Liv 14445 Skrevet 11. Oktober, 2017 (edited) Jeg undrer mig gang på gang over indlæg her på eroguide, hvor mænd gør sig kloge på prostitueredes liv; hvorfor vi gør det, hvordan vi har det (før, under og efter) osv osv. Gang på gang er der piger der skriver “Hey, sådan er det ikke i den del af branchen jeg kender”, for derefter at blive skudt ned. Det blev jeg senest i den citerede tråd. Jeg overvejede at ignorere, for det må være et fåtal, der har de holdninger. På den anden side er det interessant, at man ønsker vores input, men alligevel ikke tror på os? Og skræmmende, hvis mænd med den holdning faktisk køber sex, hvordan bliver det møde så? Tal om gensidighed.... Redigeret 11. Oktober, 2017 af Liv 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 403 Skrevet 11. Oktober, 2017 Jeg har tit overvejet hvordan det må være. Jeg forestiller mig at hovedparten af kunderne er flinke, men ud over det, så har jeg svært ved at lure det. Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvpr mange kunder man som glædespige har i snit på hver vagt. Jeg kunne godt tænke mig at høre de sjoveste historier fra gp'ens side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Oktober, 2017 HG Wells skrev, for 2 minutter siden: ... Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvpr mange kunder man som glædespige har i snit på hver vagt. Jeg kunne godt tænke mig at høre de sjoveste historier fra gp'ens side. Øhhh, jeg ser ikke lige forbindelsen til Livs indlæg ...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 403 Skrevet 11. Oktober, 2017 Det var sådan en tangent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Angath Skrevet 11. Oktober, 2017 Jeg ved ikke hvordan det er, at være GP'er Liv. Og har ikke rigtigt blandet mig i den debat. Men hvis jeg skulle sætte mig i det sted som Gigolo og skulle have kunder jeg ikke lige syntes er tiltrækkende. Vil jeg nok hellere undvære dem. Yderligere er der jo forskel på de kvinder som arbejder i den branche. Der er danske som oplagt vælger, at gøre det. Så er der kvinder fra andre lande, som bliver trukket ind i det, fordi deres livsvilkår tvinger dem. Jeg gør mig bestemt ikke klog på noget det tør jeg ikke. Og har aldrig været i jeres sko, men taler blot ud fra hvad jeg forestiller mig. Så sæt mig endelig på plads, hvis jeg har uret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 11. Oktober, 2017 Angath skrev, for 8 minutter siden: Yderligere er der jo forskel på de kvinder som arbejder i den branche. Der er danske som oplagt vælger, at gøre det. Så er der kvinder fra andre lande, som bliver trukket ind i det, fordi deres livsvilkår tvinger dem. Tror du ingen danske kvinder har livsvilkår, der har trukket dem ind i denne finurlige verden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Angath Skrevet 11. Oktober, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden: Tror du ingen danske kvinder har livsvilkår, der har trukket dem ind i denne finurlige verden? Jammen det er der så. Tit hører man blot, at de selv vælger det. Tja, det er farligt at generalisere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 11. Oktober, 2017 (edited) Angath skrev, for 18 minutter siden: Jammen det er der så. Tit hører man blot, at de selv vælger det. Tja, det er farligt at generalisere. Selvfølgelig er der danske kvinder, der selv aktivt vælger det til, lige så vel som der er udenlandske kvinder der vælger det til. Ligeledes er der både danske og udenlandske kvinder, der har livsvilkår der tvinger/trækker dem ud i det. Det kan ikke stilles så sort/hvidt op, vi har alle forskellige bevæggrunde. Nåh, jeg har fuldstændig tabt tråden, i forhold til hvad det oprindelige startindlæg lagde op til. Undskyld Redigeret 11. Oktober, 2017 af Iscenesat Virkelighed 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 11. Oktober, 2017 Det er et svært emne, og