Hop til indhold
JenniferRomantica

Mest hensigtsmæssig afslutning på ens besøg..

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, den 4/9/2017 at 10:56:

Hejsa alle sammen.. 

Jeg er efterhånden blevet gjort opmærksom på et par gange eller 100 (Hahaha) at banket der kommer på døren når et besøg skal når sin ende kan virke uhensigtsmæssigt.. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der evt kunne gøre afslutningen bedre.. Eller hvad der kunne være mere hensigtsmæssigt.. Selvfølgelig uden af det kræver et større teknisk arbejde.. Hahaha..

Jeg overvejer idéen med telefonen men jeg tænker bare om det ikke er mere forstyrrende at jeg skal hen og slukke uret osv.? Eller er det bare mig der tænker det.? Hmm.. Så der idéen om æggeuret men det larmer jo helt af helveds til.. 

Hvad kan i kære gæster komme med af forslag.? 

 

Bank på døren er træls.

Man kunne vælge, at sætte et eller to diskrete lampetableauer op måske bare med en gul (10 min) og rød (5 min) lampe. Som enten kan tændes manuelt af teledamen, eller automatisk via et "æggeur" hvor man stiller tiden når pigen går ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Borende X skrev, den 4/9/2017 at 15:49:

Som Beethovens Djævlemarsch? :D

Eller måske :D

spøg til side – ideen med playlisten er faktisk ret fin

Redigeret af mature man

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, den 6/9/2017 at 21:38:

Nej da... Medmindre man gerne vil undgå banken på døren, som i Jennifers tilfælde i denne tråd :D Så må man selv tage ansvar ;) 

Du havde da den mest effektive uddrivningsmetode, jeg endnu har oplevet: Din teledame begyndte bare at synge opera uden for døren :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Du havde da den mest effektive uddrivningsmetode, jeg endnu har oplevet: Din teledame begyndte bare at synge opera uden for døren :P

I know, hun kunne finde på lidt af hvert, den skøre kanalje. My all time favorite!

Hvis der nu var én på besøg, som hun ikke kendte så godt, brød hun ikke altid ud i sang. Hun havde nemlig også en sjov idé med at pludre lidt udover at banke på...

"Hvaaaa såååå, det er bare mig... I ved, hende den irriterende... Hvad lawer i, hvar?" Eller "Sæt nu en prop i, pigebarn, du snakker jo øret af den stakkels mand!" Eller "Kom nu uuuud i to... Nu er det tredje gang jeg banker, og jeg forsøger faktisk at se Kardashian!" Osv... :D Dog ikke, hvis hun kunne høre, at vi var i gang med det frække ;)

Men altså bank på døren vs opera sunget af en IKKE-operakyndig er vist lige usexet, så nok ikke løsningen for Jennifer :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 15 minutter siden:

I know, hun kunne finde på lidt af hvert, den skøre kanalje. My all time favorite!

Hvis der nu var én på besøg, som hun ikke kendte så godt, brød hun ikke altid ud i sang. Hun havde nemlig også en sjov idé med at pludre lidt udover at banke på...

"Hvaaaa såååå, det er bare mig... I ved, hende den irriterende... Hvad lawer i, hvar?" Eller "Sæt nu en prop i, pigebarn, du snakker jo øret af den stakkels mand!" Eller "Kom nu uuuud i to... Nu er det tredje gang jeg banker, og jeg forsøger faktisk at se Kardashian!" Osv... :D Dog ikke, hvis hun kunne høre, at vi var i gang med det frække ;)

Ja, det var tider dér på Vandtårnsvej :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 18 minutter siden:

Ja, det var tider dér på Vandtårnsvej

Åh ja, gode minder! Yatzy, masser af diller og fis og ballade :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 3 timer siden:

Jobannonce:

Telefondame søges

Du skal kunne:

Have en fantastisk sexet guldtunge!

Fantastisk humør.

Rengøringsvandvid.

Boksehansker

Kunne tale med mig i timevis om ingenting.

og synge opera.

det bliver let at finde hende :D:D

 

Gider du uddybe "guldtunge"? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 21 timer siden:

Gider du uddybe "guldtunge"? :P

Hej John

Det er når telefonpigen er god til at tale drengene ind af døren......

Jeg oplevede det første gang, jeg skulle gæstevisitte, i Jylland, hvor jeg skulle have en telefondame, (jeg har altid jobbet alene) men her, var det et must, men jeg havde afklaret med Mutter om hvad telefonpigen, skulle have af løn, så det var afklaret i mine udgifter. Da jeg havde lavet de fleste af mine aftaler hjemmefra, og selv tog min telefon, når jeg var ledig, og selv ryddet op efter mig i bollerum og spankingrum og lukkede gæster ind, lå hun mest på sofaen og så tv, da jeg var meget optaget. Da dagen var omme afregnet vi og sagde hej hej. Næste dag ringede hun til mig, og var meget vred, for hun havde forventet at få flere penge end hendes løn, da hun havde "guldtunge" og det var hende der havde givet mig, gæster!

Derfor ved jeg at en god telefonpige, kan være guld værd, og der kan være bonunsordninger på stedet, men det er ikke telefonpigen selv, der indfører dem.

