Hop til indhold
JenniferRomantica

Mest hensigtsmæssig afslutning på ens besøg..

Recommended Posts

Hejsa alle sammen.. 

Jeg er efterhånden blevet gjort opmærksom på et par gange eller 100 (Hahaha) at banket der kommer på døren når et besøg skal når sin ende kan virke uhensigtsmæssigt.. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der evt kunne gøre afslutningen bedre.. Eller hvad der kunne være mere hensigtsmæssigt.. Selvfølgelig uden af det kræver et større teknisk arbejde.. Hahaha..

Jeg overvejer idéen med telefonen men jeg tænker bare om det ikke er mere forstyrrende at jeg skal hen og slukke uret osv.? Eller er det bare mig der tænker det.? Hmm.. Så der idéen om æggeuret men det larmer jo helt af helveds til.. 

Hvad kan i kære gæster komme med af forslag.? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendborg 47 skrev, for 4 minutter siden:

Hæng dog et ur på væggen, hvor svært kan det være :)

Jeg ved ikke hvor fedt det ville være for mine gæster at jeg ligger og kigger på uret.? Eller hvor nemt det er i en doggy at kigge på et ur der hænger bagved en.? Jeg kan selvfølgelig planlægge enhver stilling ud fra at jeg skal kunne se på uret uanset hvordan jeg ligger.. Hahaha.. Men jeg er altså mere til bare at blive smidt rundt uden at skulle tænke "Jeg skal lande til højre fordi ellers så kan jeg ikke se uret".. Måske er jeg bare for spontant anlagt.. 

Men tak for inputtet.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svendborg 47

haha, nej smukke nu må du sgu lige klappe den vilde hest der.. Du behøver da ikke glo på det skide ur hele tiden som et dådyr fanget i lyskeglen :) enhver med en tidsfornemmelse en smule bedre end en våd berlinger kan jo lige kaste et blik på uret når man jo alligevel bliver kastet i den retning :D  hvis nu du hang uret ved side af boreplatformen i stedet for foran eller bagved, så var det jo nok at du lige drejede hovedet for at se hvor i verden den store viser befandt sig. Det er også dejligt som kunde at man ca ved hvor i "ud af kroppen oplevelsen" man befinder sig.

Kan du da for f....... ikke snart få din fine lille popo drejet til fyn, så jeg kunne besøge dig ( Så tager jeg et kæmpe vægur med, så afprøver vi teorien )<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med bare at have et armbåndsur på? :D Det kan man godt skule lidt diskret på. 

Jeg selv har et ur stående, det fungerer fint. Jeg kigger jo ikke på det hver 5 min og jeg planlægger ikke at stå/ligge i en stilling hvor jeg har frit udsyn til uret, det er bare meget rart lige at kunne kigge hen, når man har en fornemmelse af at tiden er ved at være gået.

Det er vel immervæk mindre forstyrrende, end en bimlende alarm og ihærdig banken på døren. 

Pssst, lige en tilføjelse. Sådan et stående ur virker bedst, hvis ikke man lige får lagt sit tøj sådan at viseren ikke røre sig ud af flækken. ;) 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et ur på væggen er bare det smarteste... For alle parter synes jeg, så ved man hvor længe der er tilbage :) ja nogen kigger måske unødigt meget på uret, men det er da heller ikke fedt at man tror at man er halvvejs, men der faktisk kun er 2,5 minutter tilbage! 

Man skal mestre forskellige ting som glædes pige, så kan man vel også mestre at kigge på et ur :D

Men ok, med et mekanisk eller menneskelig ( larmende ) alarm, så er man da ikke i tvivl om at det er købe sex man er i gang med, og ikke en kommende kæreste :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden:

Hejsa alle sammen.. 

Jeg er efterhånden blevet gjort opmærksom på et par gange eller 100 (Hahaha) at banket der kommer på døren når et besøg skal når sin ende kan virke uhensigtsmæssigt.. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der evt kunne gøre afslutningen bedre.. Eller hvad der kunne være mere hensigtsmæssigt.. Selvfølgelig uden af det kræver et større teknisk arbejde.. Hahaha..

Jeg overvejer idéen med telefonen men jeg tænker bare om det ikke er mere forstyrrende at jeg skal hen og slukke uret osv.? Eller er det bare mig der tænker det.? Hmm.. Så der idéen om æggeuret men det larmer jo helt af helveds til.. 

Hvad kan i kære gæster komme med af forslag.? 

 

Jeg kommer hos en der sætter stopuret igang på hendes tlf. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 5 minutter siden:

Men ok, med et mekanisk eller menneskelig ( larmende ) alarm, så er man da ikke i tvivl om at det er købe sex man er i gang med, og ikke en kommende kæreste :)

 

Kommende kæreste, kan man virkelig bilde sig selv det ind, når penge har skiftet hænder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oxygen
Iscenesat Virkelighed skrev, for 7 minutter siden:

Kommende kæreste, kan man virkelig bilde sig selv det ind, når penge har skiftet hænder?

Man kan købe så meget nu om dage, så hvorfor ikke en kæreste :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendborg 47 skrev, for 2 minutter siden:

haha, nej smukke nu må du sgu lige klappe den vilde hest der.. Du behøver da ikke glo på det skide ur hele tiden som et dådyr fanget i lyskeglen :) enhver med en tidsfornemmelse en smule bedre end en våd berlinger kan jo lige kaste et blik på uret når man jo alligevel bliver kastet i den retning :D  hvis nu du hang uret ved side af boreplatformen i stedet for foran eller bagved, så var det jo nok at du lige drejede hovedet for at se hvor i verden den store viser befandt sig. Det er også dejligt som kunde at man ca ved hvor i "ud af kroppen oplevelsen" man befinder sig.

