Hop til indhold

Recommended Posts

22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Hej folkens

Sørme om ikke den dejlige Maya er tilbage igen, men kun en uges tid, så skynd jeg hvis i skal nå at hygge jer lidt med hende. :-)
Besøgte hende fredag aften. Ikke så meget nyt at sige om besøget. Fin ren og rimelig diskret lejlighed. Sædvanlige super gode service og masser af tid til mig med god sex og afslutning med mega fransk hvilket hun bare er rigtig god til. :-P 

God weekend herfra.

Link

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 7 timer siden:

Hej folkens

Sørme om ikke den dejlige Maya er tilbage igen, men kun en uges tid, så skynd jeg hvis i skal nå at hygge jer lidt med hende. :-)
Besøgte hende fredag aften. Ikke så meget nyt at sige om besøget. Fin ren og rimelig diskret lejlighed. Sædvanlige super gode service og masser af tid til mig med god sex og afslutning med mega fransk hvilket hun bare er rigtig god til. :-P 

God weekend herfra.

Har studeret hendes billeder,, men hun skriver 70 kg på flere annoncer..

Synes hun har taget 20 - 25 Kg på..

har jeg ret i det?.

har ikke kunnet finde tidligere billeder.. Og samlinger med...

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Now skrev, for 4 timer siden:

Link

https://annoncelight.dk/showad/257986

 

Tehtdk skrev, for 3 timer siden:

Har hun ægte bryster? 

 

Ja

Sexeren skrev, 1 time siden:

Har studeret hendes billeder,, men hun skriver 70 kg på flere annoncer..

Synes hun har taget 20 - 25 Kg på..

har jeg ret i det?.

har ikke kunnet finde tidligere billeder.. Og samlinger med...

Sexeren

Jeg var forbi hende her i november da hun var her sidste gang. 70kg kan ikke gøre det. Kan dog ikke samlinge da det var mit første besøg. Men ja nok omkring de 90kg måske mere, ved ikke. 

Et dejlig besøg var det, og tænker da os på at kigge forbi hende imorgen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sexeren when you were at my place in February you did not mind the weight? Or maybe the anti-advertising? because someone gave half the price? The question was about the breast not for weight :) p.s I never belonged to skinny girls;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernrør skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/257986

 

 

tak

Podałem ją tutaj w listopadzie, kiedy była tu po raz ostatni. 70 kg nie może tego zrobić. Nie może być jednak razem, ponieważ była to moja pierwsza wizyta. Ale tak, wystarczy 90 kg może więcej, nie wiem. 

To była piękna wizyta, a potem szukamy jutro jej przeszłości :) 

 Hey :) I never weighed 90 kg :huh::D:shock: max 75 kg when I'm at home I will send a picture :D:D  

Kiss Maya :wub:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya1234 skrev, for 8 minutter siden:

 Hey :) I never weighed 90 kg :huh::D:shock: max 75 kg when I'm at home I will send a picture :D:D  

Kiss Maya :wub:

Hehe so Sorry. Its hard to say the weighed. 

But i dont care, you are beutiful and i still had a good time with you last time :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernrør skrev, for 11 minutter siden:

Hehe so Sorry. Its hard to say the weighed. 

But i dont care, you are beutiful and i still had a good time with you last time :)

What counts is the skills and satisfaction of guests :D

Kiss Maya 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya1234 skrev, for 15 timer siden:

What counts is the skills and satisfaction of guests :D

Kiss Maya 

Den kære Maya er nok en af de bedste pik suttere jeg endnu har været sammen med. Det er selvfølgelig individuelt hvordan man kan lide det, men hun falder i den grad i min smag. Hun er desuden - igen efter min smag - rigtig god til at ride hvilket også er noget af det jeg sætter rigtig stor pris på. At jeg så synes at Maya og jeg har en rigtig god kemi sammen bliver det naturligvis bare endnu bedre af. Og så har hun altid smilende og glad og har et rigtig lyst sind. Om hun vejer 90 eller 75 eller 60 kg er jeg egentligt ret lige glad med. Men nej - hun er på ingen måde en sylfide men en godt i stand kvinde med lidt ekstra kg på sidebenene, men hvad gør det? Kig på billederne - der ser I lige akkurat hvordan hun ser ud. De er ikke ret gamle og på ingen måde manipulerede. :-) Jeg venter bare på hun kommer tilbage igen så jeg kan give hende en ordentlig tur igen. :-P 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 18 timer siden:

