Hop til indhold
en gang imellem

Danske piger

Recommended Posts

Opfordring: Der er så mange søde danske piger - støt dem. De aller fleste af dem har det som frivilligt (fritids)job. mange af de udenlandske piger er her af nød, og mange bliver udnyttet af bagmænd.

Der er vi to fuldstændig enige brug de danske piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske i to har et pengetræ i haven, men det har jeg ikke. Der er masser af udenlandske piger som arbejder ganske frivilligt. Jeg kører oftest til Flensborg netop fordi de polske piger dernede ikke har de helt urimelige høje priser som de danske piger har. Håber også at i ikke er så naive at tro at en del af pengene i betaler på de danske klinikker ikke ryger ned i lommen på diverse knallert-entusiaster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man skal jo passe lidt på med ikke at hoppe i med begge ben, når det kommert til diverse fordomme eller postuleringer, som ofte bliver gentaget i medierne så mange gange, at folk tilsidst tror, at det er fakta.

Postuleringer som f.eks at alle udenlandske piger er handlede, og at alle de danske bordeller er i lommen på knallert-entusiaster.

Så der er ingen af jer, Lange, der er mere naive end andre, fordi i er hoppet i fælderne. Det er nok helt naturligt.

Men hvis vi selv hjælper forbudstilhængerne med at gentage alle disse postuleringer på steder som her, så ser det da snart sort ud med hensyn til at undgå et forbud.

Jeg er godt klar over, at mange foretrækker at spare, hvor de kan, og det er sikkert også derfor, at de polske håndværkere har gyldne dage, mens mange af de danske håndværkere må hæve deres understøttelse. Men jeg ved godt, hvad jeg ville støtte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt på det rene med polske håndværkere kontra danske håndværkere på det danske arbejdsmarked, men sagen er jo at denne branche qua en sindssyg lovgivning, egne omkostnings og prisstrukturer, kører med nogle ekstremt inefektive forretningsmodeller, der skruer omkostningerne op for pigerne, deraf følgende også ekstreme priser på købesex helt uden forbindelse med købekraften til services i andre brancher, eksempelvis byggebranchen mfl.

Lovgivning, løn, skatte og leveomkostninger er så nogle andre i andre lande, sådan at det er muligt at opsøge eksempelvis købesex koncepter, hvor prisen vi betaler for købesex, er fordelagtig for både køber og sælger.

Det betyder at man kan tage på en billigere skiferie til Rumænien, end Schweiz, man kan tager til tandlægen i Polen, eller man kan rejse til Tyskland for at gå på bordel i Flensburg eller på FKK bordel i Hamburg.

Der er altså også bare lige den finte, at i købesexbranchen underbydes lave lønninger på 120 kr + ikke med østarbejdskraft til 60 kr eller mindre i timen, men typisk koster det ca 800 kr for 30 minutter, 1300+ kr for 1 time med de udenlandske kvinder, modsat danske priser på 1000 og 2000 kr+/-.

Man burde måske vende blikket indad, og se på om ikke noget kunne gøres anderledes, sådan at den reelle købekraft hos danske mænd bedre kunne møde udbudspriserne?

Forkert er det ikke, hverken at rejse til Tyskland, særligt for at købe i det øvre prisleje i branchen, eller rejse til Rumænien for at stå på ski, fordi man ikke har råd eller lyst til Shweiz eller en hjemlig sommerhus weekend.

Der er simpelthen nogle økonomiske prorportioner til forskel, i det hjemlige arbejdsmarked, hvor købesxbranchen ikke er direkte sammenlignelig med problemstillingen i rengørings/service branchen, gartneri og byggeri.

