Hop til indhold
BennyBom

Fuck, jeg har dummet mig (uden kondom)

Recommended Posts

Jeg var sammen med en GP og var noget oppe og køre. Jeg mistede rejsningen da gummi kom på. Så kom det af og vi hyggede på andre måder, men det endte med (et kort)samleje uden kondom og nu er jeg ved at skide i bukserne.. jeg er gift. Jeg er vel nødt til at teste, kan man købe komplet test sæt nogen steder og hvornår kan man tage disse tests?
Jeg ved jeg har dummet mig big time, men jeg vil meget gerne have hjælp :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Lad være med at søge hjælp på eg. Du skal forbi din læge, hvis du skal tjekkes for det hele - men vær opmærksom på at det ikke giver mening at teste før om 6-8 uger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BennyBom skrev, for 4 minutter siden:

Jeg var sammen med en GP og var noget oppe og køre. Jeg mistede rejsningen da gummi kom på. Så kom det af og vi hyggede på andre måder, men det endte med (et kort)samleje uden kondom og nu er jeg ved at skide i bukserne.. jeg er gift. Jeg er vel nødt til at teste, kan man købe komplet test sæt nogen steder og hvornår kan man tage disse tests?
Jeg ved jeg har dummet mig big time, men jeg vil meget gerne have hjælp :/

Skynd dig til lægen inden du dør af stress.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Læge og find så på en masse undskyldninger for ikke at have sex med fruen, for hun fortjener vel ikke at udsættes for en, selv den mindste, risiko vel?

Brug den selvvalgte karantæne til at reflektere over, hvorfor du køber sex, når du er. Et velfungerende ægteskab....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spitzer

Læge. Men som de andre siger så giver det ikke meget mening før der er gået lidt længere tid - en uge for gonore og længere for klamydia osv. Der er vist indenfor samme tidsrum symptomer normalt begynder at vise sig.

I Kbh og sikkert andre store byer kan man testes anonymt på klinikken for kønssygdomme. 

Gå til læge selvom at du ikke oplever nogle symptomer idet du sagtens kan være smittet alligevel. Og husk nu for Guds skyld ikke at dyrke ubeskyttet sex med din kone inden at alle tests er kommet tilbage negative, hvis du da ellers er bare lidt bekymret for hendes ve og velvære (samt dit eget ægteskab).

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Alkoholikeren skrev, for 22 minutter siden:

Læge og find så på en masse undskyldninger for ikke at have sex med fruen, for hun fortjener vel ikke at udsættes for en, selv den mindste, risiko vel?

Brug den selvvalgte karantæne til at reflektere over, hvorfor du køber sex, når du er. Et velfungerende ægteskab....

 

han skriver bare han er gift...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 43 minutter siden:

Brug den selvvalgte karantæne til at reflektere over, hvorfor du køber sex, når du er. Et velfungerende ægteskab....

Man kan altså godt elske en anden person og have det skønt med vedkommende uden at sexen fungerer.. Nogen gange kan sexen også være skøn men den anden er ikke tunet til éns specifikke kinks, hvis man har sådan nogle ;) Så hvis han køber sex, så har han nok en eller flere grunde,  du ikke lige kender til... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist at glædespiger overhoved går med til det uden. 

Min læge siger du kan testes 3 uger efter "upser"

håber alt er ok og du lære fremover. Pøj pøj 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan også google klinik for kønssygdomme, de findes flere steder i landet, i Kbh er det på Bispebjerg, jeg har selv brugt Odense ouh, i deres åbningstider kan man komme uden henvisning fra lægen og uden tidsbestilling, der kan være ventetid. Du kan tage til en klinik et stykke væk fra det område du bor i, hvis du vil være nogenlunde sikker på ikke at møde nogen du kender i venteværelset. Det er det mest diskrete udover test købt på nettet

vi er alle mennesker også gp’er og nogle gange kan det smutte.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan sagtens blive testet for hiv efter 3 dage, men skal testes igen efter 6-8 uger, for at være helt sikker.

Bare afsted til lægen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
happycamper skrev, 1 time siden:

han skriver bare han er gift...

Ja det lyder da ikke som velfungerende på alle områder )

Redigeret af kmd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 46 minutter siden:

Noget du tit har spurgt din læge om. I den formulering :D

Det sker desværre, at kondomet går i stykker, mén Gudskelov hverken tit eller ofte.