Har studeret hendes billeder,, men hun skriver 70 kg på flere annoncer..

Synes hun har taget 20 - 25 Kg på..

har jeg ret i det?

Hun har måske nok taget lidt på, men på ingen måde i nærheden af 20 -25 kg efter min vurdering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så lige... Hvis I synes jeg i den grad skamroser hende er det nok fordi jeg virkelig på enhver måde bliver super godt modtaget, betjent og tilfredsstillet når jeg besøger hende. Hun har på ingen måde skuffet mig en eneste gang af de efterhånden ret mange gange jeg har besøgt hende. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
22 cm and thick skrev, den 15/12/2018 at 10:09:

Hej folkens

Sørme om ikke den dejlige Maya er tilbage igen, men kun en uges tid, så skynd jeg hvis i skal nå at hygge jer lidt med hende. :-)
Besøgte hende fredag aften. Ikke så meget nyt at sige om besøget. Fin ren og rimelig diskret lejlighed. Sædvanlige super gode service og masser af tid til mig med god sex og afslutning med mega fransk hvilket hun bare er rigtig god til. :-P 

God weekend herfra.

Er hendes mega fransk med afslutning i hendes mund?;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må give 22 mm and thick ret.

maya er en rigtig dejlig pige, det er dejligt at være i hendes nærvær og god kemi hun er sød smiledene og hun er der virkelig for en. 

Jeg har givet hende 2 besøg nu og er næsten lige kommet hjem der fra. De 90 kg som jeg skrev igår passer ik. Igen det er svært at sige. Men ja de 70-80 passer fint. De kg som hun har sidder dejligt på hende. Normalt ville jeg nok gå efter de “små” men hvis man ikke giver maya et forsøg ja så snyder man sig selv for en fantastisk oplevelse. 

Hun sutter som en drøm og giver en rigtig god omgang sex.

Jeg glæder mig til hun kommer igen, for så er jeg der med det samme :) 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Jernrør skrev, for 26 minutter siden:

Jeg må give 22 mm and thick ret.

maya er en rigtig dejlig pige, det er dejligt at være i hendes nærvær og god kemi hun er sød smiledene og hun er der virkelig for en. 

Jeg har givet hende 2 besøg nu og er næsten lige kommet hjem der fra. De 90 kg som jeg skrev igår passer ik. Igen det er svært at sige. Men ja de 70-80 passer fint. De kg som hun har sidder dejligt på hende. Normalt ville jeg nok gå efter de “små” men hvis man ikke giver maya et forsøg ja så snyder man sig selv for en fantastisk oplevelse. 

Hun sutter som en drøm og giver en rigtig god omgang sex.

Jeg glæder mig til hun kommer igen, for så er jeg der med det samme :) 

Hvor holder hun til henne sådan ca?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Droga Maya jest prawdopodobnie jedną z najlepszych frajerów kogutów, z którymi kiedykolwiek byłam. Oczywiście, to jest indywidualne, jak to lubić, ale ona upada jak najmniej w moim guście. Poza tym jest bardzo dobra w jeździe na rowerze, co też bardzo doceniam. To, że myślę, że Maya i ja mamy dobrą chemię razem, będzie oczywiście jeszcze lepsze. A potem zawsze ma uśmiech, jest szczęśliwa i ma bardzo jasny umysł. Jeśli waży 90 lub 75 lub 60 kg, jestem z tego całkiem zadowolony. Ale nie - ona nie jest w żadnym wypadku sylfidem, ale dobrą kobietą z trochę większym kilogramem na bocznych nogach, ale co ona robi? Spójrz na zdjęcia - wyglądasz dokładnie tak, jak ona wygląda. Nie są dość stare i nie są w żaden sposób zmanipulowane.:-) Czekam tylko, aż wróci, więc mogę znów dać jej dobrą wycieczkę. :-P

