Hop til indhold
en gang imellem

Danske piger

Recommended Posts

Gæst

Det er uhyre svært at finde ud af om en pige er handlet eller ej. Dog siges der jo fra myndighedernes side, at specielt de udenlanske gadepiger i Kbh er handlede. Jeg tror også at Sannes råd om hvad det er for et sted (pænt eller snusket) siger et og andet uden dog at det på nogen måde er det skinbarlige sandhedsbevis for noget som helst. Hvordan pigen møder os (smilende, i godt humør, snakkesaglig kontra mut, sørgmodig mv) kunne også sige et og andet uden at det ej heller er det skinbarlige sandhedsbevis. Så derfor er det altså svært for os kunder af vide det helt bestemt. Derudover når vi er ude i moralen og etikken så er det også meget for os kunder at være gode etiske kunder. Mange klinikker, også danske, har nogle skidte bagmænd som vi nok ikke har lyst til at støtte hvis vi fik valget men vi gør det jo alligevel ved at besøge deres klinikker. Der findes også danske piger, der er fanget i erhvervet som glædespige af den ene eller den anden forkerte årsag, og som bestemt har det meget dårligt med hvad hun laver. Jeg besøger selv af og til både thaipiger og østpiger udover danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sanne, mnjaaah , jeg ser ikke Du har svaret på hvad Du forstår ved en handlet pige, da Du jo har hjulpet flere handlede piger må Du jo også kunne beskrive hvordan Du identificerer dem som handlede.

Dit indlæg får mig så til at stille et par andre spørgsmål: i hvor mange af de tilfælde hvor Du har hjulpet en handlet pige ud af hendes ulykkelige situation har det ført til politianmeldelse, sigtelse og domfældelse af bagmænd - og hvad har sigtelser og domme lydt på ?

Har Du noget indtryk af hvad de pigers skæbne er blevet efter Du har hjulpet dem ud af deres situation?

Der er jo grupper på begge meningssider i prostitutiondebatten som meget gerne vil have dokumentation for disse sager, idet der er et stort ønske om at få overblik over omfanget.

Begge sider i debatten er meget interesseret i at komme menneskehandel hvor kvinderne er bragt her til landet mod deres vilje til livs, men der findes kun ganske få sager men en masse rygter og "hear-say" og jeg er sikker på at Din valide dokumentation ville blive modtaget med kyshånd.

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis synspunktet om at danske piger i branchen er skyld i handlede piger pga. høje priser, så cykelhandlerne vel også skyld i de mange cykeltyverier fordi cyklerne er for dyre???

Grunden til at der stjæles cykler og at der er handlede piger skyldes primært dårlig moral. Og måske en lille smule uvidenhed når det kommer til de handlede piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, sagde ikke de danske piger var hele problemet....

men en del af problemet...

man handler med kvinder fordi der penge i det, og risikoen er det værd...

så hvis de danske piger satte prisen ned,

flere kunder ville besøge danske piger, og der er kun X antal kunder... så falder kunder og pengene til de handle piger... og så vil man tænke det her sgu ikke risikoen værd at tage en straf hvis penge er så små...

men det kræver flere ting, før det vil hjælpe.. politisk og med politiet...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altså en værre gang vrøvl du kommer med.

Hvis mændene tænkte sig lidt mere om, så ville der heller ikke være nogle kunder til de handlede kvinder.

Der er masser af udenlandske kvinder der selv har valgt at arbejde i branchen og som er væsentlig billigere end de danske. Besøg dog dem istedet for at besøge de handlede kvinder.

Uanset om vi danske piger så tog 5000 kr for en time, ja så kan du altså ikke give os en del af skylden for at der er handlede kvinder i Dk. Der er masser af billigere alternativer til danske kvinder. Alternativet er kvinder som vel og mærke ingen bagmænd har. og som selv har valgt deres job.

