Hop til indhold

Recommended Posts

Link og mere beretning følger senere.

Jeg besøgte Danmarke mest positive, glade GP..

Smilende, grinende, joker .. En rigtig hu mørbombe..

Nyder sit job, snakke med mennesker..

Nå resten følger.   

Et besøg værd...

Sexeren

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

så kommer linket...

https://annoncelight.dk/showad/243895

Jeg var meget tæt på, ringede og kunne være der om 2 min.  ok kom bare..

Jeg kendte stedet..

Blev modtaget af en smilende Maya, i sorte gamasjer  og sort top, inden under en bh..

Ups, hvor så hun godt ud i den sorte beklædning..

Så kom der pludselig et kys og varmt knus,  dette overraskede mig, så mit udtryk fik Maya til at så en fræk latter op..

Nok et kys, så blev der aftalt akterne, ingen problemer med det..

Hurtigt bad, og jeg gik ovenpå, sad og ventede et par min. så kom Maya,  i trusser, top med bh under.

Jeg var solgt.. lækker steg, smilende og fræk glimt i øjnene..

Maya satte sig halvt ind over mig og ved siden af... En hånd på de dejlige faste baller og de dejlige bryster, lige i hovedhøjde..

Gang i kavalergangen,  toppen blev trukket ned, vupti, så havde Maya knappet bh en op, og så skulle der smavses...

det er dæleme hårdt arbejde med de 2 store meloner og struttende vorter..

Midt i min brystbehandling, ville Maya kysse, rigtig tungekys, i lang tid, mens min ene hånd nød en lækre røv, den anden havde 2 dejlige bryster at muntre sig med..

Bedre findes ikke!!!

Ingen berøringsangst.. og hun kunne lide det,  tror jeg, at kunne bedømme ud fra den varme liderlige tunge..

Hånde kom også ned mellem benene, hu ha da,,, kunne hurtigt mærke at trussen blev våd, ved min berøring et vist sted.

Jeg blev væltet om kuld, og Maya krængede trusserne af og satte sig over mit hoved,  uh da..

Dejlig lækker, våd, Pussy skulle slikkes,  det blev den, og bleb mere og mere våd.. var også lidt længere bag ud med tungen..

Stor nydelse, kunne spores fra Maya..

Mine hænder var på skiftende arbejdspladser, baller og bryster, mens slikkeriet stod på.. det tog lang tid, jeg nød det virkelig, med en klits bevægelser på min tunge..

Nå så ville Maya behandle mig, startede med langt tungekys, fortsatte ned over mit bryst, ned til Gavtyven..

Her begyndte det med en lille starter på toppen, ned af skaftet, de glatte boller fik også en dejlig omgang, inden det store Blow begyndte..

Hovedet fik en omgang, inde det kom ind i munden, tungen spillede på undersiden,,, uha uha, så gled den helt ind, ned i svælget, blev holdt der i et stykke tid.

gentaget flere gange, nærmest nænsom mundknepning.  med rigtig dejligt..

Jeg legede med den dejlige våde fisse, og lidt med det bageste hun, nærmest for at pirre Maya lidt ekstra..

Nu var hun sku i gang, Pussyen lige i hovedet igen, en 69, ja så var jeg nød til at spørge om afslutnings stedet, ikke i munden..

Fortsættelse af blow og så måtte jeg melde ud, og Sikke en ladning, på de store bryster og mig selv..

Det var sku noget af en tur...

Lidt aftørring, hvorefter vi snakkede en del, mens jeg blev nusset, diverse steder..

Ren nydelse, men jeg kunne jo ikke holde fingrene væk fra den dejlige faste krop..

Tror maya er vild med at kysse, det er meget lang tid siden jeg har givet og modtaget så mange kys  på så kort tid..

Jeg kunne, i min samtale, konstatere at Maya er meget lattermild, smilende, fnisende, frække glimt i øjnene..

Men ikke mindst meget positiv, på sit job, sit liv, sine ferier..

Dejligt med så positivt et kvindemenneske, som elsker mænd, i hvert fald MIG,!!! det viste hun..