 

  Thanks :) 

Kisss Maya :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 2 timer siden:

Er hendes mega fransk med afslutning i hendes mund?;-)

Ja, som der står i hendes annonce. :-) Men hun sluger ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
22 cm and thick skrev, for 1 minut siden:

Ja, som der står i hendes annonce. :-) Men hun sluger ikke.

Okay.

Tak for svar hr:-)

Og hvor sådan ca holder hun til henne, ved du det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 1 minut siden:

Og hvor sådan ca holder hun til henne, ved du det?

Ikke så langt fra Bolbro svømmehal - sådan ca... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Ja, som der står i hendes annonce. :-) Men hun sluger ikke.

Det er der heller ikke mange der gør desværre, men hvis de bare ikke straks smutter ud og spytter i vasken er det vel ok. Jeg elsker en god megafransk, men det er et turn-of hvis gp’en forlader lokalet for at spytte. 

De bedste udenlandske slugere af dem jeg har besøgt, har været Melinda og anastasia. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 41 minutter siden:

Det er der heller ikke mange der gør desværre, men hvis de bare ikke straks smutter ud og spytter i vasken er det vel ok. Jeg elsker en god megafransk, men det er et turn-of hvis gp’en forlader lokalet for at spytte. 

De bedste udenlandske slugere af dem jeg har besøgt, har været Melinda og anastasia. 

Hun smutter ret hurtigt ud for at spytte det ud. Gør nu ikke mig noget, men der er vi jo så forskellige. :-) Hvis man ikke synes om de går ud med det samme kan man måske aftale med dem at de bare åbner munden og lader det løbe ned på pikken igen? Det kan vel altid vaskes af. :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 55 minutter siden:

Hun smutter ret hurtigt ud for at spytte det ud. Gør nu ikke mig noget, men der er vi jo så forskellige. :-) Hvis man ikke synes om de går ud med det samme kan man måske aftale med dem at de bare åbner munden og lader det løbe ned på pikken igen? Det kan vel altid vaskes af. :-)

Det kan det da. Eller bedre: Lad det løbe ned over brysterne og brug munden til at give lidt post-cum sug. Det er fedt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 16/12/2018 at 15:43:

Ikke så langt fra Bolbro svømmehal - sådan ca... :-)

Enten er hun flyttet eller så er svømmehallen flyttet.. hvem ved???

Maya har duo med Patricja, og hun er ikke i nærheden af svømmehallen.. 

Sexeren

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

så fik jeg også besøgt maya.det er nu ikke i nærheden af bolbro svømmehal.det er faktisk et dejligt diskret sted i nærheden af rosengårdscenteret.som så mange andre synes jeg også hun er en dejlig sød og frisk pige at besøge,vil gerne snakke.hun er nok lidt større end dem jeg plejer at besøge,men synes ikke det gør så meget.det passer såmænd godt til hende.hun er ikke fed på nogen måde.hendes blow er virkeligt godt man skal holde tungen lige i munden for ikke at skyde kanonen for tidligt af.hun kan også godt lide en en god slikketur,hun blev ihvertfald godt våd.så alt i alt et godkendt besøg synes jeg.så thumps up

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 7 timer siden:

Enten er hun flyttet eller så er svømmehallen flyttet.. hvem ved???

Maya har duo med Patricja, og hun er ikke i nærheden af svømmehallen.. 

Sexeren

Sorry, min fejl. Tog fejl af to store gader i Odense. Men - jeg er sgu heller ikke den store stifinder. HURRA for Tomtom... .:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...