gerog 9289 Skrevet 17. September, 2017 Man kan besøge en glædespige. Og man kan prøve en bil. Ikke omvendt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 17. September, 2017 gerog skrev, for 25 minutter siden: Man kan besøge en glædespige. Og man kan prøve en bil. Ikke omvendt. Men man kan køre den godt af i begge.......... Arghh........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 17. September, 2017 (edited) Er der nogen der vil dele en GP, eller måske to GP'er. Redigeret 17. September, 2017 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 17. September, 2017 Jeg ville nok ikke sige 'prøve' - jeg ville nok hellere sige 'besøge'. Men når man siger 'prøve', lyder det jo også som om, der er tale om en éngangsforestilling - som om man på forhånd kun har tænkt sig at besøge en given pige én gang, hvorefter dén ged så er barberet og videre til den næste. På den måde lyder ordet ikke bare lidt upersonligt, men osse lidt overfladisk... Ville man sige 'prøve' om én, man har besøgt flere gange: "Jeg har prøvet glædespige N.N. sytten gange..." - nej, vel? Og man kan jo aldrig vide, hvor mange gange, man kunne tænke sig at besøge en given glædespige, når man først har besøgt hende én gang... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 17. September, 2017 Røvslikker skrev, for 4 minutter siden: Er der nogen der vil dele en GP, eller måske to GP'er. Har du da nogle i overskud ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. September, 2017 Er det så slemt? Havde engang en veninde til en veninde, som jeg dyrkede en del sex med. Veninde kontaktede mig, og sagde, at hun også gerne ville prøve mig. Jeg gik ikke i fosterstilling af den grund. Næh, hun måtte da gerne prøve mig. Jeg kan sagtens se en annonce eller en pige på gaden, og tænke, at hende kunne jeg godt tænke mig, at prøve at have sex med. Uden at jeg selv føler, at det nødvendigvis skal være et nedværdigende udtryk. Sådan er det ikke ment. Tror heller ikke, at der er nogle, der har mødt mig, der føler, at jeg skulle have været nedværdigende i min opførsel. Tværtimod. Håber ikke, at jeg får tæsk, af alle de åh så belevne gentlemen her i tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg