Hop til indhold
Monaco

GP økonomi ?

Recommended Posts

Guest Aros
karl47 skrev, 1 time siden:

ok mine tal ,er også 10 år gamle,hvor jeg var investor i en klinik i jylland,og den gang var det sådan nogle beløb pigerne snakkede om.og da prisen er steget ,er det vel ikke gået ned,men hvad folk tjener er jo en privat sag, men vær sikker på der er enorm forskel på hvad pigerne tjener, og så ikke mere herfra,

Prisen er ikke steget ret meget på de sidste 10 år, men konkurrencesituationen er en anden end for 10 år siden. 

Men ingen tvivl om at visse piger stadig den dag i dag kan have en god forretning, det ved jeg da fra et par af dem jeg besøger i Århus, og det er det da kun glædeligt og godt, men jeg tror stadig at det er blevet mere svært at tjene gode penge nu end for 10 år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 49 minutter siden:

Prisen er ikke steget ret meget på de sidste 10 år, men konkurrencesituationen er en anden end for 10 år siden. 

Men ingen tvivl om at visse piger stadig den dag i dag kan have en god forretning, det ved jeg da fra et par af dem jeg besøger i Århus, og det er det da kun glædeligt og godt, men jeg tror stadig at det er blevet mere svært at tjene gode penge nu end for 10 år siden.

Er det fordi at vi nu kan med smartphone kan Google sider som EG og hurtigt scrolle mellem 100 vis af danske og udenlandske piger og derved kan være være selektive i vores valg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
ppd skrev, for 37 minutter siden:

Er det fordi at vi nu kan med smartphone kan Google sider som EG og hurtigt scrolle mellem 100 vis af danske og udenlandske piger og derved kan være være selektive i vores valg?

Ja en af forklaringerne er det helt sikkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Aros skrev, for 3 timer siden:

Der er selvfølgelig nogen piger der tjener kassen, jeg og jeg ved andre herinde har selv kendt en GP der åbent havde en plan og fortalte om denne om over hvordan hun efter 10 år i branchen kunne forlade branchen og med rette investeringer i aktiver der gav et løbende afkast kunne være økonomisk uafhægighed derefter, og planen lykkedes og hun er derfor pensioneret nu. Hun var så også populær, tjente kassen og en dygtig GP, der både leverede varen på lagnet og hviskede alle de ting i vores ører som vi kunder kan lide at høre. :D 

Men ellers så kommer det jo ikke os ved, hvad GPerne tjener. Der er dog ingen tvivl om at deres indtjening er mere under pres generelt end for 10 år, grundet de udenlandske piger, der ofte har lavere priser. 

Muligvis kan man drage en parallel til de kvinder der i deres yngre år har lukrative kontrakter som modeller i modebranchen...

Nogle vil nok mene at en del af disse er dumme som en dør...

Men ser man på den danske model som var 80´ernes ansigt, vil man se en kvinde der var i stand til tidligt at lægge en plan for sit liv og økonomi, og som den dag i dag er økonomisk uafhængig og derfor kan beskæftige sig med det hun brænder for...

Mht. indtjeningen, da er den muligt under pres - jeg er dog ikke et sekund i tvivl om at den rigtige kvinde, som kender sit værd (hvilke der heldigvis stadig findes nogle af i 8000 distriktet :)) vil være mindst ligeså godt stillet som førhen...

Redigeret af Anilingus
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Monaco skrev, for 17 timer siden:

Hello undskyldning herfra ! Jeg ønsker af ren nysgerrighed 

hvordan er en GPs økonomi egentlig ?

snakker vi super duper løn eller minimums alm eller, 

self er der jo forskel men bare som sådan ?

jeg har jo gennem årene brugt en del hos de dejlige damer....

så deraf spørgsmålet “hvad tjener en GP ?

Kære Monaco:)

Hvor meget en GP tjener får du aaaldrig ud af dem - eller kan gætte - eller regne dig til :)  -  det emne har der været talt og skrevet meget om i EG´s levetid, sådan cirka en gang om året, og spørgsmålet er og bliver aldrig besvaret. De er selvstændig erhversdrivende !!!!   -  spørg din egen mekaniker/apoteker/synshal/- -  - - - - - -    det fortæller de ikke!!

