Hop til indhold
Guest Makmak

Besøgt eller prøvet ??

Recommended Posts

Amanda Doll skrev, for 1 minut siden:

nej en kunde køber en bil, et hus, en trøje eller en liter mælk - en gæst, date, eller andet i den retningen er mere korrekt da, gæster får oplevelser og ikke en vare ;P

Det holder jo ikke. Man kan faktisk købe mange ydelser hvor man benytter ordet en kunde. Eksempler på sådanne ydelser kunne være at blive klippet, få ordnet negle osv. I øvrigt vil det også klinge underligt hvis en idrætsmassør har gæster :)

Jeg vil dog sige at jeg selv ofte benytter begge ord i indlæg omkring prostitution, men for mit vedkommende opfatter jeg ikke ordet kunde som fordømmelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amanda Doll skrev, for 19 minutter siden:

nej en kunde køber en bil, et hus, en trøje eller en liter mælk - en gæst, date, eller andet i den retningen er mere korrekt da, gæster får oplevelser og ikke en vare ;P

Hehe  Kald det hvad du vil.... Jeg køber en ydelse!  Så jeg ER en kunde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 53 minutter siden:

Det holder jo ikke. Man kan faktisk købe mange ydelser hvor man benytter ordet en kunde. Eksempler på sådanne ydelser kunne være at blive klippet, få ordnet negle osv. I øvrigt vil det også klinge underligt hvis en idrætsmassør har gæster :)

Jeg vil dog sige at jeg selv ofte benytter begge ord i indlæg omkring prostitution, men for mit vedkommende opfatter jeg ikke ordet kunde som fordømmelse.

 

hvis vi skal være teknisk...så kunne det jo blive ved, jeg er næsten sikker på at det ikke handlede om at være teknisk korrekt, men om hvad for nogle ord sender hvilken signalementer :D og der er vi jo heldigvis alle fri til at ha hver vores mening :D for mig handler det om at det er en livsstil og ikke et job, for andre er det et job og ja så har de nok mere kunder end gæster. andre har dates, det kalder jeg det ikke da det er nogen mennesker hvor jeg er åben for at ligge kærlig følser i det, det er en gæst ikke, det er en jeg bruger tid på at personen har det godt (mand, som kvinde) og jeg ønsker en god oplevelse de forhåbenlig tænker tilbage på med et smil :) en kunde er dem jeg til dagligt står og sælger veganis til på mit arbejde - de får deres produkt og så er de ude af mine tanker lige så snart de har forladt butikken, det er mine gæster som regel ikke, da det jo gerne skulle være en god oplevelse jeg os tænker tilbage på med et lille smil på læben :D  Men heldigvis er vi alle i vores gode ret til at forstå trådens start som vi ønsker, jeg havde dog forstået det, som hvad mener man er de rigtige ord, og ikke hvad der er teknisk, grammatisk korrekt. Dog forlægger muligheden for at det er mig der er ganske galt på den der :D og det handler måske ikke så meget om hvad der lyder godt som hvad der er negativt ladet i sammenhængen.....sorry hvis jeg er totalt uforståelig, er bosat i tyskland gennem snart 8 år, så mit dansk bliver bestemt ikke bedre med tiden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, 1 time siden:

Hehe  Kald det hvad du vil.... Jeg køber en ydelse!  Så jeg ER en kunde ;)

Kunde eller gæst... same same.

Men gæster er det mest anvendte inden for salg af oplevelser, når man skal omtale selve kunderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

For alt for langt tid siden, huserede der en Smuk Enlig Mor, som kaldte sine besøgende/gæster for "elskere"!!! :-P

Kært barn har mange navne :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amanda Doll skrev, for 1 time siden:

hvis vi skal være teknisk...så kunne det jo blive ved, jeg er næsten sikker på at det ikke handlede om at være teknisk korrekt, men om hvad for nogle ord sender hvilken signalementer :D og der er vi jo heldigvis alle fri til at ha hver vores mening :D 

Enig.  Jeg har prøvet lidt af hvert, og det er så min erfaring at oplevelsen ikke bliver bedre af om jeg kaldes for kunde, gæst eller elsker. Jeg bar prøvet at besøge piger der brugte disse ord. Umiddelbart tror jeg at de betød mere for pigen end for mig eller dem der i øvrigt besøgte dem.  Typisk handler det om gensidig kemi, og dette er ikke defineret ud fra betydning af ord, det er snarere noget magisk der ikke kan beskrives. 