Knus til Maya, TAK

Vi ses igen

Sexeren

 

 

 

  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

30 skønne minutter,, men det blev til 45 med snak og bad.. . 1000 kr der var givet godt ud...

Til 

smuk, smilende, lattermild imødekommende, kysseglad kvinde..

Til 

Lækker krop, dejlig fast,  måtte berører alle steder,  dejligt stykke legetøj,..

til

Dejligt rent sted..

Alle Karakterer 13 nå skalaen er jo kun til 12 nu.

Sexeren

 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Dejlig oplevelse... Men skal da lige høre - knaldede du hende slet ikke? :-P 

Nej, min mund, tunge og hænder var på overarbejde.. på denne dejlige kvinde..

Dejlig smag af kvindekød og kvindesafter... mum..

Så Maya sørgede for mine safter fløj ud, da kalorius kom ud, fra hendes dejlige spillende tunge og mund..

Det gjorde hun virkelig godt..

Der var nænsom mundknepning, lige inden for og andre gange dybt, ind i mellem.. det gode blow..

Havde jeg pengene, kom jeg gerne på besøg igen i morgen..

Maya er her kun i en eller to dage mere.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hallo-hallo skrev, for 2 timer siden:

Ok ind af døren ud i baggården og på 1 salen 

Jeps..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 1 time siden:

Nej, min mund, tunge og hænder var på overarbejde.. på denne dejlige kvinde..

Dejlig smag af kvindekød og kvindesafter... mum..

Så Maya sørgede for mine safter fløj ud, da kalorius kom ud, fra hendes dejlige spillende tunge og mund..

Det gjorde hun virkelig godt..

Der var nænsom mundknepning, lige inden for og andre gange dybt, ind i mellem.. det gode blow..

Havde jeg pengene, kom jeg gerne på besøg igen i morgen..

Maya er her kun i en eller to dage mere.

Sexeren

Hej

Som skrevet i tråden om hende under efterlysninger havde jeg besøgt hende for et par år siden. Hun er klart den jeg bedst husker af ALLE de GPer jeg har besøgt i tidens løb, og tro mig, det er sateme blevet til en del gennem de sidste små 30 år hvor jeg sådan on/off har haft denne til tider lidt kostbare hobby. :-o 
Lavede en aftale med hende her til aften. Vel ankommet hos hende fortalte hun at hun faktisk kunne huske mig. Det er jeg så ret imponeret over, for tror ikke bare det var noget hun sagde for at glæde mig. Da sexeren allerede har skrevet om hende vil for en gang skyld prøve at begrænse mit skriveri - vel vidende at det nok ikke vil lykkes. ;-)
Men altså - efter at betaling osv. var overstået smuttede hun lige hurtigt i bad og blev frisket op.... Jeg smed tøjet og satte mig på sengen og ventede tålmodigt. Hun kom tilbage og vi væltede om på senge. Hun mente hun havde lidt for meget tøj på, så valgte at smide noget af det og vores hænder gik på opdagelse på hinandens kroppe. Hvor er hun bare dejlig at røre ved. :-P Efter lidt kæleri begyndte hun at sutte på kalorius og fuck den blev bare stenhård. Jer der er lidt oppe i årene og har overstået jeres spæde ungdom kender nok også det der med at den bliver altså ikke SÅ stiv og rang som i teenageårene. I det mindste skal der lige arbejdes lidt på det. Men - det skal jeg love for at den gjorde i hendes mund. For satan hun sutter virkelig bare som en drøm. Meget sjældent har jeg oplevet noget lignende. Den blev virkelig bare stenhård og klar til at smutte op i hende. Så på med gummi... Hun spurgte hvad stilling jeg kunne tænke mig og vi startede så med hende som cow-girl og med mig som koen ;-), og det var helt uden nogen forfor smørelse - ud over det hun selv producerede. Tjuhej hvor det gik. Hun red det bedste hun havde lært mens jeg legede med hendes store dejlige bløde og krammelyste bryster. Om på ryggen med hende og så senere ville hun have den bagfra. Måtte så bare overgive mig og lade den gå mens jeg tog hende bagfra. Vi fald så sammen på sengen ved siden af hinanden og lå og snakkede, grinte, pjattede og kælede lidt for hinanden.