Min egen holdning til hvor meget de tjener er : - at de som minimum tjener det, de selv synes de er værd - fortjener at tjene -  nødvendigvis skal tjene -  . . . .    og meget gerne mere end det !!!!!!

Jeg mener også at hver en krone de tjener er mere end velfortjent, når velfortjent er mere end velfortjent !?!?!   -   ja, husk på at de udfører et arbejde som er så samfundgavnligt, at al den stigmatisering - skattejagt - heksejagt - osv   fra det øvrige samfund i min verden er forkastelig.

Det kan heller ikke pisse mig af hvis der ikke betales skat !?!?!? - der springes bare et transaktionsled over, hvorefter pengene  ender i et kasseapparat som så  munder ud i en selvangivelse = skattebetaling. 

Nå bare mine absurde holdninger 

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Herhid
Nyder livet skrev, for 7 timer siden:

Kære Monaco:)

Hvor meget en GP tjener får du aaaldrig ud af dem - eller kan gætte - eller regne dig til :)  -  det emne har der været talt og skrevet meget om i EG´s levetid, sådan cirka en gang om året, og spørgsmålet er og bliver aldrig besvaret. De er selvstændig erhversdrivende !!!!   -  spørg din egen mekaniker/apoteker/synshal/- -  - - - - - -    det fortæller de ikke!!

Min egen holdning til hvor meget de tjener er : - at de som minimum tjener det, de selv synes de er værd - fortjener at tjene -  nødvendigvis skal tjene -  . . . .    og meget gerne mere end det !!!!!!

Jeg mener også at hver en krone de tjener er mere end velfortjent, når velfortjent er mere end velfortjent !?!?!   -   ja, husk på at de udfører et arbejde som er så samfundgavnligt, at al den stigmatisering - skattejagt - heksejagt - osv   fra det øvrige samfund i min verden er forkastelig.

Det kan heller ikke pisse mig af hvis der ikke betales skat !?!?!? - der springes bare et transaktionsled over, hvorefter pengene  ender i et kasseapparat som så  munder ud i en selvangivelse = skattebetaling. 

Nå bare mine absurde holdninger 

Mange hilsner

Nyder livet

Burde det så ikke gælde for alle at man bare kan springe et transaktionsled over hvis pengene alligevel ender i et kasseapparat der udmunder i en skattebetaling. Hvordan samfundet så vil fungere er der måske nogle kloge hoveder der kan fortælle. Mogens Glistrup udtalte engang, hver krone betalt i indkomstskat er en krone til fædrelandets fordærv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad vedkommer pigernes økonomi egentlig os. Er interessen ikke nærmest et udtryk for at vi selv kan have lidt ondt i vores egen økonomi over at besøge dem ?
At købe sex er en luksus som er dem beskåret der har økonomi til det, nøjagtig ligesom ferierejser, dyre restaurantbesøg og andet luksusforbrug.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Herhid
Bundstokken skrev, for 56 minutter siden:

Hvad vedkommer pigernes økonomi egentlig os. Er interessen ikke nærmest et udtryk for at vi selv kan have lidt ondt i vores egen økonomi over at besøge dem ?
At købe sex er en luksus som er dem beskåret der har økonomi til det, nøjagtig ligesom ferierejser, dyre restaurantbesøg og andet luksusforbrug.

Jo, at købe sex er en luksus ikke alle har råd til. Derfor har mange ondt i røven over at en Gp. kan tjene 2000 på en time og selv kan bestemme hvor meget der skal opgives til skat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbh

Det siger sig selv at det der en god foretning, hvem andre kan tjene over 2000 kr i timen ? med mindre man hedder Ronaldo eller Messi ;-)  Men syntes det er helt ok da det har sin pris for nogle Piger at have dette erhverv, alt er ikke lyserødt, havde jeg været pige ville jeg da ta det samme og er dem vel ondt, syntes bare det er "synd" for alle de danske GP at mange af de øst europæiske piger dumper priserne , ligesom i mit eget fag desværre, jeg kan ik hamle op med en polsk maler som maler for 100 kr sort i timen....og det samme for vores danske GP....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Iscenesat Virkelighed skrev, den 7/2/2018 at 20:06:

Hvad tjener du selv? :D Seriøst, ingen gider tale om økonomi.