Kan du da for f....... ikke snart få din fine lille popo drejet til fyn, så jeg kunne besøge dig ( Så tager jeg et kæmpe vægur med, så afprøver vi teorien )<3

 

Hahaha.. Tidsfornemmelse.? Hvad er det.? Især under sex.. Hahaha.. Jeg har haft oplevelser hvor jeg har ligget og tænkt "har hun glemt mig hende telen.?" Og oplevelser hvor jeg har tænkt "what the fudge.. Tiden er da slet ikke gået endnu" selvom jeg i realiteten er gået 10 min over tiden.. Hahaha..

Tidsfornemmelse ejer jeg ikke.. 

Og et sådan ur skulle nemlig være kæmpe stort hvis jeg skal have en chance for at kunne tyde det.. Jeg er halvblind uden briller og sådan nogle er sku svære at holde på når legen kører derud af.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 11 minutter siden:

Kommende kæreste, kan man virkelig bilde sig selv det ind, når penge har skiftet hænder?

Der lyder da sådan nogle gange, når man læser anmelderne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 45 minutter siden:

Jeg er efterhånden blevet gjort opmærksom på et par gange eller 100 (Hahaha) at banket der kommer på døren når et besøg skal når sin ende kan virke uhensigtsmæssigt..

Det er ikke selve bankeriet der er uhensigtsmæssige. Det er det at der i det hele taget skal bankes - og at man ikke har uendeligt med tid at være sammen med skønheden :wub:Alting har en ende... og en regnorm den har to... osv.

JenniferRomantica skrev, for 45 minutter siden:

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der evt kunne gøre afslutningen bedre.. Eller hvad der kunne være mere hensigtsmæssigt.. Selvfølgelig uden af det kræver et større teknisk arbejde.. Hahaha..

Jeg tror en kombination af et diskret men synligt ur og så traditionel bankeri. Problemet opstår jo kun hvis gæsten føler at der er blevet snydt med tiden, eller hvis pigen mister tidsfornemmelsen. Hvis uret er der, kan både gæst og pige vælge at stoppe op og tjekke, såfremt tvivlen skulle opstå i forhold til bankeriet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hav et godt gammelt bornholmer ur med "klokkespil" hvert kvarter i gangen vil kunne høres både af overboer og underboer og inde i værelserne :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims

Det bedste ville være at telefonpigen kom ind og sagde at tiden var ved at være gået, evt. hjalp til med afslutningen hvis det var nødvendigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mit indtryk at klinik-konceptet er så gennemprøvet og velfungerende, at man ikke bare sådan lige laver det om. Jeg kan sagtens forstille mig, at ”banke på døren” er blevet en del af konceptet, for at optimere tiden, og for at fjerne det for nogen ubehagelige, at skulle fortælle gæsten, at tiden er gået.

Jeg ved godt, at man typisk hører pigerne sige ”vi driver vores egen forretning”. Det er også til en vis grad rigtigt, men stort set hver klinik har nogle processer der gælder for alle, hvilket bestemt også har sin berettigelse – Der er med andre ordre nødt til at være en passende styring og ensartethed.

Klinikker lever jo af at sælge tid, hvorfor man har indført diverse processer for at sikre sig, at tiden overholdes og at gæsterne også hjælpes ud af døren. Vi ved jo godt, at det er nemmere at sige ”jamen det er teledamen eller klinikken der siger dit og dat, end selv at skulle træde i karakter”.

Personligt synes jeg også det er irriterende, at der pludselig bankes på døren, omvendt har jeg også fuld forståelse for, at det desværre nok er nødvendigt. Fjernede man denne funktion, vil man desværre nok bare få en del problemer med at få gæsterne ud til tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Playlister med musik som du kender, så når et specifikt nummer begynder ved du at der er ca 5 min tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

... Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der evt kunne gøre afslutningen bedre.. Eller hvad der kunne være mere hensigtsmæssigt.. Selvfølgelig uden af det kræver et større teknisk arbejde.. Hahaha..

Tjah, jeg bestiller altid så rigelig tid, at det ikke er nødvendigt at kigge på uret, og jeg er da aldrig blevet werfet ud endnu for at hænge for længe :).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Stik en vibrator med et ægge-ur timer op i numsen på gæsten, så ved han hvornår det er ved at være tid.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 9 minutter siden:

Stik en vibrator med et ægge-ur timer op i numsen på gæsten, så ved han hvornår det er ved at være tid.. :)

Ja, så ved hN, hvad klokken har slået :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For min skyld kunne der komme en møgbeskidt murerarbejdsmand ind og sige tiden var gået, bare jeg havde muligheden for at besøge dig :D.

Dine vagter, passer aldrig med min muligheder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Få en rød mørk pære sat op i hjørnet, som kan tændes/slukkes udefra, når der er 5 min tilbage tænder tlf.damen lampen. Det virker andre steder. 

Eller følg Bears gode forslag

Bear skrev, for 2 timer siden:

Playlister med musik som du kender, så når et specifikt nummer begynder ved du at der er ca 5 min tilbage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 timer siden:

Pssst, lige en tilføjelse. Sådan et stående ur virker bedst, hvis ikke man lige får lagt sit tøj sådan at viseren ikke røre sig ud af flækken.

... og "tiden stod stille" får en helt anden mening her :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...