svært som mand at forholde sig til. Før jeg begyndte var der kræfter der forsøgte at for mig til at droppe tanken. Men en sommerdag som jeg aldrig glemmer tog jeg mod til det første besøg. Har tænkt tanken, hvad er der på spil her? Og har også tænkt hvorfor gør jeg det? Jeg har brug for noget jeg ikke får til hverdag, men havde jeg i virkeligheden brug for dengang. osv. det hele kører i ring, sådan er det nok også nogen kvinder der tænke i branchen, pengene er sgu gode at have, men det er jo ikke ægte kærlighed!, det kan godt være rigtigt fedt og intimt og det hele falder i hark, vil man så savne dette, hvis de næste var en gumpetump omgang, måske længes man efter den næste der kan give en en total oplevelse. Jeg tror det er en meget kompliceret sag for begge parter. Et eller andet sted tænker jeg hvor er det fedt jeg gjorde det og i den anden grøft, jeg skulle aldrig have begyndt på det. jeg ved ikke om jeg skal tro på at sex er fedt hvis den ene part ikke vil, kan det være "blot" et arbejde, det har jeg svært ved at tro på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 11. Oktober, 2017 @Liv du har fuldstændig ret. Jeg sidder selv hovedrystende tilbage når jeg oplever mandlige brugere kloge sig på hvordan, hvorfor osv jobbet som gp er. Man kaster rundt med artikler, grafer og analyser. 9 ud af 10 gange mødes det af et sarkastisk svar fra en gp, eller et "vi har alle forskellige bevæggrunde". Det burde være åbenlyst at vi ikke skal rode os ud i noget vi ikke har en kæft indsigt i. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goff 1 Skrevet 11. Oktober, 2017 Der var den her tråd på et tidspunkt med beretningen om begge sider, den beretning synes jeg gav et meget godt indtryk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Docdriver 125 Skrevet 11. Oktober, 2017 Liv skrev, for 1 time siden: Jeg undrer mig gang på gang over indlæg her på eroguide, hvor mænd gør sig kloge på prostitueredes liv; hvorfor vi gør det, hvordan vi har det (før, under og efter) osv osv. Gang på gang er der piger der skriver “Hey, sådan er det ikke i den del af branchen jeg kender”, for derefter at blive skudt ned. Det blev jeg senest i den citerede tråd. Jeg overvejede at ignorere, for det må være et fåtal, der har de holdninger. På den anden side er det interessant, at man ønsker vores input, men alligevel ikke tror på os? Og skræmmende, hvis mænd med den holdning faktisk køber sex, hvordan bliver det møde så? Tal om gensidighed.... Liv, du har desværre ret. Nogle mænd elsker at kloge sig på noget de ikke ved meget om..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 11. Oktober, 2017 Liv skrev, for 46 minutter siden: Jeg undrer mig gang på gang over indlæg her på eroguide, hvor mænd gør sig kloge på prostitueredes liv; hvorfor vi gør det, hvordan vi har det (før, under og efter) osv osv. Gang på gang er der piger der skriver “Hey, sådan er det ikke i den del af branchen jeg kender”, for derefter at blive skudt ned. Det blev jeg senest i den citerede tråd. Jeg overvejede at ignorere, for det må være et fåtal, der har de holdninger. På den anden side er det interessant, at man ønsker vores input, men alligevel ikke tror på os? Og skræmmende, hvis mænd med den holdning faktisk køber sex, hvordan bliver det møde så? Tal om gensidighed... Jeg kan godt forstå, at der indimellem kommer nogle holdninger frem, hvor man som GP´er tænker "Hvordan f.... er du noget frem til den konklusion" eller ligefrem føler sig nedgjort. Jeg kan også sagtens forstå at qua prostitution, herunder at mænd, og kvinder ikke er en homogen størrelse, så kan man ofte føle at ens erfaringer ikke tages for gode varer, da andre har helt andre oplevelser og erfaringer. Jeg kan derved sagtens forstå de forskellige reaktioner. Det er nok også lidt forskelligt hvad der tricker ens irritationsgen. Nu er jeg så en mand, vil