Hop til indhold
Guest Makmak

Besøgt eller prøvet ??

Recommended Posts

MizzAnne skrev, for 8 minutter siden:

Yep - i min optik er det :P

Ikke en replik jeg har lyst til at høre fra en jeg aldrig har set før. Hos mig forventes en pæn tone, men jeg er nok også en anelse krævende og det har jeg det faktisk fint med. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 3 minutter siden:

Måske en combo med dinner og lidt mavebøjninger (læs: lagengymnastik)

@Nikita Darling hvad er der i gryden? Skal jo lige vide om det er noget jeg vil prøve.....(-smage)

Der er det i gryden, som der SKAL være... Sovs! Det er skide godt til mine mavebøjninger :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 23 minutter siden:

Der er dulen dæleme også forskel på at tænke det og at skrive det herinde eller sige det højt!!! Ligesom man tænker "fucking so" om sin bankdame - men man behøver jo ikke at sige det højt :D (har ikke en bankdame - det var bare et tænkt eksempel :D )...

ja det har du ret i, men nogen tænker bare ikke i de baner, de kan være søde og høflige og gode mennesker det med at kalde en en smatso er mangel på dannelse eller hvis man ikke kan styre temperamentet.

Jeg har stødt på det herinde og har faktisk aldrig tænkt over at det kan virke stødende, men lad nu vær med at tage det alt for personlig, tænkt nå ja det er hans kæphest ikke min... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 3 minutter siden:

Der er det i gryden, som der SKAL være... Sovs! Det er skide godt til mine mavebøjninger :D 

Man kan ikke få for meget sovs...... altså rigtig sovs der hænger ved kartoflerne ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 7 minutter siden:

Ikke en replik jeg har lyst til at høre fra en jeg aldrig har set før. Hos mig forventes en pæn tone, men jeg er nok også en anelse krævende og det har jeg det faktisk fint med. :)

Jeg brugte faktisk vendingen engang. Det skal så nok lige med til historien at pigen søgte efter få udvalgte gæster. Jeg skrev selvfølgelig først en længere smøre omkring mig og mine præferencer osv.

Jeg sluttede så af med om husk havde lyst til en prøvetime.  Jeg tror hun tolkede det rigtigt, nemlig som ingen kan jo garantere at besøget bliver så godt at det vil føre til gentagelser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Jeg brugte faktisk vendingen engang. Det skal så nok lige med til historien at pigen søgte efter få udvalgte gæster. Jeg skrev selvfølgelig først en længere smøre omkring mig og mine præferencer osv.

Jeg sluttede så af med om husk havde lyst til en prøvetime.  Jeg tror hun tolkede det rigtigt, nemlig som ingen kan jo garantere at besøget bliver så godt at det vil føre til gentagelser. 

 

Så længe du ikke forventede en gratis prøvetime - som i Fitness :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Jeg brugte faktisk vendingen engang. Det skal så nok lige med til historien at pigen søgte efter få udvalgte gæster. Jeg skrev selvfølgelig først en længere smøre omkring mig og mine præferencer osv.

Jeg sluttede så af med om husk havde lyst til en prøvetime.  Jeg tror hun tolkede det rigtigt, nemlig som ingen kan jo garantere at besøget bliver så godt at det vil føre til gentagelser. 

 

Du var heldig og blive valgt ud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 24 minutter siden:

Så længe du ikke forventede en gratis prøvetime - som i Fitness :D

Det gjorde jeg skam ikke, og jeg betalte også med det samme og hvad man nu skal gøre. :)

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 6 minutter siden:

Man kan ikke få for meget sovs...... altså rigtig sovs der hænger ved kartoflerne ;)

 

Nemmerlig! Den dér der bliver til budding, når den er kold B)

....hov, sovs var vist ikke lige overskriften her :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
MizzAnne skrev, for 13 minutter siden:

"Elsket med" er så måske helt over i den anden boldgade - der er jo lidt guf ind imellem... Han kneppede mig, vi havde sex.. og ja, det er grader.. men "prøvet" er bare ikke helt så rart at høre.. og det er sq ikke fordi vi ikke ved, at vi GP´er er prostituerede - selvfølgelig er vi da det :) Men det lyder faktisk ikke så fedt.... det kan jo så godt være kærligt ment alligevel :D

Jeg bruger personligt de fleste variationer...fra det mest møgbeskidte til det nær uskyldsrene - alt afhængig af, hvem jeg henvender mig til.

Sprog, sprogbrug og modtagerens forståelse er vidt forskellig... og jeg synes Nikita Darlings indlæg beskriver sagerne ganske godt.

Når det så er sagt, ja så er der næppe tvivl om, at det faktum at der i denne relation er penge involveret næppe gør, at de kvinder der er aktive i gamet ikke af nogle opfattes mere som en vare end som et menneske...hvor forkert denne antagelse så end måtte være.

Når man søger et nyt job er man tit "på prøve"...udtrykket er helt normalt her.

Men, man føler måske her en usikkerhed, som udtryk for at man ikke ved om man beholder jobbet...

Er det udover det at være betragtet som en "købt vare" også den usikkerhed der konstant ligger i at blive målt og vejet der måske spiller ind på at udtrykket af nogle af jer betragtes som mindre rart?