At gi de danske piger en del af skylden, er simpelthen for nemt og totalt uretfærdigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da også handlede kvinder i så mange andre lande end Danmark. Også lande, hvor priserne på pigers ydelser er en brøkdel af, hvad de er i Danmark.

Så det at der er handlede kvinder i Danmark, har efter min bedste overbevisning intet med de danske pigers priser at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere parametre i spil - købekraften er vel mere sigende end x-antal kr.

Det kræver vel en større videnskabelig undersøgelse for at komme nærmere en forklaring. Man kan også ty til lidt bondelogik. Hvis varerne i "Brugsen" kun kostede kr. 1,- pr. stk ville det helt sikkert nedbringe butikstyveri samt grænsehandel - men det vil ikke helt eliminere det. Beklager hvis mit eksempel er uspiseligt, men udbud og efterspørgsel styres jo af flere ting, som jeg ikke skal gøre mig til ekspert i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

man handler med kvinder fordi der penge i det, og risikoen er det værd...

så hvis de danske piger satte prisen ned,

flere kunder ville besøge danske piger, og der er kun X antal kunder... så falder kunder og pengene til de handle piger... og så vil man tænke det her sgu ikke risikoen værd at tage en straf hvis penge er så små...

Kunne man forestille sig, at de handlede piger så bare blev tvunget til at sætte prisen yderligere ned?

Kunne man forestille sig, at der ville blive flere kunder hvis man satte prisen ned?

Jeg tror en prisreduktion på 20 % bland de danske piger vil betyde 0-5% færre handlede piger i bedste fald. Totalt gæt da der ikke noget fakta at analysere på, men jeg er ret sikker på din ide er skudt et stykke forbi målet.

Den bedste måde at begrænse handlede kvinder på ville være en højere moral hos os mænd. Men det er næppe realistisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den bedste måde at begrænse handlede kvinder på ville være en højere moral hos os mænd. Men det er næppe realistisk.

Eller at alle kvinder bare gav det væk gratis, men det er nok ligeså usandsynligt som overstående :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok simpelthen sådan at der findes mænd der ikke har nogle problemer med at udnytte kvinder i svære situationer. Der skider på hvis kvinden har det godt eller slemt. Der findes formentlig tilmed mænd der kan lide at udnytte kvinder; en del af fornøjelsen. Og disse mænd er prostitutionsmodstandernes bedste venner.

Jeg kan absolut ikke tilslutte mig til opfatningen at det skulle være svært at identificere forskellen mellem hvis en pige har det godt eller ikke. Det er faktiskt ret nemt, hvis du har nogen empatisk formue overhoved. Ikke at det afgør hvis hun er handled eller ikke, men det er et godt stykke på vej.

Og skulle du være i tvivl nogen gang, så er det jo kun at følge Sannes råd. Tag ikke risikoen. Gå derfra.

Bananas' simple rules:

Brug ikke kvinder. Nyd med dem! Køb ikke kvinder! Køb oplevelser!

Og tro aldrig at dine penge gør dig overlegen et andet menneske.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har ikke sat mig meget ind i rufferilovgivningen. Men er der en der kan forklare mig, hvad der menes med, at lovgivningen, giver store udgifter for pigerne??

Hvad jeg ved:

De skal betale 25% moms, ja det skal vi alle med egen virksomhed.

Der må ikke drives bordeldrift, men der skulle ikke være noget, der hindrer man laver et kollektiv, hvor man deler udgifterne ( ligesom pigerne i flensborg)

Annoncering kan ske på gratis sider eller via hjemmeside, på lige vilkår med andre erhverv

Hvor lægger ekstra udgifterne??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror primært problemet ligger i, at hvis du som Nigerianer skal op og arbejde som massagepige i DK, så skal du søge om visum + arbejdstilladelse. Dette er dyrt i administration.

Hvis du skal her op på længere varighed, f.eks. hvis man foregiver at være kæreste med en mand heroppe, så skal der stilles en bankgaranti som sikkerhed for, at manden kan forsørger kvinden.