jeg da mene der faktisk holder meget af at debattere. Min selvforståelse er stor nok til at vide, at jeg ikke ligger inde med den ultimative sandhed, men det holder mig ikke tilbage, for at give mit bud på, hvordan jeg ser på de forskellige problemstillinger der oprettes tråde omkring. Og nu til hvad der lejlighedsvis kan irritere mig lidt. Jeg synes faktisk at det lidt trist og sørgeligt lejlighedsvis at skulle læse sætninger al´á "Det er utroligt så kloge mændene er på vores vegne". Tilsvarende kan det også irritere mig, når nogen mænd hænger fast i "kvinderne gør det kun og udelukkende kun for pengenes skyld" Den slags sort/hvid argumentering, hvis man da overhovedet kan tale om argumenter, styrker hverken sammenholdet eller lysten til at debattere. Her antager jeg at det nok gælder både GB´erne og mændene. Der er I min optik ingen tvivl om, at rigtig mange mænd værdsætter de GP´er der kommer med deres input til et givent emne. Der er ej heller nogen tvivl om, at mange aktive GP´er med tiden har mistes lysten til at debattere, og fortælle noget fra den side der er deres hjemmebane. Det samme gælder måske mænd, forskellen er bare, at mændene udgør et flertal, så det bemærkes ikke I samme grad som når en Gp forsvinder fra debatten. Et eller andet sted er ovennævnte måske lige netop sagens problem, at generaliseringerne kan blive så hårde, at det skaber forskellige kedelige reaktioner specielt hos GP´erne. Jeg har ikke den forkromede løsning, for jeg mener ikke at kvinderne skal pakkes ind I vat, man skal stadig have mulighed for at skrive sin holdning, også selv om den er kritisk I en generel sammenhæng. Det gælder selvfølgelig også den modsatte vej rundt, at Gp´erne skal kunne skrive frit, uden at deres forretning sættes på spil. Med hensyn til det sidste kan jeg godt se, at det er problematisk når der er en direkte sammenhæng imellem Kvindens debatnavn og navn som glædespige. Vi har jo den mulighed, at man kan kalde sig noget andet når man laver aftaler. Jeg ser desværre en udvikling der går imod mindre debat, hvorfor min opfordring i dette indlæg er noget i stil med at både mænd og GP´er skal huske at værdsætte debatten og hinandens input, og forsøge at læse generelle holdning som generelle og ikke som værende henvendt personligt til en selv, bare fordi man er mand eller kvinde. Så kan vi ikke lige oppe os lidt alle sammen Afslutningsvis vil jeg bare sige, at mit indlæg blot udspringer af Liv´s oplag, der er således blot tale om generelle betragtninger fra min side. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Oktober, 2017 Hej @Liv Liv skrev, 1 time siden: Jeg undrer mig gang på gang over indlæg her på eroguide, hvor mænd gør sig kloge på prostitueredes liv; hvorfor vi gør det, hvordan vi har det (før, under og efter) osv osv. Gang på gang er der piger der skriver “Hey, sådan er det ikke i den del af branchen jeg kender” Gennem livet foretager vi en masse valg, som ikke nødvendigvis er i overensstemmelse med vores grundlæggende værdier og identitet. Og andre gange gør vi. Jeg kender dig ikke Liv. og derefter skal mit skriv ikke ses som. En analyse på dig, eller andre herinde, det er bare generelle, tanker jeg lige giver mit input med. Igennem hele livet, har alle mennesker jo skulle træffe deres valg. Vi har fulgt de normer, opdragelse, traditioner og kulturer. Som vi kommer fra igennem vores forældres, venner, ja omgangskreds. Pludselig, kan nogle opdage vi, at der er gået mange år med beslutninger og valg, som ikke, helt stemmer overens, med vores grundlæggende identitet. Og så har man måske, heller ikke tænkt over, hvad ens grundlæggende identitet egentlig er for en størrelse. Mennesker er jo spændende at, studere og det gør vi jo hele tiden. Vi kigger jo på den måde de agere, snakker, holdninger og ikke mindst meninger. Og udfra det, træffer man så sine valg. Om de så er gode eller dårlige. Men man lære noget af det. Men om det er glædespiger, frisører, kassedamer, advokater, osv. Er der bevæggrunde vi måtte have for vores trufne valg, jeg mener at mange mennesker får truffet valg, der ikke matcher deres egentlige behov. Har jeg selv gjort det ja for fanden. Har jeg reflekteret over det, ja for fanden. Har jeg, lært noget af det. Nej ikke altid Og det kunne Fx Være. - Jeg har valgt det forkerte arbejde.(man har et valg, man kan finde et nyt og bedre) - Jeg har valgt den/de forkerte partnere, venner, ja endda familie i livet. (selvom familie er man jo født til at have) - Man får eller undlader at realisere nogle drømme. ( ja tror der er mange der har prøvet dette) - At man yder til andre uden at tænke på dine egne behov. (der kan man blive meget følelsesmæssigt svigtet) - At man siger ja til ting hvor man mener nej. (ens grænser rykkes. Og det kan koste på det følelsesmæssige, Man kan blive ødelagt af det) - At man ikke får ikke sat grænser. Andre mennesker udnytter dig. (træls at opleve dette) Det er ikke ment nedladende de punkter de skal ses som, at man kan træffe forskellige valg. Og jeg vil jeg gætte på at mange herinde kan genkende minimum et. Ja måske flere af punkterne. Jeg tror der er mange mennesker,der lykkedes, at få realiseret et liv der passer dem godt. Men det kan være hårdt at vedligeholde. Vores baggrund, opdragelser, kultur, overbevisninger, selvfortællinger. med mere gør det meget let at falde i og vende tilbage til gamle mønstre igen. Langt skriv. Men en masse refleksioner over hvordan jeg har set både glædespige, pædagoger, venner, familie og bekendte. Og nåå ja mig selv da. Selvom det er hårdt arbejde, er det måske besværet værd at kigge dybt i sine valg en gang imellem. Det er svært for man ser ting man måske ikke kan, lide ved sig selv. Men man kan selv ændre de ting hvis man vil og erkender. At man har brug for det. Ha en dejlig dag herinde. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 11. Oktober, 2017 Bravo liv Rigtigt godt indlæg! Jeg vil ikke tilføje så meget, andet end der er utrolig, så mange, især nogle enkelt drenge, herinde der er Glædespiger! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 11. Oktober, 2017 underdog40 skrev, for 21 minutter siden: @Liv du har fuldstændig ret. Jeg sidder selv hovedrystende tilbage når jeg oplever mandlige brugere kloge sig på hvordan, hvorfor osv jobbet som gp er. Man kaster rundt med artikler, grafer og analyser. 9 ud af 10 gange mødes det af et sarkastisk svar fra en gp, eller et "vi har alle forskellige bevæggrunde". Det burde være åbenlyst at vi ikke skal rode os ud i noget vi ikke har en kæft indsigt i. Docdriver skrev, for 10 minutter siden: Liv, du har desværre ret. Nogle mænd elsker at kloge sig på noget de ikke ved meget om..... Sådan lige I et forsøg på, at bruge ovennævnte lidt konstruktiv. Disse indlæg tokes sikkert meget forskelligt. Mulige bud: Mænd ved generelt intet om prostitution, og burde undlade at udtale sig En GP´s indlæg afspejler I højere grad virkeligheden, fordi hun er GP Mænd har bare ikke muligheden for at kunne erhverve sig viden, af den simple årsag, at de ikke leverer seksuelle ydelser OG så er der jo også de grimme fortolkning Man vil gerne forsvare den enkelte GP, på bekostning af rigtige mange mænd Man vil egentligt bare "slikke røv" for at bevare sin måske gode relation til kvinden Jeg ved egentligt ikke selv hvordan jeg skal tolke dem. Men reelt vil jeg mene at det måske var en bedre affærd I de tråde, hvor der som "klog mand" gives udtryk for noget man synes er "helt hen I vejret". at give udtryk for at man ikke deler opfattelsen, snarere end at konkludere af fordi det kommer fra en mand "så kloger mænd sig på noget I reelt ikke ved noget om". Reelt så svarer det vel lidt til at sige hvis en mand udtaler ikke holdning omkring