I dele af sidstnævnte er lønningerne i forvejen blandt de laveste i Danmark, og de skal ikke dumpes, hverken på løn eller arbejdsvilkår. Men at rejse udenlands for at handle lokalt, kan der ikke være noget galt i.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Nikita

Og med dette velformulerede og korte indlæg, affattet på et smukt dansk, med relevandte henvisninger til andre brancher, rammer du samtidig et stort søm gennem en anden fordom. " Glædespiger er blot nogle dårligt uddannede, uintilligente gæs, som ikke på anden vis kan tjene til livets ophold" . BRAVO!!!!

@ Rejse.

Og med dette lange og bisætningsfyldte indlæg, mudrer du totalt tråden til. Man kan godt bebrejdes at man tager udenlandsk og handler lokalt. På den måde "snyder" man det samfund, man bor i, for skat, moms osv. som de fleste DANSKE piger betaler. Med danske menes også de thaipiger og andre nationaliteter, der har folkeregister adresse i Danmark.

Du har ret i at lovgivningen omkring prostitution er syg, men det hjælper da ikke at tage til udenlandet- medmindre man er vild med at surfe rundt i køreplaner, hotel priser, bykort osv. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg rejser/arbejder meget i tyskland, og har set meget der, men aldrig mørke forfaldne rønner som der er i næsten i en hver flække i DK. (med div udenlandske piger)

I tyskland er denne brance meget mere "accepteret" end i DK. og der er også mange både polske og piger af anden nationalitet der, men under meget mere ordnede forhold !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh well... Da jeg skrev mit tidligere indlæg, var der faktisk en lille frygtsom stemme i mit baghoved, som advarede mig imod, at det måske kunne anspore dig, Rejse, til at starte endnu én af dine evindelig debatter om, at vi danske piger er alt for dyre, kører vores forretning helt forkert, og bare burde lave hele lortet om til én stor gang FKK... Ja, undskyld sproget.

Det kunne jo være, at vi var mange, som foretrak den måde vi gør det på frem for FKK-modellen.

Du tager bare på dine FKK-ture. Det er der intet galt i, nej.

Men helt ærligt... Tror du ikke snart, at vi har forstået, alt det du synes, vi skal lave om? Vi er jo ikke fatsvage. Du har jo ikke opfundet den dybe tallerken eller noget. Jeg mener, hvis danske piger ville følge din model, så gjorde de jo det. Og alle dem som laver noget, der minder om det du ønsker, ja dem skal du jo nok opdage og reklamere for herinde ik'? Så burde den ged være barberet.

Men måske det slet ikke er mig, at du henvender dig til, for du kender jo min holdning til dine idéer. Måske du bare håber, at andre piger læser dine indlæg herinde, og tænker at det er verdens bedste idé, og gør hvad du ønsker.

Men når du nu har fået så mange over næsen igennem tiden for at udnytte hver eneste lille åbning til at pådutte det danske bordelmiljø dine forretningsmodeller og forretningsstrukturer, og du egentlig aldrig rigtig har fået nogen overbevist om, at det er dét, de vil, hvorfor bliver du så ved?

Det eneste vi to kan blive enige om, det er den sindssyge lovgivning...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej "en gang imellem"

Nej, den var slet ikke til dig. Jeg beklager, at jeg ikke har tydeliggjort det nok.

Den var til Rejse... Aka Rejsenetværk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville da også gerne bruge danske piger, meeeen set i lyset af deres

priser så bliver det ikke til så meget.

Det er ca. dobbelt så dyrt som i Flensborg at vælge en dansk pige og desværre

er servicen ofte markant ringere hos danske piger.

Det pjat med at alle udenlandske piger er tvunget ind i branchen er rene

gætterier. Laaaaangt de fleste piger i Flensborg virker glade og venlige og

man går bestemt ikke med fornemmelsen at de er tvunget til noget som helst.

Hvis man køber en time og får 1½ time, så tyder det ikke på at det bare er

tvang pigerne er under.

