Hop til indhold
Guest Makmak

Besøgt eller prøvet ??

Recommended Posts

Guest Makmak

Er jeg den eneste, der finder ordet "prøvet" nedværdigende i forbindelse med en efterlysning af en glædespige? 

I mine øjne burde det være god pli, at erstatte ordet med "besøgt"

God dag til jer allle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Makmak skrev, for 9 minutter siden:

Er jeg den eneste, der finder ordet "prøvet" nedværdigende i forbindelse med en efterlysning af en glædespige? 

I mine øjne burde det være god pli, at erstatte ordet med "besøgt"

God dag til jer allle.

Helt enig... :) 

Go dag.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

prøvet er cirka lige så nedsættende som når pigerne kalder gæsterne for kunder - jeg tror det i bund og grund handler om ens syn på sagen - mine gæster er ikke kunder, da vi SAMMEN søger at få en god oplevelse, og man bør nok ikke BESØGE mig hvis det kun er for at prøve. Jeg er en oplevelse uden lige, hvis du kommer med et smil på læben og med en forventning om at jeg elsker sex, men kommer du med en underlig vibe, er det jo det du får igen selv. Jeg er et menneske og ikke en maskine, så nej jeg skal ikke være ¨professionel¨, da dette ikke er så meget et job som en livsstil - jeg har personligt holdt en længere pause da jeg lige skulle ha tjek på mine prioteter, da dette var begyndt at blive som et job og ikke en livsstil. Nu er jeg selv klar og tilbage med en god og sund indstilling til dette - Men jo PRØVET er desværre en forkert indfaldsvinkel til god sex 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Makmak skrev, for 20 minutter siden:

Er jeg den eneste, der finder ordet "prøvet" nedværdigende i forbindelse med en efterlysning af en glædespige? 

I mine øjne burde det være god pli, at erstatte ordet med "besøgt"

God dag til jer allle.

Jeg må indrømme, at jeg synes begrebet "været på" er værre end "prøvet".. men jo, "prøvet" får mig til at føle mig lidt som en tivoli attraktion - her må det så være gyngerne mere end karusellen :P Og jeg har for øvrigt ikke "kunder" heller - jeg har "dates" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Makmak
kvinde 1966 skrev, for 14 minutter siden:

Helt enig...  

Go dag..  

Tak, så er jeg ikke den eneste:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Makmak
Amanda Doll skrev, for 19 minutter siden:

prøvet er cirka lige så nedsættende som når pigerne kalder gæsterne for kunder - jeg tror det i bund og grund handler om ens syn på sagen - mine gæster er ikke kunder, da vi SAMMEN søger at få en god oplevelse, og man bør nok ikke BESØGE mig hvis det kun er for at prøve. Jeg er en oplevelse uden lige, hvis du kommer med et smil på læben og med en forventning om at jeg elsker sex, men kommer du med en underlig vibe, er det jo det du får igen selv. Jeg er et menneske og ikke en maskine, så nej jeg skal ikke være ¨professionel¨, da dette ikke er så meget et job som en livsstil - jeg har personligt holdt en længere pause da jeg lige skulle ha tjek på mine prioteter, da dette var begyndt at blive som et job og ikke en livsstil. 

Det handler netop om et besøg og en oplevelse, har ikke den store erfaring med gp' er , men at bruge ordet "prøve" er bare ikke det rigtige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Makmak skrev, Lige nu:

Det handler netop om et besøg og en oplevelse, har ikke den store erfaring med gp' er , men at bruge ordet "prøve" er bare ikke det rigtige.

Du har helt ret - vi er jo alle rigtige mennesker - ikke oppustelige dukker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Makmak skrev, for 2 minutter siden:

Det handler netop om et besøg og en oplevelse, har ikke den store erfaring med gp' er , men at bruge ordet "prøve" er bare ikke det rigtige.

jamen det er jo helt rigtigt, der af min selvvalgt pause, jeg havde fået en forkert indstilling, og den skulle lige på plads først - hold jer væk, hvis pigerne skal prøves, og mændene er blevet kunder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Makmak
MizzAnne skrev, for 1 minut siden:

Du har helt ret - vi er jo alle rigtige mennesker - ikke oppustelige dukker :)

Lige præcis,  og som du selv skrev "været på" er bestemt heller ikke ord jeg bryder mig om

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har "været hos" og "prøvet" en del, men det er altid startet som et besøg.

Dermed ikke være sagt at pigen ikke må prale med at have "været på" mig ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at nogen ikke rigtig tænker over signalet det giver når de skriver prøvet...

Jeg tror ikke helt det er så firkantet som det bliver opstillet her.

Ligesom om glædespigen kalder en gæst eller kunde, det er nok ikke noget de tænker nærmere over, nogen gør måske 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Makmak
Romantikeren skrev, for 17 minutter siden:

Jeg tror at nogen ikke rigtig tænker over signalet det giver når de skriver prøvet...

Jeg tror ikke helt det er så firkantet som det bliver opstillet her.

