Hop til indhold

Recommended Posts

Røvslikker skrev, for 58 minutter siden:

EG retningslinjer står der intet om hvad man må, og ikke må videre give i en PM.

Nemlig... Til gengæld står der at man ikke må offentliggøre indholdet i en PM. Derfor kan man vel selv nogen lunde sortere i hvem man synes der er seriøs og hvem der ikke er. Og dermed lade være med at oplyse en adresse/gadenavn til en man ikke synes virker seriøs. På den måde kommer det så ikke videre til andre end dem man selv synes er seriøse.
Men - når det så er sagt. Hvis man skriver "i nærheden af Netto i Svendborg" eller "ikke langt fra det gamle Ækvator sport i Odense" tror jeg dem der har været på stederne nøjagtigt ved hvor det er. Om det så er at oplyse adressen kan jo så diskuteres. Reelt er det jo ikke men i praksis er det.... Ahhh den er svær.... 

Der står følgende i retningslinjerne for Eroguide:

3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Er ovennævnte eksempler konkrete stedangivelser eller ej? Jeg synes det ikke, men der skal nok være nogen der er af anden mening. Offentliggørelse regnes vel som gøre oplysningen tilgængelig offentligt. Og det er indholdet af en PM vel næppe?

Btw... Maya som denne tråd handler om er stadig en RIGTIG dejlig kvinde der helt sikkert skal besøges næste gang hun er i Odense. :-) FUCK jeg kunne godt bruge hendes våde blow, varme fisse og dejlige lyse væsen lige nu. :-P 

Hav en god 2. juledag. :-) 

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, 1 time siden:

lige på en studs....engang imellem hopper kæden at for moralprædikerne, hvis man besøger en pige under private forhold så videregiver man under ingen omstændigheder adressen, det er almindelig pli...og pigen har selvfølgelig sorteret de useriøse fra inden hun opgiver privat adressen, de adresser hvorfra der udelukkende sælges seksuelle ydelser er i en helt anden gruppe, det er almindelig kendte adresser...og ja, det nemmeste er selvfølgelig at kontakte pigen, i EG retningslinjer står der intet om hvad man må, og ikke må videre give i en PM.

Søde Røvslikker, der står at I ikke må dele info om os, og de grønne har flere gange sagt, at det også gælder PB. 

Der findes adresser hvorfra der udelukkende sælges sex, og hvor pigen ikke reklamerer med adresse, så kan det vel ikke være svært bare at spørge hende? 

Jernrør skrev, for 2 timer siden:

Hvem er de grønne? :roll:

men ellers må jeg sige det er super fedt at læse med i jeres samtale her. Rigtig dejligt at se en diskussion som bare er ligegyldig. Den ene svare ikke på den andens spørgsmål og den anden vil ikke have man gøre dit og dat som personen faktisk ikke kan gøre noget ved. 

Så bliv bare ved jeg læser med og hygger mig :ph34r:

De grønne er admin og co.

Nej, jeg kan ikke gøre noget ved, at folk blæser på diskretion, men måske kan jeg få en enkelt fornuftig mand til at tænke sig om, det vil da være lækkert. God jul til dig Jernrør....

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 11 minutter siden:

Nemlig... Til gengæld står der at man ikke må offentliggøre indholdet i en PM. Derfor kan man vel selv nogen lunde sortere i hvem man synes der er seriøs og hvem der ikke er. Og dermed lade være med at oplyse en adresse/gadenavn til en man ikke synes virker seriøs. På den måde kommer det så ikke videre til andre end dem man selv synes er seriøse.
Men - når det så er sagt. Hvis man skriver "i nærheden af Netto i Svendborg" eller "ikke langt fra det gamle Ækvator sport i Odense" tror jeg dem der har været på stederne nøjagtigt ved hvor det er. Om det så er at oplyse adressen kan jo så diskuteres. Reelt er det jo ikke men i praksis er det.... Ahhh den er svær.... 

Der står følgende i retningslinjerne for Eroguide:

3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Er ovennævnte eksempler konkrete stedangivelser eller ej? Jeg synes det ikke, men der skal nok være nogen der er af anden mening. Offentliggørelse regnes vel som gøre oplysningen tilgængelig offentligt. Og det er indholdet af en PM vel næppe?

