Hop til indhold
Finn1101

Hvad er et knald værd?

Hvor går din grænse?  

72 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Hvad er det maksimale beløb du vil betale for kvindeligt samvær/sex?

    • Under 1.000 kr.
      15
    • 1.000 til 1.500 kr.
      26
    • 1.500 til 2.000 kr
      12
    • 2.000 til 4.000 kr.
      8
    • 4.000 til 10.000 kr.
      8
    • Gina Jaqueline niveau
      3


Recommended Posts

TV-dokumentaren om golddiggeren Gina Jaqueline har givet mig stof til eftertanke og fået mig til at tænke over mit eget liv som en mand, der betaler for kvindeligt samvær, og om de bevægegrunde, på godt og ondt, der ligger bag en kvindes beslutning om at tilbyde sex (og evt. en slags fornemmelse af kærlighed) for penge.

Men det har også fået mig til at tænke over, hvor meget jeg maksimalt vil betale for kvindeligt samvær og en gang sex mod betaling.

Hvor går din grænse?

Du skal tage udgangspunkt i, hvad du maksimalt har det godt med at betale (for den gode oplevelse). Altså hvor du ikke bagefter fortryder eller ærgrer dig, uanset at oplevelsen isoleret set var god.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Modenmand skrev, for 6 minutter siden:

altså bare knald og væk så det højst 400

Det var ikke meget. Nu forestiller jeg mig hvad man maksimalt er indstillet på at betale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 minut siden:

Det var ikke meget. Nu forestiller jeg mig hvad man maksimalt er indstillet på at betale. 

nu er det jo sådan jo længere du bliver desto mere koster det, så hvis jeg skal have hele natten koster det nok mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 21 minutter siden:

Kommer det ikke lidt an på hvor lang tid samværet skal vare ?

Nej, jeg tænker på hvad man maksimalt er indstillet på at betale (og så stadig have det godt med det). Ikke om man synes at 2000 kr. er en god pris for 2 timer eller optrækkeri, hvis man har stået på gaden igen efter 30 minutter - men hvad er det maksimale man har det godt med at give for den gode oplevelse. Skal man sætte tid på, så taler vi vel om mindst 1 time, medmindre det beløb, som man har det godt med at betale, strækker til mindre. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Sådan som jeg forstår Gina’s pris.... Hun er sammen med mændene i mange timer - og får en taske eller andet for det. En taske til 10.000 for 10-16 timers samvær er ikke så langt fra hvad en GP ville tage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 12 minutter siden:

Sådan som jeg forstår Gina’s pris.... Hun er sammen med mændene i mange timer - og får en taske eller andet for det. En taske til 10.000 for 10-16 timers samvær er ikke så langt fra hvad en GP ville tage.

 

Nu har jeg ingen personlige erfaringer med Gina, men ud fra tv-udsendelsen får jeg ikke indtryk af noget, der minder om 10-16 timer, jeg tror at de almindeligvis får meget lidt sex for pengene. Når hun fx har besøgt ”Nordsjælland” er hun tilbage i København 3-4 timer senere.  Men spørgsmålet handler dog ikke om Gina Jaquelines priser, men hvis man er  indstillet på at betale over 10.000 kr. for at møde Gina (eller en lignende pige), så sætter man markering i Gina Jaqueline niveau, men for spørgsmålet er det ikke afgørende om man er sammen i 1 time eller i 1 dag, mit spørgsmål går på, hvad man maksimalt har det godt med at bruge som kunde.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som overskriften er, kan man ikke sætte pris på.

Der er gode og dårlige knald. Der kan være gode knald med dårlige piger og omvendt kan velrenommerede piger også skuffe. Så det er et af de spørgsmål, det ikke kan sættes konkret facit på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Som overskriften er, kan man ikke sætte pris på.

Der er gode og dårlige knald. Der kan være gode knald med dårlige piger og omvendt kan velrenommerede piger også skuffe. Så det er et af de spørgsmål, det ikke kan sættes konkret facit på.

