Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
Balter skrev, den 11/7/2018 at 23:41:

Mængden af falske reviews på Eroguide er utrolig. Og hvis Eroguide ønsker at overleve, bør de gøre meget mere ved det....hmmm

Falder du over falske review, så anmeld dem til admin. Det gør du ved at klikke på anmeld indlæg, som kommer frem øverst til højre når du køre musen ind over et indlæg. Men bare fordi du ikke er enig i vurderingen af en pige, er det ikke nødvendigvis et falsk review. Det er ikke mit indtryk at der er voldsomt mange falske reviews her på boardet, og i de tilfælde hvor det er tydeligt at det er et falsk review, så plejre det at blive fjernet.

Hele denne diskution om falske reviews er imidlertid offtopic i denne tråd. Hvis du ønsker at diskuter det yderlig, så start en tråd i generel debat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knod skrev, den 15/7/2018 at 08:34:

Er der nogen der ha prøvet Anal sex  ,, sex uden condom med Am  eller Jenny  

 

Ha booked tid his Jenny til imorgen

Vil prøve Anal hvis hun siger ja til det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er rigtige god . Til  bj ( superfransk)

b2d, gfi , og måske andre ting agså . Men Anal hmmmmm  hun er amatør . Skal hjælpes hele tiden:blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
P Clock skrev, 1 time siden:

 

Er Am tilbage fra hendes ferie?

Er det så svært selv at tjekke hendes annonce på Annoncelight? Jeg er ret sikker på at hun nok skal få opdateret annoncen når hun er tilbage efter ferien … 

Del dette indlæg


Link til indlæg

så var det sku en skøn mandag sammen med AM igen igen hun kan bare sit kram sutter som en god drøm

knepper som en engle...

kommer jeg igen helt sikkert

prøv måske en 3er med Am og Meena....for satan de er gode sammen...,,,,......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Am er tilbage.. better than ever.... og slikke og pirre hendes røv og lade fingre gå på vandring er en drøm, mens hun sutter, slikker det bedste hun har lært

Del dette indlæg


Link til indlæg
chef123 skrev, for 7 minutter siden:

ØV ØV så kom dagen hvor Am ikke er i vejle mere.....

hun er taget nord på meget nord på

det måtte jo ske.....

Hvor langt nordpå

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, for 5 timer siden:

Nogen der ved hvor Vejle.? 

Ja, men eftersom adressen ikke oplyses i hendes annonce så må den heller ikke oplyses herinde jf. punkt. 3.2. i retningslinjerne: "Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen."

Du skal nok få oplyst adressen hvis du bestiller tid hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har møde denne smukke lækker thai kvinde et par gange og er aldrig gået derfra uden et kæmpe smil og tilfredsstillet 

Mega fræk og utrolig nærværende . Bookede thai massage og med fuldpakke.

Am er alle pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter min ”ØV” oplevelse med Nancy i Ikast, måtte jeg have oprejsning ved Am, hun performer altid.

Bestilte tid på SMS som altid, hun svare hurtigt og det er super nemt. På vejen til Vejle køre bliver jeg forsinket pga. noget vejarbejde, jeg skrev at jeg var forsinket og heldigvis var der tid til at jeg kom lidt senere.

Am giver et fantastisk blowjob, specielt føles det super godt, når hun køre tungen rundt på strengen, så jeg måtte stoppe hinde inden jeg kom i hindes mund, så på med kondomet og så ellers i gang i forskellige stillinger, jeg er vild med at tage hinde hårdt bagfra stående, mens hun kikker tilbage på en over hindes skulder. Jeg holdt ikke længe så af med kondomet og hinde på ryggen så jeg kunne kommer i hindes mund, samt ansigt. Der er hun bestemt ikke sart.

Mine bedste anbefalinger, hun er skøn og nummer et for tiden for mig.

https://annoncelight.dk/showad/257739

 

/Jyden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyden33 skrev, for 2 timer siden:

Efter min ”ØV” oplevelse med Nancy i Ikast, måtte jeg have oprejsning ved Am, hun performer altid.

Bestilte tid på SMS som altid, hun svare hurtigt og det er super nemt. På vejen til Vejle køre bliver jeg forsinket pga. noget vejarbejde, jeg skrev at jeg var forsinket og heldigvis var der tid til at jeg kom lidt senere.

Am giver et fantastisk blowjob, specielt føles det super godt, når hun køre tungen rundt på strengen, så jeg måtte stoppe hinde inden jeg kom i hindes mund, så på med kondomet og så ellers i gang i forskellige stillinger, jeg er vild med at tage hinde hårdt bagfra stående, mens hun kikker tilbage på en over hindes skulder. Jeg holdt ikke længe så af med kondomet og hinde på ryggen så jeg kunne kommer i hindes mund, samt ansigt. Der er hun bestemt ikke sart.

Mine bedste anbefalinger, hun er skøn og nummer et for tiden for mig.

https://annoncelight.dk/showad/257739

 

/Jyden

Hey @Jyden33

Super fin anmeldelse  :)

"hinde" staves "hende" bare til en anden gang, da du bruger ordet en del gange.  

Og ja samtykker. Am er en dejlig tøs <3

/4real 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...