Skal lige tilføje at for min skyld kan danske piger forlange det de vil og fint

nok med det. Jeg vælger den pris og service som passer mig og så kan vi alle

være glade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Medmindre man bor tæt ved grænsen kan jeg da ikek se nogen fordel

skal du køre ex 200 km og bruge tid og benzin på at komme til Flensborg

hvor er så besparelsen, så er det da nemmere med nærmiljøet..

kh Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen i DK for en time er oftest 2100 kr. Dernede er den ca. 140 euro for en time. Bruger du 1000 kr i benzin for at køre 200 km?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

næ det gør jeg ikke, men foruden benzin 3 timer i bil ud og hjem

det er ikke det morsomste jeg ved og det slider også på bilen

Og så har jeg ikke brug for hele timer mindre kan også gøre det..

men god fornøjelse med Jeres ture.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fornøjelse er det skam, kvaliteten syntes jeg faktisk er ret høj.

Lageret af øl og vand kan også justeres op på disse ture så der er flere fordele.

Men jeg er enig køreturen er ikke det sjoveste, der er langt derned med en stivert på.

Hjemturen foregår så med et stort smil på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Flensborg er måske en oplagt forklaring på, at der er så få steder imellem Haderslev og grænsen. Man talte i gamle dage også om "snapsegrænsen" – altså den linie i Jylland, der afgjorde, om det kunne betale sig at køre til Flensborg og købe den. Der er måske også en "sexgrænse"?

I hvert fald er Sønderjylland sexmæssigt en "dødemandszone".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Citat - Nikita : "Ja, man skal jo passe lidt på med ikke at hoppe i med begge ben, når det kommert til diverse fordomme eller postuleringer, som ofte bliver gentaget i medierne så mange gange, at folk tilsidst tror, at det er fakta.

Postuleringer som f.eks at alle udenlandske piger er handlede, og at alle de danske bordeller er i lommen på knallert-entusiaster.

Så der er ingen af jer, Lange, der er mere naive end andre, fordi i er hoppet i fælderne. Det er nok helt naturligt.

Men hvis vi selv hjælper forbudstilhængerne med at gentage alle disse postuleringer på steder som her, så ser det da snart sort ud med hensyn til at undgå et forbud. "

Ja, og så længe der er piger der vil arbejde på steder der har helt åbenlys tilknytning til rockere http://m.bt.dk/article.pml?guid=17900110 og så længe der er sexkøbere der vil komme på disse klinikker - så længe bidrager miljøet selv til at øge sandhedsværdien i politikeres og politiet's udsagn om at der er forbindelse mellem prostitution og rockerkriminalitet - og så længe har prostitutionsmodstanderne noget at hænge deres hat på.

Hvis linket ikke virker, så kan man google Per Koba - lokal præsident i HA -og ejer af de lokaler Romantica har til huse i, Romantica er ejet/ledet af samme person som ejer/leder Erotica og Århusbabes.

Jeg fatter ikke at der er piger der vil arbejde sådanne steder - men det må være fordi de ikke tænker længere end til næste lønningskuvert, og jeg fatter heller ikke der er sexkøbere der vil komme disse steder - men det må jo være fordi de ikke tænker længere end til næste udløsning og det manglende fremsyn får det ganske rigtigt til at se sort med hensyn til at undgå et forbud.

Spunsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg anerkender, at branchen langt fra er perfekt. Der var mange ting, som jeg gerne så ændret, således at vores forhold blev forbedret. Ét af problemerne er jo netop, at det ikke er anderkendt, og at næsten alle der samarbejder med os piger kan ryge ind under rufferilovgivningen. Derfor er der stor berøringsangst på området, og det kan være utrolig svært at finde et lejemål til formålet. Jeg reagerede udelukkende på påstanden om, at man nærmest konsekvent støttede rockerne, hver gang man besøgte en pige på et dansk bordel. For det er simpelthen ikke korrekt.