Taler vi markedsføring kan man sikkert skabe nogle illusioner omkring at oplevelser skulle blive bedre hos piger der har et anderledes koncept end det traditionelle klinikkoncept. Jeg indrømmer gerne at jeg engang selv bildte mig ind, groft formuleret at klinikker leverede maskin sex uden indlevelse, hvorimod "amatør" piger leverede indlevelse og fede oplevelser.  I dag er jeg blot nødt til at pointere, at det er fordomme uden hold i virkeligheden.  De fede oplevelser er ikke betinget af konceptet men ud fra hvad  der sker imellem de to mennesker. 

Jeg kan ligeledes tilføje, at nogle af mine bedste oplevelser er sket med piger, der højest tænkeligt på dagen  har haft måske 5-6 gæster/kunder før mig.  

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Jeg gætter på, at mange mænd i omklædningsrummet efter kampen tit og ofte har anvendt udtryk såsom "været på (nakken af)hende" o.l. når snakken er faldet på kvinder - ganske enkelt fordi det nu en gang er den jargon der anvendes og forstås blandt mandfolk.

Har ligegodt aldrig hørt udtrykket brugt i omklædningsrummet - at ham der har "elsket" med hende der...:D

Herinde skrives der i anmeldelserne primært mand til mand - så er det vel ikke så underligt at sproget af og til bliver lidt mere "bramfrit".

Hvis kvinderne læser med herinde, ja så får de pludselig indsigt i en verden de måske af gode grunde ikke lige kender helt så meget til - nemlig "mændenes omklædningsrum"...;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 4 timer siden:

Jeg har "været hos" og "prøvet" en del, men det er altid startet som et besøg.

Dermed ikke være sagt at pigen ikke må prale med at have "været på" mig ;)

 

Haha, ja ham Butch har jeg været på, prøvet, testkørt og godkendt! Nanaaaa :P 

Når det er sagt, så er det lidt pudsigt, for lige det med mændenes omklædningsrum var noget lignende det, jeg selv havde i tankerne, da jeg læste denne tråd. :) 

Det er jo meget forskelligt, hvor vores alle sammens grænser går i forhold til det skrevne ord herinde. Hvor jeg personligt hurtigt kan finde betegnelsen 'luder' som nedsættende på skrift, så er der kvinder og mænd, der slet ikke lægger det samme i ordet. Hvis nu man havde skrevet "Er der nogen der har prøvet at dyrke sex med hende", så var der jo nok ikke nogen, der løftede øjenbryn over det. 

Men ellers tror jeg mest, at det er sådan en tøhø-mande-ting... Manden der herinde skriver "Hva så gutter, er der nogen, der har stukket pikken i hende?" kan måske være det mest kærlige, omsorgsfulde og blide væsen overfor kvinder face-to-face, men jeg vedkender, at jeg ikke ligefrem selv bliver seksuelt opstemt af tonen og faconen - men jeg er jo også kvinde :D 

Redigeret af Nikita Darling
Fatter ikke lige, hvorfor skriften blev så stor, men værsågod til alle svagtseende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min barndom glædede vi os til om lørdagen. Der kom brødmanden, og han havde altid negerboller med. Vi elskede negerboller, og tro mig – der var ikke noget nedladende i dette ord.

På samme måde er det med glædespiger, jeg tror da at jeg i ny og næ har anbefalet en ven at  prøve en af de (få) gode glædespiger som jeg selv har haft fornøjelsen af.Om ordet prøvet er nedladende afhænger i høj grad af i hvilken sammenhæng og sætning det bruges.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg glemte så at tilføje min pointe... At vores grænser er forskellige, og det nok er et umuligt scenarie at alle skriver, så de absolut ikke kommer til at støde nogen overhovedet... Til dét er der løbet for meget blod sydpå :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 10 minutter siden:

Haha, ja ham Butch har jeg været på, prøvet, testkørt og godkendt! Nanaaaa :P 

Når det er sagt, så er det lidt pudsigt, for lige det med mændenes omklædningsrum var noget lignende det, jeg selv havde i tankerne, da jeg læste denne tråd. :) 

Det er jo meget forskelligt, hvor vores alle sammens grænser går i forhold til det skrevne ord herinde. Hvor jeg personligt hurtigt kan finde betegnelsen 'luder' som nedsættende på skrift, så er der kvinder og mænd, der slet ikke lægger det samme i ordet. Hvis nu man havde skrevet "Er der nogen der har prøvet at dyrke sex med hende", så var der jo nok ikke nogen, der løftede øjenbryn over det. 