Tror ikke omkostningerne er forbundet direkte med prostitution, men mere med det at komme ind og have lov til at arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flere ting :!:

1: Den der forældede 3F-holdning til tingene om, at vi alle skal være medlem af en bestemt a-kasse, og vi alle skal handle i den lokale brugs, holder simpelthen ikke i dagens danmark - vågn nu op!!!

Det samme gælder en mands ret til at bestemme, hvem han vil lege med. Det kan/skal ingen sgu fortælle. Det er stensikkert, at danske piger vil få det endnu værre, hvis vi blev dikteret til at besøge dem!

2: Snapse-grænsen er for længst rykket nord for trekantsområdet. Dermed også mængden af kunder til pigerne i Flensburg.

3: jeg betaler hellere en gerne mere for god service. Men når nu jeg i 9 ud af 10 tilfælde finder den gode service OG den billige pris i Flensburg, så er valget ikke ret svært. Samtidig ligger meget af mit arbejde i det sydjyske, med en sjælden tur til Aarhus i ny og næ.

4: Jeg er stensikker på en time eller 2 hos Nikita ville være superfedt, men det er kun 1 gang om ugen eller hver 14. dag hun er i Randers, og det kan jeg desværre ikke planlægge efter som selvstændig.

5: Jeg har bare brændt nallerne flere gange med danske piger. Det er de velkendte argumenter såsom minut-tyrrani, penge frem for service og så videre. Til dato har jeg kun haft et enkelt godt besøg hos en dansk pige (tæller ikke mine thai massage besøg med), så man kan da ikke fortænke mig i at have en holdning til mine oplevelser, som bygger på egne erfaringer. Og ja det lyder generaliserende, men hvis du har fået dårlig service 5 gange ud af seks i den lokale brugs, så gider man bare ikke handler der!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har ikke sat mig meget ind i rufferilovgivningen. Men er der en der kan forklare mig, hvad der menes med, at lovgivningen, giver store udgifter for pigerne??

Hvad jeg ved:

De skal betale 25% moms, ja det skal vi alle med egen virksomhed.

Der må ikke drives bordeldrift, men der skulle ikke være noget, der hindrer man laver et kollektiv, hvor man deler udgifterne ( ligesom pigerne i flensborg)

Annoncering kan ske på gratis sider eller via hjemmeside, på lige vilkår med andre erhverv

Hvor lægger ekstra udgifterne??

udgifterne ligger blandt andet i hele set uppet bag pigerne - pga rufferi lovgivningen løber vores tlf piger og chauffør en betydelig risiko da disse mennesker tjener penge på vores arbejde. og derfor er de ikke helt billige i drift. nu kender jeg desværre ikke nogen hverken tlf piger eller chaufføre der tjerner styrtende på deres job. - men skal man se det hele lidt oven fra så er det med til at fordyre det hele - også i kraft af vi jo ikke kan trække deres lønandel fra i eks skat som en omkostningsandel i vores erhverv så længe lovgivningen er som den er.

tro mig - når først skatten og moms er betalt - husleje - og tlf piger - chauffør er afregnet - så er der ikke meget tilbage til pigen. - nå men nok om det.

men jeg kan ikke engang med mine mest klare briller se hvordan det kan være de danske pigers prissætnings skyld at mænd benytter handlede piger..

1. det er ikke os der står med den stive pik og pengene i hånden.

2. det er ikke os der står med den stive pik og pengene i hånden.

3. det er ikke os der står med den stive pik og pengene i hånden.

med dette mener jeg helt basalt - det er til en hver tid JER der træffer beslutningen for hvem det er i besøger. der kan være mange grunde til i vælger som i gør -- men i det øjeblik i vælger at træde ind ad døren et sted hvor alle alarmklokker ringer og det lugter af handel - blot fordi prisen er det lavere. så vælger i også at lukke øjnene for hvad det er der foregår.. men at give de danske piger skylden for at vælger som i gør mener jeg ikke kan handle om meget andet end ansvarsfraskrivelse når det er værst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sisse skrev

men jeg kan ikke engang med mine mest klare briller se hvordan det kan være de danske pigers prissætnings skyld at mænd benytter handlede piger..

