Hop til indhold

Maya, Odense

Featured Replies

• Svar 154
  • Visninger 62.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• 22 cm and thick
    22 cm and thick

Hej fattigrøv Har penge på lommen så hun får lov at gøre mine små 22 cm til store 22 cm... Skal jeg hilse fra dig? Sender dig en tanke når hun ligger med den i munden...

• så kommer linket... https://annoncelight.dk/showad/243895 Jeg var meget tæt på, ringede og kunne være der om 2 min.  ok kom bare.. Jeg kendte stedet.. Blev modtaget af en smilende

• De grønne har flere gange sagt, at I ikke skal dele noget om os, der ikke står i annoncerne, heller ikke i PB. Det er så nemt at ringe og spørge pigen, så hun selv kan vurdere, hvem der skal ha adgang

Skrevet

Now Happy New Year :) 

Im come back in Febuary or March 

Kiss Maya :wub:

Skrevet
Maya1234 skrev, for 15 minutter siden:

Im come back in Febuary or March 

Neeej.... Du må ikke vente så længe. Jeg er liderlig. :-P 

Godt nytår til dig sødeste. :-) 

Skrevet
Liv skrev, den 24/12/2018 at 09:33:

Det er ikke tilladt at oplyse vejnavn, hvis det ikke fremgår af annoncen, hverken her eller i PB, længere er den ikke.

God jul til dig

Jo den er! For det står ikke i retningslinierne at man ikke må. Igen... et vejnavn er ikke det samme som en privatadresse eller bare i nærheden af.

For det andet burde din moralprædiken ligge under General debat!

For det tredie burde du slet ikke moral prædike efter som du selv reklamerer for egen virksomhed herinde. DET er til gengæld IKKE tilladt!!

Skrevet
Big3lover skrev, den ‎27‎-‎12‎-‎2018 at 17:22:

Jo den er! For det står ikke i retningslinierne at man ikke må. Igen... et vejnavn er ikke det samme som en privatadresse eller bare i nærheden af.

For det andet burde din moralprædiken ligge under General debat!

For det tredie burde du slet ikke moral prædike efter som du selv reklamerer for egen virksomhed herinde. DET er til gengæld IKKE tilladt!!

Jeg har bedt en af de grønne om, at komme på banen, og forklare om det er ok eller ej.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.