Hop til indhold
JenniferRomantica

Mest hensigtsmæssig afslutning på ens besøg..

Recommended Posts

Bear skrev, for 2 timer siden:

Playlister med musik som du kender, så når et specifikt nummer begynder ved du at der er ca 5 min tilbage.

Som Beethovens Djævlemarsch? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

En højttaler sat til musik, og når musikken dæmpes af telen, så ved du at nu er der 5 minutter tilbage, eller som Bear skrev en playliste med din favoritmusik, når det her nummer kommer så ved du at der er kort tid tilbage .

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

En højttaler sat til musik, og når musikken dæmpes af telen, så ved du at nu er der 5 minutter tilbage, eller som Bear skrev en playliste med din favoritmusik, når det her nummer kommer så ved du at der er kort tid tilbage .

 

 

Eller bare en oplæsning af KF's manifest, så skal folk nok smutte i raketfart :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

@JenniferRomantica

Hold nu fast på din gode, og vigtigst af alt, for dig velfungerende løsning, med en "skidesur" tele, der hamrer løs så pudset rasler ned af væggene, når ballet er ved at være forbi ...:D

Kan for øvrigt fuldstændig genkende til det du fortæller om at være muldvarp uden ens briller...

Jeg frekventerer af og til en fælles nøgensauna ifm. vinterbadning.

Hvad de fleste evner at betragte her, er mig beskåret - medmindre jeg beholder mine briller på, hvilket jeg kun en eneste gang har gjort...

Da kostede det mig en udgift på 3000, til nye glas, fordi overfladebehandlingen på glassene krakelerede pga. varmen.

Ak ja livet er sommetider svært...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt har jeg altid synet at det virkede forkert, når der blev banket på døren, men jeg har lært at leve med det. På thai-klinikker er der ofte et stort ur, det virker også forkert, men mindre forstyrrende end at der bliver banket på døren.

Et diskret ur må efter min opfattelse være den bedste løsning – og det undrer mig, at det kan være så svært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

køber som regel en time, og da de obligatoriske 3 orgasmer kun tager ca 40 min så er der lidt tid tilovers hvor pigen har mulighed for lidt alenetid, det fortjener de efter en god omgang, så er man også fri for at blive forstyrret midt i kampen, hvis der bliver banket er det fordi man har købt for lidt tid :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, den 9/4/2017 at 13:02:

Playlister med musik som du kender, så når et specifikt nummer begynder ved du at der er ca 5 min tilbage.

Ja når der er 5 min. tilbage så spilles sangen "Om lidt bliver her stille" :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 1 minut siden:

Ja når der er 5 min. tilbage så spilles sangen "Om lidt bliver her stille" :D 

Og når man træder ind af døren, er det så "Syd for Køge" :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 15 minutter siden:

Og når man træder ind af døren, er det så "Syd for Køge" :D 

"Der mødte jeg en nøgen mand han råbte på en skøge han var på grådens rand".. Hahaha.. Min far hedder Jens.. Sangen var ulovlig i vores barndomshjem.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel forskelligt fra person til person hvad, der er den mest hensigtsmæssige måde at afbryde et betalt forhold på.

Og bare for at lyde som den bitre kyniske gamle mand jeg er - livet er (blevet med alderen) for kort til halve og hele timer, det er for stressfremkaldende. Bedste måde at slutte af på er enten et morgenknald, en læge eller bedemand, eller check-in skranken i Suvarnabhumi lufthavnen.... men det er jo nok ikke noget du kan bruge

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 16 timer siden:

 ... Et diskret ur må efter min opfattelse være den bedste løsning – og det undrer mig, at det kan være så svært ...

Eller et stort timeglas. Sand er jo lydløst :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Eller et stort timeglas. Sand er jo lydløst :)

En tidsindstillet bombe, til dem med James Bond fetish, så kan man både score pigen og rede verdenen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 5 minutter siden:

En tidsindstillet bombe, til dem med James Bond fetish, så kan man både score pigen og rede verdenen. :)

Det larmer vist mere end et almindeligt urs tik-tak :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Det larmer vist mere end et almindeligt urs tik-tak :D

Kun hvis man er for lang tid om det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke noget i mod at der bliver banket på døren.

Jeg fortrækker det frem for at hun selv skal holde øje med tiden, så kan hun være lidt mere til stede.
Det må da også være bedst for jer piger, ikke at behøve at tænke på tiden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jennifer

Banken på døren, mens man eventuelt stadig er i gang med det frække, kan føles som et usexet og uromantisk "wake-up-call" midt i en stemning, som man lige har lagt energi i at få bygget op. 