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 minutter siden:

Du var heldig og blive valgt ud :D

Sådan kan man jo godt se på.  Faktum var måske bare at jeg opfyldte hendes krav til kunderne/gæsterne i hendes målgruppe 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 minutter siden:

Du var heldig og blive valgt ud :D

Det er faktisk omvendt... Man er heldig at få besøg af Voice - han er en rigtig sød gentleman, også selvom han kan finde på at bruge ordet "prøve" i én eller anden sammenhæng :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 1 minut siden:

Det er faktisk omvendt... Man er heldig at få besøg af Voice - han er en rigtig sød gentleman, også selvom han kan finde på at bruge ordet "prøve" i én eller anden sammenhæng :D 

Tusind tak for de pæne ord. :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 4 minutter siden:

Nemmerlig! Den dér der bliver til budding, når den er kold B)

....hov, sovs var vist ikke lige overskriften her :D 

.......og nu tilbage til studiet :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Det er faktisk omvendt... Man er heldig at få besøg af Voice - han er en rigtig sød gentleman, også selvom han kan finde på at bruge ordet "prøve" i én eller anden sammenhæng :D 

Ok ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 5 minutter siden:

Er det udover det at være betragtet som en "købt vare" også den usikkerhed der konstant ligger i at blive målt og vejet der måske spiller ind på at udtrykket af nogle af jer betragtes som mindre rart?

For lige at være helt seriøs igen, så tror jeg altså, at der ligger noget rigtigt i det her. 

Har da personligt selv bidt mærke i, at jeg nogen gange har befundet mig i en form for "forsvarsmode", hvis jeg først har oplevet disrespekt af én eller anden art. Det kan så komme og gå - oplever det ikke som en konstant følelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 11 minutter siden:

For lige at være helt seriøs igen, så tror jeg altså, at der ligger noget rigtigt i det her. 

Har da personligt selv bidt mærke i, at jeg nogen gange har befundet mig i en form for "forsvarsmode", hvis jeg først har oplevet disrespekt af én eller anden art. Det kan så komme og gå - oplever det ikke som en konstant følelse. 

Hørt.. og når jeg oplever den der, så er det godt nok ikke en person, jeg har lyst til at se igen!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Makmak

Så nåede vi da vidt og bredt omkring, ord-kunde-gæst-sovs og kartofler, på mit spørgsmål om et enkelt ord i en efterlysning her på EG.

Tak for de indlæg som rent faktisk havde relevans for spørgsmålet:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Makmak skrev, for 25 minutter siden:

Så nåede vi da vidt og bredt omkring, ord-kunde-gæst-sovs og kartofler, på mit spørgsmål om et enkelt ord i en efterlysning her på EG.

Tak for de indlæg som rent faktisk havde relevans for spørgsmålet:)

 

Sovs er altid relevant :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 19 timer siden:

Du har helt ret - vi er jo alle rigtige mennesker - ikke oppustelige dukker :)

Tja, jeg har nu dyrket elskov med/prøvet/været på/dusket/gennempulet/rykket rundt på GP'ere, hvis engagement ledte tankerne hen på sådan én. :D 

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, ja, det med "besøgt" eller "prøvet"  meget godt mit dilemma    (... som 'kronisk kæresteløs' og alt det dér ... )

Jeg ville gerne "besøge" en del forskellige piger ... få lidt massage, en snak, nogle kram ... måske et handjob ...
Pigerne er rigtig søde, de fleste af dem (jeg har besøgt) og jeg kan godt li' variationen ..
Det har jeg det sådan set OK med ...

Men jeg har det ikke OK med med at "prøve" en masse piger ... ;)
Helst kun sex hvis det virkelig 'klikker' og helst med et par 'faste' ...

Den er lidt svær at navigere rundt i, men jeg gør mit bedste ...  :D

(.. nå, men jeg kan se jeg kom lidt sent ind i tråden .. efter oplægsholder mere eller mindre har rundet af .. typisk mig, håber det er OK .. )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære venner, når nu vi alle sammen er enige om at bruge pæne ord om hinanden og det vi laver sammen og i det hele taget behandle hinanden med respekt og omtanke, skulle vi så ikke også droppe det med betalingen - det føles så råt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærlig talt, så er det hele i sidste ende bedøvende ligegyldigt hvilket ord man benytter. 

Besøgt, nydt, blevet fornøjet af, blevet underholdt af, blevet besørget af, prøvet, testet, frekventeret, find selv på flere ord. Det er altid godt at have et nogle valgmuligheder, det er med til at nuancere sproget og læseoplevelsen.

Selv er jeg hamrende ligeglad med om jeg bliver kaldt gæst, klient, kunde, omvandrende pengeautomat, eller noget helt femte.

Blot husk på hvilket ord, der benyttes, siger mere om skibenten end om objektet, der skrives om.

Som englænderne sige "sticks and stones may break my bones, but names don't hurt at all" (kæppe og sten kan brække mine knogler, men navne kan aldrig gøre skade)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror faktisk ikke der menes noget specifikt nedladende med "prøvet" i de allerfleste tilfælde. Jeg er dog enig i at det kunne være en hel del mere gennemtænkt. Begge parter er mennesker ikke maskiner.

Har I piger ikke haft en del gæster der nok prøvede men alligevel ikke helt... I ved ;-) ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...