Hop til indhold

Recommended Posts

 
  • advertisement_alt

     


  •  


  •  
  •  Nu er på tide med en anmeldelse om trekant med Am og Jenny


  •  
  • Det var perfect  start på dagen. Jeg var været hos Am i fredags .Og jeg må sige, JEG blev IKKE skuffet. Havde ringet i forvejen for, at siikre mig de var der AM og Jenny. Kommer som aftalt, bliver mødt med smil - og jeg syntes som andre her, at nok kan det være fedt med en ung massør - men når det er i den mere erfarende ende af dåbsattesten, så ved de noget mere o g må sige - Am kan nogle tricks.

 

Dejligt (meget varmt) pænt lokale, blev budt på en vand - som vi dog først nød senere. Klædte mig af, lagde mig på briksen med store forventninger. Am kom ind og vi snakkede lidt om løst og fast -  jeg bud 1400 kr for 30 min og hun nikkede ja, få minutter sener kom jJenny også

Pigerne er virker meget på. Det kan være kemien var der, men selvfølgelig kan det osse bare være skuespil. Jeg synes i hvertfald der var en rigtig god stemning. De kunne lide hvad de så og så kunne jeg. 

 det er altid en god begyndelse. Pigerne taler Engelsk, det er set bedre men det var fint muligt at fire  en fornuftig samtale. 

 Kort fortalt så sutter de begge godt, men især Am var god. Hun var næsten ved at få mig til at komme efter 10-15 min, men holdt heldigvis pause for at omrokere lidt. 

De smagte begge dejligt af kvinde og kunne lide at blive slikket

Am kysser med tunge, det gjorde Jenny også

Begge er dejligt stramme i skeden og Jenny kunne tage mig helt i bund. AM skulle jeg noget mere forsigtig med. 

Am arbejder rigtig godt med og kan lide og få pik. Så jeg behøvede bare at holde mig i ro mens hun vred sig på mig. Skønt.

 

Pigerne hyggede sig, med thai kommentarer efterfulgt af glimt i øjet og crække fnis. 

 de To dejlige piger, der kæler, kysser og krammer, slikker og ridder, begge to aktivt deltagende og ivrige efter at behage, det var 30 minutter i himlen, plus al den tid det tager, at lande igen efter sådan en oplevelse.

 

Jeg var så liderlig under hele seancen, og var ved at komme flere gange (især ved Am læber og tunge). Kunne godt mærke at jeg ikke havde fået fisse flere dag,men heldigvis lå pauserne rigtigt for mig, (jeg tror det var tilfældigt) så jeg holdt i 30 min inden jeg kom i en mega udløsning. 

 

Lidt cool down massage og så et bad. Jeg var der i ca 45min

 

 

Oplevelse: 9/10 fik mere end først beregnet/forventet. 

 

Gentagelse:  ja, ja 100%

 Prisen 1400kr for 30 min men de fik 100 tips også

Alt i Alt en rigtig god positiv oplevelse. :-P

 

 

 

 

 

 

 

 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

en god onsdag

var forbi til en trekant med disse super kvinder AM og Jenny...fik en time

ville ikke skrive så meget om sexen....men hold nu kæft de kan deres kram....smiler i nu her fredag morgen...

de er helt sikkert et besøg mere værd......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, den 14/5/2018 at 07:50:

Tak for anmeldelse. 

Troede ikke Am og Jenny arbejdede samme sted. Eller er der to der hedder Jenny i vejle?

Hos Heng Heng er der en der hedder Jenny der hed Susan før

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ang pris for en time med 2 piger

ring nu og spørg dem...

alt handler snart om pris her inde.hvordan ser hun ud har hun store patter

ta nu bare kontakt til de søde thaipiger

Am/jenny er hver en krone værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
chef123 skrev, for 11 timer siden:

Hej ang pris for en time med 2 piger

ring nu og spørg dem...

alt handler snart om pris her inde.hvordan ser hun ud har hun store patter

ta nu bare kontakt til de søde thaipiger

Am/jenny er hver en krone værd

Er fuldstændigt enig. Har selv en time med dem næste mandag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne på Heng Heng er dejlige, men i mit hovede er der ingen tvivl...der er ingen i Vejle som kommer i nærheden af Am

Hun er sød, dejlig , fræk og så er hun “din” mens du er der. Det er når du bliver modtaget, på briksen og bagefter i badet. Jeg kender ingen som hende. I dag testede hun endda mine grænser en lille smugle. Resultatet, ja det kender vi jo, men måden hun kom helt ned til mig, trykkede sin livmormund ned mod min pik, præcist lod sine brystvorter røre min krop og så mig dybt ind i øjnene og sagde “give it to me babe” fik bare det hele til at eksplodere. Husker ikke sidst jeg er kommet så hårdt....

I den seneste tid har jeg shoppet lidt rundt i Vejle. Det var en fejl....Så længe vi har Am, så har hun mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balter skrev, den 10/4/2018 at 18:59:

Jeg har det sidste stykke tid besøgt Am flere gange, og efter det sidste besøg i mandags må jeg sige at det er top klasse...

Am giver en god massage, men ærligt, det er ikke derfor jeg kommer... Tilbage den første gang, fandt hun hurtigt ud af mine behov. Hvad jeg kan li` og hvad jeg ikke kan li... Siden har det udviklet sig. Det hele starter normalt, men hun ved at jeg ikke kan holde fingrene for mig selv og efter et par søde afvisninger får jeg lov at pille. 2 min efter er hun nøgen og hun ryger op på briksen... Det er hendes tur til at få “massage”. Hun er med på legen og da jeg vender hende om på rykken, får hun et kys og jeg begynder stille og roligt at bevæge mig nedad med tungen. Am begynder at lege med sig selv og da jeg når derned skyder hun fissen op, våd og parat til at blive slikket. Hun følger med og kort efter kan jeg mærke hendes fisse pulsere og hun kommer i et brag.

Min tur. På med overfrakken, op på briksen og direkte ind i hende. Hun føles varm og tæt. Jeg kan mærke at hun er meget opmærksom på at det er mig der skal have det godt nu og efter et kort stykke tid vil hun ovenpå. Hurtig ind med den igen, kærlige kys, dybe “sorte” øjen, bid og nap i mine brystvorter, mens mine hænder er overalt på hendes krop. Hun ved at jeg kommer når hun gør det....men i mandags holdte hun mig der. Jeg kunne mærke hver eneste millimeter af hendes lille fisse og min orgasme var bare fantastisk. Hun pumpede mig tom...

Jeg forstår ikke hvordan hun kan klare at give os alle sådanne oplevelser, men for mig er hun en Ener og jeg kommer igen....

Nogen der ved , hvorfor de er lokket ?

:?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
chef123 skrev, for 8 timer siden:

De har sku da ikke lukket

Jeg ved med sikkerhed at der var lukket fredag d. 1. og så vidt jeg ved så var der lukket hele weekenden, så jo, de havde sgu lukket … 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu prøvet Am og hun gør ikke noget for mig. Super sød pige og det, men hendes bj og selve sexen er på INGEN måder lig eller tæt på Jenny. Ihvertfald for mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capstano skrev, den 9/1/2018 at 16:03:

Vil gerne anbefale Am i Vejle.

Besøgte hende først på aftenen - sød og flink petit pige - 27 år. Fik massage, fransk efterfulgt af et konge knald. Hun var godt stram, men lidt efter lidt kom vi i gang. Tog hende først på massagebriksen, men den passede ligesom ikke i højden, hvilket Am hurtigt så’ - hun hoppede om på alle 4 og jeg tog hende bagfra med udsigt til nogle flotte stramme baller. Kneppede hende bagefter i en lille sofa forfra - løftede hende op - alt imens jeg var oppe i hende og gav hende hende en hård ridetur så det klaskede og Am gav små hvin fra sig. Am spurgte om jeg var ved at komme, hvilket jeg ikke kunne benægte - jeg lagde hende igen på den alt for lave massagebriks trak mig ud og Am tog komdomet af og spillede min pik af. Jeg kom i adskillige kaskader ud over hende mave og små faste bryster - og helt op på hendes hage - jeg blev sgu næsten flov... Am tørrede sig lidt grinende af og tog en badekåbe på.

