber at han selv kan se at den ikke er helt god:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
LunaCassiopeia skrev, Lige nu:

Manden sagde dirrekte at Han mener at vi arbejder fordi vi ikke kan finde ud af andet. Det er da en kæmpe stor løgn, og super nedladende og generaliserende at antage om alle gp'er håber at han selv kan se at den ikke er helt god:) 

du svarer ikke på mit spørgsmål ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 11 minutter siden:

du svarer ikke på mit spørgsmål ?

Hvad mine valg er? Ift jobbet som gp? 

Bla. at jeg langt hellere vil knalde for penge end at sidde i netto eller stå i køkken eller whatever ;)  vil bare understrege at det altså ikke er et spørgsmål om at man ikke har andre kompetencer... Giver det mening :))))))))))))???????????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
LunaCassiopeia skrev, for 4 minutter siden:

Hvad mine valg er? Ift jobbet som gp? 

Bla. at jeg langt hellere vil knalde for penge end at sidde i netto eller stå i køkken eller whatever ;)  vil bare understrege at det altså ikke er et spørgsmål om at man ikke har andre kompetencer... Giver det mening :))))))))))))???????????

jamen kære ven så har jeg jo bare ret...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

@happycamper Mener du at man er GP fordi at man ikke ‘kan/evner’ andet ?

dine svar siger jo ja - men det er ok...du gør vel en positiv forskel med det job du udfører. Bedre at være en god GP end en skidt en :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@happycamper Jeg har mødt mange GP’ere som læser på uni osv. Jeg har mødt piger som har afsluttet uddannelser som bla læger, økonomer osv. Du generalisere uhæmmet meget. 

Ifølge Mette Frederiksen så er en købesex kunde ude af stand til at varetage et erhverv hvor han har med mennesker at gøre.... 

Dit syn på glædespiger er virkeligt uhyggeligt..... og skræmmende...og det giver mig en virkeligt sær smag af kvalme i munden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

@happycamper Jeg har mødt mange GP’ere som læser på uni osv. Jeg har mødt piger som har afsluttet uddannelser som bla læger, økonomer osv. Du generalisere uhæmmet meget. 

Ifølge Mette Frederiksen så er en købesex kunde ude af stand til at varetage et erhverv hvor han har med mennesker at gøre.... 

Dit syn på glædespiger er virkeligt uhyggeligt..... og skræmmende...og det giver mig en virkeligt sær smag af kvalme i munden. 

læger - økonomer ??? virkelig :-) come on - du skriver selv at dine "valg" er bag et kasseapparat eller i et køkken - noget som ikke kræver uddannelse eller kvalifikationer, så det er er nok at skyde en anelse over målet at du mener at du er i samme gruppe som universitetsuddannede personer. Bliv nu ved med det du gør og overlad de mere kvalificerede erhverv til dem har uddannelse og energi til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
happycamper skrev, for 5 minutter siden:

læger - økonomer ??? virkelig :-) come on - du skriver selv at dine "valg" er bag et kasseapparat eller i et køkken - noget som ikke kræver uddannelse eller kvalifikationer, så det er er nok at skyde en anelse over målet at du mener at du er i samme gruppe som universitetsuddannede personer. Bliv nu ved med det du gør og overlad de mere kvalificerede erhverv til dem har uddannelse og energi til det.

Skriver jeg noget som helst sted at jeg har kvalifikationer som modsvarer et job i et supermarked ? Jeg tror at du blander mig og en anden i tråden sammen. 

Jeg er ked af at skuffe dig - Jeg har en uddannelse....som tydeligvis er bedre end din. Jeg har et job og et studie....( ja jeg læser videre pt ).... 

Og uanset hvad nogen som helst mennesker laver/læser eller lign... så er det et virkeligt ulækkert træk at se ned på mennesker/kvinder/Gp’ere..... 

Det vigtigste er vel at et menneske trives der hvor de er i Livet.... Og ikke bliver udsat for fordomme og generaliseringer.

Og ja....jeg kender gp’ere som er blevet færdige som læger osv. 

Du skulle prøve at holde dig liiiiidt mere oplyst. Ikke alle Gp’ere har haft en traumatisk barndom uden forældre støtte og er endt uden uddannelse osv. En del af os er bare glade for selv at bestemme hvad vi ( enkeltvis) syntes er det fede liv for os.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve
happycamper skrev, for 1 time siden:

jamen kære ven så har jeg jo bare ret...

Troede politisk forum var bunden af hvad samfundet kan repræsentere med møg kommentare og nedgøren af andre levende mennsker. Det her statement må siges at høre til den kategori. 