1. det er ikke os der står med den stive pik og pengene i hånden.

2. det er ikke os der står med den stive pik og pengene i hånden.

3. det er ikke os der står med den stive pik og pengene i hånden.

med dette mener jeg helt basalt - det er til en hver tid JER der træffer beslutningen for hvem det er i besøger. der kan være mange grunde til i vælger som i gør -- men i det øjeblik i vælger at træde ind ad døren et sted hvor alle alarmklokker ringer og det lugter af handel - blot fordi prisen er det lavere. så vælger i også at lukke øjnene for hvad det er der foregår.. men at give de danske piger skylden for at vælger som i gør mener jeg ikke kan handle om meget andet end ansvarsfraskrivelse når det er værst.

Nu mangler jeg igen den der "like" knap. Jamen jeg kan intet tilføje til ovenstående der får det til at fremstå klarere.

Godt og klogt brølt løvinde :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. det er ikke os der står med den stive pik og pengene i hånden.

2. det er ikke os der står med den stive pik og pengene i hånden.

3. det er ikke os der står med den stive pik og pengene i hånden.

Det har jeg da ellers oplevet flere gange :lol:

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

One-liner-advarsel!!

der kan være mange grunde til i vælger som i gør -- men i det øjeblik i vælger at træde ind ad døren et sted hvor alle alarmklokker ringer og det lugter af handel - blot fordi prisen er det lavere. så vælger i også at lukke øjnene for hvad det er der foregår.. men at give de danske piger skylden for at vælger som i gør mener jeg ikke kan handle om meget andet end ansvarsfraskrivelse når det er værst.

Noget så enig! :!:

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op en debat dette emne kan give...

Jeg tænder på intelligente danske piger, jeg bruger lidt tid her og andre steder på nettet til at udvælge de rigtige og er aldrig blevet skuffet når jeg har været på besøg. Jeg køber ikke sex eller en pige, men en oplevelse. Jeg har ingen problemer med prisen.. syntes faktisk at den er meget fornuftig grænsende til billig.

Denne tråd har bekræftet, hvad jeg godt vidste i forvejen, at de danske glædespiger ikke er dumme blondiner der ikke kan finde andet arbejde.. men intelligente selvstændige piger det nyder deres job og gerne vil give kunderne en god oplevelse...

Jeg kan da i hvert fald se at pigerne i denne tråd har væsentlig mere at flytte rundt med på øverste etage en visse af de mandlige debattør i herinde...

Skuffende hvor uoplyste, umoralske, intetsigende og smålig visse mænd kan være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op en debat dette emne kan give...

Jeg tænder på intelligente danske piger, jeg bruger lidt tid her og andre steder på nettet til at udvælge de rigtige og er aldrig blevet skuffet når jeg har været på besøg. Jeg køber ikke sex eller en pige, men en oplevelse. Jeg har ingen problemer med prisen.. syntes faktisk at den er meget fornuftig grænsende til billig.

Denne tråd har bekræftet, hvad jeg godt vidste i forvejen, at de danske glædespiger ikke er dumme blondiner der ikke kan finde andet arbejde.. men intelligente selvstændige piger det nyder deres job og gerne vil give kunderne en god oplevelse...

Jeg kan da i hvert fald se at pigerne i denne tråd har væsentlig mere at flytte rundt med på øverste etage en visse af de mandlige debattør i herinde...

Skuffende hvor uoplyste, umoralske, intetsigende og smålig visse mænd kan være.