Btw... Maya som denne tråd handler om er stadig en RIGTIG dejlig kvinde der helt sikkert skal besøges næste gang hun er i Odense. :-) FUCK jeg kunne godt bruge hendes våde blow, varme fisse og dejlige lyse væsen lige nu. :-P 

Hav en god 2. juledag. :-) 

Du har ret langt hen ad vejen, men hvordan vil DU vurdere hvilken mand den enkelte pige ønsker besøg af? Selv ønsker jeg ikke min adresse delt, det er sket en enkelt gang at en mand bankende på mit hemmelige hus uden en aftale, det var meget ubehageligt og jeg var både ked af det, vred og utryg bagefter. Og bla derfor ligger pigernes diskretion mig meget på sinde....

God bagjul til alle :) 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 7 minutter siden:

Søde Røvslikker, der står at I ikke må dele info om os, og de grønne har flere gange sagt, at det også gælder PB.

...søde lille liv, vil du ikke nok dokumentere dine påstande, og svare på mit spørgsmål ??...det kan da ikke være så svært.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 9 minutter siden:

...søde lille liv, vil du ikke nok dokumentere dine påstande, og svare på mit spørgsmål ??...det kan da ikke være så svært.

Kære Røvslikker, du kan vel selv læse regelsættet og trawle de gamle tråde om emnet igennem? Jeg har andet at gøre....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 45 minutter siden:

hvordan vil DU vurdere hvilken mand den enkelte pige ønsker besøg af?

Det vil jeg slet ikke vurdere, men hvordan vurderer du SELV hvem du vil have besøg af? Du kan i princippet lave en aftale med mig og lige så sød og rar som jeg lyder i telefonen lige så stor psykopat er jeg når jeg dukker op hos dig. Hvor er din sikkerhed så?
Men nej, jeg vurderer ikke hvem pigerne vil have besøg af. Der imod vurderer jeg hvem jeg vil give et hint om hvor hun bor. Giver ikke den eksakte adresse til nogen, men kan godt finde på at fortælle ca hvor det er. Ligesom jeg selv somme tider spørger ind til hvor en given pige befinder sig. Hvis min stedangivelse af hvor hun befinder sig er meget vag - såsom "i nærheden af Rosengårdscentret" har jeg ingen problem i at skrive det offentligt. 
Selvom denne diskussion måske er ved at være lidt langt ude og i en tråd hvor den ikke burde være synes jeg alligevel det er vigtigt at høre folks mening om hvad man bør fortælle, og ikke mindst hvad man IKKE bør fortælle. Specielt hvad pigerne synes er i orden, og meget gerne også fra de udenlandske piger. Så må folk jo reelt bare rette sig ind efter hvad I siger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 37 minutter siden:

du kan vel selv læse regelsættet og trawle de gamle tråde om emnet igennem

Man skal vel ikke læse en masse tråde igennem for at finde ud af hvad man må og hvad man ikke må? Læse regelsættet og ret jer efter det. Det er en ret simpel og kort tekst, så der burde ikke være de store graverende misforståelse. Og nej - der står INTET om hvad man må skrive i en PB. Dette må tolkes som om der er frit slag så længe det holder sig inden for Danmarks love. Der står også som jeg skrev længere oppe ret tydeligt at der ikke må angives konkrete stedangivelse og adresse. INTET om man ikke må skrive "i nærheden af"....  Men hvis I piger synes dette er et problem vil jeg da helt sikkert anbefale jer at kontakte eroguide om at ændre retningslinjerne for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 56 minutter siden:

Kære Røvslikker, du kan vel selv læse regelsættet og trawle de gamle tråde om emnet igennem? Jeg har andet at gøre....

Søde liv...jeg har læst regelsættet forfra/bagfra og kan ikke finde noget omhandlende dine påstande om restriktioner i PM's..desværre, der findes oceaner af tråde med moralprædiken, og andet fnider der ikke giver mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, 1 time siden:

Rart at se/høre at reglerne rent faktisk - i hvert fald en gang imellem - bliver håndhævet. Man hvad må der reelt deles og hvad må der ikke? Og hvor må man gøre det ene men ikke det andet? Ville være rart at få det skåret ud i pap så alle ved hvad der er tilladt og ikke er. Evt. kunne admin oprette en tråd eller på anden måde forklare det helt firkantet. Så ved alle hvad de skal rette sig efter. 
Altså med andre ord: Må jeg skrive her at en given pige holder til i Odense? Eller må jeg skrive hun er i nærheden af Rosengårdscentret i Odense (hvilket er et vidt begreb) eller må jeg skrive hun er på Ørbækvej i Odense? Klart at jeg ikke må skrive hun er på Ørbækvej 75 i Odense. Men må jeg skrive sidstnævnte i en PB?
Selvfølgelig må jeg ikke skrive hvad pigen rigtigt hedder og hvor hun bor og hvor hendes børn går i skole. Hverken her eller i en PB. Det burde jo være ganske selvfølgeligt for alle. Og det er jo reelt det den linkede tråd ang. udelukkelse omhandler. Det er jo intet med hvorvidt man må antyde en adresse eller ej. Reelt er den efter min mening ude af topic. Helt ligesom resten af denne tråd snart er. 

