Hop til indhold

Recommended Posts

Så var jeg sku lige forbi dejlige AM i sidste uge igen

starter med noget godt massage.hun kan godt tage ved når man bare siger det til hende.hun var i en meget kort kjole som var faldet a hende så brugte hun hendes bryster og fisse til at gi massage med....fuck så måtte jeg om på ryggen og så var det ellers superfransk og bom bom til mig

kommer jeg igen

Ja når hun har tid

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chef123 skrev, for 4 timer siden:

Så var jeg sku lige forbi dejlige AM i sidste uge igen

starter med noget godt massage.hun kan godt tage ved når man bare siger det til hende.hun var i en meget kort kjole som var faldet a hende så brugte hun hendes bryster og fisse til at gi massage med....fuck så måtte jeg om på ryggen og så var det ellers superfransk og bom bom til mig

kommer jeg igen

Ja når hun har tid

 

Tror sagtens hun kan finde tid til dig op til flere gange om dagen :lol: Så find du bare opsparingen frem :lol: Du løber nok "tør" før hun gør. ;) 

/4real

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Er  hjemvendt  med smil på læben.Rigtig god gang massage (halvhård oliemassage).

Sluttede af med et håndjob som var usædvanligt frækt udført.meget professional på den god måde  var noget af det mest ophidsende jeg længe har prøvet, og så på hendes helt eget initiativ. :D:shock:

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så gik turen igen ind forbi Am. Som sidst jeg havde den glæde af hende så var det igen til UG med pil op ad. Dog havde hun sagt at hun ikke pga af problemer med halsen efter at have været syg ikke kunne give blowjob. Men til gengæld er hendes kropsmassage perfekt.

Men igen var det pengene vær.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det sidste stykke tid besøgt Am flere gange, og efter det sidste besøg i mandags må jeg sige at det er top klasse...

Am giver en god massage, men ærligt, det er ikke derfor jeg kommer... Tilbage den første gang, fandt hun hurtigt ud af mine behov. Hvad jeg kan li` og hvad jeg ikke kan li... Siden har det udviklet sig. Det hele starter normalt, men hun ved at jeg ikke kan holde fingrene for mig selv og efter et par søde afvisninger får jeg lov at pille. 2 min efter er hun nøgen og hun ryger op på briksen... Det er hendes tur til at få “massage”. Hun er med på legen og da jeg vender hende om på rykken, får hun et kys og jeg begynder stille og roligt at bevæge mig nedad med tungen. Am begynder at lege med sig selv og da jeg når derned skyder hun fissen op, våd og parat til at blive slikket. Hun følger med og kort efter kan jeg mærke hendes fisse pulsere og hun kommer i et brag.

Min tur. På med overfrakken, op på briksen og direkte ind i hende. Hun føles varm og tæt. Jeg kan mærke at hun er meget opmærksom på at det er mig der skal have det godt nu og efter et kort stykke tid vil hun ovenpå. Hurtig ind med den igen, kærlige kys, dybe “sorte” øjen, bid og nap i mine brystvorter, mens mine hænder er overalt på hendes krop. Hun ved at jeg kommer når hun gør det....men i mandags holdte hun mig der. Jeg kunne mærke hver eneste millimeter af hendes lille fisse og min orgasme var bare fantastisk. Hun pumpede mig tom...

Jeg forstår ikke hvordan hun kan klare at give os alle sådanne oplevelser, men for mig er hun en Ener og jeg kommer igen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Savner også at besøge Am men synes stedet blev lidt mærkeligt på et tidspunkt og Am virkede også lidt presset på en måde og vi har ellers altid haft god kemi. Så jeg ser mig lidt omkring efter et nyt sted at komme fast.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Honning Mis uhmmmm kan smage den i nu.....

holde nu kæft Am kan sit kram

hun kan både sin massage hårdt og dybt......

og ja hun kan osse sexe hårdt og dybt....

kommer jeg igen Ja på hendes bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på højbanetorvet , kom uanmeldt og troede at det var Gin der ville åbne men det var Am.