børn man ikke deler "Du ved ikke noget om børn, for du har jo ikke rendt rundt med stor mave i 9 måneder for så at føde og amme dem". Jeg synes det er trist hvis vi skal derhen at kvinder har patent på viden omkring branchen, herunder også generelle ting, fordi de kender deres eget hjørne af branchen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 11. Oktober, 2017 TheVoice skrev, for 5 minutter siden: Sådan lige I et forsøg på, at bruge ovennævnte lidt konstruktiv. Disse indlæg tokes sikkert meget forskelligt. Mulige bud: Mænd ved generelt intet om prostitution, og burde undlade at udtale sig En GP´s indlæg afspejler I højere grad virkeligheden, fordi hun er GP Mænd har bare ikke muligheden for at kunne erhverve sig viden, af den simple årsag, at de ikke leverer seksuelle ydelser OG så er der jo også de grimme fortolkning Man vil gerne forsvare den enkelte GP, på bekostning af rigtige mange mænd Man vil egentligt bare "slikke røv" for at bevare sin måske gode relation til kvinden Jeg ved egentligt ikke selv hvordan jeg skal tolke dem. Men reelt vil jeg mene at det måske var en bedre affærd I de tråde, hvor der som "klog mand" gives udtryk for noget man synes er "helt hen I vejret". at give udtryk for at man ikke deler opfattelsen, snarere end at konkludere af fordi det kommer fra en mand "så kloger mænd sig på noget I reelt ikke ved noget om". Reelt så svarer det vel lidt til at sige hvis en mand udtaler ikke holdning omkring børn man ikke deler "Du ved ikke noget om børn, for du har jo ikke rendt rundt med stor mave i 9 måneder for så at føde og amme dem". Jeg synes det er trist hvis vi skal derhen at kvinder har patent på viden omkring branchen, herunder også generelle ting, fordi de kender deres eget hjørne af branchen. Det er åbenlyst at du ynder en god og livlig debat. Det gør jeg også. Men mit uddelte kromosom begrænser mig i flere af livets pudsige spørgsmål. Der må jeg bare ligge mig fladt ned og sige "Ok. Det ved jeg ikke noget om". Det er ikke folks debatlyst som er under beskydning. Heller ikke mænds nysgerrighed overfor hvordan en gp opfatter sit job. Jeg ved ikke hvordan det er at have menstruation. Jeg ved ikke hvordan det føles at amme. Jeg ved ikke hvorfor sko og tasker kan være så interessante at man skal hamstre dem i intergalaktiske mængder. Jeg ved ikke hvorfor gpen kan gøre som hun gør. Det er mange år siden jeg stoppede med at prøve og forstå kvinder. Sådan er det bare. Jeg accepterer bare tingenes tilstand. Men det er noget sludder at sige at man ikke forstår sig på børn fordi man ikke selv har født dem. Der strammer du den. Det er useriøst. Så kunne jeg være lige så useriøs og sige at kvinder ikke kan finde ud af at køre bil fordi det var en mand der opfandt og byggede den... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 11. Oktober, 2017 Liv skrev, for 2 timer siden: Jeg undrer mig gang på gang over indlæg her på eroguide, hvor mænd gør sig kloge på prostitueredes liv; hvorfor vi gør det, hvordan vi har det (før, under og efter) osv osv. Gang på gang er der piger der skriver “Hey, sådan er det ikke i den del af branchen jeg kender”, nej selvfølgelig kan man ikke udtale sig, pga man som kunde ikke har erfaringen rent fysisk, det der står uskarpt er hvad menes der med (før, under og efter) går ud fra der er tale om selve akten der kan vi som kunde da bidrage, på den anden side er situationen som GP'er der har man af gode grunde ingen erfaring, der er tale om to vidt forskellige vinkler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 11. Oktober, 2017 underdog40 skrev, for 2 minutter siden: Det er åbenlyst at du ynder en god og livlig debat. Det gør jeg også. Men mit uddelte kromosom begrænser mig i flere af livets pudsige spørgsmål. Der må jeg bare ligge mig fladt ned og sige "Ok. Det ved jeg ikke noget om". Det er ikke folks debatlyst som