Hop til indhold

Recommended Posts

Vil gerne anbefale Am i Vejle.

Besøgte hende først på aftenen - sød og flink petit pige - 27 år. Fik massage, fransk efterfulgt af et konge knald. Hun var godt stram, men lidt efter lidt kom vi i gang. Tog hende først på massagebriksen, men den passede ligesom ikke i højden, hvilket Am hurtigt så’ - hun hoppede om på alle 4 og jeg tog hende bagfra med udsigt til nogle flotte stramme baller. Kneppede hende bagefter i en lille sofa forfra - løftede hende op - alt imens jeg var oppe i hende og gav hende hende en hård ridetur så det klaskede og Am gav små hvin fra sig. Am spurgte om jeg var ved at komme, hvilket jeg ikke kunne benægte - jeg lagde hende igen på den alt for lave massagebriks trak mig ud og Am tog komdomet af og spillede min pik af. Jeg kom i adskillige kaskader ud over hende mave og små faste bryster - og helt op på hendes hage - jeg blev sgu næsten flov... Am tørrede sig lidt grinende af og tog en badekåbe på.

Nogle af de bedste 800 kr jeg har brugt i lang tid :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capstano skrev, for 5 timer siden:

Vil gerne anbefale Am i Vejle.

Besøgte hende først på aftenen - sød og flink petit pige - 27 år. Fik massage, fransk efterfulgt af et konge knald. Hun var godt stram, men lidt efter lidt kom vi i gang. Tog hende først på massagebriksen, men den passede ligesom ikke i højden, hvilket Am hurtigt så’ - hun hoppede om på alle 4 og jeg tog hende bagfra med udsigt til nogle flotte stramme baller. Kneppede hende bagefter i en lille sofa forfra - løftede hende op - alt imens jeg var oppe i hende og gav hende hende en hård ridetur så det klaskede og Am gav små hvin fra sig. Am spurgte om jeg var ved at komme, hvilket jeg ikke kunne benægte - jeg lagde hende igen på den alt for lave massagebriks trak mig ud og Am tog komdomet af og spillede min pik af. Jeg kom i adskillige kaskader ud over hende mave og små faste bryster - og helt op på hendes hage - jeg blev sgu næsten flov... Am tørrede sig lidt grinende af og tog en badekåbe på.

Nogle af de bedste 800 kr jeg har brugt i lang tid :-)

Thai?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Capstano skrev, for 50 minutter siden:

Jeps

Jamen så gør den sig nok bedre over hos Thaierne :P

ellers Tak for skriv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svært at få det hele til at falde på plads...

Så som sagt, er der en gratis plads til den som kan levere et diskret godt sted til Gb og lidt forfriskninger til folk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Jeg var forbi Am igen idag ( 4 gang på 1 1/2 måned ) ...Man er bare glad i låget når man går fra hende...hun er som jeg før har skrevet meget levende og lækker at kaste rundt med...så  da jeg kørte retur mod Kolding var det med et stort smil og vildt godt velvære som nu får efter et dejligt knald.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Ved ikke om hun tilbyder det - hun gør det ihvertilfald hver gang...Det synes jeg faktisk er det fede ved at besøge en thai - der er næsten aldrig problemer med superfransk og megafransk ..de gør det bare som værende helt naturligt ...:-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Hvorfor søren ringer du da ikke til hende da der jo er link til hende på denne tråd...?

Så har du et svar just like that ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter alle disse fine anmeldelser af Am skulle hun jo prøves.

Jeg vil sige at oplevelsen var meget lig det @Capstano beskriver. Det er nok hendes 'program' , men hvor gør hun det overbevisende - man får selv indtrykket af at være en præmietyr :-) når hun i 'doggy-stillingen' vender ansigtet op og kigger med sine dådyr øjne.

Når det hele så afsluttes med at hun kommer med i badeværelset, tager håndbruseren og skyller mig af, for derefter at tørre mig med håndklædet (kunne ikke selv få lov :-) ), ja så er det det hele værd (og til kun 1.000 kr.). Hun er virkelig fræk på den søde måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...