Det har været en skidt uge med flaskerne :? Der skal snart tænkes i nye baner!!! Som ordsproget lyder “ man bliver ikke rig af at arbejde” ja og hvem helvede gider så det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
karl47 skrev, den 7/2/2018 at 20:49:

De gode dyre danske laver vel optil 20k på en vagt. hel dags vagt

Eksklusiv moms?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper
Herhid skrev, for 17 timer siden:

Jo, at købe sex er en luksus ikke alle har råd til. Derfor har mange ondt i røven over at en Gp. kan tjene 2000 på en time og selv kan bestemme hvor meget der skal opgives til skat

kan ikke se hvem herinde der har ondt i røven ??? altså over at GP'erne tjener penge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvad en GP tjener og hvordan hendes økonomi er, er ikke det samme. Bortset fra det har du måske selv regnet ud hvorfor du ikke har fået nogen svar fra pigerne? Rigtigt gættet - økonomi er en privat sag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rørende så mange, der straks føler sig kaldet til at komme GP'erne til undsætning med besked til TS om bare at holde sin beskidte snude for sig selv.  

Come on, venner, det her spørgsmål er vel ikke mere kriminelt end så mange andre (eller har vi tabuer på EG?). Det handler ikke om, at nogen har ond i røven, men om hvorvidt de kvinder vi alle holder så meget af, er nogle sølle stakler eller smarte næringsdrivende, der virkelig har regnet den ud. Og det er da et helt legitimt spørgsmål.    

At GP'erne så ikke synes, at det rager os andre, er omvendt fuldt forståeligt (vi andre synes heller ikke, at vores økonomi rager andre), ligesom svaret nok heller ikke er så enkelt. Men derfor behøver man ikke behandle TS, som om han havde lagt en stinkende lort.     

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Herhid
happycamper skrev, for 2 timer siden:

kan ikke se hvem herinde der har ondt i røven ??? altså over at GP'erne tjener penge

Den forstod du vidst ikke rigtigt , ondt i røven er en talemåde man bruger når nogen er misundelig,i dette tilfælde at de ikke selv kan tjene 2000 på en time og det behøver vel ikke kun at være dem herinde, det er vel ikke det samme som at nogen har noget imod at Gp.er tjener penge

Del dette indlæg

Link til indlæg
karl47 skrev, den ‎07‎-‎02‎-‎2018 at 20:49:

Hvis det er sandt er min profil ændret til en "glædespige"-profil fra næste uge. Mit navn vil være Lulu og jeg er nok stadig lidt øm dernede...men det er nok bare lige ind til hævelsen efter operationen har lagt sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
karl47 skrev, den 7/2/2018 at 20:49:

Vås!

Det er mange år siden selv de bedst piger havde så mange kunder!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest karl47
McQueen skrev, for 11 timer siden:

Vås!

Det er mange år siden selv de bedst piger havde så mange kunder!

ikke enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg kender ikke een eneste som laver 20.000 på en vagt. Og jeg kender alligevel en del.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 9 timer siden:

Jeg kender ikke een eneste som laver 20.000 på en vagt. Og jeg kender alligevel en del.... 

Netop @karl47 kolporterer blot myter og von Hörensagen !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
underdog40 skrev, for 6 timer siden:

Nu må I altså blive enige....ellers skal jeg aflyse min aftale hos Doktor Dillertiltiskone

Jeg tror du skal aflyse :D

Smerten alene ved den operation er ikke 20.000 om dagen værd..... og så er du nød til at tage måsen i brug....de fleste ombyggede er flittige ud i det græske :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest karl47
Trinetease skrev, for 23 timer siden:

det gør jeg,nu skrev jeg optil 20k på en hel vagt 10-24.    selvf ikke på hver vagt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...