er under beskydning. Heller ikke mænds nysgerrighed overfor hvordan en gp opfatter sit job. Jeg ved ikke hvordan det er at have menstruation. Jeg ved ikke hvordan det føles at amme. Jeg ved ikke hvorfor sko og tasker kan være så interessante at man skal hamstre dem i intergalaktiske mængder. Jeg ved ikke hvorfor gpen kan gøre som hun gør. Det er mange år siden jeg stoppede med at prøve og forstå kvinder. Sådan er det bare. Jeg accepterer bare tingenes tilstand. Men det er noget sludder at sige at man ikke forstår sig på børn fordi man ikke selv har født dem. Der strammer du den. Det er useriøst. Så kunne jeg være lige så useriøs og sige at kvinder ikke kan finde ud af at køre bil fordi det var en mand der opfandt og byggede den... Det er helt ok, at du bare acceptere tingenes tilstand, som du skriver. Det er da enhvers ret, men det betyder jo ikke, at andre nødvendigvis burde gør det samme. Jeg er helt enig I, det sidste er noget vrøvl. Det var sådan set bare et eksempel på disse meget generelle udbrud, som man kan risikere at møde, så det skal ses I relation til det samme vrøvl "Mænd ved ikke noget om prostitution, fordi de ikke er aktive på lagnerne". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Major Briggs 16 Skrevet 11. Oktober, 2017 TheVoice skrev, 1 time siden: Sådan lige I et forsøg på, at bruge ovennævnte lidt konstruktiv. Disse indlæg tokes sikkert meget forskelligt. Mulige bud: Mænd ved generelt intet om prostitution, og burde undlade at udtale sig En GP´s indlæg afspejler I højere grad virkeligheden, fordi hun er GP Mænd har bare ikke muligheden for at kunne erhverve sig viden, af den simple årsag, at de ikke leverer seksuelle ydelser OG så er der jo også de grimme fortolkning Man vil gerne forsvare den enkelte GP, på bekostning af rigtige mange mænd Man vil egentligt bare "slikke røv" for at bevare sin måske gode relation til kvinden Jeg ved egentligt ikke selv hvordan jeg skal tolke dem. Men reelt vil jeg mene at det måske var en bedre affærd I de tråde, hvor der som "klog mand" gives udtryk for noget man synes er "helt hen I vejret". at give udtryk for at man ikke deler opfattelsen, snarere end at konkludere af fordi det kommer fra en mand "så kloger mænd sig på noget I reelt ikke ved noget om". Reelt så svarer det vel lidt til at sige hvis en mand udtaler ikke holdning omkring børn man ikke deler "Du ved ikke noget om børn, for du har jo ikke rendt rundt med stor mave i 9 måneder for så at føde og amme dem". Jeg synes det er trist hvis vi skal derhen at kvinder har patent på viden omkring branchen, herunder også generelle ting, fordi de kender deres eget hjørne af branchen. De mulige 'fortolkninger' du opridser kan være lige rigtige og lige forkerte på samme tid. Fortolkning er som sådan underordnet, de citerede tilkendegivelser er ret klare i mæltet. Viden om hvad? Det er vigtigt at skelne mellem 'viden om prostitution' og 'viden om at være prostitueret'. Viden om prostitution kan tage mange former - det kan anskues historisk, kulturelt, sociologisk, poststrukturalistisk og det der er værre. De former for viden kan mænd såvel som kvinder have. Viden om at være prostitueret kan kun den prostituerede selv ha' og har selvfølgelig de bedste forudsætninger for at udtale sig om sit liv. Til trods for at man måske ved alt om katte, er viden om hvad det vil sige at være en kat stadig utilnærmelig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 11. Oktober, 2017 Major Briggs skrev, for 4 minutter siden: De mulige 'fortolkninger' du opridser kan være lige rigtige og lige forkerte på samme tid. Fortolkning er som sådan underordnet, de citerede tilkendegivelser er ret klare i mæltet. Viden om hvad? Det er vigtigt at skelne mellem 'viden om prostitution' og 'viden om at være prostitueret'. Viden om prostitution kan tage mange former - det kan anskues