Når man har en vagt på en klinik og eventuelt har flere aftaler, som man helst skal overholde, er man selvfølgelig nødt til at holde sig bare nogenlunde indenfor det aftalte tidsrum. Hvis du gerne vil slippe for bankeriet og søger en mere "blid" afslutning på sådan et møde, så er der altså kun muligheden, hvor du selv styrer showet (om det så er et ur på væggen, armen, blinkende lamper, musik osv) og selv får afsluttet på en sød, nænsom og ikke-bitchy måde. Det er stadig dig selv, der skal tage skeen i hånden, og det er slet ikke så svært, som du måske tror. Prøv det! Du skal nok finde en balancegang og hvis det er dét, som både du og dine gæster ønsker, så er det da bare vejen frem. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For ikke at gentage mit forrige indlæg, vil jeg blot tilføje "På de enkelte klinikker bør man tænke sig godt om, inden man ændre på en procedure der fungere".   Der er jo også en grund til, at pigen kommer ind i det frække rum, sludre lidt omkring ønsker, og forlader rummet med pengene. Der er også en grund til, at pigen forlader lokalet når hyggestunden er forbi, og lidt senere kommer ind for at følge gæsten ud. 

Disse "irriterende" procedure er jo netop opfundet for at sikre sig pengene og sikre sig, at der ikke sløses med tiden, og i det hele taget for at udgå, at søde konfliktsky kvinder skal slippe for meget af det ubehagelige der kan opstå i kundehåndtering.  Det at en klinik har velfungerende procedure og fine services for pigerne er vel også en væsentligt grund til at nogle piger vælger klinikker fremfor privat/diskret hvor man klarer alting selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Der er også en grund til, at pigen forlader lokalet når hyggestunden er forbi, og lidt senere kommer ind for at følge gæsten ud. 

Det dér tror jeg altså ikke er normal procedure? Da jeg arbejdede på klinik, forlod jeg aldrig manden, før jeg havde sendt ham ud af døren... Altså fra vi kastede os i grams, til vi sagde farvel. Og det var jeg altså ikke den eneste om. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Det dér tror jeg altså ikke er normal procedure? Da jeg arbejdede på klinik, forlod jeg aldrig manden, før jeg havde sendt ham ud af døren... Altså fra vi kastede os i grams, til vi sagde farvel. Og det var jeg altså ikke den eneste om. :) 

Det er muligt, jeg har jo ikke besøgt alle klinikker. Men bortset fra det, synes jeg faktisk det giver fin mening,  Det er jo nok ingen hemmelig, at der findes gæster, der selvom tiden er gået og sexen er slut, har masser at tid til at sludre, og glemmer alt om, at nu skal han i tøjet, og der skal siger farvel. 

At man afviger i forhold til stamkunder er fint, men generelt betragtet kan jeg sagtens forstå hvorfor nogle klinikker gør som jeg har beskrevet og oplevet.  Min pointe er bare, at de procedurer man så med variationer benytter på de enkelte klinikker, tager afsæt i mange års erfaring, og derfor ikke noget man bare lige skal lave om, fordi de måske virker en smule stive og restriktive.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

og derfor ikke noget man bare lige skal lave om, fordi de måske virker en smule stive og restriktive.

Nej da... Medmindre man gerne vil undgå banken på døren, som i Jennifers tilfælde i denne tråd :D Så må man selv tage ansvar ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Nej da... Medmindre man gerne vil undgå banken på døren, som i Jennifers tilfælde i denne tråd :D Så må man selv tage ansvar ;) 

Selvfølgelig :). Min pointe er jo blot, at man lige skal sludre lidt sammen på klinikken først. Det vil være naturligt at starte med spørgsmålet  "hvorfor har vi egentlig banke-på proceduren". ?

Dernæst finder jeg det naturligt at man så drøfter alternativer, og herunder forholder sig til "Hvilke effekter vil det give hvis nogen piger selv styrer det, og andre piger ønsker af foresætte med banke-på"

Griber man det konstruktivt an, kan det da godt være, at tiden i dag muliggør at man kunne opnå det samme som banke-på  med en mere nænsom metode. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 17 timer siden:

Det dér tror jeg altså ikke er normal procedure? Da jeg arbejdede på klinik, forlod jeg aldrig manden, før jeg havde sendt ham ud af døren... Altså fra vi kastede os i grams, til vi sagde farvel. Og det var jeg altså ikke den eneste om. :) 

Jeg plejer normalt heller ikke at forlade gæsten imens han tager tøj på.. Der snakker Jeg bare løs.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 timer siden:

Selvfølgelig :). Min pointe er jo blot, at man lige skal sludre lidt sammen på klinikken først. Det vil være naturligt at starte med spørgsmålet  "hvorfor har vi egentlig banke-på proceduren". ?