Den pige kan sexe i alle kunstens regler. Havde en dejlig time med fælles bad bagefter. Jeg kan kun anbefale. Bøjlen på tænderne er sgu lidt fræk, tænkte da hun gik ned på mig til blow at det ville blive blodpølse, men nøj hun kan sutte.

Eneste malurt var at der hang en bøde på bilen efter seancen. Fuck de skilte er forvirrende.Men det ved jeg til næste gang, for den kommer helt sikkert igen.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg har netop været forbi idag og fået en rigtig go massage af Am   Arbejde sammen med  Gin  Men også en ny pige jeg ik havde set før.  Jenny hedder hun , tror jeg smukt pige ( er der nogen der ha prøvet hende)

 

Massagen klarede hun næsten til UG og nogle af smerterne i ryggen forsvandt da også.

Men lillemanden den fik den helt store tur af hende og derefter bad sammen hvor der blev pjattet en del.Servicen er som altid i top og det samme med renlighed og massagen.

Fik massage og fuld pakke + 200 i drikkepenge og en kold soda med ned til bilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Igen - igen må jeg sige at jeg har haft en god oplevelse ved Am - tror det er 7 gang jeg har besøgt hende. Jeg var der idag kl 12.30 så hun kunne være frisk og frejdig som hun jo altid plejer at være...Har man god kemi med hende er man bare sikkert på en lækker oplevelse med god indlevelse og fræk sex. Sålænge hun er i Vejle orker jeg ikke at prøve andre for at blive skuffet. Så det var bare så skøn en tur at køre tilbage til Kolding med et mættet veltilfreds smil ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle de skønne indspark i tråden. Am er nu absolut på min liste over fremtidige frække oplevelser.
Men er der noget man skal vide, når man aldrig har været på "thai-massage" før?
Tips, tricks og sådan. Hvordan foregår det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, for 9 timer siden:

Tak for alle de skønne indspark i tråden. Am er nu absolut på min liste over fremtidige frække oplevelser.
Men er der noget man skal vide, når man aldrig har været på "thai-massage" før?
Tips, tricks og sådan. Hvordan foregår det?

Husk de kun snakker engelsk og det gør de meget hurtigt nogen gange. Og ellers bare vær en gentleman for den service man får er super. Hun klipper os mine negle på fødderne endda uden jeg har spurgt om det. Har en endda været så heldig at ta profilbilleder af AM engang. Men hun er alle pengene værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, den 2/5/2018 at 16:19:

Igen - igen må jeg sige at jeg har haft en god oplevelse ved Am - tror det er 7 gang jeg har besøgt hende. Jeg var der idag kl 12.30 så hun kunne være frisk og frejdig som hun jo altid plejer at være...Har man god kemi med hende er man bare sikkert på en lækker oplevelse med god indlevelse og fræk sex. Sålænge hun er i Vejle orker jeg ikke at prøve andre for at blive skuffet. Så det var bare så skøn en tur at køre tilbage til Kolding med et mættet veltilfreds smil ...

Besøgte dette  sted for nogle dage siden, og fik en dejlig massage af den meget søde Am hende på de  billeder på Annoncelight

 

 

Stedet er ser ret  nyt ud.og er derfor rigtigt pænt, lyst og rent. Masser af hygge og service og rene håndklæder, som der ofte er på nye steder. Hende jeg fik massage af var supersød, og talte  godt engelsk . Hun gav en fræk og erotisk massage, og en fræk afslutning med god øjenkontakt og masser af tid og tilstedeværelse. 

 

Klart et sted jeg skal prøve snart igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hott dog skrev, for 9 minutter siden:

på fridag have ha bestil tid til trekant Am & Jenny :eek::P

 Vil kom med rapport 

Hvad skal du så slippe for det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hott dog skrev, den 10/5/2018 at 08:45:

Ved ikke endnu , 

Jeg er efterhånden stamkunde ,

mon ikk få en  gode pris’ 

 

Hvordan gik det så ;-)? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...