Hop til indhold
en gang imellem

Danske piger

Recommended Posts

Guest Lubovnik

Sidder her og gennemlæser alle de mange indlæg i tråden og undrer mig så over om jeg virkelig er den eneste som har det som følger: Generelt tænder jeg simpelthen bare mere på udenlandske piger end på danske. Det eksotiske er for mig en del af det som skaber gnisten. Sorry...danske piger, men sådan er det.

Der er enkelte undtagelser herfra (Nikita Darling), for det er jo ikke sådan at jeg slet ikke tænder på danske piger, men ud af de danske piger som jeg har mødt har der været flere halvlunkne oplevelser (men det var Nikita bestemt ikke). Jeg husker ikke nogle halvlunkne oplevelser med de udenlandske piger. Det har været fuld GFE. Jeg siger ikke noget om at mine oplevelser er repræsentative for branchen. Det tror jeg ikke de er, for jeg udvælger nøje hvilken pige jeg er sammen med (og tager så af og til et vildt impulsivt sats som undtagelsen som bekræfter reglen).

Jeg kunne aldrig drømme om at gå til en pige som jeg havde mistanke om ikke arbejdede frivilligt. Og de udenlandske piger som jeg har mødt her i landet har alle arbejdet 100% frivilligt. Det er hævet over enhver tvivl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidder her og gennemlæser alle de mange indlæg i tråden og undrer mig så over om jeg virkelig er den eneste som har det som følger: Generelt tænder jeg simpelthen bare mere på udenlandske piger end på danske. Det eksotiske er for mig en del af det som skaber gnisten. Sorry...danske piger, men sådan er det
Jeg kan sådan set godt følge dig. Temmelig meget endda. Jeg har i mange år i forbindelse med mit arbejde beskæftiget mig en del med Afrika og Latinamerika. Jeg er faldet pladask for sorte negerpiger. De kan være utrolig smukke og særdeles liderlighedsskabende (pardonnez mon français) – bare tænk på karnevallet i Rio. Jeg har således også herhjemme kastet mig over de udenlandske og således også haft min "ækvatorialfase" med både glæder og skuffelser. Førstnævnte har heldigvis været i overtal.

Efterhånden har jeg fundet større og større glæde i danske piger, eftersom GFE- og kommunikationsdelen i et besøg fylder mere og mere hos mig. Det er måske alders- eller mæthedsbetinget? I hvert fald har jeg nu et "fast sted" ;) ;) , som jeg har den største fornøjelse af, men selve fascinationen at vuggende negerpigehofter har dog aldrig forladt mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis i ikke kan trække tlf dame fra i skat, så må regnskabet da komme til at se sjov ud??? tænker på, så skal du aflønne hende, med de penge der tilbage, når moms og skat er betalt...... så synes jeg det er meget mærkelig i har dem!!! altså tænker på, hvis tlf damen skal have eksempelvis 1000 kr om dagen, og du arbejder måske 15 dage om måneden, så får du reelt 15000 kr mindre udbetalt i løn efter skat. Det er da et lidt vildt beløb, det er jo hvad mange får udbetalt :)

Der skulle jo ikke være noget til hindre for, i finder et passende erhvervslejemål, til eksempelvis 10.000-15000 kr i måneden, ingen tlf pige, så vil jeres udgifter ligge på 333-500 kr per arbejdsdag+forbrug..... til 15.000 kr burde i kunne finde et sted, der er stort nok til 2 piger, så vil udgiften ligge på 250 kr per dag per pige+forbrug...... det er da ikke store udgifter.

Skal siges, jeg har heller ikke råd til at aflønne en tlfdame/sekretær, selvom det ville være meget rart ;)

Hvis man forventer stedet har en telefonpige, så er det jo kun rimeligt, at prisen pågældende sted er højere...selvfølgelig, for du får den service der ligger i det. Telefonen bliver altid taget, der er altid en til at lukke en ind, kaffe klar osv :) mange udenlandske steder, har ikke telefonpiger, derfor skal deres priser jo også være lavere! Så er det op til den pågældende mand, hvor meget service han vil have ;) OG NEJ, DANSKE PIGER, ER PÅ INGEN MÅDER ÅRSAGEN TIL HANDLEDE KVINDER, det er manglende indsats fra politiet og evt en lovgivning, der ikke er skarp nok.

men, hvor stor er problemmet med handlede piger??? bare fordi en pige et sted, ikke leverer en god service, er det jo ikke ensbetydende med hun er handlet

Hej Liderligfyr!