Her må jeg vist trykke på den "jeg-kan-godt-li'-knap", som vi desværre endnu savner :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilslutter mig 100 "Svampe Bob" og "Borende X" - og det der gør mange af indlægene på dette forum interessante, er at Sisse, Nikita, Sanne m.fl. giver deres meget velformulerende besyv med, sådan det ikke kun er os mænd, der deler ud af vores "expert viden" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

sisse skriver:

udgifterne ligger blandt andet i hele set uppet bag pigerne - pga rufferi lovgivningen løber vores tlf piger og chauffør en betydelig risiko da disse mennesker tjener penge på vores arbejde. og derfor er de ikke helt billige i drift. nu kender jeg desværre ikke nogen hverken tlf piger eller chaufføre der tjerner styrtende på deres job. - men skal man se det hele lidt oven fra så er det med til at fordyre det hele - også i kraft af vi jo ikke kan trække deres lønandel fra i eks skat som en omkostningsandel i vores erhverv så længe lovgivningen er som den er.

tro mig - når først skatten og moms er betalt - husleje - og tlf piger - chauffør er afregnet - så er der ikke meget tilbage til pigen. - nå men nok om det.

Hvis i ikke kan trække tlf dame fra i skat, så må regnskabet da komme til at se sjov ud??? tænker på, så skal du aflønne hende, med de penge der tilbage, når moms og skat er betalt...... så synes jeg det er meget mærkelig i har dem!!! altså tænker på, hvis tlf damen skal have eksempelvis 1000 kr om dagen, og du arbejder måske 15 dage om måneden, så får du reelt 15000 kr mindre udbetalt i løn efter skat. Det er da et lidt vildt beløb, det er jo hvad mange får udbetalt :)

Der skulle jo ikke være noget til hindre for, i finder et passende erhvervslejemål, til eksempelvis 10.000-15000 kr i måneden, ingen tlf pige, så vil jeres udgifter ligge på 333-500 kr per arbejdsdag+forbrug..... til 15.000 kr burde i kunne finde et sted, der er stort nok til 2 piger, så vil udgiften ligge på 250 kr per dag per pige+forbrug...... det er da ikke store udgifter.

Skal siges, jeg har heller ikke råd til at aflønne en tlfdame/sekretær, selvom det ville være meget rart ;)

Hvis man forventer stedet har en telefonpige, så er det jo kun rimeligt, at prisen pågældende sted er højere...selvfølgelig, for du får den service der ligger i det. Telefonen bliver altid taget, der er altid en til at lukke en ind, kaffe klar osv :) mange udenlandske steder, har ikke telefonpiger, derfor skal deres priser jo også være lavere! Så er det op til den pågældende mand, hvor meget service han vil have ;) OG NEJ, DANSKE PIGER, ER PÅ INGEN MÅDER ÅRSAGEN TIL HANDLEDE KVINDER, det er manglende indsats fra politiet og evt en lovgivning, der ikke er skarp nok.

men, hvor stor er problemmet med handlede piger??? bare fordi en pige et sted, ikke leverer en god service, er det jo ikke ensbetydende med hun er handlet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom jeg har læst dit indlæg flere gange, Liderligfyr, kan jeg ikke rigtigt finde ud af, om jeg fejllæser dig. Men stiller du spørgsmål ved teledamernes berettigelse?

Det ville være ærgerligt, hvis du gjorde, for de er i mine øjne uundværlige. De sørger for, at der ikke kommer "kinesiske tilstande", de laver kaffe, går til hånde med alt muligt – een giver mig endda en arie med på vejen – og aflaster i det hele taget pigen, som man besøger, således at denne kan koncentrere sig helt og holdent om gæsten. Det forhøjer værdien af besøget betydeligt. Jeg betaler gerne en merpris til medfinansiering af en teledame.

Jeg er ikke uenig i din konklusion, at danske piger på ingen måde er årsag til handlede kvinder, men det er dine mellemregninger, jeg er lidt usikker på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...