Men nogle telefonpiger, for at få bonus, dobbeltbooker,  banker før tiden (her opføres, der et helt skuespil, med at pigen, siger til gæsten om at : jeg har sagt hun ikke skal banke osv...for så er det jo ikke pigens skyld :ph34r: )

Men for at komme tilbage til emnet.....hvad er der galt med et armbåndsur?

(hertil skal lige siges at jeg har i en S/M seance...tror fyren skulle være hos mig 1 time, oplevet at mit armbåndsur gik i stå......Han fik fuld valuta for sine penge :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Hej John

Det er når telefonpigen er god til at tale drengene ind af døren......

 

Øv..... Troede det var lidt mere kinky  ;):P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Hvor jeg er har vi en lampe, der lyser. Det er så smart. Jeg kan slet ikke huske nogen former for tid når jeg først bliver revet rundt, og gik vi nu i gang tyve minutter i eller kvart i...? :) Så det er rart at når lampen lyser, så er det stille og roligt tid til at runde af.

Jeg bruger også den med musiknumrene til at sjusse mig frem til hvor lang tid der går, fx når jeg giver massage, så jeg kan nå det hele og ikke sender en gæst ud på gaden med en helt afslappet højre side af ryggen og helt stiv venstre side :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 14 timer siden:

Jeg bruger også den med musiknumrene til at sjusse mig frem til hvor lang tid der går, fx når jeg giver massage, så jeg kan nå det hele og ikke sender en gæst ud på gaden med en helt afslappet højre side af ryggen og helt stiv venstre side :)

Det lyder godt :)

Man skulle nødigt have, at folk gik skævt derfra :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, den ‎14‎-‎09‎-‎2017 at 08:14:

I know, hun kunne finde på lidt af hvert, den skøre kanalje. My all time favorite!

Hvis der nu var én på besøg, som hun ikke kendte så godt, brød hun ikke altid ud i sang. Hun havde nemlig også en sjov idé med at pludre lidt udover at banke på...

"Hvaaaa såååå, det er bare mig... I ved, hende den irriterende... Hvad lawer i, hvar?" Eller "Sæt nu en prop i, pigebarn, du snakker jo øret af den stakkels mand!" Eller "Kom nu uuuud i to... Nu er det tredje gang jeg banker, og jeg forsøger faktisk at se Kardashian!" Osv... :D Dog ikke, hvis hun kunne høre, at vi var i gang med det frække ;)

Men altså bank på døren vs opera sunget af en IKKE-operakyndig er vist lige usexet, så nok ikke løsningen for Jennifer :) 

Kære for dig med din lokation, er det ikke bare at stikke folk er frikadelle, fiskefilet eller hvad du nu laver i kødgryderne og så starte på stramaj syning. Tor du så ikke dine kunder kommer hurtigt i tøjet og ud af døren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 9 minutter siden:

Kære for dig med din lokation, er det ikke bare at stikke folk er frikadelle, fiskefilet eller hvad du nu laver i kødgryderne og så starte på stramaj syning. Tor du så ikke dine kunder kommer hurtigt i tøjet og ud af døren. 

Rent win win..........et knald OG en frikadelle :D

Jeg tror det ville have lige nøjagtig den modsatte effekt......(har dog ikke prøvet Nikitas frikadeller).......ups!....må man godt bruge ordet prøve i den her sammenhæng? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 27 minutter siden:

Kære for dig med din lokation, er det ikke bare at stikke folk er frikadelle, fiskefilet eller hvad du nu laver i kødgryderne og så starte på stramaj syning. Tor du så ikke dine kunder kommer hurtigt i tøjet og ud af døren. 

Ppprrrfff... Har da slet ikke sådanne udfordringer længere... Næeh, nu er det MIG, der skal nosse mig ud af døren. Og hvis jeg f.eks lige smider en tandbørste af på badeværelset, eller spørger efter min helt egen skuffe, så tænker jeg det kommer helt af sig selv! B):D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 5 minutter siden:

Ppprrrfff... Har da slet ikke sådanne udfordringer længere... Næeh, nu er det MIG, der skal nosse mig ud af døren. Og hvis jeg f.eks lige smider en tandbørste af på badeværelset, eller spørger efter min helt egen skuffe, så tænker jeg det kommer helt af sig selv! B):D 

Ha!.....og kommer rullende med en kuffert ...."Hej!......inden vi går i gang, gør det så noget at jeg lige pakker ud?"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Banken på døren har nu aldrig været min kop te... Det gir sgu da stress 

Nej et godt gammeldaws kuk ur så ved vi sgu alle hvad klokken er slået

Ha ha !!

Nej spøg til side ... et ur væggen eller på armen det ved vi hvad er.... Så ved man igen bliver snydt 

Jeg har altid givet udtryk for at det er MIG som tjener kronerne .. Så er det sgu også MIG som sætter tiden 

Det kaldes i min verden - Kundepleje ... ;)

Alt andet er sgu da lige til at få PSTD af....

Men nu har jeg gudske lov heller ikke det problem da jeg er " herre i eget hus "  & kun tjener penge til mig selv 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...