Du skal tage udgangspunkt i, hvad du maksimalt har det godt med at betale (for den gode oplevelse). Altså hvor du ikke bagefter fortryder eller ærgrer dig, uanset at oplevelsen isoleret set var god.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gina ville jeg ikke givet en flad femmer, da hun i mine øjne er direkte uattraktiv. Men den rette kvinde, er der ikke nogen grænser for hvad jeg ville give. Jessica Alba kunne få alt hvad jeg ejer og har for 1 time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Carnalwolf skrev, for 12 minutter siden:

Gina ville jeg ikke givet en flad femmer, da hun i mine øjne er direkte uattraktiv. Men den rette kvinde, er der ikke nogen grænser for hvad jeg ville give. Jessica Alba kunne få alt hvad jeg ejer og har for 1 time. 

ja hun er ikke særlig lækker, og virker undskyld lidt underfrankeret , man spørger sig selv om hun ikke behøver hjælp til sit rod i tilværelsen, får lidt ondt af hende
nu kan tv så udnytte hendes naivitet, i den udsendelse
dog siger hun hun e v t betaler en højere pris , som person hen af vejen, det kan være rigtigt, nok, mon ikke allerede hun har taget skade ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 16 minutter siden:

Du skal tage udgangspunkt i, hvad du maksimalt har det godt med at betale (for den gode oplevelse). Altså hvor du ikke bagefter fortryder eller ærgrer dig, uanset at oplevelsen isoleret set var god.

Jamen, det er også svært, for der findes jo ingen objektive kriterier. Hvad nogen har det "godt med at betale", kan andre have det skidt med.

Jeg har haft billige oplevelser, jeg har fortrudt, og jeg har haft billige oplevelser, som jeg har syntes har været et fund for pengene. Og det omvendte i nævnte rækkefølge har så sandelig også været tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 2 minutter siden:

ja hun er ikke særlig lækker, og virker undskyld lidt underfrankeret , man spørger sig selv om hun ikke behøver hjælp til sit rod i tilværelsen, får lidt ondt af hende
nu kan tv så udnytte hendes naivitet, i den udsendelse
dog siger hun hun e v t betaler en højere pris , som person hen af vejen, det kan være rigtigt, nok, mon ikke allerede hun har taget skade ?

Har kun set 5 minutter af det, så kan ikke udtale mig så meget om hende, udover at jeg ikke finder hende attraktiv. Tror det er pga. hendes mund, den er noget af det værste jeg længe har set. Måske hun skulle ønske sig tandregulering mm. fremfor tasker næste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det ideele ville være nul kroner, hvor der en følelse af tosomhed ikke nødvendigvis forelsket, men at man vil hinanden, også som betroede venner, Mænd har godt af at have en kvinde som den nærmeste ven ligesom når man hænger ud med drengene over i øl eller til fodbold i Parken. alt dette uden penge under bordet og dyrt luksus til gengæld. 

man kan købe sig til meget men ikke alt... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

har betalt fra 1000 til 1500 og de faste skriver nogle gange sidst på måneden, om vi lige kan klare et hurtigt til en femhundremand, og det kan vi tit

for at følge lidt op , på x , så har jeg betalt 1000 for noget jeg i dag virkeligt har fortrudt, efter at pigen senere har skrevet til mig hun havde et problem med det , men var under

pres fra en veninde til at gøre det, og var for ung, men løj overfor mig, det har jeg stadig anger og kvalme over

har til gengæld betalt 4000 for to timer med en sjov , skøn mørk pige, som manglede noget til et indskud i en lejlighed, og vi nød det begge,

hun spurgte selv om vi ikke lige skulle nå en gang til inden tiden løb ud, og det kunne vi da godt, hun var super og vidste hvad hun gjorde, hvis jeg havde råd, så så jeg hende den dag i dag

men hun ville ikke gå ned i pris, og egentligt var det en engangs for hende p g a et parforhold som gik i stykker og en ny lejlighed
men pris og pige og sex og nydelse hænger ikke sammen kunne jeg samlet sige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den maksimale pris, nogle af os kan komme til at betale, er vel: Skilsmisse, tab af venner/omgangskreds, for nogle tab af arbejde (afhængigt af hvad du laver), stigmatisering fordi man går til ludere...fortsæt selv listen.

Men selv har jeg ikke noget i mod at betale 1100-1200 kr for en halvtime med en superpige.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, 1 time siden:

det ideele ville være nul kroner, hvor der en følelse af tosomhed ikke nødvendigvis forelsket, men at man vil hinanden, også som betroede venner ...