Ligesom om glædespigen kalder en gæst eller kunde, det er nok ikke noget de tænker nærmere over, nogen gør måske 

En kvinde/glædespige er ikke at sammenligne med en bil, eller et par jeans. Derfor finder jeg det ikke korrekt, men nedværdigende at bruge ordet "prøvet" i en efterlysning.

Om mænd bliver omtalt som kunder, dates eller gæster, er der sikkert mange meninger om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Makmak skrev, for 12 minutter siden:

En kvinde/glædespige er ikke at sammenligne med en bil, eller et par jeans. Derfor finder jeg det ikke korrekt, men nedværdigende at bruge ordet "prøvet" i en efterlysning.

Om mænd bliver omtalt som kunder, dates eller gæster, er der sikkert mange meninger om.

Jeg er helt enige med dig her. Men hovedet på blokken jeg har nok selv tænkt hende vil jeg prøve uden at tænke over hvad jeg egentlig siger og signalere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 35 minutter siden:

Jeg tror at nogen ikke rigtig tænker over signalet det giver når de skriver prøvet...

Jeg tror ikke helt det er så firkantet som det bliver opstillet her.

Ligesom om glædespigen kalder en gæst eller kunde, det er nok ikke noget de tænker nærmere over, nogen gør måske 

Jo du kan tro vi er nogle stykker som tænker over det at  nogle bruger ordet "PRØVET"  om en glædespige. Jeg kommer til at tænke på at jeg nøjagtig som MizzAnne også siger er en forlystelse i Tivoli, og  sådan en mand får ingen aftale med mig. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

fra pigens side at blive omtalt som kunde er lige så nedværdigende som at manden udtrykker sig besøgt/prøvet som værende dårlig pli, fortrækker helt klart både i tankegang som verbalt at omtale seancen som en "oplevelse" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Makmak skrev, for 1 time siden:

Er jeg den eneste, der finder ordet "prøvet" nedværdigende i forbindelse med en efterlysning af en glædespige? 

I mine øjne burde det være god pli, at erstatte ordet med "besøgt"

God dag til jer allle.

Nej, jeg har et par gange reageret imod det, da "prøve" er noget, man gør med en maskine, men mine indvendinger har ikke haft den store gennemslagskraft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Nej, jeg har et par gange reageret imod det, da "prøve" er noget, man gør med en maskine, men mine indvendinger har ikke haft den store gennemslagskraft.

Ja, eller en bluse :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Nej, jeg har et par gange reageret imod det, da "prøve" er noget, man gør med en maskine, men mine indvendinger har ikke haft den store gennemslagskraft.

så du mener at håndtere begrebet en anmeldelse er mere rammende ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Makmak skrev, 1 time siden:

Det handler netop om et besøg og en oplevelse, har ikke den store erfaring med gp' er , men at bruge ordet "prøve" er bare ikke det rigtige.

Så er der heller ikke tale om at at GP beskæftiger sig prostitution men med "oplevelses-økonomi" for at bruge et akademisk udtryk :D

Men ja der er tale om gæster, dates eller noget andet helt tredje......kunder er ikke det rette udtryk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Makmak
StudineMILF skrev, for 12 minutter siden:

Jo du kan tro vi er nogle stykker som tænker over det at  nogle bruger ordet "PRØVET"  om en glædespige. Jeg kommer til at tænke på at jeg nøjagtig som MizzAnne også siger er en forlystelse i Tivoli, og  sådan en mand får ingen aftale med mig. :(

I min optik hverken kan eller skal det sammenlignes med en tur i Tivoli, men en oplevelse og gensidig fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Makmak
DK fyr 34 skrev, for 5 minutter siden:

Så er der heller ikke tale om at at GP beskæftiger sig prostitution men med "oplevelses-økonomi" for at bruge et akademisk udtryk :D

Men ja der er tale om gæster, dates eller noget andet helt tredje......kunder er ikke det rette udtryk 

Ha ha, ja det er måske det rigtige ord:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amanda Doll skrev, for 2 timer siden:

prøvet er cirka lige så nedsættende som når pigerne kalder gæsterne for kunder

Det er jo det vi er, ;) kunder altså.. Men mindre jeg er syg liderlig... Så kan du kalde mig klient :P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

:D:D

Jeg tror der er en del der skal prøve på ikke at være så sart, og tænke lidt over hvad præmissen er for at disse oplevelser.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, Lige nu:

Det er jo det vi er, ;) kunder altså.. Men mindre jeg er syg liderlig... Så kan du kalde mig klient :P:D

nej en kunde køber en bil, et hus, en trøje eller en liter mælk - en gæst, date, eller andet i den retningen er mere korrekt da, gæster får oplevelser og ikke en vare ;P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 54 minutter siden:

så du mener at håndtere begrebet en anmeldelse er mere rammende ???

Nej, og derfor er jeg da også for længe siden begyndt at kalde det en "oplevelsesberetning"

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...