Da vi havde sundes os lidt og rejste os kommenterede hun at sengen havde rykket sig et godt stykke ud fra væggen under vores lej. Hun kiggede ned bag den og kom med en kommentar om rengøringen hvorefter vi fik os endnu et godt grin. :-)  På med tøjet, ned ad trappen og fik krammet og kysset farvel og ikke mindst på GENSYN.

Nogen vil måske blive kede af at høre at i dag onsdag var hendes sidste dag. Men fortvivl ej, hun vil nok komme tilbage igen til marts. Og tro mig - jeg skal dæleme ind og besøge hende igen - ingen tvivl om det. Gerne to gange...

På vej hjem i bilen har jeg meget sjældent følt mig så glad og veltilfreds efter et besøg hos en GP som det var tilfældet med Maya. Jeg er ikke bleg for at sige at hun rangere højere på listen end en ren etter ville gøre. Hun er ganske simpel unik. Som lovet vil jeg prøve at begrænse hvor meget jeg skriver. Så vil slutte her da sexeren allerede har rost hende til skyerne. Og kan kun sige at jeg på alle punkter kan tilslutte mig hans beskrivelse.

Glæd jeg til hun kommer tilbage til Odense og vær rigtig god ved hende.... Savner hende sgu allerede... :-) 

 

Tilføjelse: Glemte lige at sige at billederne af hende er ægte omend dem hvor hun er helt lyshåret er et par år gamle. Men bortset fra hårfarven ser hun stadig ud som på billederne.

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 22 timer siden:

Dejligt med så positivt et kvindemenneske, som elsker mænd, i hvert fald MIG,!!! det viste hun..

Er altså sikker på hun var mere vild med mig... ;-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 36 minutter siden:

Hej

Som skrevet i tråden om hende under efterlysninger havde jeg besøgt hende for et par år siden. Hun er klart den jeg bedst husker af ALLE de GPer jeg har besøgt i tidens løb, og tro mig, det er sateme blevet til en del gennem de sidste små 30 år hvor jeg sådan on/off har haft denne til tider lidt kostbare hobby. :-o 
Lavede en aftale med hende her til aften. Vel ankommet hos hende fortalte hun at hun faktisk kunne huske mig. Det er jeg så ret imponeret over, for tror ikke bare det var noget hun sagde for at glæde mig. Da sexeren allerede har skrevet om hende vil for en gang skyld prøve at begrænse mit skriveri - vel vidende at det nok ikke vil lykkes. ;-)
Men altså - efter at betaling osv. var overstået smuttede hun lige hurtigt i bad og blev frisket op.... Jeg smed tøjet og satte mig på sengen og ventede tålmodigt. Hun kom tilbage og vi væltede om på senge. Hun mente hun havde lidt for meget tøj på, så valgte at smide noget af det og vores hænder gik på opdagelse på hinandens kroppe. Hvor er hun bare dejlig at røre ved. :-P Efter lidt kæleri begyndte hun at sutte på kalorius og fuck den blev bare stenhård. Jer der er lidt oppe i årene og har overstået jeres spæde ungdom kender nok også det der med at den bliver altså ikke SÅ stiv og rang som i teenageårene. I det mindste skal der lige arbejdes lidt på det. Men - det skal jeg love for at den gjorde i hendes mund. For satan hun sutter virkelig bare som en drøm. Meget sjældent har jeg oplevet noget lignende. Den blev virkelig bare stenhård og klar til at smutte op i hende. Så på med gummi... Hun spurgte hvad stilling jeg kunne tænke mig og vi startede så med hende som cow-girl og med mig som koen ;-), og det var helt uden nogen forfor smørelse - ud over det hun selv producerede. Tjuhej hvor det gik. Hun red det bedste hun havde lært mens jeg legede med hendes store dejlige bløde og krammelyste bryster. Om på ryggen med hende og så senere ville hun have den bagfra. Måtte så bare overgive mig og lade den gå mens jeg tog hende bagfra. Vi fald så sammen på sengen ved siden af hinanden og lå og snakkede, grinte, pjattede og kælede lidt for hinanden.

