Hop til indhold

Recommended Posts

22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Sorry, min fejl. Tog fejl af to store gader i Odense. Men - jeg er sgu heller ikke den store stifinder. HURRA for Tomtom... .:-) 

Kørte du ind i svømmehallen, Eller ??

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en af jer der vil sende mig en PB, med gadenavnet på der hvor hun holder til.

Tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fecking skrev, den 18/12/2018 at 21:31:

Er der en af jer der vil sende mig en PB, med gadenavnet på der hvor hun holder til.

Tak. 

Hvis hun ikke reklamerer med gadenavn skal det ikke deles. Ring og spørg pigen ;-) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 6 timer siden:

Hvis hun ikke reklamerer med gadenavn skal det ikke deles. Ring og spørg pigen ;-) 

Der er ikke noget forkert ved at dele gadenavn så længe det ikke er den eksakte adresse - og da slet ikke i en PB. Det er almindelig kendt at de udenlandske piger opholder sig på de samme adresser rundt omkring - præcis som de danske. Det kan derfor give et hint, om det er et sted man har lyst til at besøge ift. diskretion osv.

Dog skal man som udgangspunkt de fleste steder, lave en aftale inden man kommer alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Der er ikke noget forkert ved at dele gadenavn så længe det ikke er den eksakte adresse - og da slet ikke i en PB. Det er almindelig kendt at de udenlandske piger opholder sig på de samme adresser rundt omkring - præcis som de danske. Det kan derfor give et hint, om det er et sted man har lyst til at besøge ift. diskretion osv.

Dog skal man som udgangspunkt de fleste steder, lave en aftale inden man kommer alligevel.

Der er rigtig mange gode grunde til, at det er en skidt idé, medmindre du har en klar aftale med pigen om, at gadenavnet må deles.

Der er en grund til, at det hedder Privat Diskret. Det handler om diskretion for begge parter, sikkerhed for pigen, hensyn til naboer og til de andre kunder, mulighed for at kunne blive i længere tid på adressen mv. Iøvrigt er det heller ikke tilladt at dele oplysninger om os i PB. 

Hvis man vil vide noget om beliggenheden, så ring da og spørg pigen ;) 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 2 timer siden:

Der er rigtig mange gode grunde til, at det er en skidt idé, medmindre du har en klar aftale med pigen om, at gadenavnet må deles.

Der er en grund til, at det hedder Privat Diskret.

Hmmmm...hvor ser du, at det er efter konceptet P/D at pigen florerer ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 33 minutter siden:

Pigen reklamerer ikke med adresse.

Jojo...du svarer ikke på mit spørgsmål, hvor står det at hun kører efter konceptet P/D ?

Men efter din mening må man godt offentlig gøre adressen, hvis man har en klar aftale med pigen, og hvordan skal dette håndteres ?

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 26 minutter siden:

Jojo...du svarer ikke på mit spørgsmål, hvor står det at hun kører efter konceptet P/D ?

Men efter din mening må man godt offentlig gøre adressen, hvis man har en klar aftale med pigen, og hvordan skal dette håndteres ?

Hold nu op med at være sådan en stivstikker. Liv har ret. Man kan sagtens områdeplacere uden at nævne den eksakte vej. 

Lad nu julefreden sænke sig. 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
NoobGPexplorer skrev, for 22 minutter siden:

 Liv har ret. Man kan sagtens områdeplacere uden at nævne den eksakte vej.

Jojo...med hvad ? hvor bliver den eksakte vej nævnt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 55 minutter siden:

Jojo...du svarer ikke på mit spørgsmål, hvor står det at hun kører efter konceptet P/D ?

Men efter din mening må man godt offentlig gøre adressen, hvis man har en klar aftale med pigen, og hvordan skal dette håndteres ?

Hun reklamerer ikke med adresse, så det er ikke et bordel. Hvis det ikke er et bordel, hvad kan det så være? ;) Måske giver hun adressen til alle der henvender sig også uden aftale, så kan han jo bare ringe til hende.

Nej, efter min mening skal I ikke offentliggøre noget eller dele noget. Det var et eksempel henvendt til ham jeg svarede. Hvis vi selv taler med interesserede mænd, er vi også i stand til at sortere, hvilket kan være nyttigt i denne branche ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 13 minutter siden:

Nej, efter min mening skal I ikke offentliggøre noget eller dele noget.