historisk, kulturelt, sociologisk, poststrukturalistisk og det der er værre. De former for viden kan mænd såvel som kvinder have. Viden om at være prostitueret kan kun den prostituerede selv ha' og har selvfølgelig de bedste forudsætninger for at udtale sig om sit liv. Til trods for at man måske ved alt om katte, er viden om hvad det vil sige at være en kat stadig utilnærmelig. Jeg kan godt følge dig. Og jeg er helt enig I, at viden omkring prostitution, på ingen måder er betinget af om man er prostitueret eller ej, den viden kan let tilegnes såfremt man skulle have lyst til dig. Det næste bliver lidt svær, alt afhængig af i hvilken kontekst den bringes i spil. Nu tager tråden jo nok afsæt I @Filosoffen der har udviklet nogle teser, det tager afsæt I af sex er en gensidig aktivitet, og derved afskiller sig fra almene sammenlignings tilfælde med om man kan kalde det er arbejde, om de sælger ydelser m.v. Det der vel har så afstedkommer det hele er måske han på et tidspunktet delagtiggør I at han mener at de prostituerede forsørges af mænd. Uha spændende antagelse, som vi nok er mange der overhovedet rigtig kan se, hvordan det skulle kunne hænge sammen. Det kan selvfølgelig også være noget helt andet der har afstedkommen den tråd, men hvis det er det er vi vel mere om viden om prostitution end viden om, at være prostitueret ? Iøvrigt er jeg enig i billedet omkring katten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Major Briggs 16 Skrevet 11. Oktober, 2017 Citat Nu tager tråden jo nok afsæt I @Filosoffen der har udviklet nogle teser Udviklet nogle teser er måske så meget sagt. 'Tesen' om gensidighed er noget usammenhængende sludder som brugeren Carnalwolf påpeger i sit indlæg i tråden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 11. Oktober, 2017 Major Briggs skrev, Lige nu: Udviklet nogle teser er måske så meget sagt. 'Tesen' om gensidighed er noget usammenhængende sludder som brugeren Carnalwolf påpeger i sit indlæg i tråden. Ja, men mon ik du har en fin fornemmelse af hvad jeg mener. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 11. Oktober, 2017 (edited) TheVoice skrev, for 3 timer siden: Det næste bliver lidt svær, alt afhængig af i hvilken kontekst den bringes i spil. Nu tager tråden jo nok afsæt I @Filosoffen der har udviklet nogle teser, det tager afsæt I af sex er en gensidig aktivitet, og derved afskiller sig fra almene sammenlignings tilfælde med om man kan kalde det er arbejde, om de sælger ydelser m.v. Det der vel har så afstedkommer det hele er måske han på et tidspunktet delagtiggør I at han mener at de prostituerede forsørges af mænd. Uha spændende antagelse, som vi nok er mange der overhovedet rigtig kan se, hvordan det skulle kunne hænge sammen. Præcis, og det der (især) brændte mit hoved sammen var følgende meningsudveksling: Liv: Jeg bliver ikke forsørget af mænd, men er selvstændig erhvervsdrivende og arbejder for mine penge. Svar: Tjaa, den enkelte har selvfølgelig den fulde ret til at beholde sit sinds illusioner og leve et liv i uoplyst mørke. Redigeret 11. Oktober, 2017 af Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 11. Oktober, 2017 Røvslikker skrev, for 3 timer siden: nej selvfølgelig kan man ikke udtale sig, pga man som kunde ikke har erfaringen rent fysisk, det der står uskarpt er hvad menes der med (før, under og efter) går ud fra der er tale om selve akten der kan vi som kunde da bidrage, på den anden side er situationen som GP'er der har man af gode grunde ingen erfaring, der er tale om to vidt forskellige vinkler. Jeg tænkte på før vi blev prostituerede, mens vi er det og efter vi evt er stoppet. Eksempel: før vi blev prostituerede, her hører vi ofte, at noget må være gået galt, prostituerede er psykisk sårbare eller misbrugte. Det er der uden tvivl også nogle der er, men ikke alle jo.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg