Hop til indhold
BennyBom

Fuck, jeg har dummet mig (uden kondom)

Recommended Posts

Nu er jeg jo sådan set lidt af en drillepind, jeg kan jo bare ikke lade være og jeg tror der er mindst 78 streger om emnet...fuck...hvad gør jeg....bla bla bla

Jamen øvelsen er jo ikke så svær, får du suttet rulle uden gummi, eller dyppet dilleren uden eller gummiet går, så er det op til dovteren....alternativet (nej ikke partiet, selv om deres formand er latterlig)....er jo værre....

JUBI.....jeg har fået hiv...aids...gnorre...syfeliss....eller andet spændene...jeg skal hjem og dele ud.....så er der sku først rundbords-samtale!

eller

JUBI...jeg flytter ud på en øde ø og dyrker min pik

Har du nosser nok til at dyrke sex, har du også nosser til at gå op til doktoren.....(er det en dame-doktor rør hun måske ved den og det er gratis) :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 8 minutter siden:

Nu er jeg jo sådan set lidt af en drillepind, jeg kan jo bare ikke lade være og jeg tror der er mindst 78 streger om emnet...fuck...hvad gør jeg....bla bla bla

Jamen øvelsen er jo ikke så svær, får du suttet rulle uden gummi, eller dyppet dilleren uden eller gummiet går, så er det op til dovteren....alternativet (nej ikke partiet, selv om deres formand er latterlig)....er jo værre....

JUBI.....jeg har fået hiv...aids...gnorre...syfeliss....eller andet spændene...jeg skal hjem og dele ud.....så er der sku først rundbords-samtale!

eller

JUBI...jeg flytter ud på en øde ø og dyrker min pik

Har du nosser nok til at dyrke sex, har du også nosser til at gå op til doktoren.....(er det en dame-doktor rør hun måske ved den og det er gratis) :wub:

Ja eller smut i Bauhaus og køb en grensaks, så sker det ikke en anden gang.... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Sparkster skrev, for 53 minutter siden:

Og du blander dig i alt... skal vi ikke tilgive hele vejen rundt.

http://www.auh.dk/om-auh/afdelinger/hud-og-konssygdomme/konssygdomme/sadan-far-du-en-tid/

Det er anonymt ;) så du må tage turen fra Randers... jeg ved ikke om der er noget tættere på dig, men den i Århus har jeg ahøm hørt om... jeg hader studie-byer...

Det var en joke ! Hvilandre har forstået !

Og alt nejnej det har jeg ikke tid til

Redigeret af kmd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pamela skrev, for 2 timer siden:

Jeg indrømmer jeg er dum :mellow: Men gider i ikke forklare mig hvorfor i så gerne vil knalde os uden kondom???

Vi ved jo der er mulighed for div sygedomme, i kan få og vi kan få.

Ja dumme mig at jeg ikke forstår det.

Nej, du er på igen måde dum. 

Tror vi er mange, også mænd, som ikke forstår det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nybegynder2017

Jeg er enig. Sex er en ting vi alle kan li , men at dyrke uden kondom med en gp et decideret farligt for ikke at sige dumt. Jeg er sikker på, at der er mange mænd, der trods alt tænker med det store hoved i sådanne situationer. Dette er ikke ment som et angreb på tråd starter, men mere en konklusion af min holdning til, at mange tigger eller spørger  om sex uden kondom. Personligt ville jeg alsrig besøge en gp det tilbød det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Samson skrev, for 4 timer siden:

Start med at købe en kur mod klamydia/gonore på en af de engelske online apoteker. Nogle af den kan levere allerede i morgen.. det koster dig nok 1000 kr for en kur der er gratis eller koster 30kr herhjemme

Alene lægens test afgør, om du er smittet med noget eller ej !

Selv at fuske med diverse testkits købt på nettet eller diverse medicinske kure ditto, er sgu, helt ærligt, en dårlig ide - navnlig da hvis man slet ikke er smittet...

Dit råd til TS burde, efter min mening, have været anderledes - navnlig fordi at du med dit svar giver legitimitet til, at man da bare kan fuske selv, hvis uheldet er ude...

Lady Cherie skrev, for 3 timer siden:

Har du nosser nok til at dyrke sex, har du også nosser til at gå op til doktoren.....(er det en dame-doktor rør hun måske ved den og det er gratis) :wub:

NEMLIG...

Keine hexeirei, nur behändigkeit...

Alle og enhver der er seksuelt aktive burde regelmæssigt lade sig teste - for statistikken viser jo at en del går rundt med diverse seksuelt overførte sygdomme, uden at de rent faktisk ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BennyBom skrev, for 10 timer siden:

Jeg var sammen med en GP og var noget oppe og køre. Jeg mistede rejsningen da gummi kom på. Så kom det af og vi hyggede på andre måder, men det endte med (et kort)samleje uden kondom og nu er jeg ved at skide i bukserne.. jeg er gift. Jeg er vel nødt til at teste, kan man købe komplet test sæt nogen steder og hvornår kan man tage disse tests?
Jeg ved jeg har dummet mig big time, men jeg vil meget gerne have hjælp :/

Ro på nu. Gå ikke i spagat over andres oprevne kommentarer.

Glædespiger er pinligt klar over den risiko, der er forbundet med deres erhverv, så med de jævnlige undersøgelser, som de seriøse lader sig underkaste, vil jeg mene, at risikoen er langt mindre, end hvis du går ud i byen en fredag aften og samler en tilfældig op. Eller falder for et ungarnsk kortidsophold.

Jeg forstår imidlertid godt din kvide:

Jeg besøgte i maj 15 en kvindelig massør, hvor drifterne efterhånden tog så megen overhånd, at jeg pludselig så mig selv ligge imellem hendes ben med en gnidende dolk, der nu helt ubesværet – og så langt fremme i processen uden protester – gled helt op for så til sidst at aflevere sin skyldighed.

Tre måneder efter fik jeg et usnderligt sår på Pillerik, og gik efter nogen (læs: en hel del) tøven ned til lægen – det kunne jo være en grim syffert, efter hvad jeg havde kunnet læse mig til på diverse sites.

Lægen kiggede lidt, og hun konkluderede derefter bramfrit: "Jeg tror, at du onanerer ret meget, for det her ligner ikke en syffert, men et decideret friktionssår".

Det var en lettelse at få at vide. Men hvad tænker nu ikke min faste glædespige, hvis hun læser dette?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
happycamper skrev, for 16 timer siden:

han skriver bare han er gift...

Ja jeg glemte at sætte et ? Efter ægteskab....:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BennyBom skrev, for 20 timer siden:

Jeg var sammen med en GP og var noget oppe og køre. Jeg mistede rejsningen da gummi kom på. Så kom det af og vi hyggede på andre måder, men det endte med (et kort)samleje uden kondom og nu er jeg ved at skide i bukserne.. jeg er gift. Jeg er vel nødt til at teste, kan man købe komplet test sæt nogen steder og hvornår kan man tage disse tests?
Jeg ved jeg har dummet mig big time, men jeg vil meget gerne have hjælp :/

Hvor er det underligt, at der er så mange der føler behov for lige at være lidt fordømmende eller nedladende. Jeg besøger jævnligt GP'ere. Jeg har aldrig tidligere dyrket sex uden kondom. Jeg ved ikke rigtig hvad der gik galt, men det gjorde det altså. Og nu lider jeg så af en alvorlig gang bondeanger.
Jeg er gift og elsker min frue meget højt. Men... hun har ingen eller meget lidt lyst til sex, så derfor...
Egen læge er ikke en option, for han er i familie med fruen.
Til alle jer der fordømmer på livet løs; har I aldrig begået en dumhed, hvor at i ved eftertanke godt vidste at det her var ikke godt? Hvis ikke, så tillykke til jer. Jeg er kun et menneske og drifterne tog over et øjeblik, hvor hjernen tilsyneladende var gået i standby.
BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
BennyBom skrev, for 25 minutter siden:

Hvor er det underligt, at der er så mange der føler behov for lige at være lidt fordømmende eller nedladende. Jeg besøger jævnligt GP'ere. Jeg har aldrig tidligere dyrket sex uden kondom. Jeg ved ikke rigtig hvad der gik galt, men det gjorde det altså. Og nu lider jeg så af en alvorlig gang bondeanger.
Jeg er gift og elsker min frue meget højt. Men... hun har ingen eller meget lidt lyst til sex, så derfor...
Egen læge er ikke en option, for han er i familie med fruen.
Til alle jer der fordømmer på livet løs; har I aldrig begået en dumhed, hvor at i ved eftertanke godt vidste at det her var ikke godt? Hvis ikke, så tillykke til jer. Jeg er kun et menneske og drifterne tog over et øjeblik, hvor hjernen tilsyneladende var gået i standby.
BB

@BennyBom. Kan se du har været på denne side i ca 3½år. Så det kan vel ikke komme som den store overraskelse at sætningen "uden kondom" fremkalder dundertaler, eder og forbandelser. Og så er det ligegyldigt i hvilken forbindelse. 

Hvis du havde forventet, eller håbet på, sympati, trøst, forståelse eller et verbalt beroligende middel mod din bondeanger, burde du være klogere end at poste det her. Just saying :) 

Du er er langt fra den første og vil være langt fra den sidste, der kaster terningerne og håber på det bedste. Tag det nu roligt. Gå op på en klinik og få taget den blodprøve mm. Sexafholdenhed med din kone er åbenbart ikke noget problem. Så er det et problem mindre.

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pamela skrev, for 22 timer siden:

Jeg indrømmer jeg er dum :mellow: Men gider i ikke forklare mig hvorfor i så gerne vil knalde os uden kondom???

Vi ved jo der er mulighed for div sygedomme, i kan få og vi kan få.

Ja dumme mig at jeg ikke forstår det.

der er desværre penge i møget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pamela skrev, for 22 timer siden:

Jeg indrømmer jeg er dum :mellow: Men gider i ikke forklare mig hvorfor i så gerne vil knalde os uden kondom???

Vi ved jo der er mulighed for div sygedomme, i kan få og vi kan få.

Ja dumme mig at jeg ikke forstår det.

Jeg kan ikke sige hvorfor nogen gerne vil knalde GP'ere uden kondom, men jeg kan sagtens sige hvorfor jeg helst vil knalde uden kondom, sex er bare 10.000 gange bedre uden kondom end med kondom (for mig ihvertfald). 

Derfor er sex'en på hjemmefronten også noget helt andet end den jeg får ind imellem hos GP'ere. Det er to vidt forskellige kategorier, og kan dårligt sammnelignes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
BennyBom skrev, for 5 timer siden:

Hvor er det underligt, at der er så mange der føler behov for lige at være lidt fordømmende eller nedladende. Jeg besøger jævnligt GP'ere. Jeg har aldrig tidligere dyrket sex uden kondom. Jeg ved ikke rigtig hvad der gik galt, men det gjorde det altså. Og nu lider jeg så af en alvorlig gang bondeanger.
Jeg er gift og elsker min frue meget højt. Men... hun har ingen eller meget lidt lyst til sex, så derfor...
Egen læge er ikke en option, for han er i familie med fruen.
Til alle jer der fordømmer på livet løs; har I aldrig begået en dumhed, hvor at i ved eftertanke godt vidste at det her var ikke godt? Hvis ikke, så tillykke til jer. Jeg er kun et menneske og drifterne tog over et øjeblik, hvor hjernen tilsyneladende var gået i standby.
BB

Jeg fordømmer på ingen måde hvad du har gjort - du er menneske, og det du har gjort er bare menneskeligt (som du selv skriver)...

Men du har nu også, bondeanger og er sikkert også bange for konsekvenserne af, hvis du nu skulle være smittet med noget - igen er du her menneske og dine tanker blot menneskelige...

Du kunne vælge at være ligeglad, men er det ikke...hatten af for det.

Med det du nu skriver nu, beder du indlysende om et godt råd herinde.

Mit råd til dig er, som jeg tidligere skrev, at du bliver tjekket hos en rigtig læge.

At din egen læge er i familie med din kone, burde ikke være et problem, thi han har principielt fuldstændig tavshedspligt om alt hvad der har med dig at gøre - men vælger han at bryde denne, som det før er set, er det definitivt noget svineri...:angry:

Af den grund, som jeg i øvrigt personligt kan nikke genkendende til, synes jeg enten:

1. At du skal bede om fuldstændig anonymitet på en af de klinikker der findes til smitteudredning i DK.

Så vidt jeg husker kan du få lov til at være anonym - til trods for CPR register og den centrale lagring af sundhedsoplysningerne, der sker i dag, og som alle sundhedsfaglige personer derfor potentielt, lovligt eller ulovligt, kan skaffe sig adgang til i al fremtid. Forklar din særlige situation med familieskabet med din egen læge, så de ved hvordan de kan sikre dig anonymiteten( det er næppe første gang de hører om problemet).

eller

2. At du muligvis kan vælge at være selvbetaler hos en privat læge eller klinik i et andet land i nærheden af DK, f.eks. Sverige, Tyskland, og få taget prøverne her under anonyme, men tillidsfulde forhold.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Anilingus skrev, for 9 minutter siden:

Så vidt jeg husker kan du få lov til at være anonym - til trods for CPR register og den centrale lagring af sundhedsoplysningerne

Det er helt korrekt, du kan være 100% anonym... eller det påstod de i hvert fald. Fik af vide at mine læge - som er en familie-ven (hvilket er dumt) ikke ville kunne søge oplysningerne frem.

BennyBom skrev, for 5 timer siden:

Hvor er det underligt, at der er så mange der føler behov for lige at være lidt fordømmende eller nedladende

Det er faktisk ikke særligt underligt, du kender helt sikkert typen fra din omgangskreds eller dit arbejde... ham/hende fjolset der altid ved bedre og råber og skriger op omkring det ved hver mulighed. Det skyldes primært lavt selvværd, eller en personlighedsafvigende adfærd (narcissister) - min klare anbefaling er at ignorer... ellers ender du lige så bitter som mig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når vi beslutter os for at opsøge en glædespige, så løber vi en sundhedsmæssig risiko – og glædespigen løber en risiko, hver gang hun modtager en kunde. Vi reducerer denne risiko væsentligt for hinanden ved at bruge kondom, men vi fjerner ikke risikoen.

At have sex med andre end en fast partner, hvor begge er sunde og raske, medfører altid en sundhedsrisiko.

Ud fra det som @BennyBom fortælle tror jeg stadig at risikoen er lille, men han bør for god ordens skyld gå til sin læge eller – mere anonymt – på en klinik for kønssygdomme. Hvis man bor i Københavnsområdet, kan man trygt henvende sig på Klinik for Kønssygdomme på Bispebjerg Hospital, og jeg vil tro at der findes lignende klinikker andre steder i landet. 

Jeg håber at glædespigerne i almindelighed lader sig regelmæssigt undersøge, men jeg ved det ikke. Min fornemmelse er desværre at mange springer over – men det gælder også blandt kunderne.

Hvis man er glædespige eller aktiv kunde, så bør man lade sig undersøge reglmæssigt.

Jeg er selv blevet testet omkring 20 gange, og jeg kan kun opfordre til at man lader sig teste: det er en meget opløftende fornemmelse, når man ikke fejler noget. Og skulle man have været uheldig, så er man tidligt ude – og hjælpen er klar.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, den 23/11/2017 at 22:30:

Alene lægens test afgør, om du er smittet med noget eller ej !

Selv at fuske med diverse testkits købt på nettet eller diverse medicinske kure ditto, er sgu, helt ærligt, en dårlig ide - navnlig da hvis man slet ikke er smittet...

Dit råd til TS burde, efter min mening, have været anderledes - navnlig fordi at du med dit svar giver legitimitet til, at man da bare kan fuske selv, hvis uheldet er ude...

NEMLIG...

Keine hexeirei, nur behändigkeit...