Er jeg den eneste som kunne se det sjove i at happycamper sagde det vås med sin diller i munden på en GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Trinetease skrev, Lige nu:

Skriver jeg noget som helst sted at jeg har kvalifikationer som modsvarer et job i et supermarked ? Jeg tror at du blander mig og en anden i tråden sammen. 

Jeg er ked af at skuffe dig - Jeg har en uddannelse....som tydeligvis er bedre end din. Jeg har et job og et studie....( ja jeg læser videre pt ).... 

Og uanset hvad nogen som helst mennesker laver/læser eller lign... så er det et virkeligt ulækkert træk at se ned på mennesker/kvinder/Gp’ere..... 

Det vigtigste er vel at et menneske trives der hvor de er i Livet.... Og ikke bliver udsat for fordomme og generaliseringer.

Og ja....jeg kender gp’ere som er blevet færdige som læger osv. 

Du skulle prøve at holde dig liiiiidt mere oplyst. Ikke alle Gp’ere har haft en traumatisk barndom uden forældre støtte og er endt uden uddannelse osv. En del af os er bare glade for selv at bestemme hvad vi ( enkeltvis) syntes er det fede liv for os.

det er dig der skriver at dit valg er at sidde bag kassen i Netto eller arbejde i et køkken - husk det ! hold nu op med det læge-snak det virker en anelse latterligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 3 minutter siden:

det er dig der skriver at dit valg er at sidde bag kassen i Netto eller arbejde i et køkken - husk det ! hold nu op med det læge-snak det virker en anelse latterligt.

Nej, det er faktisk @LunaCassiopeia. :D Så hold dog selv op!

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 19 minutter siden:

læger - økonomer ??? virkelig :-) come on - du skriver selv at dine "valg" er bag et kasseapparat eller i et køkken - noget som ikke kræver uddannelse eller kvalifikationer, så det er er nok at skyde en anelse over målet at du mener at du er i samme gruppe som universitetsuddannede personer. Bliv nu ved med det du gør og overlad de mere kvalificerede erhverv til dem har uddannelse og energi til det.

Hvordan ved du at jeg ikke går på universitetet? Man kan altså godt arbejde og studere samtidig, kan du se at det er en lidt fordømmende antagelse at jeg ikke er kvalificeret til at være læge og luder samtidig? 

Og hvad er det forresten en holdning at have til arbejderklassen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
LunaCassiopeia skrev, for 1 minut siden:

Hvordan ved du at jeg ikke går på universitetet? Man kan altså godt arbejde og studere samtidig, kan du se at det er en lidt fordømmende antagelse at jeg ikke er kvalificeret til at være læge og luder samtidig? 

Og hvad er det forresten en holdning at have til arbejderklassen? 

gør du det ? eller lukker du bare varm luft ud af canal grande :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve
happycamper skrev, for 25 minutter siden:

gør du det ? eller lukker du bare varm luft ud af canal grande :-)

Endnu en Troll, gemmer sig bag skærmen og pisker en stemning op. Suk! Her troede man bunden var nået.

Del dette indlæg


Link til indlæg


Jeg aner ikke, hvad en glædespige generelt laver - jeg tror også at det er forskelligt alt efter hvor populær hun er, hvor mange vagter hun har og hvor længe hun har været i branchen, og sikkert en masse andre ting. 

Det er jo normalt heller ikke noget man taler om, når man besøger pigerne, og så alligevel, for faktisk har jeg to gange talt om netop dette emne med en glædespige, som jeg er kommer til at lære at kende efter en del besøg. 

Den ene er en kvinde omkring 50 år (markedsfører sig væsentligt yngre og har betroet mig at hun kunne være mor til de fleste af hendes kunder). Hun er fra Jylland, og tager 4-6 gange om året en tur til København, hvor hun så er i 2-3 uger og har åbent hver dag efter tidsbestilling. Hun siger, at når hun har betalt udgifter til annoncer og stedet samt diverse småting og leveomkostninger på turen, så har hun typisk kr. 50-60.000 med hjem, og jeg synes jo egentlig ikke at det lyder af alverdens (hvis ikke det var fordi jeg formoder at der hverken afregnes moms eller skat). 

En anden, som jeg har talt med om dette emne, er ikke i branchen længere, men ellers kunne man træffe hende 1-2 gange om ugen, og at bedømme ud fra de mange gange som jeg har kørt forgæves, så har hun haft fuldt hus, hvilket også passer meget godt med, at hun typisk lavede kr. 8-10.000 på en vagt. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...