Jow, det kan sikkert også nok lade sig gøre, men det kan pigen jo bare ikke leve af.

Hvis det er nogle af de tanker, du normalt opererer efter/henimod, burde du måske nok overveje, om du satser på det rigtige segment.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

2000 kroner har været "standardpris" for en times hardcore dominans i et stykke tid . Ville gerne betale mere, men det tillader økonomien ikke . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 3 timer siden:

udover at jeg ikke finder hende attraktiv. Tror det er pga. hendes mund, den er noget af det værste jeg længe har set. Måske hun skulle ønske sig tandregulering mm. fremfor tasker næste gang. 

Jeg har tænkt det samme, hun har jo en flot krop, og i badekarret afslørede hun jo et par dejlige bryster, men hendes mund får hende til at se ekstra ubegavet ud, så lidt tandkirurgi ville gavne meget.

Hvor meget er jeg villig til at betale, tja dejlige, mørke Ashley kostede et par tusser og er nogle af de bedste penge, jeg har givet ud.

Omvendt købte jeg i Hamburg en blond skønhed for mindre end 400, rent pengespild.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det højeste beløb, jeg har betalt for en éngangsséance har været 3.000 kroner - det har jeg gjort adskillige gange mere end én gang og har aldrig fortrudt det.

Men ellers kommer det jo an på, hvad man har råd til. Hvis man ikke har råd, vil man jo fortryde hvilket som helst beløb.

Men hvis pengene er der, er der intet beløb, jeg ville fortryde for den ultimative oplevelse. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Finn1101

Jeg har svært ved at finde ud af, hvad der mig dig og Gina, og begrebet golddigger. Debatten omkring hvad vi hver især er villige til at betale for korte besøg, dinnerdates,  sexferie m.v. er helt ok, men jeg synes ikke Gina skal rodes ind i det.  Og reelt er der ingen der ved hvor meget i cool case "advokaten" har betalt for hendes selskab. Vi ved ej heller hvor mange timers samvær han fik. Så at svare jeg vil gerne betale på Gina niveau, giver ingen mening. Det er ligeledes uklogt at inddrage hende i denne debat, det kan hurtigt forstyrre indlæggene, hvis mit indlæg jo er et tydeligt eksempel på. Gina har sin egen tråd. 

Men for at svare på afstemningen, så har jeg tidligere betalt i intervallet 5- 10.000 for diner dates.  Det gør jeg så ikke længere, for nu er det ligesom afprøvet.  Jeg var efterfølgende fuld tilfreds. I dag foretrækker jeg  bare mere af besøg på 1-1½ times varighed, hvor det handler om sex og selvfølgelig også lidt overfladisk snak,  gode grin osv.  

Selvfølgelig betyder prisen da også noget for mig, men om jeg skal betale 1.600 for en time eller 2.100 er ikke det væsentligste for mig.  Jeg har en form for et budget, så prisen har reelt kun indflydelse på antallet at købe oplevelser.  

i øjeblikket er jeg nok inde i en fase, hvor jeg søger noget jeg tidligere har oplevet til min fulde tilfredshed. Jeg har  blandt forsøgt mig i det meget prisbillige segment, hvor jeg lidt modstræbende købte en time til kr. 1.300. Det ville jeg før have fravalg udelukkende på prisen. Jeg gjorde det alligevel, og udelukkende for at se, om der kunne være et potentiale, da kvinden havde nogle anmeldelser der gav mig en fornemmelse af, at det kunne sikkert blive godt.  Efterfølgende vurdere jeg, at det var der ikke. Jeg følte mig ikke snydt, og synes faktisk at det hun leverede stod fint i overensstemmelse med hvad man kan tillade sig at forvente.  

Min holdning til første gangs besøg er klart, at få afstemt et potentiale, så hvis jeg er inde i en periode, hvor jeg sparrer lidt på budgettet, vælger jeg det sikre og velkendte, og ellers har jeg ikke så meget imod at forsøge noget nyt. Dette er min måde at undgå at falde ned i hullet, hvor man efterfølgende ærgre sig gul og grøn. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig slå fast at det for mig ikke har noget med Gina Jaqueline at gøre (kender hende slet ikke), nu har hun bare stillet sig op som en repræsentant for sugardating,  ved at deltage i den tv-dokumentar, som jeg – i hendes form – vil mene er en golddigger, men det er jo hvad sugardating er. Mit spørgsmål er så bare, hvad man synes at en gang sex er værd, eller om disse mænd reelt har mistet deres sunde fornuft?