Men ellers tror jeg mest, at det er sådan en tøhø-mande-ting... Manden der herinde skriver "Hva så gutter, er der nogen, der har stukket pikken i hende?" kan måske være det mest kærlige, omsorgsfulde og blide væsen overfor kvinder face-to-face, men jeg vedkender, at jeg ikke ligefrem selv bliver seksuelt opstemt af tonen og faconen - men jeg er jo også kvinde :D 

Ja tak skal du ellers have.....det var noget af en tur!......og "godkendelsesstemplet" sidder der sgu endnu ;)

Vi mænd har nok en jargon der ikke er helt stueren når vi sidder i skurvognen, hvor der ofte bliver sagt nogle ting der ikke er for sarte ører....., men derfor kan man jo godt tage gentleman hatten på når man går ud derfra. 

Det skrevne ord bliver ikke altid opfattet i den tone det ville blive sagt, så far med lempe på skrift ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 1 minut siden:

Og jeg glemte så at tilføje min pointe... At vores grænser er forskellige, og det nok er et umuligt scenarie at alle skriver, så de absolut ikke kommer til at støde nogen overhovedet... Til dét er der løbet for meget blod sydpå :P 

Ja, så har du sagt hvad du ville, så kan du godt smutte tilbage til dine kødgryder og mavebøjninger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Ja, så har du sagt hvad du ville, så kan du godt smutte tilbage til dine kødgryder og mavebøjninger ;)

Præcis! De savner mig... Især mavebøjningerne B) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 4 timer siden:

Jeg er helt enige med dig her. Men hovedet på blokken jeg har nok selv tænkt hende vil jeg prøve uden at tænke over hvad jeg egentlig siger og signalere.

Der er dulen dæleme også forskel på at tænke det og at skrive det herinde eller sige det højt!!! Ligesom man tænker "fucking so" om sin bankdame - men man behøver jo ikke at sige det højt :D (har ikke en bankdame - det var bare et tænkt eksempel :D )...

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 12 minutter siden:

Ja, så har du sagt hvad du ville, så kan du godt smutte tilbage til dine kødgryder og mavebøjninger ;)

J v gerne vide hva d r der i gryden B)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Er det så ok, at skrive til en pige man ikke tidligere har besøgt "Er du frisk på en prøvetime ?" 

Sådan lidt i stil med at få en farveprøve hos farvehandleren?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 55 minutter siden:

Jeg gætter på, at mange mænd i omklædningsrummet efter kampen tit og ofte har anvendt udtryk såsom "været på (nakken af)hende" o.l. når snakken er faldet på kvinder - ganske enkelt fordi det nu en gang er den jargon der anvendes og forstås blandt mandfolk.

Har ligegodt aldrig hørt udtrykket brugt i omklædningsrummet - at ham der har "elsket" med hende der...:D

Herinde skrives der i anmeldelserne primært mand til mand - så er det vel ikke så underligt at sproget af og til bliver lidt mere "bramfrit".

Hvis kvinderne læser med herinde, ja så får de pludselig indsigt i en verden de måske af gode grunde ikke lige kender helt så meget til - nemlig "mændenes omklædningsrum"...;)

 

"Elsket med" er så måske helt over i den anden boldgade - der er jo lidt guf ind imellem... Han kneppede mig, vi havde sex.. og ja, det er grader.. men "prøvet" er bare ikke helt så rart at høre.. og det er sq ikke fordi vi ikke ved, at vi GP´er er prostituerede - selvfølgelig er vi da det :) Men det lyder faktisk ikke så fedt.... det kan jo så godt være kærligt ment alligevel :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Er det så ok, at skrive til en pige man ikke tidligere har besøgt "Er du frisk på en prøvetime ?" 

Det ville det nok være for nogen... Jeg ville skrive "Hvad vil du da prøve på?" :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Er det så ok, at skrive til en pige man ikke tidligere har besøgt "Er du frisk på en prøvetime ?" 

Yep - i min optik er det :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Det ville det nok være for nogen... Jeg ville skrive "Hvad vil du da prøve på?" :D 

Jeg ville så svare "Jeg kunne godt tænke mig at dyrke lidt sex med dig" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Jeg ville så svare "Jeg kunne godt tænke mig at dyrke lidt sex med dig" :D

Ah okay så... Så var vi da så langt! B):D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Så er nu nok nødt til at få arrangeret en diner-date :D

Måske en combo med dinner og lidt mavebøjninger (læs: lagengymnastik)

@Nikita Darling hvad er der i gryden? Skal jo lige vide om det er noget jeg vil prøve.....(-smage)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...