Synes at formuleringen i regelsættet er yderst vag. Det kan tolkes som man vil. Eller - er det bare ganske simpelt at der står man ikke må angive konkrete stedsangivelser og adresser offentligt? I så fald må man godt skrive den eksakte adresse i en PB, men ikke i offentligt forum. Men gerne skrive gadenavn i offentligt forum.

Skal reglerne overholdes og håndhæves skal de også være helt klare så de ikke kan misforstås eller tolkes som man vil.

P.S. Maya som denne tråd tidligere omhandlede er stadig en RIGTIG dejlig tøs. :-P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 1 time siden:

Søde liv...jeg har læst regelsættet forfra/bagfra og kan ikke finde noget omhandlende dine påstande om restriktioner i PM's..desværre, der findes oceaner af tråde med moralprædiken, og andet fnider der ikke giver mening.

Dette er jeg så i det store hele HELT enig med dig i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

Rart at se/høre at reglerne rent faktisk - i hvert fald en gang imellem - bliver håndhævet. Man hvad må der reelt deles og hvad må der ikke? Og hvor må man gøre det ene men ikke det andet? Ville være rart at få det skåret ud i pap så alle ved hvad der er tilladt og ikke er. Evt. kunne admin oprette en tråd eller på anden måde forklare det helt firkantet. Så ved alle hvad de skal rette sig efter. 
Altså med andre ord: Må jeg skrive her at en given pige holder til i Odense? Eller må jeg skrive hun er i nærheden af Rosengårdscentret i Odense (hvilket er et vidt begreb) eller må jeg skrive hun er på Ørbækvej i Odense? Klart at jeg ikke må skrive hun er på Ørbækvej 75 i Odense. Men må jeg skrive sidstnævnte i en PB?
Selvfølgelig må jeg ikke skrive hvad pigen rigtigt hedder og hvor hun bor og hvor hendes børn går i skole. Hverken her eller i en PB. Det burde jo være ganske selvfølgeligt for alle. Og det er jo reelt det den linkede tråd ang. udelukkelse omhandler. Det er jo intet med hvorvidt man må antyde en adresse eller ej. Reelt er den efter min mening ude af topic. Helt ligesom resten af denne tråd snart er. 

Synes at formuleringen i regelsættet er yderst vag. Det kan tolkes som man vil. Eller - er det bare ganske simpelt at der står man ikke må angive konkrete stedsangivelser og adresser offentligt? I så fald må man godt skrive den eksakte adresse i en PB, men ikke i offentligt forum. Men gerne skrive gadenavn i offentligt forum.

Skal reglerne overholdes og håndhæves skal de også være helt klare så de ikke kan misforstås eller tolkes som man vil.

P.S. Maya som denne tråd tidligere omhandlede er stadig en RIGTIG dejlig tøs. :-P

Det er jeg helt sikker på @Administrator kan svare på. Du kan osse tage chancen og skrive en piges adresse som hun ikke vil have frem. 

Men helt ærligt, har aldrig ikke fået adressen hos en pige jeg ville besøge, og med at de her inde der bare spiller pik og aldrig kommer afsted, så forstår jeg udemærket pigerne ikke vil have deres adresse ud til Gud og hvermand. 

Hun ser dælme og sprød ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 3 timer siden:

Prøv evt at læse det svar hvor “22 cm and thick” citerer de regler hvor det står.

Det er for at beskytte de kære piger. Hvorfor er det så svært at respektere?

nogle piger er ligeglade og andre er ikke. De færreste ønsker dog at fremmede bare kan finde frem til dem når somhelst uden først at have en aftale og et telefonnummer. Har du aldrig overvejet hvorfor de fleste piger heller ikke tager imod folk med hemmeligt nr?

Hvis du er tvunget til at lave en telefonisk aftale med et nummer du står registreret på. Så er du f.eks nemmere at udpege enten hvis du snyder eller mishandler pigen. Den sikkerhed har de ikke hvis folk bare kan dukke uanmeldt op ved deres hoveddør.

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Jeg håber dæleme ikke min adresse florere rundt til andre end dem der har været her! Jeg er meget diskret! Og der er desværre mange useriøse imellem der skriver de holder hvor jeg har guidet dem Til og så får adresse og ikke dukker op, så kan man tænke sit når den samme bil vender oppe af vejen for og køre meget meget langsomt forbi og er ved og dreje hovedet af led for og håbe på jeg render rundt i Eva kostume!! Og nej, det er ikk fedt midt i maden med sviger mekanikken at der er en der banker på og hører om det er her snuskepigen holder til! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, for 32 minutter siden:

Hun ser dælme og sprød ud. 

Det er hun sateme også... Hvad service angår er hun uden sidestykke den bedste jeg har mødt. At vi så har det rigtigt sjovt sammen og falder rigtigt godt i hak sammen gør det ikke værre. :-)

DETH skrev, for 34 minutter siden:

Men helt ærligt, har aldrig ikke fået adressen hos en pige jeg ville besøge

Heller ikke her.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 6 minutter siden:

Og nej, det er ikk fedt midt i maden med sviger mekanikken at der er en der banker på og hører om det er her snuskepigen holder til! 

Det er så det farlige ved at have "forretning" og privat samlet i samme hus. Synes det er en rigtig rigtig dårlig idé, men det skal jo ikke være op til mig at afgøre hvordan man skal gøre det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 7 minutter siden:

Jeg håber dæleme ikke min adresse florere rundt til andre end dem der har været her! Jeg er meget diskret! Og der er desværre mange useriøse imellem der skriver de holder hvor jeg har guidet dem Til og så får adresse og ikke dukker op, så kan man tænke sit når den samme bil vender oppe af vejen for og køre meget meget langsomt forbi og er ved og dreje hovedet af led for og håbe på jeg render rundt i Eva kostume!! Og nej, det er ikk fedt midt i maden med sviger mekanikken at der er en der banker på og hører om det er her snuskepigen holder til! 

hvis jeg var gp-ville jeg godt nok ikke have nerver , til at bruge mit private hjem.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Snuskepigen
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Det er så det farlige ved at have "forretning" og privat samlet i samme hus. Synes det er en rigtig rigtig dårlig idé, men det skal jo ikke være op til mig at afgøre hvordan man skal gøre det.

Korrekt, men når der er vagt på er jeg ikke så nervøs.. og 7.9.13 har jeg ikke modtaget en ond gæst;) har mange der syntes det er skide frækt det ikke er en decideret penge maskine her.. men bare lækker sexi det private sove værelse:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Snuskepigen
sweetstone skrev, 1 time siden:

hvis jeg var gp-ville jeg godt nok ikke have nerver , til at bruge mit private hjem.

Hvorfor?? Hvad er der og være bange for? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor?? Hvad er der og være bange for? 

du nævner selv kunder der for adresse og ikke dukker op,for derefter at køre langsomt forbi bopælen for at glo.

komme uventet uden aftale forbi,og du har gæster.

naboer bliver mobset over meget trafik udenfor- osv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Snuskepigen
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

Lige en ekstra kommentar, syntes fanden dansme ikke det er okay og dukke op uden en aftale over SMS som tydeligt er beskrevet i annoncen.. og når det er udenfor åbningstiden er det dårlig stil og dukke op, og især når han siger jeg fik sin adresse af en ven jeg har ikke besøgt dig før.. den er altså dum:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Snuskepigen
sweetstone skrev, for 1 minut siden:

du nævner selv kunder der for adresse og ikke dukker op,for derefter at køre langsomt forbi bopælen for at glo.

komme uventet uden aftale forbi,og du har gæster.

naboer bliver mobset over meget trafik udenfor- osv

De må gerne glo:) så ser de bare manden i bar overkrop.. naboerne her ser sgutte så meget, der er 100 hundeluftere om dagen, eller Bob Bob... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 29 minutter siden:

Lige en ekstra kommentar, syntes fanden dansme ikke det er okay og dukke op uden en aftale over SMS som tydeligt er beskrevet i annoncen.. og når det er udenfor åbningstiden er det dårlig stil og dukke op, og især når han siger jeg fik sin adresse af en ven jeg har ikke besøgt dig før.. den er altså dum:ph34r:

Kan jeg da kun give dig ret i. Har vist heller ikke antydet andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Snuskepigen
22 cm and thick skrev, for 21 minutter siden:

Kan jeg da kun give dig ret i. Har vist heller ikke antydet andet?

Absolut ikke:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey

Please the end of the topic, if someone wants to make an appointment, let them call or write when I'm in the city. Because I do not open the door with an unpaid client, it's about discretion because you do not want to meet someone else ...

Kiss Maya :wub:

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...