Det har du helt ret i....og det under ingen omstændigheder, resten er noget være vrøvl.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

selvfølgelig skal man ikke sige vejnavnet,jeg har i øvrigt tidligere nævnt at vi er tæt på rosengårdscenter.det er vel heller ikke nødvendigt at vide præcist hvor det er, hvis man ikke skal på besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved at det er imod Eroguides regler at nævne vejnavn hvis det ikke allerede er oplyst. Jeg har selv oplevet at få redigeret en post samt fået et reprimande fra moderator.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt korrekt, jeg skulle selv have taget kontakt til den unge dame. Jeg har set tidligere tråde omkring hende hvor hun holdte til i en anden del af byen, hvor jeg ville kunne besøge hende, da jeg læste i nærheden af Rosengårdcenteret, blev jeg lidt lunken, det er et stort område, og hvor ville have haft betydning for om jeg ville gøre det. Hun holder en sikkert velfortjent juleferie, og må se om hun kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

det gør hun efter nytår,fortalte hun mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 22/12/2018 at 17:03:

Hun reklamerer ikke med adresse, så det er ikke et bordel. Hvis det ikke er et bordel, hvad kan det så være? ;) Måske giver hun adressen til alle der henvender sig også uden aftale, så kan han jo bare ringe til hende.

Nej, efter min mening skal I ikke offentliggøre noget eller dele noget. Det var et eksempel henvendt til ham jeg svarede. Hvis vi selv taler med interesserede mænd, er vi også i stand til at sortere, hvilket kan være nyttigt i denne branche ;) 

Der er temmelig mange steder i Odense hvor der er fri indgang selvom adressen ikke er nævnt. Så her tror jeg der er lige så mange gode grunde til at GP'en ønsker at adressen bliver delt. Der er i min optik ikke forskel på de steder og det som du kalder et bordel. I øvrigt står der i retningslinjerne, at pigens privatadresse ikke må offentliggøres på Eroguide med mindre hun giver sit samtykke. En privat adresse er ikke lig med et vejnavn! Og der offentliggøres intet ved at sende i en PB sålænge det ikke bliver videregivet. Til gengæld er det forbudt at GP'er laver reklame for sig selv herinde, og det kan man vist roligt sige at du gør ved at udbrede din egen arbejdsadresse i din vagt! Maja er en ganske populær pige, og jeg kan godt forstå hvis hun kan være "en sten i skoen" for mange danske GP'er. Tænker lidt det er derfor du "blander" dig i en tråd for en polske GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Der er temmelig mange steder i Odense hvor der er fri indgang selvom adressen ikke er nævnt. Så her tror jeg der er lige så mange gode grunde til at GP'en ønsker at adressen bliver delt. Der er i min optik ikke forskel på de steder og det som du kalder et bordel. I øvrigt står der i retningslinjerne, at pigens privatadresse ikke må offentliggøres på Eroguide med mindre hun giver sit samtykke. En privat adresse er ikke lig med et vejnavn! Og der offentliggøres intet ved at sende i en PB sålænge det ikke bliver videregivet. Til gengæld er det forbudt at GP'er laver reklame for sig selv herinde, og det kan man vist roligt sige at du gør ved at udbrede din egen arbejdsadresse i din vagt! Maja er en ganske populær pige, og jeg kan godt forstå hvis hun kan være "en sten i skoen" for mange danske GP'er. Tænker lidt det er derfor du "blander" dig i en tråd for en polske GP.

Det er ikke tilladt at oplyse vejnavn, hvis det ikke fremgår af annoncen, hverken her eller i PB, længere er den ikke.

God jul til dig

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, den 24/12/2018 at 09:33:

Det er ikke tilladt at oplyse vejnavn, hvis det ikke fremgår af annoncen, hverken her eller i PB, længere er den ikke.

..at man ikke må oplyse et vejnavn i en pm, hvor står det skrevet ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 11 timer siden:

..at man ikke må oplyse et vejnavn i en pm, hvor står det skrevet ??

De grønne har flere gange sagt, at I ikke skal dele noget om os, der ikke står i annoncerne, heller ikke i PB. Det er så nemt at ringe og spørge pigen, så hun selv kan vurdere, hvem der skal ha adgang til hendes adresse....

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 10 timer siden:

 heller ikke i PB.

...du svarer ikke på mit spørgsmål, hvor står det skrevet i EG's retningslinjer ??

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem er de grønne? :roll:

men ellers må jeg sige det er super fedt at læse med i jeres samtale her. Rigtig dejligt at se en diskussion som bare er ligegyldig. Den ene svare ikke på den andens spørgsmål og den anden vil ikke have man gøre dit og dat som personen faktisk ikke kan gøre noget ved. 

Så bliv bare ved jeg læser med og hygger mig :ph34r:

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Jernrør skrev, for 59 minutter siden:

Rigtig dejligt at se en diskussion som bare er ligegyldig.

lige på en studs....engang imellem hopper kæden at for moralprædikerne, hvis man besøger en pige under private forhold så videregiver man under ingen omstændigheder adressen, det er almindelig pli...og pigen har selvfølgelig sorteret de useriøse fra inden hun opgiver privat adressen, de adresser hvorfra der udelukkende sælges seksuelle ydelser er i en helt anden gruppe, det er almindelig kendte adresser...og ja, det nemmeste er selvfølgelig at kontakte pigen, i EG retningslinjer står der intet om hvad man må, og ikke må videre give i en PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...