Jeg er godt klar over, at dette er din nye kæphest, efter den oplysning kom frem, men hvad er det, som du ikke fatter? De fleste af os piger har vores vagter dér, hvor vi har det bedst. Det kan da ikke være så uforståeligt. Dér hvor vi har de bedste forhold og de bedste kollegaer. Det har da ikke en pind med hverken sympati for rockere eller indtjening at gøre, for de gæster som vil besøge en pige, besøger hende da, i de fleste tilfælde, om hun så arbejder på Nørrebro eller Østerbro.

Man kan selvfølgelig argumentere for, at man skifter arbejdsplads af principielle årsager, men så må man jo vægte, hvad der er vigtigst. De fleste ville nok foretrække de gode forhold og den gode stemning, og det burde du faktisk holde dig for god til at pege fingre af.

Nikita

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, tror de danske piger kan hjælpe, med at sætte deres priser ned, synes at prise er gået op uden at service nødvendigvis er har fået samme ryk op af...

Derfor bruger man udenlandske piger, så vil påstå at de danske piger er en del af problemet med handlet piger...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da en påstand der ville noget. En værre gang vås.

Det vil jeg dælme ikke ha på mine skuldre !!

Der er kun en grund til at der fortsat er handlede piger i DK og det er desværre, at der fortsat er mænd der besøger dem og støtter deres bagmænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sanne, hvad forstår Du ved en handlet pige ?

Hvor mange af de udenlandske pige er efter Din opfattelse/viden handlede ?

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, mener faktisk ikke det noget vås...

er vi enig om at det handler om penge?? som kunder skal betale...

siger ikke at det kun er piger skyld, men at de er en del af problemet, med at de sætter deres pris op...

prisen for sex, er almenlige vis rimelige høj i Dk.

det afhænger jo selvfølgelige af hvad vi mener luder er sammenligne med??

samt det grundlæggende er et problem at straffen for at handle med mennesker er for lav i DK.

samt er alle udlandske piger jo ikke handlet men fundet ud af, at de kan tjene mere i DK, og stadigvæk have laver priser end dansk pige...

kunder selvfølgelige har selvfølgelige også en del af skylden...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

En udenlandsk pige er IKKE lig en handlet pige. Det er også derfor jeg mener prøvemanden er på herrens mark med hans beskyldning mod de danske piger. Det skal stå jer mænd helt frit for at vælge de udenlandske piger frem for de danske pga prisen og fred være med det, MEN STØT FOR PIGERNES OG BRANCHENS SKYLD IKKE DE HANDLEDE PIGER !!!

Der er masser af dejlige udenlandske piger, som er her helt af egen fri vilje, og som er billigere end de danske piger. Besøg dem istedet. De handlede er her IKKE af egen fri vilje. Pigerne lever/arbejder ofte under skumle kår, i huse vi danskere for længst havde revet ned. Mens de stakkels piger laver det hårde arbejde, sidder der bagmænd på sidelinjen og tjener kassen. De tager langt størstedelen af hvad pigerne tjener, mens de forventer at pigerne arbejder 24/7.

Jeg skal ikke gøre mig klog på hvor mange af de udenlandske piger der er handlede. Og det kan være svært for gæsten at vurdere om pigen er her af de rette grunde. Dog kan jeg kun be jer mænd om at kigge på omgivelserne og bruge jeres sunde fornuft. Er I i tvivl om hvor vidt pigen er her af egen vilje, så gå igen. Tør/vil I ikke selv ringe til politiet om Jeres mistanke, så kan I til enhver tid kontakte mig, så skal jeg gå videre med sagen. Jeg har før hjulpet handlede piger der ufrivilligt var i faget og jeg gør det hjertens gerne igen. Hellere 150 opkald for meget til politiet end en for lidt.

Bagmændene vil fortsat få udenlandske piger til DK under falske forhåbninger og tvinge dem ind i faget. Denne kedelige tendens vil fortsætte nøjagtig lige så længe der er mænd der besøger de handlede piger. Det kan vi danske piger ganske enkelt ikke være skyld i uanset pris. TÆNK JER OM !!

Håber det var svar nok til dig Spunsen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...