Hvad man er indstillet på at betale uden at man bagefter fortryder har selvfølgelig  lidt at gøre med, hvad man har råd til, men mest hvad man har det godt med at betale. Kender en, der har væsentlig flere penge end mig, men som fortsat taler om dengang for snart 20 år siden han spildte over 10.000 kr. på en stripklub. 

Personligt har jeg – efter at have følt efter dybt inde i mig selv – fundet ud af, at jeg ofte har fortrudt, når jeg har brugt mere end 2.000 kr., selvom jeg flere gange har brugt omkring 10.000 kr., og selvom disse oplevelser af og til har været gode, så har de ikke været pengene værd for mig, så min egen vurdering er at jeg skal holde mig til noget, der ikke kommer væsentligt over 2.000 kr. 

Nu har jeg aldrig været forelsket i hverken en glædespige, sugarbabe eller golddigger, men hvis jeg skal være helt ærlig, så har jeg, de gange, hvor jeg har brugt mere end et par tusinde kroner, nok altid håbet på noget, som har været en og er forblevet en illusion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 49 minutter siden:

Lad mig slå fast at det for mig ikke har noget med Gina Jaqueline at gøre (kender hende slet ikke), nu har hun bare stillet sig op som en repræsentant for sugardating,  ved at deltage i den tv-dokumentar, som jeg – i hendes form – vil mene er en golddigger, men det er jo hvad sugardating er. Mit spørgsmål er så bare, hvad man synes at en gang sex er værd, eller om disse mænd reelt har mistet deres sunde fornuft?

 

Du skriver jo hver gang, at du ikke har noget issue om Gina, så lad dog være med at nævne hende, når nu så en person, som mig ikke evner at læse det i den kontekst du mener det skal læses i. 

Så lad mig i stedet bringe os ind på, kan man i det hele taget have en afkrydsnings mulighed der hedder SD. Næ, for det dækker over alt mellem himmel og jord, så reelt ved vi jo økonomisk set ikke hvad det koster. 

Fint nok så. Jamen kunne man så have en kolonne der hed "Golddiger". Sikkert men så er afstemningen ikke længere i nærheden af at være objektiv.  hvis de spørgsmål bare er 

Citat

Mit spørgsmål er så bare, hvad man synes at en gang sex er værd, eller om disse mænd reelt har mistet deres sunde fornuft?

Så er det igen malplaceret at lave en afstemning. Man kan sagtens have mistet sin sunde fornuft, selvom man køber i den billigste kategori. Der er derfor ikke en direkte sammenhæng imellem pris på købesex, og det at føle sig skuffet hvis man ikke følte at besøget var godt. Det dokumenteres vist rigeligt af "Skod" anmeldelser hvor en eller anden har købt et kvarter til 300 kr. 

Det er vel nemt at svare på dit reelle spørgsmål. "Folk der bruger flere penge end hvad selv føler nødvendigt og forsvarligt, vil ofte blive betragtes som, at de har mistet deres sunde fornuft"

Så det du måske efterspørger det er hvornår synes vi at andre synes at andre har mistet deres sundefornuft i købesex sammenhæng. For mit vedkommende vil jeg dømme dem denne titel når deres lyst har den indvirkning på deres liv, at de mangler almene nødvendigheder eller optager gæld og den slags.  Jeg vil sige det samme, hvis det optager så meget af deres tid eller tanker, at de glemmer familie, venner og har svært ved at koncentrere sig på arbejde o.lign.  og selvfølgelig den du også nævner, hvis man tror at man har leaset en kæreste en periode, for så efterfølgende at overtage kæresten uden betalingsrater.  Ja, det er naive, men så længe deres illusioner fungere i deres liv, så er det ok med mig.  

Hvis man efter et kanon godt besøg, begynder at ærgre sig senere på måneden, så burde de måske lige revurdere om de i det hele taget har råd til den for form for selvforkælelse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...