Hop til indhold
Finn1101

Hvad er et knald værd?

Hvor går din grænse?  

72 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Hvad er det maksimale beløb du vil betale for kvindeligt samvær/sex?

    • Under 1.000 kr.
      15
    • 1.000 til 1.500 kr.
      26
    • 1.500 til 2.000 kr
      12
    • 2.000 til 4.000 kr.
      8
    • 4.000 til 10.000 kr.
      8
    • Gina Jaqueline niveau
      3


Recommended Posts

DenSøde skrev, den 18/10/2017 at 11:47:

Jeg tror bare også der er brug for et alternativ i de situationer hvor kunde og GP ikke har skabt en relation endnu. Et alternativ, hvor GP'er ikke falbyder deres service for en lav pris for at få fat i kunden og derefter sælge op og hvor der ikke afregnes efter tidsforbrug, men efter kundens positive oplevelse.

De fleste aftaler laves jo to og to under fire øjne - det ville være lidt svært at 'skabe' et sådant færdigsyet 'alternativ'.

Mon ikke man bare selv skal ud til forhandlingsbordet og sørge for at gøre et så godt køb som muligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg har stemt på max beløb ud fra at hvis jeg får de service udleveret som jeg ønsker ville jeg med glæde betale et beløb svarende til det. Man skal jo huske at sex er mere end bare af med tøjet og en gang dansk. Tror ikke vi alle tænder på det samme så derfor kan prisen bare ud fra det varierer meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 16/10/2017 at 19:19:

Spørgsmålet er, hvad man maksimalt har det godt med at betale, hvor man ikke bagefter skal fortryde eller ærgrer sig; det kan være for 1 time eller en hel aften. Hvis det er 500 kr, og man har det bedst med 15 minutter, så er det selvfølgelig svaret. Vil bare understrege, hvad spørgsmålet er. 

Jeg har stemt på 4000 - 10000, fordi jeg har betalt kr. 6000,- (eller var det 5000, jeg er ikke sikker) for en rigtig dejlig aften og nat, med en GP. Dertil kom naturligvis restaurent og barregning. Dét fortrød jeg ikke. Fik fuld valuta for pengene. Jeg har også betalt 500,- for noget jeg inderligt fortrød senere

Til den rette, ville jeg betale over 10000,- Men så er vi nok ude i at det skal være fordi Andrea Spinks, eller Zuzana Zeleznovova vender tilbage til faget.

Jeg ved ikke hvem Gina Jaqueline er, eller hvad hendes niveau er. Sugardating er ikke for mig. Derfor har jeg ikke stemt på den mulighed.

KF.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...