Dernæst finder jeg det naturligt at man så drøfter alternativer, og herunder forholder sig til "Hvilke effekter vil det give hvis nogen piger selv styrer det, og andre piger ønsker af foresætte med banke-på"

Griber man det konstruktivt an, kan det da godt være, at tiden i dag muliggør at man kunne opnå det samme som banke-på  med en mere nænsom metode. :)

 

Banke-på-rutinen er selvfølgelig mest til for - som du selv helt rigtigt har været inde på - at fritage pigen for rollen som "bussemand". Det er også derfor, at det nogen gange kan gå hårdt ud over telefondamerne, hvis der bliver banket på døren for tidligt... Også selvom det i langt de fleste tilfælde dikteres af pigen ;) 

Og det er fair nok. Benyttede mig selv af sådan en "bussemand" i flere år. :) Men jeg fandt også ud af, at det ikke var så svært igen at styre selv, og det syntes jeg, at Jennifer skulle vide. Det er kun meget få mænd, der ikke forstår en sofistikeret hentydning eller i nogle tilfælde direkte tale, og de få der bevidst ignorerer alt, modtager man så bare ikke igen. For de har dybest set ikke respekt for pigens tid, og kan egentlig bare vælge at købe mere tid, hvis det virkelig er så umuligt at komme ud af døren inden for rimelig overskridelse af tiden. 

Udover det mener jeg altså ikke, at det ligefrem kræver et større samråd på det lokale lysthus, fordi en enkel pige måske ønsker at styre det selv :D Det finder Jennifer da bare ud af med sin tele. Jennifer, du kunne starte med at sætte længere tid af imellem dine aftaler, da du jo også selv kan lide at sludre og pludre, og indtil du får fod på det, er det nok en god ide. Så kunne du sige til din tele, at har du ikke selv afsluttet efter 15-20 minutters forsinkelse, så kan hun komme dig til undsætning ;):D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 11 minutter siden:

Banke-på-rutinen er selvfølgelig mest til for - som du selv helt rigtigt har været inde på - at fritage pigen for rollen som "bussemand". Det er også derfor, at det nogen gange kan gå hårdt ud over telefondamerne, hvis der bliver banket på døren for tidligt... Også selvom det i langt de fleste tilfælde dikteres af pigen ;) 

Og det er fair nok. Benyttede mig selv af sådan en "bussemand" i flere år. :) Men jeg fandt også ud af, at det ikke var så svært igen at styre selv, og det syntes jeg, at Jennifer skulle vide. Det er kun meget få mænd, der ikke forstår en sofistikeret hentydning eller i nogle tilfælde direkte tale, og de få der bevidst ignorerer alt, modtager man så bare ikke igen. For de har dybest set ikke respekt for pigens tid, og kan egentlig bare vælge at købe mere tid, hvis det virkelig er så umuligt at komme ud af døren inden for rimelig overskridelse af tiden. 

Udover det mener jeg altså ikke, at det ligefrem kræver et større samråd på det lokale lysthus, fordi en enkel pige måske ønsker at styre det selv :D Det finder Jennifer da bare ud af med sin tele. Jennifer, du kunne starte med at sætte længere tid af imellem dine aftaler, da du jo også selv kan lide at sludre og pludre, og indtil du får fod på det, er det nok en god ide. Så kunne du sige til din tele, at har du ikke selv afsluttet efter 15-20 minutters forsinkelse, så kan hun komme dig til undsætning ;):D 

Vi er vist meget enige omkring hvorfor man har banke-på proceduren samt at en ændring selvfølgelig bare medfører at pigen selv må påtage sig ansvaret for at tiden overholdes.  Om det ligefrem kræver et større samråd, det kan jo tolkes på mange måder. Et eller andet sted formoder jeg da, at man lejlighedsvis lige drikker en kop kaffe sammen, og vender kliniklivet. :) 

I øvrigt synes jeg også det er et godt indspark, at teledamen kan tage over ved x antal minutters overskridelse af tiden.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...