Nogle af de bedste 800 kr jeg har brugt i lang ti:Pd :-)

 

Jeg har været forbi Am   Sidste uge.Og hun er helt fantastisk.

Jeg ankom som aftalt kl. 11, 

  

Men jeg bestilte en time hos AM.hvilket jeg betalte 1000kr. for. Jeg tog et hurtigt bad, hvorefter AM gjorde det samme. Og hvad AM udseende angår, er hun vidunderlig. hun er virkelig smuk. Brysterne er gode og de 28 angivede år skal nok passe. 

Efter vi afsluttede massagen .startede hun med at give mig en rigtig god gang fransk uden gummi. Jeg fik hende om i en 69'er, hvorefter det kun var mig, der slikkede hende. Efter et stykke tid med dette fik jeg kondom på pikken, og så gik vi ellers i gang.


Vi startede stille og roligt .hvor vi også kyssede en del, hvilket hun gør rigtig godt. Godt med tunge,  De næste 30-45 minutter gik ellers med sex i alle tænkelige stillinger, og hun virkede som om, hun nød det rigtig meget. Hun havde dog lidt svært ved at give slip, når det var rigtig godt og hun var ved at miste kontrollen. - 

Efter en 40 minutters tid begyndte hun desværre at blive Træt ,  Vi tog nogle pauser, hvor hun hellere ville give mig fransk - hvilket hun altså gør rigtig godt - og jeg spurgte et par gange, om vi skulle stoppe, og at det var helt okay med mig, hvis hun gerne ville stoppe. Hun slog det dog hen, hvorefter vi knaldede videre.

Det endte med, at hun suttede den af på mig, hvorefter jeg kom i store kaskader. Vi var begge godt våde af sved, så vi sluttede af med at bade på skift.

 

Jeg har kun positivt at sige om Am. Hun er fucking hot, god til at knalde .:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balter skrev, den 28/5/2018 at 23:28:

Pigerne på Heng Heng er dejlige, men i mit hovede er der ingen tvivl...der er ingen i Vejle som kommer i nærheden af Am

Hun er sød, dejlig , fræk og så er hun “din” mens du er der. Det er når du bliver modtaget, på briksen og bagefter i badet. Jeg kender ingen som hende. I dag testede hun endda mine grænser en lille smugle. Resultatet, ja det kender vi jo, men måden hun kom helt ned til mig, trykkede sin livmormund ned mod min pik, præcist lod sine brystvorter røre min krop og så mig dybt ind i øjnene og sagde “give it to me babe” fik bare det hele til at eksplodere. Husker ikke sidst jeg er kommet så hårdt....

I den seneste tid har jeg shoppet lidt rundt i Vejle. Det var en fejl....Så længe vi har Am, så har hun mig...

 

Jeg har besøgt denne smukke AM et par gange før,jeg synes hun er så fantastisk lækker og samtidig supersød at snakke med . så denne gang måtte jeg bare ha hende med kys og knus og blid kærestesex i min 1 time

 Og jeg blev ikke skuffet, hun smeltede ind til mig i de kærligste dybe kys , jeg fik fransk ( ikke super ) så englene sang,, det er bare fantastisk, og gav hende tilbage i en lækker omgang 69. Hvor er en lyserød mis mellem et par smuke lækret  ben dog bare et smukt syn, og hun smager dejligt, både missen og munden. 

 

Så hoppede jeg på hende bagfra, og kørte løs med et godt greb om hendes helt fine talje og selvfølgelig var jeg så tændt at jeg kom alt for hurtigt, grrrrr, men sådan er det nogengange 

 

Det tog den søde pige med et smil, og trøstede mig med en gang dejlig rygmassage og så en sidste omgang kæle, kysse, nusse snakke, så jeg faktisk var klar til en gang til, men selvfølgelig var tiden gået. Vi kyssede farvel og jeg smuttede lykkelig hjem.

 

Jeg gav 1000(+200)tips for min GFE,  massage,fransk og dansk, og da jeg kom udenfor så jeg hun havde givet mig lidt ekstra tid, for jeg havde været der 70 min. Hun er bestemt ikke den billigste pige jeg har mødt, men hun er det hele værd, hver gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trekant skrev, den 18/6/2018 at 11:49:
 

Jeg har været forbi Am   Sidste uge.Og hun er helt fantastisk.