Alle og enhver der er seksuelt aktive burde regelmæssigt lade sig teste - for statistikken viser jo at en del går rundt med diverse seksuelt overførte sygdomme, uden at de rent faktisk ved det.

Egentlig giver jeg dig ret. Grunden til at jeg netop nævner engelske apoteker, er at de vel er kontrolleret på samme måde som den herhjemme, og forhandler de samme præparater.

Generelt skal man ikke tage antibiotika hver gang man er i gang i tvivl om det mindste. Men en enkelt gang skader vel ikke. Jeg kender da også til en i øvrigt, hvor læge havde givet behandling sammen med testen. Som i øvrigt viste sig at være negativ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes
Iscenesat Virkelighed skrev, den 23/11/2017 at 16:35:

Det sker desværre, at kondomet går i stykker, mén Gudskelov hverken tit eller ofte.

Nu er HIV jo ikke det eneste, han kan risikerer at være blevet smittet med. Sandsynligheden, for at være blevet smittet med klamydia er nok i virkeligheden større. 

Trådstarter; Uanset, så er lægen en fremragende idé! Hold dig fra div. hjemmetest. 

Jeg er helt enig men Iscenesat virkelighed, sandsynlighed for feks klamydia er ved ubeskyttet samleje er væsentlig større en feks hiv, faktisk er hiv meget svær at overføre da det skal have adgang til blodbanen. 

Man kan blive testet anonymt på bisbebjerg veneklinik for kønssygdomme .

Mistanke om hiv er testen pålydelig efter 4 uger ( der testes med en kombi test )

mistanke om feks gonera og klamydia er testen pålydelig efter 3 uger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Jeg kom lige i tanke om sundhed.dk hjemmesiden, der står jo alle prøve resultater som fortages af hospitaler, læger osv. Og hvis i så fald du Bennybom, bliver registreret ved en prøve med navn og CPR, så må Sundhedsjournalerne i sundhed.dk også have det.

Det jeg ville med dette indlæg er bare, at jeg er i tvivl om din læge (som er i familie med din hustru) ikke alligevel vil kunne se dine prøver!?

Det var bare én enkelt detalje som sprang i øjet, da jeg læste en del af kommentarerne.

Men jeg er ikke sikker om jeg har ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Angath skrev, for 48 minutter siden:

Jeg kom lige i tanke om sundhed.dk hjemmesiden, der står jo alle prøve resultater som fortages af hospitaler, læger osv. Og hvis i så fald du Bennybom, bliver registreret ved en prøve med navn og CPR, så må Sundhedsjournalerne i sundhed.dk også have det.

Det jeg ville med dette indlæg er bare, at jeg er i tvivl om din læge (som er i familie med din hustru) ikke alligevel vil kunne se dine prøver!?

Det var bare én enkelt detalje som sprang i øjet, da jeg læste en del af kommentarerne.

Men jeg er ikke sikker om jeg har ret.

Man behøver ikke opgive CPR nr når man bliver testet for kønssygdomme. Man kan være fuldstændig anonym.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, den 29/11/2017 at 13:59:

Man behøver ikke opgive CPR nr når man bliver testet for kønssygdomme. Man kan være fuldstændig anonym.

Det er rigtigt. Men jeg er lidt i tvivl om det stadig er sådan,hvis du så skal have behandling. Så mener jeg sted skal have det rigtige. Men ens egen læge kan ikke se resultatet af test. Kun at du har været det. Hvilket jo også kan være nok selvfølgelig.

Man skal ikke begynde at foreslå at man køber receptpligtig medicin på nettet herinde. 

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes
Frække Tanja skrev, den 23/11/2017 at 18:27:

Næh men havde engang en sprængt kondom og hun sagde der gik 3 uger før det kunne tjekkes :D

Der skal min gå 4 uger ( kombi test ) før den er pålidelig, mange praktiserende læger er desværre ikke helt opdaterede ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brugte strømper købes skrev, for 4 timer siden:

Der skal min gå 4 uger ( kombi test ) før den er pålidelig, mange praktiserende læger er desværre ikke helt opdaterede ;-) 

Ja ok. 

Ikke noget der umiddelbart kommer bag på mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...