Da vi havde sundes os lidt og rejste os kommenterede hun at sengen havde rykket sig et godt stykke ud fra væggen under vores lej. Hun kiggede ned bag den og kom med en kommentar om rengøringen hvorefter vi fik os endnu et godt grin. :-)  På med tøjet, ned ad trappen og fik krammet og kysset farvel og ikke mindst på GENSYN.

Nogen vil måske blive kede af at høre at i dag onsdag var hendes sidste dag. Men fortvivl ej, hun vil nok komme tilbage igen til marts. Og tro mig - jeg skal dæleme ind og besøge hende igen - ingen tvivl om det. Gerne to gange...

På vej hjem i bilen har jeg meget sjældent følt mig så glad og veltilfreds efter et besøg hos en GP som det var tilfældet med Maya. Jeg er ikke bleg for at sige at hun rangere højere på listen end en ren etter ville gøre. Hun er ganske simpel unik. Som lovet vil jeg prøve at begrænse hvor meget jeg skriver. Så vil slutte her da sexeren allerede har rost hende til skyerne. Og kan kun sige at jeg på alle punkter kan tilslutte mig hans beskrivelse.

Glæd jeg til hun kommer tilbage til Odense og vær rigtig god ved hende.... Savner hende sgu allerede... :-) 

 

Tilføjelse: Glemte lige at sige at billederne af hende er ægte omend dem hvor hun er helt lyshåret er et par år gamle. Men bortset fra hårfarven ser hun stadig ud som på billederne.

Jeg bakker hele din skrivelse op, hun er F....... Lækker dejlig smilende grinende og vidunderlig....

Sexeren

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 35 minutter siden:

Er altså sikker på hun var mere vild med mig... ;-):-) 

Næppe, måske men det kan komme an på en prøve i marts

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej. 22 små centimeter..

Nu er Maya sku her igen,

det holder min pengepung ikke til... desværre..

ØV  ØV , havde håbet på marts, inden hun kom tilbage..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 3 timer siden:

hej. 22 små centimeter..

Nu er Maya sku her igen,

det holder min pengepung ikke til... desværre..

ØV  ØV , havde håbet på marts, inden hun kom tilbage..

Sexeren

Hej fattigrøv

Har penge på lommen så hun får lov at gøre mine små 22 cm til store 22 cm... :-)

Skal jeg hilse fra dig? Sender dig en tanke når hun ligger med den i munden...

Redigeret af 22 cm and thick
  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Haha 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 16 timer siden:

Hej fattigrøv

Har penge på lommen så hun får lov at gøre mine små 22 cm til store 22 cm... :-)

Skal jeg hilse fra dig? Sender dig en tanke når hun ligger med den i munden...

Hej 22;)

Ja du må gerne hilse fra mig.:mrgreen: grøn af misundelse...

Men pas på, det kunne jo være hun svarede.:  "jeg må jo nøjes i dag";)

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, den 18/2/2018 at 16:20:

Hej 22;)

Ja du må gerne hilse fra mig.:mrgreen: grøn af misundelse...

Men pas på, det kunne jo være hun svarede.:  "jeg må jo nøjes i dag";)

Sexeren

Er lidt ligeglad med om hun må "nøjes" med mig. Spørgsmålet er om du måtte nøjes med din hårdt prøvede hånd? Jeg var hos Maya og vil ikke kalde det at "nøjes". :-) Som jeg sagde til hende: This is heaven and you are a Goddess.... :-) Hvortil hun smilte og grinte.... Er ikke sikker på om hun ved hvor suverænt dejlig hun er.

Skriver lidt senere en smule mere om mødet med hende. :-);-) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

Er lidt ligeglad med om hun må "nøjes" med mig. Spørgsmålet er om du måtte nøjes med din hårdt prøvede hånd? Jeg var hos Maya og vil ikke kalde det at "nøjes". :-) Som jeg sagde til hende: This is heaven and you are a Goddess.... :-) Hvortil hun smilte og grinte.... Er ikke sikker på om hun ved hvor suverænt dejlig hun er.

Skriver lidt senere en smule mere om mødet med hende. :-);-) 

Glæder mig til at høre den "aperitif-fortælling".....Jeg skal nemlig i morgen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...