Jeg troede du var travlt optaget syd for grænsen... :)

I den første halvdel af dit indlæg, stiller du på Rejse-agtige maner' spørgsmål ved pigernes brug af telefondame og økonomien omkring dette behov.

I den sidste halvdel giver du nærmest selv forklaringen.. :)

Dog glemmer du, at en telefondame faktisk godt kan være en væsentlig indtægtskilde. Hos de piger som ikke giver gæsterne mulighed for e-mail eller telefonkontakt, er det udelukkende teledamen som klare aftalerne. På selve vagtdagen er det også teledamen som tager imod her og nu opkald. De fleste af os, gider da ikke en pige som laver nye aftaler under den 1/2 time vi har lejet dem...Med mindre man er til "kineser-sex". Desuden ville pigen, skulle have et æggeur kørende under legen, så hun var sikker på at lukke den næste ind til aftalt tid. Eller også et kæmpe ur på væggen, så hun over dine skuldre kunne holde øje med klokken.. ;) Ikke just en charmerende nødvendighed. Samtidig er man sikker på at der bliver taget imod fortovsgæsterne, så ingen går forgæves. Så på de større steder, er hun ganske enkelt uundværlig.

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jamen kære Ludvig og borende x, jeg skriver jo netop, at det er fair at prisen er højere et sted med tlf dame!! det giver en ekstra service som i skriver ;)

Men det kan godt lade sig gøre uden, 2 piger der deler vagten, hvis den ene er optaget, så tager den anden tlf (samme med døren) Hvis de begge er optaget, så er det ærgerlig for kunden. Hvis pigen har en reservation, er hun jo så nød til, den forrige kunde er afsluttet inden.

Det som jeg egentlig falder mest over, og som får mig til at skrive indlægget. Er at Sisse skriver, man ikke kan trække telefondamen fra, som en udgift!

Prøver lige at pensle det lidt mere ud, så det kan være i forstår, hvad jeg tænker på ;)

Tager igen, de 15000 kr i udgift til telefondamen i måneden.......hvis du regnskabsmæssig kan trække det fra, vil det ca se sådan her ud

15.000- 25% moms (moms på arbejde)=12000 kr.......... 12.000 kr kan trækkes fra i skat, så det vil kun give ca 6000 kr mindre udbetalt (ved topskat endda endnu mindre) nogle af pengene vil muligvis kunne hentes ind igen, da tlf dame muligvis generer en meromsætning

Men hvis du ikke kan trække det fra, som Sisse skriver, vil det ikke give de 6000 kr mindre udbetalt i måneden, men derimod 15.000 kr mindre udbetalt!

Så kære Borendex, jeg har en ide om du er lønslave, så hvis det beløb, der bliver sat ind på din konto i måneden, bliver reduceret med 15.000 kr, så kunne det godt være du fik kaffen galt i halsen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det som jeg egentlig falder mest over, og som får mig til at skrive indlægget. Er at Sisse skriver, man ikke kan trække telefondamen fra, som en udgift!

Jo, så langt så godt. Jeg syntes bare dit indlæg var lidt uklart, idet du kommer ind på flere forhold.

Men hvad er det, der gør, at Sisse ikke kan trække lønudgiften fra? Det kan man da ellers i enhver virksomhed.

For mig at se må det enten skyldes noget lovgivningsmæssigt, der netop undtager teledamer, eller det må være fordi pengene udbetales teledamen udenom skattevæsenet.

Måske er der andre årsager?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja det blev måske lidt bredt mit indlæg :) men hvis hun ikke kan trække det fra, så synes jeg det er mærkelig man har dem, for så er det jo meget dyrt ;) pånær hvis det bliver aflønnet på en kreativ måde, som du er inde på

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det blev måske lidt bredt mit indlæg :) men hvis hun ikke kan trække det fra, så synes jeg det er mærkelig man har dem, for så er det jo meget dyrt ;) pånær hvis det bliver aflønnet på en kreativ måde, som du er inde på

I må retter mig hvis jeg tager fejl.

Hvis man er B-skatteyder så bestemmer man jo selv hvad der skal betales til skat, så det er jo ikke alt, åbenbart kun det absolut minimale der inbetales, så der er jo ikke noget at sige til at SKAT er mistænksomme.

Som man reder, ligeså ligger man, så det er åbenbart de forskellige branchers egen skyld der er focus på tingene.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...