Jeg ankom som aftalt kl. 11, 

  

Men jeg bestilte en time hos AM.hvilket jeg betalte 1000kr. for. Jeg tog et hurtigt bad, hvorefter AM gjorde det samme. Og hvad AM udseende angår, er hun vidunderlig. hun er virkelig smuk. Brysterne er gode og de 28 angivede år skal nok passe. 

Efter vi afsluttede massagen .startede hun med at give mig en rigtig god gang fransk uden gummi. Jeg fik hende om i en 69'er, hvorefter det kun var mig, der slikkede hende. Efter et stykke tid med dette fik jeg kondom på pikken, og så gik vi ellers i gang.


Vi startede stille og roligt .hvor vi også kyssede en del, hvilket hun gør rigtig godt. Godt med tunge,  De næste 30-45 minutter gik ellers med sex i alle tænkelige stillinger, og hun virkede som om, hun nød det rigtig meget. Hun havde dog lidt svært ved at give slip, når det var rigtig godt og hun var ved at miste kontrollen. - 

Efter en 40 minutters tid begyndte hun desværre at blive Træt ,  Vi tog nogle pauser, hvor hun hellere ville give mig fransk - hvilket hun altså gør rigtig godt - og jeg spurgte et par gange, om vi skulle stoppe, og at det var helt okay med mig, hvis hun gerne ville stoppe. Hun slog det dog hen, hvorefter vi knaldede videre.

Det endte med, at hun suttede den af på mig, hvorefter jeg kom i store kaskader. Vi var begge godt våde af sved, så vi sluttede af med at bade på skift.

 

Jeg har kun positivt at sige om Am. Hun er fucking hot, god til at knalde .:P

Laver  de ( Am , Jenny) Anal sex? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej til alle der kan lide et godt Thai sex

Am er i min verden den bedst til det hun laver

altid sød og glad 

det virker som om hun nyder hvad hun laver

jeg er en sikker gæst igen og igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet en trekant med Am & Jenny, startede først ud med 30 min med Am og derefter 30 min med dem begge 2. Det var en rigtig god og dejlig omgang, men forstår ikke folks facination med Am, bevares hun er da meget sød men hun gjorde ikke rigtigt mig "noget". Hvorimod Jenny lige fik mig i stødet som hun plejer :P. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen forbi Am og ja igen et 10tal for god service

måske der bare er kemi...ved det ikke men kommer da igen

har osse prøvet Am og jenny 2 gange....men ja det var jo osse meget godt...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mængden af falske reviews på Eroguide er utrolig. Og hvis Eroguide ønsker at overleve, bør de gøre meget mere ved det....hmmm

Hele mit liv har sex haft noget med kemi at gøre....men samtidigt anerkender jeg at Am er en af de piger virkeligt gør sit bedste for at tilfredsstille sine kunder. Hver jeg har været der har det været fantastisk...og jeg kommer gerne igen

Am er en af de få der virkelig kan få den op og ringe...utroligt så vildt det har været...så hvis det ikke virker for dig, så find en anden. Når man kigger på din profil, så virker det jo som om du har kneppet det halve af Thailand, så hvorfor er det lige du har brug for at ned gøre hende.....fatter det ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balter skrev, for 7 timer siden:

Mængden af falske reviews på Eroguide er utrolig. Og hvis Eroguide ønsker at overleve, bør de gøre meget mere ved det....hmmm

Hele mit liv har sex haft noget med kemi at gøre....men samtidigt anerkender jeg at Am er en af de piger virkeligt gør sit bedste for at tilfredsstille sine kunder. Hver jeg har været der har det været fantastisk...og jeg kommer gerne igen

Am er en af de få der virkelig kan få den op og ringe...utroligt så vildt det har været...så hvis det ikke virker for dig, så find en anden. Når man kigger på din profil, så virker det jo som om du har kneppet det halve af Thailand, så hvorfor er det lige du har brug for at ned gøre hende.....fatter det ikke

Hvem skriver du til?. Og personligt har jeg prøvet Am og synes ikke hun var noget specielt. Men hvor jenny hvorimod hun var. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...