N00b skrev, for 16 minutter siden:

Du kan sagtens blive testet for hiv efter 3 dage, men skal testes igen efter 6-8 uger, for at være helt sikker.

Bare afsted til lægen.

Nu er HIV jo ikke det eneste, han kan risikerer at være blevet smittet med. Sandsynligheden, for at være blevet smittet med klamydia er nok i virkeligheden større. 

Trådstarter; Uanset, så er lægen en fremragende idé! Hold dig fra div. hjemmetest. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pamela
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Trist at glædespiger overhoved går med til det uden. 

Min læge siger du kan testes 3 uger efter "upser"

håber alt er ok og du lære fremover. Pøj pøj 

Jeg får også sygt mange tilbud fra mænd der vil uden. Takker.... MEN NEJ TAK!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pamela

Jeg indrømmer jeg er dum :mellow: Men gider i ikke forklare mig hvorfor i så gerne vil knalde os uden kondom???

Vi ved jo der er mulighed for div sygedomme, i kan få og vi kan få.

Ja dumme mig at jeg ikke forstår det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Start med at købe en kur mod klamydia/gonore på en af de engelske online apoteker. Nogle af den kan levere allerede i morgen.. det koster dig nok 1000 kr for en kur der er gratis eller koster 30kr herhjemme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Pamela skrev, for 26 minutter siden:

Jeg indrømmer jeg er dum :mellow: Men gider i ikke forklare mig hvorfor i så gerne vil knalde os uden kondom???

Vi ved jo der er mulighed for div sygedomme, i kan få og vi kan få.

Ja dumme mig at jeg ikke forstår det.

hvis man har hele pakken selv er der jo ikke noget at miste... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
kmd skrev, 1 time siden:

Ja det lyder da ikke som velfungerende på alle områder )

Jeg har aldrig været så god en kunde som dengang jeg var gift - som single er der masser af andre uforpligtende tilbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
happycamper skrev, Lige nu:

Jeg har aldrig været så god en kunde som dengang jeg var gift - som single er der masser af andre uforpligtende tilbud.

HM parterapi ? Har du prøvet det

Men OK har da haft sex med sugar som jeg ikke har haft i forhold

Men det er vel delvis fordi jeg måske ikke spurgte !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
kmd skrev, Lige nu:

HM parterapi ? Har du prøvet det

Men OK har da haft sex med sugar som jeg ikke har haft i forhold

Men det er vel delvis fordi jeg måske ikke spurgte !

ork ja men sex var faktisk ikke problemet - bare være "træt af" 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da en mærkelig kyllinge holdning folk har til vores erhverv...hvor pokker er de der hvad hedder det...cahones...som drenge nomalt har?

Du går op til din egen læge og siger til ham du har været til gangbang party med din lokale politiker, ...men så kom politiet og så blev din politikker så befippet så han sprang gummiet i røven på dig..da det var din tur til at være bolletrolden i dag...så nu er du bange, for at få noget med hjem...for det klær dig dårligt med en dårlig når nu du skal være borgmester!

FAT MOD! :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Lady Cherie skrev, for 26 minutter siden:

Det er da en mærkelig kyllinge holdning folk har til vores erhverv...hvor pokker er de der hvad hedder det...cahones...som drenge nomalt har?

Du går op til din egen læge og siger til ham du har været til gangbang party med din lokale politiker, ...men så kom politiet og så blev din politikker så befippet så han sprang gummiet i røven på dig..da det var din tur til at være bolletrolden i dag...så nu er du bange, for at få noget med hjem...for det klær dig dårligt med en dårlig når nu du skal være borgmester!

FAT MOD! :D

 

Du kan da også blande politik ind i alt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
kmd skrev, for 1 minut siden:

Du kan da også blande politik ind i alt ?

Og du blander dig i alt... skal vi ikke tilgive hele vejen rundt.

BennyBom skrev, for 3 timer siden:

Jeg ved jeg har dummet mig big time, men jeg vil meget gerne have hjælp :/

http://www.auh.dk/om-auh/afdelinger/hud-og-konssygdomme/konssygdomme/sadan-far-du-en-tid/

Det er anonymt ;) så du må tage turen fra Randers... jeg ved ikke om der er noget tættere på dig, men den i Århus har jeg ahøm hørt om... jeg hader studie-byer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 2 timer siden:

Noget du tit har spurgt din læge om. I den formulering :D

Næh men havde engang en sprængt kondom og hun sagde der gik 3 uger før det kunne tjekkes :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...